Inhoud blog
  • Next ; what's up doc ;
  • waarschuwing !!!!!
  • SPONSORS GEZOCHT !!
  • Minerva nieuws uit eigen land
  • minerva nieuws uit eigen land 2
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Archief
  • Alle berichten
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • www.­oldtimernederlan­d.­nl
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Trektocht der Pioniers
    1 ste juni zondag
    04-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hot spot ; Barbeque

    Hot spot; Barbecue………..

     

    Wat is er meer toepasselijk om de grote vakantie degelijk af te sluiten dan een lekkere Barbecue temidden van een schone omkaderingen en schoon gezelschap. Voor ons betekend dat een omgeving van Groen en rust,  innig versmolten met nostalgische technologie!!! Moet er nog meer zijn?

     

    Onze wensen werden meer dan vervuld met de uitnodiging door volgende schatbewaarder. Een persoon op  gerijpte leeftijd, welke zijn schaapjes geteld en min of meer op het droge heeft, en met volle teugen geniet van zijn passie, zodra hij daar de tijd voor kan maken, het enige wat hem nog te kort schiet.

    Al heel wat watertjes doorzwommen, en uiteindelijk in de positie gekomen waarin men zich wat kan permiteren. We kwamen met hem  in contact al enkele jaren geleden op Circuit des Ardennes. Zijn naam was nog maar net een weekje of twee eerder vernoemd door iemand die hem bestempelde als verzamelaar van American La france wagens. Daarna bleef het een tijdje stil tot dat we hem enkele weken geleden depaneerden met zijn 1929 Caddilac V8. We kregen daarop een uitnodiging voor de jaarlijkse barbecue, en meteen een ticket om een deel van de colectie te bewonderen.

     

    De verzameling omvat voornamelijk Amerikaanse voertuigen, uit verschillende epoques. Met een zwaartepunt rond de jaren 20 en 30, de periode waarin kwaliteit nog hoog in het vaandel gedragen werd.

    2013 zal waarschijnlijk de geschiedenis ingaan als een jaar met een bijna niet te evenaren, pracht van een zomer. Net nu, dit weekend stond het zonnetje een beetje te watertanden. Zou ik of zou ik niet. Maar Pluvius stuurde zijn gazanten in povere getalen uit, en vanaf de latere namiddag mochten ze helemaal op verlof. Ideaal Barbecue weer.

     Welkom geheten werden we direct op onze wenken bediend. Glaasje bubbels, het nodige klein gerief en een open garage om ons aan de schone dingen des levens te vergapen En dat deden we. Zoals gezegd staat hier slecht een deel van de verzameling. Direct in het oog springend de kop van Minerva. Een zeldzame en schitterende open phaeton, model AX viercilinder in Buggatti blauw en met rood lederen bekleding. Daarnaast prijken 2 cadilacs, beiden in onberispelijk zwart en in cabrio versie. Een late veertiger en een begin 50 model, met al een electrisch bediende kap. Twee dromen van americanen voor veel liefhebber van dit genre.

    En vlak bij de ingang nog een gigantische cadilac uit de jaren 20. Open pheaton 7 zittter met typische artilerie wielen, welke regelmatig gebruikt word. Toen al met een V8 motor uitgerust.

    Als je een beetje verzameld kan het je niet kwalijk genomen worden dat je alle details zoals bouwjaren, pk’s niet allemaal kan onthouden. Dus daar moeten we een beetje op onze honger blijven.

    Maar de barbequegeur maakt daar weer veel van goed. Er staat nog een cabrio Mercedes uit de 70er jaren die eventueel verkocht mag worden, en een replica van een Mercedes SSK 1929. Niet het enige exemplaar, want elders staan er nog een  stuk of 3. Ook in’t zwart, allee, we bedoelen de kleur. Het ronken der motor word even gedemonstreerd. Een moderne musclecar in een oud kleedje. Om echt mee te rijden een van de lievelingsstukken.  Dan nog een paar Amerikaanse schepen uit de vijftiger jaren, deze keer in het rood, eentje met en eentje zonder dak. De voertuigen staan vrij dicht op elkaar vandaag, wat het moeilijk maakt goede foto's te maken.

    Tussenin staan enkele motocycletjes, wondermooi gerestaureerd, een monet goyon en een terrotje. Zie zo, hier hebben we ons ding gedaan en men roept ons ter tafel, want het kippetje heeft haar rondjes rond de kerk gedraaid.

     Aanpalend aan de garage een gigantische schuur, helemaal ingericht als een stamcafee uit de twintiger a dertiger jaren. Met authentieke toog en toebehoren. De Kassa stond er wel, maar behoefde niet te rinkelen. Het geheel is aangekleed met een tiental lichtere motoren die aan muren en tussen de gebinten zijn opgehangen; Whizzers, terrots, motobecane dat soort stuf. En wat ontwaard ons getrainde oog in een hoekje achter de discobar? Nog een verdere Minerva. Hij staat een beetje verloren en onbereikbaar in een hoekje, met een in V vorm gespleten voorruit en grote koplampen ons aan te staren. Het is een grote limousine, naar eerste schatting midden jaren 20. Later leren we dat deze een zescylinder schuivenmotor heeft, en niet enkel een saloon is, maar ook een cabrio , want het bovendeel van de carosserie kan in 2 delen afgenomen worden. Dus 3 modellen in een; saloon, coupé chaufeur en open pheaton. Mooi toch wat de topmerken in die tijd al bedachten.

    Na dit intermezzo lieten we het smaken, en vocht was er enkel in de vorm van drank en zweet. We veronderstelden dat we het deel van de verzameling op deze lokatie gezien hadden, maar niet dus. Onze charmante Gastheer, die tussendoor het jonge kroost probeerde warm te maken voor onze hobby, door met hen in de Rollce Royce Phantom over de grasvelden van het domein te cruisen, en demonstraties gaf met een oude fendt tractor…   Pop Pop Pop…. Een wandelingentje door het domein brengt ons bij een echte Belgische stoommachiene die hier op een verhoogje staat te pronken. Ooit deed deze hier in de omgeving dienst om allerlei werktuigen aan te drijven, droeg bij aan de industriële revolutie in dit deel van het land.

    Het ging richting garage gelegen naast de woning om nog enkele exemplaren, van amerikaans vernuft te bekijken. Als eerste stonden we oog in oog met een gigantische Packard roadster.  Dikke 8 cilinder in lijn onder de kap, en toch slechts 2 zitplaatsen op een ruim 6 meter lang schip. Die Amerkiaantjes toch !!!

    Daarnaast staat een oude overland uit de jaren 10, een speedster model, eveneens 2 zitplaatsen, tonneke er achter en klaar is kees. Een rond stukje glas gemonteerd op de stuurkolom, daar moet je het mee doen om de vliegen tussen je tanden uit te houden. Maar ik heb even gelogen, want er is nog een derde zitje gemonteerd op de rechter treeplank. ’t Zal voor schoonmoeder geweest zijn.

    Hiernaast nog een jaren vijftig rood slagschip met vleugeltjes, en red bull was er nog niet. Maar de aandacht trekt als snel naar de red Bull  die hiernaast staat.

    We schuiven  een beetje op en hier staat dan de gigant der giganten, American La france brandweerwagen. Maar liefst veertien liter cilinderinhoud, een top van ver over de 100 km/h, en dat in 1910 toen wetenschappers nog dachten dat je hersenen aan deze snelheid konden gaan koken.  Kwestie van er op tijd bij te willen zijn in geval van nood. Met dikke kettingen aangedreven achterwielen, en ook alleen langs achter geremd.

    En wat voor een pracht van een afwerking. Alles mooi in de nickel, en de stoelen, spatborden zijn met echt bladgoud versierd. Man o Man, er werd toen nog wat aandacht besteed aan schoonheid. Een absoluut topstuk, een jongensdroom die voor weinigen is weggelegd. Hij slurpt oneindig veel benzine, is wendbaar als een mossel in brak water, en toch willen velen er eentje in hun colectie. Voor onze gastheer onvoldoende, want hij bezit er nog een 10 tal meer, welke op een andere locatie gestald staan. Nou, stof weer voor een volgend bezoek. Een ding alvast uit de doeken gedaan, er bevind zich ook een originele Simplex uit 1908 in deze colectie, die ooit deelnam aan een beroemde rally. De Absolute top onder de la France’s

     

     Op zolder staat er nog een ferari, volgens onze schatbewaarder de slechtste auto die hij ooit kocht.

    Wordt vervolgd……. Want een volgende uitnodiging ligt al in de bus.

     

     

     

     

     

     



    Minerva AX 4 cyl. Jammer foto overbelicht.

    Caddillac cabrio 1949

    Caddilac V8 jaren 20

    Monet Goyon en terrot motocycletjes

    Mercedes SSK 1929

    Toertje met de Roller door de tuin.

    Voldoende plaats ...

    Belgische stoom machine  merk Ardenne

    Caffee toog uit de twintiger jaren

    Moto's kan je ook gebruiken om tegen de muur te  hangen...

     Of in de gebinten van je plafond.

    Packard met vlotte 8 cylindertjes

    Met Bladgoud belegde La France, 14 liter

    In vogelvlucht perspectief..

    Nogmaals de Packard in half volle glorie.

    Overland Speedster jaren 10



    Minerva met drie boddy options. Saloon, coupé chauffeur, Open tourer.

    04-09-2013 om 11:07 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    02-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grand prix Franco Belge
    Voila,

    Met dit schrijven zit deze derde Grand Prix er weeral op.  Vanaf nu is het weer 2 jaar wachten vooraleer je weer naar Godewaersvelde mag afzakken voor dit mooi initiatief welk zijn gelijke niet kent in België.
    Wij waren er bij op zondag, de dag voor de races met de Pre war grand sport wagens, Cyclecars en Motoren. Maar op zaterdag was er al een toertocht, en we weten uit zeer goede bron dat deze zeer in de smaak viel van de deelnemers.  Jammer dat sommigen enkel op zaterdag aanwezig konden zijn, waarvan we dus geen beelden konden schieten.
    Niets dan lof voor de organisatie die er alles op gezet heeft om alles tot in de puntjes voor te bereiden. Hopelijk word dit door de deelnemers geapprecieerd, en, vooral hopen we dat er volgend jaar al een aflevering kan plaatsvinden in Ieper. Althans Adiel, vertelde dat men aan deze formule werkt. Een jaar in Ieper, het andere in Godewaersvelde, en met een beetje meedewerking van de Politiek, moet dit kunnen.

    Een hele dikke proficiat dus aan alle medewerkers, organisatoren en het betreffende gemeentebestuur, welk hiermee hun dorpje in de kijker heeft gezet.

    Wij bewonderden de mooie voituren, motoren en pitpoezen en schoten enkele rake beelden......
    Moesten er lezers zijn die foto's van Zaterdag hier willen laten zien, we zien ze graag tegemoed.

    Hieronder nog even de deelnemersijst en website waar ongetwijfeld nog meer mooie dingen te bewonderen zijn.

    http://grandprix-francobelge.com/joomla/


    1 - Malard Edouard - FR - MG type T 1939

    2 - Van Hecke Steve - B - Simca Fiat Racer 1932

    3 - Van Hecke Adiel - b - MG type T 1939

    4 - Boedt Frank - FR - Riley 12/4 Racer

    5 - Geldhof Ronny -B- Morgan F-type

    6 - Bernard Bajeux -FR- Standard Avon 1930

    8 - Claudie Taughe -B- MG type T 1939

    9 - Hervé Melchior -FR- MG type T 1937

    10 - Cedric MG type Y

    11 - Eric Philbiche -FR- Lagonda

    12 - Bas Jansen -NL- Austin 7

    13 - Coghe Noël -B-  Amilcar cgs

    14 - Verhaeghe Yves -B- Darmont Junior

    15 - Van Zadelhoff Gérard -NL- Austin 7

    16 - Van Hecke Carl - B -  Mathys racer 1922

    17 - Waltmans Ger - NL - Riley 12/4  1937

    18 - JF Lecoeur -FR- Bugatti 35B 1927

    19 - Degraaff Johan -NL- Austin Seven Brooklands 1935

    20 - Bayart Patrick -FR- Sandford trois roues

    21- Hendrix Marc -B- Chater lea 1913

    22- Ballard Toby -GB- American Lafrance Speedster 1916

    23- Lehoux Michel -FR- Salmson GS 8 1928

    24- Wooning Arjan -NL- Whippet Racer 1927

    25- Sontrop Marcel -NL- Bugatti 37  1927

    26- Beckers Ron -NL- Bugatti 35C 

    27- Woods Brian -GB- Bentley Le Mans

    28- Dearden Cliff -GB- Morgan F type

    29- Guiller Bernard -FR- BNC

    30- Vansevenant Geert -B- Chevrolet 1934

    31- Van Egmond Ab -NL- Alvis SP 1936

    32- Slijpen Luc -NL- d'Yrsan Sport 1928

    33- De Smet Philippe -B- Bentley 3/4.5 Le mans 1925

    34- Vincke Roland -B- Bentley Le Mans

    35- Van Bever Philippe -B- Jaguar ss100

    36- Twivy Alister -GB- Morgan Threewheeler F-type

    37- Pund Christophe -FR- HRG Le Mans 1938

    38- Singer Vianney -FR- Amilcar cgss
    39- Troiani Roger -B- Lenkin GP 1939

     

     

    40- Jouvenelle Damien -FR- MG TB 1939

    41- Graham Davis -GB- MG Type y

    42- Dufour Eric -FR- MG TC


    Motoren

    1 - Geldof Ronny - B - Sarolea Factory racer

    2 - Van Hecke Carl - B - Motoconfort

    3 - Secember Roger -B-  Fn

    4 - Braeken Ivo -B- Gillet ss 500 1929

    5 - Vanmaekelbergh Jean-Claude-B- La Mondiale

    6- Corrigan Owen - GB- Norton Manx

    7- Declercq Jerry -B- Ariel Racer

    8- Hoet Herman -B- BSA Racing

    9- Van Hecke Adiel -B- Triumph Manx Racer

    10- Van den borre Robert -B- Sarolea 24 u 1929

    11- Grant Bruce -GB- Triumph 500cc 1945

    12- Depoorter Hugo -B- Norton

    13- Herrewijn Jacques -B- Terrot Type etd 1952

    14- Dehaudt Bernard -B-   Norton SIDE CA

     

    15- Jean Claude Temporelli Ariel type C 1928

    16- Motte Claude -FR- Metisse

    17-Broekaert Daan -B- Sarolea 38s 500cc 1938

     

    18- Feys Alain -B- Bmw

    19-Secember Dean -B- Moto Guzzi

     




    Aan de startlijn 2013, Goed georganiseerd, veiligheid voorop  !!!

    Ook op de parking viel er een en ander te beleven. Deze Benjamin cyclecar werd te koop aangeboden.

    Salmson, Lagonda,MG

    Zeldzame Sandford 3 wieler

    De manches waren verdeeld in 3 groepen; Motoren,  cyclecars an Grand sport ...  iedere manche kon 4x het circuit op voor enkele rondjes....

    Mathis cyclecar

    Dartmont, de franse Morgan

    Een kleine Lagonda..

    Oudste vehikel deze Chater Lea 1913

    Benjamin starte met een kleine ruk aan de slinger

    Zeer fraaie Donnet in cyclecarpakje

    Spartaans interieur

    Ariel racer

    Sarolea Kletskop

    Amilcar

    Heel mooi Austin 7

    Vooral Riley was goed vertegenwoordigd

    Bijlagen:
    franco belge 2013 (92).jpg (61.8 KB)   

    02-09-2013 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 14/11-20/11 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek





    Gastenboek
  • mr
  • Circuit des Ardennes 2017
  • Barbour Glenden Fleece Gilet Olive
  • Barbour Ariel Quilted Jacket Dk.chambray
  • Het wordt steeds beter

    Bedankt voor uw bezoek,druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek, hopelijk tot ziens



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per jaar
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • -0001

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!