Inhoud blog
  • contact
  • Op naar de Hoog misOp naar de hoog mis
  • Op naar de Hoog misOp naar de hoog mis vervolg
  • 125 jaar Minerva
  • Classic days Dusseldorf
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Archief
  • Alle berichten
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • www.­oldtimernederlan­d.­nl
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Trektocht der Pioniers
    1 ste juni zondag
    09-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste Motor in Meeuwen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Naar aanleiding van de organistie van de eerste trekttocht in 1997, in samenwerking met de dorpsfeesten, kropen enkele leden van de heemkundige kring in de archieven om op zoek te gaan naar de motorfiets geschiedenis van Meeuwen Gruitrode.

    Een van de  eerste motorfietsen die zich met zekerheid op Meeuwense wegen begaf, was eigendom van een zekere Hendrik Vliegen, Alias Rik Bienens.
    Deze was in het jaar 1907 eigenaar van een FN. Zijn zoon Martinus, bijgenaamd Teng Bienes, werd in 1901 Boswachter van de gemeente, en kocht zich nog voor WO II een motorfiets van het merk Antoine.   Deze motor was voorzien van een batterijontsteking, doch zonder dynamo. Wanneer de batterij ontladen was, moest Teng deze in Bree bij de tramhalte gaan bijladen. Gemakshalve had hij dan ook een reserve batterij op zak. Daardoor kreeg hij een tweede bijnaam, "Teng met de zwoar maal" (Teng met de zware zak)  Een nieuwe jas is dan ook regelmatig terug te vinden in de onkostennota van Teng.  Waarschijnlijk vanwege kapotte zakken.

    Het smeren van de motor gebeurde met een hendeltje op de tank, dat regelmatig omhoog getrokken diende te worden. Het zakte dan automatisch naar beneden, en als het beneden was, herhaalde zich het gehele schouwspel.
    Uit een briefwisseling weten we dat Teng in 1914 nieuwe Janten (velgen of poelie??) bestelde voor een wijziging van V in W profiel 20 of 22 mm.
    Pas in 1925 ruilde Martin zijn trouwe Antoine in voor het nieuwste model van FN, de M60, na deze gezien te hebben te Leopoldsburg. Hiervan zijn er foto's in de archieven.  Volledig nieuw voor Teng waren automatische smering en voetschakeling...  wat een luxe...

    Deze moto had veel belangstelling, want hij werd voor een daaropvolgende kermis in Bree, uitgeleend om tentoongesteld te worden. Dit bij  fietsenhandelaar Jan Vermeulen. De moto koste 4500 keiharde franken, maar daarmee was je dan wel een graag geziene gast bij het vrouwvolk.

    Een andere motorbezitter was Jef Hoogmartens die zich bij de "Latnagel" in Bree een nieuwe Gillet kado deed. Naar eigen zeggen nog met riemaandrijving. Hij ging hiermee op vrijerspad tot in Kortessem, terwijl zijn vrienden te voet of met de fiets naar een toekomstige moesten zoeken.

    Ene Jan Kerfs bijgenaamd Zjang vanne Smiet kwam 1931 in het bezit van een Gillet 250cc, en kocht later een FN 350.
    Hij was verantwoordelijk voor de rijopleiding van o.a. Zjaak Hell. Deze laatste kocht zich een okkasie FN van Staaf van Nolke. Op een zondag voormiddag, na de hoog mis, zette Zjang, zjaak op de moto op het kruispunt Meeuwen/Helchteren/elikom. Zjaak werd op de gang geduwd richting helchteren, reed via Peer terug naar Meeuwen. Hij had niet hoeven stoppen, schakelen of wat dan ook. Toen hij na enkele uren via Peer terug in Meeuwen kwam,en Zjang alle cafés op de hoek bezocht had, sprak hij de histirische woorden ' Nuw ist good, Nuw kin ich het' uit.  ( Nu is het goed, nu kan ik het.)
    Bijna alle motoren waren toen verzekerd bij de Koster Max, agent wij Mercator.


    Bijgevoegde foto; Als ik het me nog goed herrinner, deelname van een Antoine 1903 in 1998, naast een henderson

    09-11-2008 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Historiek

    Om degenen die nog niet met de Trektocht bekend zijn , wil ik even de geschiedenis van het ontstaan uit de doeken doen.

    Het begon in 1992 toen enkele oldtimerenthousiasten de hoofden samen staken om een rally voor motoren tot 1965 in te richten.
    Dit in samenwerking met de Breughelfeesten te Bree. Het evenement werd boven het doopvond gehouden en werd Breughelrally genoemd.
    Het trok meer dan 70 deelnemers uit de omringende landen aan.

    Na 2 jaar was het afgelopen met de Breughelfeesten,en we gingen op zoek naar een andere lokatie. Dit werd recreatiepark Hoge Kempen te Neeroeteren. De naam werd gewijzigd in Rally der Hoge Kempen, en nog steeds groeide het deelnemersaantal tot over de 150.

    Dit werd een beetje te veel van het goede, en in 1996, besloten we, ook omwille van het ter ziele gegane Oude Klepper Glorie, om een rally in te richten enkel voor Pre 1930 motoren, naar voorbeeld van de voorgenoemde. De Trektocht  der Pioniers was geboren.
    De eerste uitgave ging gepaart met de Dorpsfeesten van Meeuwen Gruitrode. Daarna gingen we zelfstandig van start. De Trektocht vond niet ieder jaar plaats, maar toch met een bepaalde regelmaat. In 2008  vond de  5de uitgave plaats. Omwille van de vele aanmoedigingen, zal ook 2009 een trektocht kennen.

    De eerdere organistie (pre 1965) werd gemist door de bezitters van deze voertuigen. Enkele vroegere deelnemers hebben dan de rally verdergezet.. Momenteel gaat ze als de Aa-beeckrit door het leven, en kan als een van de klasiekers op oldtimer gebied gerekend worden.

    In 2008, mocht de Heer John Graal en echtgenote Carla, uit Heemstede een trofee in ontvangst nemen als trouwe deelnemer. Hij maakte alle uitgave's mee. Zijn Commentaar; ik had geen idee dat ik hier al voor de vijfde keer was??? totale verbazing??? want het is hier telkens weer zo helemaal anders....

    En inderdaad, we trachten onze formule telkens weer aan te passen, zodat we ondanks het om oude motoren gaat, telkens vernieuwend werken.

    Op de onderstaande foto's ; nr 1  Presentatie, tijdens de Dorpsfeesten  1997.(peugeot 1903)  Foto2 Vertrek op Orshof 1998. (FN 4cyl 1920) en FN sahara)
    foto 3 . vertrek orshof 1998, FN 1904...sarolea 1903







    09-11-2008 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    02-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.deelnemers 2008
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Onder onze deelnemende  voertuigen,dit jaar waren er enkele bijzonderheden te bewonderen. O.a.  de cyclon Berlin  uit 1912 op bovengaande foto's.
    Een moto reve tandemmotorfiets uit 1908,  een Peugeot Legere 1906,  en een heel zeldzame Belgische Brondoit 1925. (foto inzet)Maar ook motoren zoals AJS V twin, Henderson 4 cyl 1917, en Williamson V twin en een SIC 1920, mogen als zeldzame krenten in de pap gezien worden. OOk te zien de FN 4 cyl 1908 van Stefan Bongaerts ,.  Verder nog Rovers, Indians, Harley, Gillet, FN ,BSA, Abingdon, Norton,Rene Gillet, etc....uit de pioniersjaren.

    In dit jubileumsjaar werden ook Auto's toegelaten. Hoewel de motoren in de meerderheid waren, waren we bijzonder trots op de aanwezigheid van een Stanley Steamer uit 1912,  Lagonda uit1925, Riley 1929, chevrolet phaeton,  3xAmilcar, Citroen en Ford A cabriolet.  We hopen dat het aantal automobielen volgend jaar talrijker zullen zijn. Dit zal wellicht wel lukken, want een aantal deelnemers kwamen niet opdagen wegens pech, werk of andere situatie's

    02-11-2008 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    01-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kerk vergeten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    tja, het zijn zware tijden voor de banken, maar voor de pastoors valt het ook niet mee.   Op de 1ste zondag van  juni 2008, bleven nog al wat kerkgangers in  plakken  Dit straatje wordt namelijk gebruikt om aan de kerk te geraken. Helaas voor onze eerwaarde, want  de kerk  zat maar half zo vol als gewoonlijk.  Wie zou niet blijven plakken bij het zien van al deze oude relikwieën.
    Misschien een idee voor de pastoor,  een  oude moto  voor het altaar zetten of aan  het kruis hangen????

    Gevoelige zielen, gelieve dit niet te ernstig te nemen, probeer er de ludieke kant van te zien.



    01-11-2008 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    31-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. effe stoom aflaten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    T'ja zoals u op de aftelkalender kan zien, duurt het nog wel effe, maar als het zo ver is, kan u wel wat stoom aflaten, zoals onze steamer van 1913.

    31-10-2008 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beetje exentriek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op de 2de foto rechtsonder en hiernaast, kan  u opmerken , dat je om aan deze rally deel te nemen een klein beetje exentriek/zot mag zijn .Jaarlijks begroeten we onze vaste deelnemer Baron de Luna(tic)

    31-10-2008 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom op de site Trektocht der Pioniers.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     Mail  Gillet.man@live.be
    to vieuw most recent article, click on the left on titel under 'inhoud blog' or on the right, latest date
    Dit blog heeft als doel onze pre 1930 rally, bekend onder de naam

    'Trektocht der Pioniers'
     
    te promoten

    Welkom liefhebbers van  antieke motoren, auto's , vliegtuigen/ stoomvoertuigen, en noem maar op........
    Hoe ouder hoe liever is het moto.
    Ik hoop dat u plezier kan beleven aan de beelden van onze afgelopen evenementen, en steek alvast een hart onder de riem van mede lotgenoten, geinfecteerd door dit virus.

    Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat u ongeneeslijk bent... Het enige wat nog kan helpen is een overdosis..., het ligt er maar aan waar uw grens ligt.
    Lees verder over de Trektocht der Pioniers in de volgende bericht
    en......
    Bezoek ook eens de verwante site www.prewarcar.be
    Alle berichten komen niet in beeld, derhalve,om de laatste berichten te bekijken,  klik linksboven op de gewenste titel onder Inhoud blog.
    Het laatste artikel staat dan bovenaan

    Nieuw....eerstkomend;
     berichten en foto's van wat er zoal te beleven viel in 2009 op oldtimer gebied,
    verder het allernieuwste speeltje van Baron de Lunatic,
    auto uit 1902
    zie foto inzet, meer hierover later...

     

    De 6de uitgave van de Trektocht is een feit.  
    De organisatoren ; Baron de Lunatic en Jonckheer Jaak Jacobs  en  medewerkers Jos Braekers,Wim Nijsen, Jos Hendrix, Stefan Bongaerts, Mark Geerkens, Barones de Lunatic, Jean Nijs, Jean Tilmans, Willy Vossen,(waaraan zeer hartelijke dank)
    zijn in hun nopjes omwille van de geslaagde en vooral gezellige onmoeting met gelijkgezinden.
    Jammer genoeg  lieten de motorrijders verstek gaan.  Lag het aan het weer, aan het feit dat het evenement op een zaterdag moest doorgaan door verkiezingen,of aan verdwenen bewegwijzering in 2008???  of omdat ook automobielen present zijn???Wij weten het niet. Enkel de niet komenden kunnen daarop het antwoord geven. Ze zijn dan ook welkom om dat te doen. Desondanks laten we ieder die er niet was meegenieten van  de beelden.  Aan de organisatie kan het niet gelegen hebben,  alles liep van een leien dakje, automobielen zijn in aantal toegenomen.  De bezienswaardigheden waren  eenvoudig subliem dankzij de aanvulling van een pas ingevoerde colectie uit de VS.
    Ook al was de kwantiteit niet overdreven, de kwaliteit daarentegen om duimen en vingers van af te likken.
    Top of the bill  was de aankomst van een Belgische Nagant Race wagen uit 1907 met een cylinderinhoud van 8 liter.
    En dit jaar maar liefst 2 stanley steamers......
    Afsluiter een lekkere maaltijd op Orshof, super gezellig ,met heel veel sterke verhalen en dik aangevulde verlanglijstjes.

    7de   trektocht  zondag  6 juni 2010
    noteer alvast in uw agenda!!!!
    Hoe inschrijven volgt later.........of neem contact op via bovenvermeld mailadres.
    U kan ook reageren via ons gastenboek...... zeker doen!!!!!!!

    31-10-2008 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    30-11--0001
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nationale Oldtimerdag Lelystad vervolg
    Vervolg



































    30-11--0001 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pipe vervolg




































    30-11--0001 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pipe the pioneers.


    Beeld van een van de allereerste Pipe's rond 1900/1901 met Belgische taxplaat 2689 en nummerplaat 703 of was het andersom?

    Een zijaanzicht van Pipe 1901.

    Pipe 'labourdette' omstreeks 1902/3

    De volgende beelden komen allemaal uit een katalogus van 1905. Deze is het model 12 pk toneau

    Landaulette 18/28 met koninklijk wapen op de deur.

    1905 coupe chauffeur 'Royal'

    1905 Tripple phaeton 35/50 HP





    Coupe chauffeur  1905



    Een Pipe NSU coupe chauffeur

    Pipe Double phaeton 1907

    Een doorsnede van de Pipe met magnetische koppeling.

    Pipe experimenteerde ook met de meest vreemde constructies zoals deze Hybride welke liep op gas en electriciteit.

    Onconventioneel  twee 2 cilinders diagonaal achter elkaar geplaatst. 1912



    Een NSU pipe 1908 gebruikt in een verkeerscampagne

    30-11--0001 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 26/09-02/10 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 06/09-12/09 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 30/11-06/12 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 14/11-20/11 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek





    Gastenboek
  • mr
  • Circuit des Ardennes 2017
  • Barbour Glenden Fleece Gilet Olive
  • Barbour Ariel Quilted Jacket Dk.chambray
  • Het wordt steeds beter

    Bedankt voor uw bezoek,druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek, hopelijk tot ziens



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per jaar
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • -0001

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs