Inhoud blog
  • contact
  • Op naar de Hoog misOp naar de hoog mis
  • Op naar de Hoog misOp naar de hoog mis vervolg
  • 125 jaar Minerva
  • Classic days Dusseldorf
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Archief
  • Alle berichten
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • www.­oldtimernederlan­d.­nl
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Trektocht der Pioniers
    1 ste juni zondag
    08-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Private colectie.....
    Het begon dus met tractoren, breide zich langzaam maar zeker uit naar vrachtwagens en automobielen....
    en alsof dit nog niet speciaal genoeg is, nog enkele specials......

    Veel uitleg is hierbij niet nodig; kijk en geniet......




















































    08-07-2009 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    17-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dank aan alle medewerkers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Met deze nogmaals een hartelijke dank aan allen die meewerkten om dit evenement tot stand te brengen.
    Jaak Jacobs route, Jos Braekers Bakkersfiets, Wim Nijsen depanage, Mark Geerkens colectie, Jean Nijs drankvoorziening, Irene de Luna  ontbijt, Stefan Bongaerts antieke camera, Jean Tilmans stoomvoertuigen, Jos Hendrix foto's, Thieu Geelen foto's, Willy vossen Hot dog verkoop, Frank van Orshoven  Avondmaal.

     

























    17-06-2009 om 20:11 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan de start geflitst .........
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vroeg in den morgen op den vooravond van den verkiezingen werden door Jonckheer Jaak Jacobuszoon, den ariverenden deelnemers op den gevoeligen zilvernitraatplaat van den geleenden camera van Stefanus van den Bongaerts vastgelegt. Dit schouwspel gepaart gaande met den nodigen knal ende geflits werd gesmaakt door deelnemers ende publiek.  Zie hier enkele van den resultaten van de kunstenaar der magischen houten doos. Ondertussen werden de hongerigen door den  plaatschelijken warme Bakker ende Meester Jos van brood voorzien vanop zijnen pas verworvenen bakkersfiets.











    17-06-2009 om 14:16 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klokslag 11
    Het startschot werd gegeven bij klokslag 11........
    Beelden van de sfeer   op 6 juni 2009
























    17-06-2009 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    10-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geslaagde 6de Trektocht 2009
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De opzet om een gezellige 6de trektocht in te richten is meer dan geslaagd. Zowel voor de organisatoren, medewerkers als de  deelnemers liep er niets fout.  Jammer dat  het aantal  deelnemende motorfietsen  zo klein was.  Maar wat er was, was meer dan de moeite waard om gezien te worden. De toekomende mobielen werden door Jonckheer Jaak op een gevoelige zilvernitraat plaat vastgelegd met een authentieke camera anno jaren stillekes, compleet met het nodige vuurwerk .  Warme Bakker Meester Jos deed met zijn bakkersfiets de ronde om hongerige magen op te vullen met  belegde broodjes en warme koffie stond ook paraat.
    De plaats van de wegblijvende motoren werd ruimopgevuld door het opdagen van prachtige automobielen.
    Even een kleine opsomming  van de meest opvallende pre 1914 voertuigen. Motorfietsen;  Minerva V twin 1908, BSA 1912 met sidecar in origineel lakje, en een BSA 500 uit 1914. Onder de auto's, een Cadilac 1907, een 8 liter  belgische Nagant race auto uit eveneens 1907, en maar liefst 2 stoomauto's van het merk Stanley  uit 1912/13.  Tijdens de 2 tussenstops aan de privé collectie van Mark Geerkens, werd hier nog een en ander uit deze periode aan toegevoegd.  Moest men dit alles optellen, komen we op een totaal van toch wel een 30 tal pre 1914 voertuigen. Tussen al dat goeds door werden er frisse wit gekraagde jongens getapt en  hotdogs geserveert a la Urbanus van Anus.U weet wel, zo ene van formaat, een worst  als een paardel..., met overvloedig checrout, mosterd,tomatensaus en  augurken en een gazet eronder.
    De categorie motoren en wagens tot 1930 nog buiten even buiten beschouwing gelaten.   De rit tussendoor bedroeg zo'n 85 km, met zelfs voor de inheemsen onbekende wegeltjes.  Als surprise reden we door een  oude  kiekenstal, ditmaal helemaal opgevuld door oud ,ooit rijdend ijzer. Niemand reed verloren, niemand kreeg panne. Het zonnetje was van de partij al was de wind van de frisse kant . Menig filmrolletje en verlanglijstjes werden gevuld .De dag werd zoals gewoonlijk afgesloten op Orshof met een oergezellig avondmaal, heel veel sterke verhalen en heel veel goesting om gewoon verder te doen.

    Bijlagen:
    jaakjac2.jpg (20.5 KB)   

    10-06-2009 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    15-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het nieuwste speeltje van Baron de Lunatic

    Afgelopen weekend was het moederdag, en vermits de Baron de Lunatic de Neerglabbeek altijd maar moeder word,
    vond hij het een goed  idee om zichzelf een nieuw speeltje kado te doen.....  Je moet dit sportief opvatten




    Kraakwitte  cyclecar....   Het kleine zusje van Big Betsie.....
    Na het nodige knutselwerk werd het kleine wagentje op 22 mei terug nieuw leven ingeblazen na 30 jaar rust.
    Met dank aan de inspiratie van handige harrys's Bart en Mario..... die voor nieuwe frisse vonkjes zorgden....

    Voor de nieuws - gierigen onder de lezers ; het merk van dit wageltje is Rosengart,  type LR2 uit 1928.
    Om het ingewikkeld te maken ;dit is een franse licentie van een engelse auto, gebouwd door een
     Duitser van Joodse afkomst. Uitgerust met belgische banden.....    van internationaal gesproken....

    Het sleutelwerk vereist dan ook een setje metrische en anglosaksische maten.
     En... opletten voor links draaiende schroeven.

    15-05-2009 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    22-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fotogallerij
    In dit bericht foto's van de trektocht in het verleden, en van ontmoetingen met oude voertuigen....

















    22-02-2009 om 12:50 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De race ambities van Baron de Lunatic
    Deze foto's  spreken voor zich















    22-02-2009 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    28-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aankomst Orshof
    Als afsluiter van de rally houden we eraan degenen die er de tijd voor  hebben, een buffet aan te bieden op Hotel/restaurant Orshof.  . Op die manier kunnen de deelnemers nog eens uitgebreid napraten, contacten leggen.Op Orshof word ook de mogelijkheid tot overnachting aangeboden.
    www.orshof.be
    Deelname aan het buffet, enkel mits vooraf aanmelding en betaling. We hebben geen bekers of trofeen te verdelen, maar via een tombola werd afgelopen jaar een grote fles chamagne aan een gelukkige Stefan B. uitgereikt. De heer en mevrouw Carla en  John Graal kregen  een klein aandenken om hun deelname aan alle 5  uitgaves van onze rally. De heer Graal nam deze in ontvangst met de woorden;  ik wist niet dat ik al 5 keer deel nam, Telkens weer is het zo anders.... dat het niet eens opvalt...  Wij doen in ieder geval ons best om het origineel te houden.














    28-01-2009 om 14:14 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    16-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keldervondst 2008
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Gelukkig. Naar aanleiding van een krantenartikel over onze rally van afgelopen jaar,liet een oude mevrouw me weten dat ze nog een ouwe  motorfiets in de kelder had staan.  Ze zou verhuizen naar een appartement, en de motor moest dus weg. Ze vroeg zich af of ik hiermee iets kon aanvangen??????     Natuurlijk,  direct een afspraak gemaakt om te gaan kijken, en het bleek te gaan om een zeldzame FN M250 ( zo dacht ik eerst ,omwille van schaarse en verkeerde informatie) uit het jaar 1932.   Later bleek het de M 200 te zijn, maar wel met een zeldzame drieversnellings bak. De motor was van haar nonkel geweest en stond al sedert 1964 in de kelder.  Deze oom was geboren in 1884, en kocht deze FN dus op vrij late leeftijd. Het mooie was dat deze machine 99% compleet en super gaaf was, geen deuken, geen krassen, wel vliegroest die vooral de chroomdelen had aangetast. De bekabeling moest ook worden vervangen, maar de banden, met nog de originele rode Englebert binnenbanden waren nog top. Nieuw soupapke, oppompen en klaar... er zat zelfs nog benzine in de tank, die koste in die tijd wellicht nog  geen frank per liter??De garage waar deze motor ooit verkocht werd bestaat nog, maar zal dit jaar worden gesloopt  om plaats te ruimen voor appartementen. Zo zie je maar, geef de moed  en ook de hoop niet op,om ooit eens een schat te vinden.

    16-01-2009 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    10-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste wensen 2009
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De organisatie wenst Alle bezoekers van dit blog een gezond, voorspoedig en vooral oldtimer vriendelijk 2009.

    Ondertussen hebben ongeveer 700 bezoekers de site bezocht, maar nog geen enkele heeft het gastenboek getekend of op een andere manier gereageert;   Dit blog is er voor U,  dus wie wil mag graag zijn opmerkingen achterlaten.  Wij staan open voor alle sugesties, en hopen u met deze nog beter van dienst te kunnen zijn.

    Dus laat in 2009 iets van u horen.....
       en,  
    Hopelijk  tot op  6 Juni





    10-01-2009 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    21-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezienswaardigheden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Om onze rally atractief te houden trachten we bij iedere aflevering een bezoek te brengen aan unieke verzamelingen in de sfeer van onze hobby. Zo waren we reeds te gast bij een verzamelaar van tractoren van het merk Deuts, bij Yesterdays, nog voor dat deze onder deze naam bekend waren, en afgelopen jaar gingen we op bezoek bij Marc Geerkens, verzamelaar van tractoren, vrachtauto's stoomvoertuigen, auto's, veelal uit de 20er jaren. De colectie bevat meer dan 350 stuks, een voor een de moeite waard. Een impresie te bekijken op globalphoto.be, en ik tracht hieronder, en in de marges,een aantal beelden in te voegen.
    de getoonde vrachtwagen hieronder is een betlehem en de auto bovenaan en Cadilac 1908. In de marges kan u nog een auto van het merk Chalmers in originele staat bewonderen, en voertuigen waarvan de juiste benamingen me niet direct te binnen schieten. Blijven hangen zijn ronkende merken als American La France en Rex.





    21-11-2008 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    10-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.oog voor techniek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dat deelnemers en publiek belang stellen voor de techniek bewijzen volgende foto's











    10-11-2008 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    09-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2008 Auto's ook toegelaten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zoals u kan opmaken uit voorgaande berichten, werden in 2008, als 5de jubileumsjaar, en ook om iets nieuws te bieden, ook oldtimer auto's toegelaten tot de rally.  Hieronder hopelijk een sfeerbeeld hiervan.  Ik probeer nogmaals de Antoine motor ook toe te voegen, want blijkbaar is dat in de vorige sessie niet gelukt....











    09-11-2008 om 14:25 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eerste Motor in Meeuwen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Naar aanleiding van de organistie van de eerste trekttocht in 1997, in samenwerking met de dorpsfeesten, kropen enkele leden van de heemkundige kring in de archieven om op zoek te gaan naar de motorfiets geschiedenis van Meeuwen Gruitrode.

    Een van de  eerste motorfietsen die zich met zekerheid op Meeuwense wegen begaf, was eigendom van een zekere Hendrik Vliegen, Alias Rik Bienens.
    Deze was in het jaar 1907 eigenaar van een FN. Zijn zoon Martinus, bijgenaamd Teng Bienes, werd in 1901 Boswachter van de gemeente, en kocht zich nog voor WO II een motorfiets van het merk Antoine.   Deze motor was voorzien van een batterijontsteking, doch zonder dynamo. Wanneer de batterij ontladen was, moest Teng deze in Bree bij de tramhalte gaan bijladen. Gemakshalve had hij dan ook een reserve batterij op zak. Daardoor kreeg hij een tweede bijnaam, "Teng met de zwoar maal" (Teng met de zware zak)  Een nieuwe jas is dan ook regelmatig terug te vinden in de onkostennota van Teng.  Waarschijnlijk vanwege kapotte zakken.

    Het smeren van de motor gebeurde met een hendeltje op de tank, dat regelmatig omhoog getrokken diende te worden. Het zakte dan automatisch naar beneden, en als het beneden was, herhaalde zich het gehele schouwspel.
    Uit een briefwisseling weten we dat Teng in 1914 nieuwe Janten (velgen of poelie??) bestelde voor een wijziging van V in W profiel 20 of 22 mm.
    Pas in 1925 ruilde Martin zijn trouwe Antoine in voor het nieuwste model van FN, de M60, na deze gezien te hebben te Leopoldsburg. Hiervan zijn er foto's in de archieven.  Volledig nieuw voor Teng waren automatische smering en voetschakeling...  wat een luxe...

    Deze moto had veel belangstelling, want hij werd voor een daaropvolgende kermis in Bree, uitgeleend om tentoongesteld te worden. Dit bij  fietsenhandelaar Jan Vermeulen. De moto koste 4500 keiharde franken, maar daarmee was je dan wel een graag geziene gast bij het vrouwvolk.

    Een andere motorbezitter was Jef Hoogmartens die zich bij de "Latnagel" in Bree een nieuwe Gillet kado deed. Naar eigen zeggen nog met riemaandrijving. Hij ging hiermee op vrijerspad tot in Kortessem, terwijl zijn vrienden te voet of met de fiets naar een toekomstige moesten zoeken.

    Ene Jan Kerfs bijgenaamd Zjang vanne Smiet kwam 1931 in het bezit van een Gillet 250cc, en kocht later een FN 350.
    Hij was verantwoordelijk voor de rijopleiding van o.a. Zjaak Hell. Deze laatste kocht zich een okkasie FN van Staaf van Nolke. Op een zondag voormiddag, na de hoog mis, zette Zjang, zjaak op de moto op het kruispunt Meeuwen/Helchteren/elikom. Zjaak werd op de gang geduwd richting helchteren, reed via Peer terug naar Meeuwen. Hij had niet hoeven stoppen, schakelen of wat dan ook. Toen hij na enkele uren via Peer terug in Meeuwen kwam,en Zjang alle cafés op de hoek bezocht had, sprak hij de histirische woorden ' Nuw ist good, Nuw kin ich het' uit.  ( Nu is het goed, nu kan ik het.)
    Bijna alle motoren waren toen verzekerd bij de Koster Max, agent wij Mercator.


    Bijgevoegde foto; Als ik het me nog goed herrinner, deelname van een Antoine 1903 in 1998, naast een henderson

    09-11-2008 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Historiek

    Om degenen die nog niet met de Trektocht bekend zijn , wil ik even de geschiedenis van het ontstaan uit de doeken doen.

    Het begon in 1992 toen enkele oldtimerenthousiasten de hoofden samen staken om een rally voor motoren tot 1965 in te richten.
    Dit in samenwerking met de Breughelfeesten te Bree. Het evenement werd boven het doopvond gehouden en werd Breughelrally genoemd.
    Het trok meer dan 70 deelnemers uit de omringende landen aan.

    Na 2 jaar was het afgelopen met de Breughelfeesten,en we gingen op zoek naar een andere lokatie. Dit werd recreatiepark Hoge Kempen te Neeroeteren. De naam werd gewijzigd in Rally der Hoge Kempen, en nog steeds groeide het deelnemersaantal tot over de 150.

    Dit werd een beetje te veel van het goede, en in 1996, besloten we, ook omwille van het ter ziele gegane Oude Klepper Glorie, om een rally in te richten enkel voor Pre 1930 motoren, naar voorbeeld van de voorgenoemde. De Trektocht  der Pioniers was geboren.
    De eerste uitgave ging gepaart met de Dorpsfeesten van Meeuwen Gruitrode. Daarna gingen we zelfstandig van start. De Trektocht vond niet ieder jaar plaats, maar toch met een bepaalde regelmaat. In 2008  vond de  5de uitgave plaats. Omwille van de vele aanmoedigingen, zal ook 2009 een trektocht kennen.

    De eerdere organistie (pre 1965) werd gemist door de bezitters van deze voertuigen. Enkele vroegere deelnemers hebben dan de rally verdergezet.. Momenteel gaat ze als de Aa-beeckrit door het leven, en kan als een van de klasiekers op oldtimer gebied gerekend worden.

    In 2008, mocht de Heer John Graal en echtgenote Carla, uit Heemstede een trofee in ontvangst nemen als trouwe deelnemer. Hij maakte alle uitgave's mee. Zijn Commentaar; ik had geen idee dat ik hier al voor de vijfde keer was??? totale verbazing??? want het is hier telkens weer zo helemaal anders....

    En inderdaad, we trachten onze formule telkens weer aan te passen, zodat we ondanks het om oude motoren gaat, telkens vernieuwend werken.

    Op de onderstaande foto's ; nr 1  Presentatie, tijdens de Dorpsfeesten  1997.(peugeot 1903)  Foto2 Vertrek op Orshof 1998. (FN 4cyl 1920) en FN sahara)
    foto 3 . vertrek orshof 1998, FN 1904...sarolea 1903







    09-11-2008 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    02-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.deelnemers 2008
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Onder onze deelnemende  voertuigen,dit jaar waren er enkele bijzonderheden te bewonderen. O.a.  de cyclon Berlin  uit 1912 op bovengaande foto's.
    Een moto reve tandemmotorfiets uit 1908,  een Peugeot Legere 1906,  en een heel zeldzame Belgische Brondoit 1925. (foto inzet)Maar ook motoren zoals AJS V twin, Henderson 4 cyl 1917, en Williamson V twin en een SIC 1920, mogen als zeldzame krenten in de pap gezien worden. OOk te zien de FN 4 cyl 1908 van Stefan Bongaerts ,.  Verder nog Rovers, Indians, Harley, Gillet, FN ,BSA, Abingdon, Norton,Rene Gillet, etc....uit de pioniersjaren.

    In dit jubileumsjaar werden ook Auto's toegelaten. Hoewel de motoren in de meerderheid waren, waren we bijzonder trots op de aanwezigheid van een Stanley Steamer uit 1912,  Lagonda uit1925, Riley 1929, chevrolet phaeton,  3xAmilcar, Citroen en Ford A cabriolet.  We hopen dat het aantal automobielen volgend jaar talrijker zullen zijn. Dit zal wellicht wel lukken, want een aantal deelnemers kwamen niet opdagen wegens pech, werk of andere situatie's

    02-11-2008 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    01-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kerk vergeten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    tja, het zijn zware tijden voor de banken, maar voor de pastoors valt het ook niet mee.   Op de 1ste zondag van  juni 2008, bleven nog al wat kerkgangers in  plakken  Dit straatje wordt namelijk gebruikt om aan de kerk te geraken. Helaas voor onze eerwaarde, want  de kerk  zat maar half zo vol als gewoonlijk.  Wie zou niet blijven plakken bij het zien van al deze oude relikwieën.
    Misschien een idee voor de pastoor,  een  oude moto  voor het altaar zetten of aan  het kruis hangen????

    Gevoelige zielen, gelieve dit niet te ernstig te nemen, probeer er de ludieke kant van te zien.



    01-11-2008 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    31-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. effe stoom aflaten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    T'ja zoals u op de aftelkalender kan zien, duurt het nog wel effe, maar als het zo ver is, kan u wel wat stoom aflaten, zoals onze steamer van 1913.

    31-10-2008 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beetje exentriek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op de 2de foto rechtsonder en hiernaast, kan  u opmerken , dat je om aan deze rally deel te nemen een klein beetje exentriek/zot mag zijn .Jaarlijks begroeten we onze vaste deelnemer Baron de Luna(tic)

    31-10-2008 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 26/09-02/10 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 06/09-12/09 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 30/11-06/12 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 14/11-20/11 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek





    Gastenboek
  • mr
  • Circuit des Ardennes 2017
  • Barbour Glenden Fleece Gilet Olive
  • Barbour Ariel Quilted Jacket Dk.chambray
  • Het wordt steeds beter

    Bedankt voor uw bezoek,druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek, hopelijk tot ziens



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per jaar
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • -0001

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs