Inhoud blog
  • 100 km van Ophain 2019
  • 100 km van Ophain 2019 (2)
  • pandora's Minerva box deel 12
  • Next ; what's up doc ;
  • waarschuwing !!!!!
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Archief
  • Alle berichten
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • www.­oldtimernederlan­d.­nl
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Trektocht der Pioniers
    1 ste juni zondag
    11-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chauvinisme en Belgique
    Koning Albert en Koningin Elizabeth lieten zich te Antwerpen vervoeren per Renault, maar toch werden ze gevolgd door Minerva van eigen Huis. 1918. Foto 4 en 5 wel per Minerva bij bezoek aan Veurne.


    Deze foto zegt weinig, maar uit de volgende blijkt dat de volgwagen een Minerva is.  Helaas zonder nummerplaat.






    11-09-2018 om 13:05 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    08-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pfister Minerva


    Een mooie inzending van de Pfister familie

     

    De eerste auto uit de familie was een Minerva. hij had een koperen radiator, carbid verlichting en moest met de hand gestart worden.

    Eveneens enkel remmen op de achterwielen,en een batterij buiten boord.

    Hij had reeds de unieke schuivenmotor in plaats van kleppen.

    Aan het stuur zit vader Fred, met daarnaast zijn zoon, destijds 6 jaar oud in 1921, en op de achterbank grootvader, afkomstig uit Spanje.

     

    De motor was niet opgewassen tegen steile hellingen en grote hoogtes, en daarom was er een handpomp geplaatst om extra zuurstof te kunnen toedienen.

    De Bossen van de Elzas waren tijdens wereldoorlog I door de Duitsers bestookt met obussen en waren bezaaid met schrapnell.  Men kan op de foto nog duidelijk herkennen hoe de bomen kapot geschoten waren, en in 1921 deels hersteld

    Het gebeurde daarom regelmatig dat de rode binnenbanden uit de  versleten tallons floepten, welk zorgde voor onvergetelijke kreten en hilariteit bij de passagiers. Ik vergeet het nooit ! Ook het aansteken van de acetyleen lampen in de avond zorgde voor spektakel, een evenement op zich.

    Dit verhaal werd verteld door Frederic Pfister op zijn 90ste verjaardag op 12 maart 2015, bij het zien van deze foto.

    Hij was mijn grootvader aan moeders kant toen 6 jaar oud. Zij vader was Frederic Gotlieb Pfister, oprichter van gelijknamig meubelbedrijf, geboren in 1895 en overleden in 1962.









    08-09-2018 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    07-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minerva pure nostalgie uit de oudere doos.
    Ja, het is weer zo ver. Voldoende oude Minerva beelden om weer een artikeltje te laten uitpuilen van Nostalgie. 
    Beelden met zowel sportief allure, alsook uit oorlogsjaren en meer.  Kijk en geniet.
    Ook voor de 'Minervisten' van vandaag is er een Nieuwe website gelanceerd.
    Bezoek zeker eens www.minervisten.simplesite.com !!!



    Een beeld uit de Minerva fabriek aan de Karel Ooms straat te Antwerpen, uit de beginjaren van de autoproductie.

    Een andere fabrieksfoto anno 1912 met het race team voor Spa en de TT.

    Hier aan het werk met startnummer 1 circuit des Ardennes

    En op de TT in 1914.

    Een Minerva van het Type AF 30 pk met startnummer 251 aan onbekend evenement.

    Een schitterende opname van Minerva 'Cyriel Buyse' omstreeks 1910

    De top van Minerva deze 40 pk model K 1907

    Een beeld van 2 Belgische soldaten 1914 met hun Minerva 


    Een heel mooie familie foto bij hun Minerva model NN 1921.

    Minerva 10167 met zijn Mechanieker

    Dan nog een heel mooie van 2 Minerva 'spitskoelers' anno 1914.  Aan het stuur Sylvain de Jong himselve. Deze zelfde Minerva's en Sylvain namen deel aan de Alpenfahrt in 1914. Mogelijk is deze opname gemaakt bij hun vertrek of aankomst. Wie het weet mag het melden.

    Een pracht van een Roadster jaren 30.

    Enkele beelden van vroege Muurreclame voor Minerva.



    Minerva ambulance/Multi voor Missiewerken.

    En voor de liefhebbers nog 2 beelden van vroege motoren van Minerva. 

    In Engeland verkocht onder de merknaam 'Quadrant'

    07-09-2018 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    06-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minerva pure nostalgie uit de oudere doos.



    Zeer mooie opname van Minerva Ambulance met dubbele achterwielen.







    Minerva 8 cilinder





    Reclame voor Minerva voor Italië.
    En tenslotte een mooie affiche voor het Model 2000.

    06-09-2018 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    02-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rally du hain edititie 2018
    De Rally 'Du Hain'  van de RVCCB. is HET evenement van het jaar waar we maanden vooraf naar uitkijken. 
    Als je van sportieve en Grand tourisme prewar cars gebeten bent MOET je dit gezien  en beleefd hebben. 
    En het is niet voor de kleinzieligen, want op deze zondag  legden de oudjes maar liefst 150 km af over gewone kleine wegen. En dapperen waren er voldoende want maar liefst 38 wagens telde ik aan de startlijn, hoewel het er nog wel een paar meer konden zijn.  En dit niet tegenstaande er nog enkele andere evenementen op dit weekend plaatsvonden, zoals het reeds geraporteerde Internationaal oldtimer treffen te Lanaken, Concours d'elegance in Antwerpen en het drukbezochte Beaullieu in de UK.

    Een rasechte topper dus met top atmosfeer en wagens van diverse merken.
    Absoluut niet te missen was de Belgische Nagant uit 1910 die het parcours vlekkeloos aflegde met de hele familie aan boord.  Deze wagen vertoefde vele jaren in een privé collectie, en kwam vandaag voor het eerst naar buiten.  
    Alweer mooi gekozen wegen en een bezoek aan een Fort uit de tijd van Napoleon, te bezoeken met een Gids, maakten deze saus, een beetje gekruid met zon, ideale temperaturen en goed gezelschap af. St Heribert stond er letterlijk stralend bij, en knikte met een glimlach, dat het goed was.

    Het pallet telde 8 Bugatti's, 4 BMW's, 3 Ballot's, Vauxhall, Chalmers, Peugeot, Lagonda, Amilcar, Sandford, Delahaye,  Delage, Alfa, Ford, FN, Fiat, Hotchkiss, Nagant ……………… enne nog meer moois om ook volgend jaar weer naar uit te kijken...…….. 
    Wij hebben al gereserveerd !

    foto's Jaak Jacobs en BDL
    Verboden te kopiëren zonder toestemming.


































    02-09-2018 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    01-09-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.du hain deel 2
    vervolg du hain 2018



































    01-09-2018 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    31-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.du hain 2018 vervolg 2




















    31-08-2018 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    20-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 jaar later 4
    Een bekende zicht uit SPA, waar velen van ons nog op schoolreis gingen in de jaren 70...….
    Deze postkaart van rond 1910, toen al een attractie voor de meer gegoeden.


    Meer dan 100 jaar later.

    Idem in SPA Jaren 20



    Een zicht op een straat nabij Verviers. Eigenaardig voertuig met dubbele wielen.

    Brasserie is er nog steeds.

    En nog een zicht uit Walonië 

    De 2 figuren zullen het niet meer terug herkennen.

    20-08-2018 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    17-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 jaar later 3
    Met groeten uit Balen.


    In de jaren 20 was er aan het begin van de Steegstraat een café/restaurant/taxi bedrijf en tankstation, en rechts een Apotheek. 
    Taxi, een Minerva voor de deur. 
    Het café is  er nog steeds, alle woningen aan de rechterkant verdwenen. 

    17-08-2018 om 12:14 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    15-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 jaar later....... 2
    Voila voila,  twee mooie vergelijkende beelden van een Hotel in de Ourthe streek anno 1920.  Echt vooruitgang in er niet geboekt. De boerderij op de oude foto rechts van het hotel bevind zich wel nog in zijn oude glorie. Te zien met google earth……………  succes.


    Meeting bij Hotel/garage du Héron te Nisramont.  We herkennen een Ford model T, enkele Renaults en wellicht een Nagant op de voorgrond. We vinden de locatie dankzij het kerkje welk nog net op de achtergrond te herkennen is.
    Een eerder verloederde indruk van dit pand.  U kan het gaan huren en opnieuw Hotel beginnen?
    Graag uw reacties...…;;;

    15-08-2018 om 12:27 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    14-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minerva nieuwtjes

    Ons Minerva mapke werd weer aangevuld met enkele nieuwigheden, voldoende om  weer een artikeltje te vullen. We wisten al dat Winston Churchil eigenaar was van een Minerva, en hij was bevriend met Charlie Chaplin. Chaplin reed vooral met Rolls, maar zou het kunnen dat hij het Minerva virus opdeed via Winston?  Hieronder een foto van de Minerva van Charlie uit 1925.
    Verboden foto's over te nemen, te plaatsen in sociale media e.a. !



    Charlie en Winston samen op de foto. 

    Deze Minerva was het vervoermiddel van Chaplin in 1925
    Hieronder die van Winston, reeds eerder in dit blog, samen met andere Minerva's

    Onderstaande foto kregen we ingezonden van een familie hier ten lande, met de vermelding Minerva, maar wij denken eerder dat het gaat om een Brasier, Maar omdat het een mooie foto is, publiceren we hem toch.

    Onderstaande is er dan wel eentje en wel uit 1913 met Nederlands kenteken.

    Ook nog een hele mooie opname van een vroege Amerikaanse Minerva.

    Net zoals bij foto 4 kregen we deze ingezonden uit Walonië. De familie had een Minerva in bezit eind jaren 20, maar het is niet 100% duidelijk of het er wel een is. We laten het oordeel over aan de lezer.

    Ook onze vrienden uit Arabië wisten de kwaliteit van Minerva te waarderen.  Een model AK werd per schip vervoerd.





    Een bekend groepje soldaten. 



    Nog een Amerikaanse constructie.

    Ergens in de jaren 30 probeerde Minerva zijn producten aan de man te brengen met een Minerva expositie in Brussel, Naamse steenweg.

    Hieronder nog een vroege foto uit een carrosseriefabriek. Het voltallig personeel poseert bij hun Minerva creatie.

    Nog vroeger, een Minerva motocyclette 2 pk

    Maar het kon ook zwaarder met deze 2 cilinder Minerva, enkele jaren later.

    En tot slot nog wat reclame gemaakt door onze oosterburen in 1913, net voor dat er een haar in de boter kwam.

    14-08-2018 om 13:14 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    11-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 jaar later.........
    Het is de regelmatige inlogger (en dat zijn er ondertussen meer dan 50.000) zeker al opgevallen dat er al een tijd geen echt nieuws verscheen op dit blog. Reden daarvoor is dat veel tijd wordt opgeslorpt door een project waarvan binnenkort meer te lezen en te zien zal zijn. Het is dus niet dat er enkel stil gezeten word.  We werken ook verder aan het Excelcior verhaal welk nog niet ten einde gebreid was. Een andere rubriek in voorbereiding  'zichten uit België' met daarop natuurlijk vollen bak oude voertuigen, al of niet gedetermineerd.

    Ondertussen als voorsmakend tussendoortje een mooie inzending van een lezer uit Maldegem met 2 te vergelijken beelden. Men nam een tussenpoze van ongeveer 100 jaar...………   Daar hebben ze dus ook niet stilgezeten. 
    Ook deze foto's, prentkaarten etc.. dus welkom op dit blog.  
    Heeft u nog zulke in de kast of oude doos, aarzel niet ze in te zenden! 
    Wij zoeken dan voor u de huidige situatie op.



    De pittoreske garage met telefoon nummer 54 is helaas verdwenen en maakte plaats voor moderne appartementen. Het hekwerk  rechts met daarachter waarschijnlijk een groot Herenhuis werd in de jaren 30 reeds vervangen door een 'modernere' woning.  Wat ook een update kreeg zijn de verlichtingspalen en natuurlijk de automobielen. 

    11-08-2018 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    31-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie weet het?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Arthur Verplaetse was in de jaren 20 en eerder chauffeur van de Familie de Backer uit Gent. Hij reed met deze wagen van Belgische Makelij. Wie weet welk fabricaat. Er is keuze tussen Imperia, Metalurgique of een Minerva met spitse radiator. Klik op de foto voor grotere weergave.
    Alle antwoorden welkom.


    31-07-2018 om 19:48 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    19-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nationaal oldtimer treffen
    Bij onze noorderburen kennen ze het al 34 jaar; een nationaal oldtimer treffen. Volgend jaar zit er dus een Lustrum aan te komen. Vorig jaar stond dit evenement in het teken van de koperen tijdperk, en dat trok onze aandacht, viel zodanig in de smaak dat we het er dit jaar weer op waagden. Het thema nu was T ford. Met productiejaren van 1907 tot 1928 en 15 miljoen exemplaren, niet echt een zeldzaamheid maar wel leuk. Tig aantal modellen en betaalbaar oldtimer plezier, waar je ook al niet verlegen moet zitten om een of ander onderdeeltje, hoewel ook al niet vaak nodig wegens de bijna onverslijtbaar. Met 540 inschrijvingen boekte deze editie een record. Eerlijkheidshalve moeten we er wel aan toevoegen dat van deze inschrijvers er dit jaar een grote groep niet kwamen opdagen. Het is dan ook een gratis evenement, en een kat is even duur. De weersvoorspellers zagen hier en daar een bui hangen, met als gevolg dat een aantal liefhebbers afhaakten. Ze hadden helaas ongelijk, want het zonnetje piepte met regelmaat doorheen de wolkendeken, en ook de Hollandse winderigheid was overleefbaar.  Tijdens de middaguren was het best aangenaam en de eerste bui kwam pas tegen de avond. Wij kregen weer een paar primeurs voorgeschoteld, wat de dag zeker goedmaakte. Een mooie FN 2700 uit 1914, maar carrosserie uit 1920  van Argentijnse roots was één van de kersen op zoete fruittaart. Een Spyker 1907  was met zekerheid het lekkerste Nederlandse toetje. T Fordjes  bijna alle modellen van 1910 tot 1927 met een 40 tal exemplaren.
    Wij zijn in ieder geval benieuwd wat het volgend jaar gaat geven...……. 


    Het thema was T ford, daarvan dus bijna alle soorten en formaten van 1910 tot 1927.



    O.a een aantal brandweerwagens.



    Minder bekend is dat de heren Chevrolet in den beginne T fords als basis gebruikten voor hun raceprojecten; genaamd Frontenac. Dit fraaie exemplaar uit 1912 hadden we al meer dan 10 jaar niet meer gezien.  

    Ook een deel van het verhaal van Henri. Voor de T ford en de productielijn maakte Ford Exemplaren die de letters van het Alfabet volgden. Zie hier een Model R uit 1906, welke op dit evenement voor het eerst uit de stal kwam, hoewel reeds meer dan 15 jaar in de verzameling. 


    Mooie Cadillac 1904.
    Van deze zijn we de naam kwijt. Rover?

    Buick toy toneau 1909

    Renault AM 1909

    FN 1914 model 2700 ooit in bezit van een Argentijns Admiraal.





    Nederlandse trots Spyker Double phaeton 1907.  Jammer dat we hier geen geluiden kunnen bijplaatsen...……..  

    Het interieur eerder karig, maar voldoende.

    Helemaal nieuw voor ons, deze magniefieke Aster 1904.



    Rambler uit een Belgische collectie.

    Wordt vervolgt.

    19-06-2018 om 11:38 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    18-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nationale Oldtimerdag Lelystad vervolg
    vervolg

    Een mooie en zeldzame Wolseley Siddeley 1908.

    Alle wagens worden per klasse aan het publiek voorgesteld

    Een kleine Stanley Steamer

    En een ietsje grotere American La france

    IHC  Highwheeler om door het hoge gras te rijden.

    Ook de cyclecaristen mochten hun speeltjes tonen.

    Niet dik gezaaid deze Derby's

    Natuurlijk Bugatti's hoewel niet in overvloed.

    En dan dit heel mooi bewaarde exemplaar van een Citroen die al in de vroege jaren omgevormd werd tot een raceauto. Er zijn dan van die voorbijgangsters die opmerken 'nou' , daar is  nog veel werk aan' of  die moet nog gerestaureerd worden....    Niks van afblijven met die pootjes !, hij is perfect zoal hij hier staat.

    Ook de grote Amerikanen kregen een stekkie.  Auburn, Chrysler....Packard, Cadillac



    Een zeldzame Stutz..

    Of Essex en nog veel meer.

    Mochten niet ontbreken; Bentley's en Rollssen



    Franse Gentleman.

    Eerder zeldzaam waren de motorfietsen, die waren op een halve hand te tellen. Misschien een klein werkpuntje voor de organisatie.

    Naast de hier getoonde Pre wars en interbellums (tussen 2 oorlogen),  waren er natuurlijk ook de wagens uit de jaren 50 tot 70, maar die laten we hier buiten beschouwing.

    18-06-2018 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    16-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgian day Peer
    Wegens het grote succes van vorig jaar weer een Belgische dag in Peer deze komende donderdag. Vanaf 17h.



    16-06-2018 om 18:08 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    04-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trektocht der Pioniers. "bulls eye"
    Het Pioniers team uit Genk flikte het weer voor een ..... ste keer een schot in de roos. 
    Een onvergetelijk mooie dag met een top sfeer en top mobielen. 28 pre war cars aan de start.
    Nog meer kilo's oud snorkijzer te bewonderen bij Happy Old Iron waar steeds  nieuwe verassingen te ontdekken zijn.  Een halte in prachtige zonovergoten Orshof in Neerglabbeek deed terug denken aan de allereerste Trektocht, zo veel jaren geleden.  Een heerlijke Deja Vu.  Eén ongelukje, camera vergeten mee te nemen. Maar niet getreurd, u kan alle beelden van Bruno Costers bewonderen op        https://www.flickr.com/photos/134504779@N08/sets/72157697023153704
    Deelnemende voertuigen; Delage, Ford, Chrysler, Packard, Marmon, Peugeot, MG, Buick, Renault, Humber, Berliet, Mathis, Opel, Citoën, La Licorne, Lagonda, Minerva, Nash ................ een pracht palet. Mocht ik er een vergeten zijn, laat maar weten.

    Trektocht der Pioniers zal ook volgend jaar weer present zijn op de eerste zondag van Juni, zoals het al jarenlang traditie is....    Iedereen met een Pre war car is van harte welkom........... 

    foto's; Bruno Costers.




























    04-06-2018 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    01-06-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.extra verplichte kost
    De Nederlandse familie Smits-van Oyen maakte anno 1932 een uitstapje naar Monte carlo op 24 januari van dat jaar. Twee schitterende beelden van deze gebeurtenis, en eentje onder volgende titel.  Ze kwamen wel als laatste over de finish.





    De familie Baudts uit Eeklo, welke daar een textielfabriek uitbate, rekenden ook enkele Minerva's tot hun wagenpark.  Hieronder enkele beelden uit de schoenendoos. Een coupé chauffeur voor de zakelijke uitstapjes......

    En een torpedo tourer in latere jaren 1924 voor de vakantie. Detail een extra schijnwerper voorop.



    Dan nog een hele mooie uit Dusseldorf .

    En we vonden nog eentje van ZZ .. ..

    Voor de liefhebbers van de motocycletten hier nog een heel vroege Minerva (de 2de)

    Eentje van omstreeks 1904/05

    En het Engelse Quadrant plakte zijn eigen naam op een Minerva 1902 om daarna toch ook zelf motoren te gaan bouwen.

    Als laatste nog een hele mooie inzending van de familie Vercruyse  die omstreeks 1908 op deze foto ging.

    01-06-2018 om 11:47 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    31-05-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Monte Carlo Minerva
    Een nadeel van Bloggen .be  Als je nog foto wil invoegen in een bestaand artikel is dat niet mogelijk.  Hier dus nog een vondst van de Minerva met startnummer 7 aan de rally van Monte Carlo in 1932.  Hij eindigde als laatste in zijn categorie op plaats 44, en stond ingeschreven onder Duitse vlag.



    31-05-2018 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    25-05-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verplichte kost. Minerva
    Als het zich voordoet dat nieuwe Beelden van Minerva automobielen (of andere  Belgen)  in onze bus vallen, zien we het als verplichte kost deze te delen.
    Met deze dus weer enkele geweldige vondsten.
    Veel plezier.
    Verboden te kopiëren.




    Schitterende foto van ongeval met Minerva 1912.

    Mooie Minerva Phaeton met reservewiel verzonken in treeplank omstreeks 1913/14

    Minerva Moto N1247 rond 1904.

    Een Spaanse advertentie voor de 38 PK van 1912.
    Prachtige tourer 1912

    25-05-2018 om 12:51 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 14/11-20/11 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek





    Gastenboek
  • mr
  • Circuit des Ardennes 2017
  • Barbour Glenden Fleece Gilet Olive
  • Barbour Ariel Quilted Jacket Dk.chambray
  • Het wordt steeds beter

    Bedankt voor uw bezoek,druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek, hopelijk tot ziens



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per jaar
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • -0001

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!