Inhoud blog
  • contact
  • Op naar de Hoog misOp naar de hoog mis
  • Op naar de Hoog misOp naar de hoog mis vervolg
  • 125 jaar Minerva
  • Classic days Dusseldorf
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Archief
  • Alle berichten
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • www.­oldtimernederlan­d.­nl
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Trektocht der Pioniers
    1 ste juni zondag
    31-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grand prix franco Belge
    Grand Prix franco Belge 2011.

    Normaal geven we op het einde van het jaar een overzicht van hetgene er het voorbije jaar zoal te beleven viel.

    De grote vakantie is weeral voorbij, en derhalve willen we al een voorsmaakje geven van het nog niet koud geworden evenement. De rillingen zitten me nog steeds in de handen......

    GRAND  PRIX FRANCO BELGE  welk dit jaar op Franse bodem plaatsvond vanwege soepellere wetgeving.
    Een godsvergeten plaatsje midden ter velde, waar hij nogthans al was geweest, want het niemanddalletje werd zelfs naar hem vernoemd............
    Vergeetachtig is hij ook al..  ???  Ach ja, als je al 2011 bent mag dat ....

    Godswaerdevelde.  Zoek het maar op.:  wink:
    Op een klein circuit werden een weekend lang demo races gereden waarbij  het snelheidsduiveltje  een beetje uit zijn doosje kon komen kruipen.
    Leven en rijden als God in Frankrijk......
    En als altijd interresante contacten gelegd met leuke mensen.....

    Zowel autopiloten als motorrijders kwamen aan hun trekken.
    Ondergetekende had de eer en het genoegen te kunnen meerijden en per MG, een jaren 30 Alpha Romeo te jagen, na enkele ronden met de Gillet te hebben gescheurt.

    Beelden hiervan op you tube;  pre war racing; grand prix franco belge 2011 !!!!!!!!!!!!
    Zeker kijken!!!!!!!!!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=e4tTl5fzVH4
    of zoek onder video's van gilletman



    Kleine greep foto's uit al het moois dat er te zien, en vooral te beleven viel............







































    GILLETMAN

    31-08-2011 om 22:45 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    10-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.indianen verhaal

    Het  er op nahouden van een blog heeft zo zijn voor- en nadelen.

    Een van de nevenverschijnselen is dat je een bepaalde bekendheid krijgt op mondiaal vlak. Onze website word  over de hele wereld bekeken, en dat heeft zo zijn gevolgen.

    In de nasleep van onze rally afgelopen weekend kwam weerom een interessante ontdekking aan de oppervlakte vanuit zeer  donkere diepten.  In Slovakije  lagen ergens in een vergeten spinnenkoppenhoekje, de restanten van een oude Belg.  Neen niet die uit de Asterix verhalen of  Juul de Caesar, en Ambiorix was het al evenmin, wel een heuse Gillet Herstal, en niet de minste, maar wel het vlaggeschip, de 500 sport uit het jaar 1927.

    Alle indianen schieten met bananen, maar wij hebben tegenwoordig  andere middelen  naast onze pijl en boog, om onze jachttrofeeën binnen te halen.  Het zware geschut werd opgesteld en de ouwe gillet werd vanuit de bijna eeuwige jachtvelden terug naar zijn roots vervoert, La BelgiqueÂ…Â…    Tegen een Gillet spreek je nu eenmaal Frans. In enkele dagen was de buit binnen. Het voordeel van deze manier van jagen, is dat je je pijl meermaals kan gebruiken,  we hebben dus nog munitie   over voor volgende  slachtoffers.

    Deze oude glorie zal wellicht door een echte liefhebber weer tot leven gebracht worden. Dat hopen we tenminste.ht

    Nog een link toegevoegt aan de lijst met links http://www.occcheel-veteranen.tk/



     Met pijl en boog op jacht naar groot wild....

    Jammer dat hij al gedeeltelijk gescalpeert werd door andere jagers.

    10-06-2011 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    09-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trektocht der Pioniers 2011

    Traditioneel vind de Trektocht plaats op de eerste zondag van Juni,  zo dus ook afgelopen weekend van 2011.
    Dit was de vierde editie voor auto's en motoren te samen, en vermist deze datum vast staat, kunnen we het weer dus niet zelf uitkiezen.(anders ook niet natuurlijk)

    De weersvoorspellingen konden niet slechter, maar wij verzekeren u ervan dat op die dag enkele kaarsjes branden bij de beeltenis van de heilige die die dag voor het weer verantwoordelijk is, en een schaaltje verse eieren erbij kan mirakels teweeg  brengen.
    Voor de vierde keer op rij  schitterend oldtimerweer, niet te warm, niet te koud, geen wind.  Wat wil je nog meer,

    En toch hebben een groot aantal deelnemers die zich vooraf aanmelden, en de weerberichten volgden..........zich laten misleiden.
    Ze hadden dus weeral ongelijk.  Het weer was ronduit schitterend, de opkomst helaas beneden de verwachtingen. Maar de sfeer des te meer  exelent.
    Van degenen die het toch aandurfden, enkele  oude snoepertjes.........  een AC accociable driewieler 1914 die luistert naar de naam Betsie,
    Een bijzonder zeldzame Belgische motorfiets van het merk Antoine et Praillet.  Natuurlijk zijn alle andere voertuigen die de leeftijd van 80 jaar gehaalt hebben stuk voor stuk bijzonder te noemen. Het sportieve karakter werd benadrukt door enkele amilcars, eentje met skiff boddy, en een schitterende MG typ Q.....

    We hebben ieder jaar ook de gewoonte onze rit een doel te geven. Dit was dat de rozen- en fruittuin van Luc van Esser te Geistingen.
    Daar de kersen rijp waren, en een ladder paraat stond, werd er a volonté geplukt en gesmult..........  De tuinen waren een prachtig decor voor de deelnemers die in stijl met hun oude wagens reden. De rozentuin die een 300 tal nieuwe rozensoorten telt, stond in volle bloei. Er werden heel wat mooie plaatjes geschoten, een heel dik uur ging er hier aan voor de moeite. Er was dan ook uitdrukkelijk op gewezen dat we alle tijd van de wereld hadden om de stille genieters uit te hangen.
      Vervolgens ging de rit verder doorheen Thorn, bekend als het idylisch middeeleeuwse witte stadje aan de Maas. Geen beter decor als dit. 
    Ondertussen een terrasje gedaan of een eetgelegenheid bezocht. Persoonlijk deden we dat aan de vossenmeren waar de  duizenden waterlelies hun best deden om te schitteren op het zonovergoten wateroppervlak.
    Via de mooiste binnenwegjes, zonder  rode lichten, verkeersdrempels, of andere ongewenste intimiteiten aan onze achterkant, ging de  namiddag  vlotjesweg richting openlucht kunstmarkt te Opitter .  Onze oldtimers mochten te midden van het publiek geparkeerd worden, Veel volk op de been, onze meegebrachte  kuntswerkjes werden veelvuldig op de gevoellige plaat gelegd. 
    Toen trokken de weinige wolken zich tesamen en een enkele donderslag maakte prompt een einde aan de prachtige dag.  Wat zeg ik, neen, een halfuurtje miezerregen was alles wat ons te beurt viel, want ondertussen was het kaarsje bij de heillige Jozef  aan haar einde geraakt....
    Maar het werd al vlug vervangen en zie daar.....
    De zon  scheen weer vollen bak.  Volgend jaar een dikkere kaars kopen.
      Degenen die het niet aandurfden de rally verder te zetten en  in Oppiter huiswaards keerden, hadden dus ook ongelijk, want we reden verder tot bij Happy old iron in verfriste boerenbuitenlucht, om een deel van de immense collectie van Mark Geerkens te bewonderen. Een olieverfschilderij met als thema 'oldtimer, en geschonken door de Organisator van de kunstmarkt (waarvoor onze dank) werd verloot onder de deelnemers. Bij het eerste lotje was het al prijs, de winnaar was aanwezig. Als toetje daarbovenop kocht hij ' zo goed als' een
    A ford roadster uit de collectie van Happy old Iron. De Rally werd beklonken met een fris glas witte wijn en ander vocht, met uitzondering van hemelwater.    Kortom weer een geslaagde trektocht.

    Nog meer foto's volgen heel binnenkort waneer deze  binnen en bewerkt zijn.


    Zoals in den ouden tyd.

    waar zit hier de deur ergens?????

     aha............

     effe tsjecken of de deur toe is

    wie zegt dat jongeren niet geinterreseert zijn?



    Indian, Gillet, 2x automoto, antoine et praillet, triump en new hudson waren van de partij........

                  Prailet et Antoine  extreem zeldzame belgische moto die nog snel een andere vlotter verpast kreeg die toevallig nog ergens rond lag te slingeren

     de vrouwen zijn gek op deze kledij,   de mannen op de vrouwen............

    Opel met startprobleem dat met  het technisch vernuft van omstaanders verholpen werd.



     Humber helemaal vanuit het antwerpse hierheen gereden...  moedig!!!!

    Gillet  ss 500 in dubbelpak

    09-06-2011 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    08-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.trektocht 2011 deel II
    Zoals beloofd nog meer sappige beelden...........

           Ingang in de tuin van eden, onder de 70 meter lange liaanrozen

     kersen in vele soorten

      ze kregen er niet genoeg van

     deze jongen was er helemaal  ondersteboven van, en smulde en smulde en smulde

     overzicht over de rozentuin

     Romantiek in rozengeur en zonneschijn





     auto moto dans son jus









    welkome aankomst op de kunstmarkt te oppitter............











    08-06-2011 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    07-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog meer foto's
    Met exuses voor de door elkaar gehutselde foto's,  de Blog master heeft zo zijn eigen willetje.....

     doortocht door het prachtige stadje Thorn

     kinderen in de kattebak, ook zij beleefden veel plezier aan deze dag.

     Amilcar word op deze wegen omgedoopt tot rammelcar

      oef, weer een gladde weg

      broem broem

      Lof voor de organisatoren, deelnemers waanden zich in zuid frankrijk....



      prachtige foto van de MG Q

      Gerard de Bruyne bracht dit jaar zijn triump 1916 mee, helemaal vanuit middelkerke............... petje af.  Iedereen zat ondertussen aan de koffie en sandwiches..........

    07-06-2011 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    06-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trektocht 2011
    In afwachting van bewerking van de foto's en sfeerbeelden van de 4 de trektocht 2011, kan u alvast dia's en foto's bekijken via de Link onder mijn favorieten.

    Foto's en dia's van  de moedige  Bruno 'Humber' Costers  die weer en wind, maar vooral afstand trotseerde in zijn trouwe oude Humber.

     Nogmaals bedankt Bruno!!!!!

    06-06-2011 om 15:08 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    10-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Car whisperers

    Car whisperers

     

    Het leuke  van een beursbezoek tegenwoordig  is niet zo zeer wat je er kan vinden, maar wel  de contacten die je daar kan leggen.

    Een gesprek onder oldtimerliefhebbers ontsluierde het bestaan  van een echte prewar car in een Brusselse kasteelkelder.

    Echte carhunters als we zijn, maakten we er werk van om de echtheid van het verhaal te verifiëren.

    Het duurde een aantal maanden vooraleer we het juiste adres te pakken hadden, en nog eens zoveel tijd om de eigenaar er van te overtuigen eens één blik in de kelder te mogen werpen, om er daarna wat meer blik, aluminium en staal uit te kunnen halen.
    Jezus was niet de enige die van water wijn kon maken............  helaba...

    Een speurtocht doorheen de immense verwarmde  kasteel kelders leverde niets opÂ….  De auto was verdwenen????   Na de butler er te hebben bij geroepen werd het duidelijk dat de auto naar een andere locatie vervoerd was.  (Dit is echt niet om dit verhaal op te leuken, echt gebeurtÂ…)

    Op een andere locatie buiten het kasteel domein, troffen we aan, een AC drophead convertible, zescilinder uit het jaar 1939. Prachtige maar wat verwaarloosde auto, maar toch, een echte vondst.

    Het verhaalÂ…Â…Â…Â…Â…Â…

    Tijdens een lunch op het kasteel vertelde de wat oudere man een pak boeiende verhalen in verband met het familiebezit, avonturen op auto en zakengebied , en natuurlijk  de story achter deze auto. Wie ooit sweppes dronk, dit was een creatie van een voorvader uit deze familie.

    In de nasleep van zijn grootvader die een  bentley reed, en nog steeds in familiebezit is, kocht de huidige  kasteeleigenaar  deze  wagen een kwart eeuw geleden met de bedoeling hem te restaureren. Destijds was hij nog rijdend.   De wagen verbleef in een hele poos in een  verwarmde fabriekshal, en verhuisde daarna  in de verwarmde kasteelkelder. Maar ook hier moest hij plaats ruimen, en de afgelopen maanden stond hij jammerlijk in een aanpalende kille bergkelder.

    Bij de première, was het liefde op het eerste zicht.  De auto stond er weliswaar verwaarloosd bij, banden plat, onder de stof. De wat oudere eigenaar vertelde het verhaal van de aanschaf, de plannen mooie vooruitzichten, kortom vele emoties kwamen naar boven. Gezondheidredenen strooiden echter roet in het eten, en van uitstel kwam afstel.

    Daarna nog heel wat werk verricht om de man zich over zijn emoties heen te zetten, en de auto over te laten aan een iemand die hem met veel liefde weer tot leven zal brengen.

    Met het nodige geduld en overredingskracht, kregen we de eigenaar zo ver afscheid te willen nemen van deze chique bak. We wilden echter zeker zijn van de zaak, en vroegen een expert zijn mening te geven over deze auto. De resultaten waren helaas bedroevend. De auto was toe aan een totaalrestauratie van zowel Boddywork als motor, en deze wagens staan helaas bekend om motorfalen, ondanks het prachtige zescilinderblok in aluminium, met 3 SU carburatoren.Deze AC had dus enkel nog emotionele waarde en dat van het chassis, oud ijzer. Maar des al niet te min vonden we een liefhebber die zich er over ontfermen wilde. De auto is dus momenteel in bezit van een nieuwe eigenaar. We hopen er op dat de auto dus een nieuw leven tegemoet kan gaan en met liefde behandeld zal worden.

     

    Weer een succes van  Joncheer Jacobus jacobsen en Baron de Lunatic????













    10-04-2011 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    01-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Never ending story.............

    Never ending storyÂ…Â…Â…Â…. Of toch?

    Het begint hier stilaan op een goed stripverhaal met detective-inhoud te lijken.

    Onlangs ontdekten we in het zuiden van dit land, een loods gevuld met een vijftig tal oldtimers in wording.

    Daarmee bedoelen we vehikels uit de 60er en 70er jaren. Leuk, prachtig zal je denken.

    Helaas, afgelopen winter heeft het noodlot toegeslagen.  Een flinke brok roet  is in het eten van toekomstige restaurateurs gevallen.  De overgebleven autoÂ’s die op een of andere manier het geluk hadden te ontsnappen van de schroothoop, zijn nu toch ten prooi gevallen aan de tand des tijds. Pietje Hein met de bekende zeis  zat zich zeker weer te vervelen in afwachting van een leuke aardbeving, tsunami, met als toetje een kernprobleempje.

    De bolides stonden in een grote loods, waarvan afgelopen winter het dak het begaf onder de druk van massaÂ’s  sneeuw. Het gaat van volvoÂ’s over mercedessen tot corvette, alfa etcÂ….Â…Â…Â…Â….  TÂ’ja de een zijn plezier is de ander zijn vertier. Geef toe, als je de dadelijk volgende beelden bekijkt, doen die toch denken aan een tsunami. Piet jongen, was het nog niet genoeg geweest?

    Tot overmaat van ramp word de locatie nu door groene jongens geviseerd, en alles moet tegen Pasen 2011 netjes opgeruimd zijn. Een en ander is al geruimt, maar er is meer...

    Had onze  vriend Laurent zich daar niet even kunnen gaan moeien in plaats van in de Congo?  Hij is toch ook autoliefhebber???

    De meeste autoÂ’s zijn dusdanig beschadigt dat ze niet meer te redden vallen, maar voor een of ander onderdeel zeker nog te gebruiken. Zoals bovengenoemde onze zakcentjes weet te spenderen, had hij hier misschien een kleinigheidje kunnen uitgeven, en daarna een boompje opzetten.

    Look, weep and cry Â…Â…Â…Â…Â…Â…..  hij kwam, hij zag , hij barste in tranen uitÂ…Â…..        Avee Caesar!!!!

    Wie nog iets wil redden kan contact opnemen via ons gastenboek, en wij loodsen u naar de plaats van onheil. Vergeet niet je talisman mee te nemen.





























    01-04-2011 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    13-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.winterpret
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Winterpret


    Het winterseizoen 2010/2011  zit er gelukkig weeral op. Niet dat dit verloren tijd was, in tegendeel, tijd te kort om alle winterprojecten tot het  bittere einde te voltooien. Naast het bijna dagelijks sneeuw ruimen stond de creatie van een eigen  jaren dertig sportauto op het programma. Een jongensdroom die door  ouders al pril de kop werd ingedrukt, wegens onmogelijk, te duur, dat is iets voor gepensioneerden en gekken !!! Noem maar op, alles was goed om er maar niet aan te beginnen. 30 jaar waren nodig  om de nodige moed, ervaring en wil samen te sprokkelen. Rijpen noemen ze dat. Enkele zotten ontmoet die met hetzelfde idee zaten, en het ook, en met beperkte middelen uitvoerden, met een resultaat om U tegen te zeggen. Pure kunst, gemengd met technisch vernuft en veel karakter.  Dat smaakt naar meer en Â…Â…Â…een eigen creatie.  Dan het  geluk gehad een wondermooi chassis te vinden, geëigend voor dit project. (zie enkele artikelen voordien)

    Engels underslung chassis uit 1932, met een 1600 cc kopklepmotortje en een preselector versnellingsbak, en al hydraulische remmen!! Lekker smal en laag.

    De motor werd zonder veel problemen eerst opgestart, na wie weet hoeveel jaar stilstand, wetende dat een vorige eigenaar er nieuwe olie indeed,  zuigerveren en de dichtingen verving. Want je wil toch geen auto gaan bouwen op een chassis met niet werkende motor?

    Eerste werk bestond eruit dit chassis grondig op te meten en  secuur uit te tekenen, en aan de hand daarvan een ontwerp te maken. Veel gommen en proberen, profielen uitwerken.  Daarna een aantal mallen van het hout van een afgeschreven bed in elkaar geflanst, bekleed met stukken karton, om een kijk te krijgen op de contouren van het ontwerp  schaal  1/1. Lijkt eenvoudig, maar vergis je niet, je moet met heel veel dingen rekening houden.

    Beetje aanpassen, zitproefje, en voila, het echte werk kon beginnen.

    Binnen in het bescheiden maar ondertussen verwarmde werkplaatsje, werd het schrijnwerk voor rekening genomen, zoals het hoort, met veerkrachtig essenhout, pen en gatverbindingen. De zondagen konden eindelijk, na de perikelen in de kerk,  doorgebracht worden op interessantere en productievere plaatsen, zonder met te vinger te worden gewezen. Bijna elke vrije minuut werd opgeofferd. Toch nog roet in het eten gekregen tijdens de solden, en een beetje kerkgeschiedenis. Maar af en toe een beetje dimmen wakkert de vlam weer op. Af en toe moet verse zuurstof aangevoerd worden.

    Het chassis zelf ook onderhanden genomen, hoewel het niet zo slecht was. Vooral vliegroest verwijderen, zuiver maken en wat technische aanpassingen, vervangen van leidingen, nakijken van remmen, stuurinrichting enz.

    Bij het verschijnen van de eerste zonnestralen begin maart werd het ontstane  cockpit geraamte  op het chassis geplaatst en goed bevonden. Nu kan het eindstuk eraan gebreid worden.

    Jammer dat die winter zo snel voorbij wasÂ…Â…Â…Â…Â…. Nog zo veel werk te gaanÂ….

      Dit jaar trachten de tuin niet te verwaarlozen.

     

    Wordt  met zekerheid vervolgtÂ…Â…Â…Â…Â…Â….

    ps op You tube kan je eenfilmpje bekijiken van de allison in actie..... zoek onder ; veterancar allison



    Het teken en denkwerk......

    Mallen maken met afvalhout................

    Met karton afkleden.......

    Uitvoering in essenhout.....

    Winterjasje nog aan bij de eerste zonnestralen.....

    Linker en rechteraanzicht..................

     Beetje aangekleed op de computer.............
    nog een beetje geduld.............................  wordt vervolgt.



    13-03-2011 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    28-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. terugblik op 2010

    JipiekajeeÂ…Â…Â….

     

    2010  zit er weer opÂ…Â…Â…Â…  Hoewel dit jaar als een rampjaar werd afgekondigd op de meeste nieuwsprogrammaÂ’s,  was het toch een vruchtbaar jaar op

    hobby gebied.

    Heel wat evenementen werden bijgewoond, en ook veel nieuwe contacten gelegd, schuurvondsten gedaan, nieuwe projecten aangevat, en enkele dierbare bezittingen ruilden na heeeeeel wat jaren en plezier van eigenaar.  Een van de hoogtepunten is de ervaring die opgedaan werd met electrisch aangedreven auto's zoals een Detroit electric 1919 en een Allison 1902.  Prachtige zelfbouw bolides gespot, bij verschillende hobbyisten, niet te versmaden !!!!
     Deze jongens zijn kunstenaars !!!!
     Ook technische pech stak de kop opÂ….  Dat hoort er nu eenmaal ook bij.

    Bijgevoegde fotoÂ’s  getuigen van geslaagde evenementen, schuurvondsten, en dat er nog aan de weg getimmert word.

    Zet alvast voor volgend jaar (2011) in uw agenda, Indien u zoals wij, interesse heeft in vooroorlogse  oldtimers ;

        Trektocht   der   Pioniers   te Neerglabbeek,

    Grand prix franco Belge bij Ieper,

    Circuit des Ardennes   in Bastogne.
    Oude klepper Glorie  de Haan

    Classic Days  bij Dusseldorf.

    Pre 1940 motor rit te Peer

    Toertocht Midden Limburg te Altweert
    Toertocht  te Lommel
    Luik -  Nancy  -  Luik
    Grand sport & cyclecars te Louvain la neuve
    Pre 1905 rally ardennen
    Sweet valley Rally  Zutendaal

    Nog vele anderen Â…Â…Â…Â…Â…Â…..

     

    Hier in bijlage extreem kleine greep uit het fotoalbum van 2010.

    Veel kijkgenotÂ…..

     Pre 1940 evenementen die ook nog in dit rijtje thuishoren  mogen altijd gemeld worden, wij kijken er naar uit...........





    Zelfbouw bolide                                                  Maiden trip van deze Humber eindigde in het kanaal






                                                                                                                    La Mondiale !!!!!  Belgium

    Grand prix franco belge  aanrader voor sportmotoren en auto's...  die eens enkele rondjes willen draaien op een kombaan...


    Villard  cyclecar    traction avant !            childrens playground , vroeg geleert,oud gedaan?            





    Schuurvondst    2010                                        Op bezoek bij een echte verzamelaar !!


    Draai maar aan dat wielleke

                                                                                  

    Decauville 1898 moest een eindje verder de berg opgetrokken worden.
    Pre 1905 rally















    28-12-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    27-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg overzicht 2010
    Daar niet alle foto's niet in bovenstaand bericht werden opgenomen , hier het vervolg



    Sleutelen hoort erbij                          Belgische minervette.....







    Slakkengangetje   ????????????                       Wie weet welk merk dit is    ?????



    Gewoon  bloedmooi                 Tandje bijsteken.....




    Waaw.....                                                     Lekker  gezellig onderhunsje.....

    Oog  in oog  met een  echte Bugatti  Royale........         Vetrekken   in stijl....




    Nog een zetje...                                        Renn park van de echte mannen...



    Klaar voor het circuit.......                              Dans son jus..........





    Aan  cilinders  geen tekort                           Bij gebrek aan hefbrug kan het zo ook....

    27-12-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    26-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg overzicht 2010
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    Allison electric 1902                                        A fords in alle maten en uitvoeringen te Neerglabbeek




    beursbezoek    ciney                                            ondergetekende maakte een ritje in deze geruisloze raugh & laung electric car 1919



    ooit gehoort van het merk Bean ???





    Extreem zeldzame  belgische Metalurgique



    Oog  voor detail                                               De  Dion Bouton

      Trektocht  2010,  met deze sluiten we ons overzicht af................

    26-12-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    24-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste wensen 2011
    Vrolijk kerstfeest en een gezond, veilig Oldtimerjaar voor 2011 toegewenst vanwege het pre 1930 rally team !!!!!!


    klik op de bijlage

    Bijlagen:
    trektocht nieuwjaarskaartje..docx (2.3 MB)   

    24-12-2010 om 08:19 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    25-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schuurvondsten............anno 2010

    We schrijven het jaar 2010, en gaan er van uit dat schuurvondsten of het ontdekken van schatten enkel voorkomt in films en boeken.  Bovendien overkomt dit altijd en alleen de anderen.

    Eén troost, België geld als het land waar de meeste schatten per vierkante meter, per jaar gevonden worden.

    Je moet bedenken dat deze verhalen meestal gebaseerd zijn op echt gebeurde feiten danwel op pure fictie. Tegenwoordig kan je afgebroken restauratieprojecten die al enkele decennia voor zich heen sluimeren, ook bestempelen als schuurvondst, zij het dan meestal in een iet of wat moderner onderkomen.

     

    Mister triple J of te wel Jonckheer Jacob Jacobson en Baron de Lunatic  de Neerglabeek, zijn constant in de weer, om staffe ter oren gekomen verhalen na te gaan, en hier en daar de waarheid op de kop te tikken. In Sherlock Holmes  stijl steeds weer met het petje op onderweg, om dit weer af te kunnen zetten bij een ontdekking, als eerbetoon aan de behoeders van ons roestig erfgoed. Goedgemanierd als ze zijn laten ze het pijpje thuis, dat geven ze later wel aan Maarten.

     

    Nog niet zolang geleden in een niet al te ver land ontdekten we de hieronder afgebeelde Donnet Zedel uit het jaar 1925.  De huidige eigenaar welke  ook nog een gelijkaardige rijdende auto van een jaartje jonger heeft, is op zoek naar een nog bruikbare motor voor zulk een auto, evenals een setje zetels voor een fiat 509a uit het jaar 1925, of model hiervan.

    Indien een van onze trouwe lezers dus een tip heeft, we horen  het graagÂ….

    Ook sterke verhalen zijn altijd welkomÂ….

    Onze oortjes staan altijd gespitst.



    zo zie je maar hoe een 85 jarige  door sommigen behandeld werd.  De huidige eigenaar zal het beestje wel vertroetelen???

    deze bejaarde jongen heeft na al die jaren zeker recht op een paar dagen in een kuuroord.

    daarna ziet ie er zo uit, lekker opgefrist en klaar voor de voldende 85 jaar.

    Je voelt je als een koning in zijn sas in zo'n voiture..  jonges wat een beenruimte...   je zakt bijna tot je knieën in die malse troon. puur genieten.......... volgend jaar te zien op onze rally...????
    dus wie een donnet motor weet liggen........ laat het ons weten...

    25-11-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    03-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoort wie klopt daar kindren

    Hoort wie klopt daar kindren. 

     

    Zeker niet het hart van die dooie egel die daar op het wegdek geplakt ligt.

    Wie staat er daar weer aan de deur???????

     Het is de lange winter die het rijden met onze open bolides niet echt aangenaam maakt. En het is  de Sint die weer een cadeautje langs gebracht heeft om dit probleem te verhelpen. (neen, niet dat van moeder natuur !!!)

    Dankzij het speurwerk van Jonckhheer Jacob Jacobuszoon ( in moderne taal mister tripple J ,en daar komen nog 2 j's bij van  stokpaardje Jowett Jupiter)  en Baron de Lunatic (naam spreekt voor zich), werd deze Mathis Faux cabriolet na een overnachting van  meer dan een kwart eeuw weer uit zijn donkere schuur getrokken.  Zo lang moest deze slapende schoonheid wachten op een liefhebber die dit in 1929 geboren voertuig weer tot leven zal brengen.  Inclusief alle onderdelen, en reeds alle chroom stukken  van een nieuw jasje voorzien (en dat zijn er veeeeel). Alles keurig ingevet en ingepakt in krantenpapier gedateerd 1980 !!!!!!!!!!!!  Das pas echt sinterklaasÂ….  Heel veel kadootjes uit te pakken.

    Een superpuzzel van 1000den stukjesÂ…. plak dat maar eens tegen de muur !!!!

    Chassis en motor waren al onder handen genomenÂ…Â… en nieuw rubber schoeisel.  Nu nog lekker puzzelenÂ…. En hopelijk volgend jaar al lekker scheurenÂ…Â…Â…..

     

     

    Aan allen die nu goesting gekregen hebbenÂ….jammer, maar deze auto is niet te koopÂ…..
    De  autoremork wel..... 160 bij 300 cm platform.  evt ook te huur.....



    Cadeautje  voor de deur..... kon helaas niet door de schoorsteen



    Een mooi kontje .......... toch...  Afladen en Sesam open u............

    03-11-2010 om 12:46 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    25-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10.000 ste bezoeker
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Proficiat.....

    Na  de opstart van dit blog 2 jaar geleden, verwelkomen we binnenkort onze 10.000 ste bezoeker. 

    Natuurlijk kijken meerdere mensen meer dan 1 keer, maar toch.... dagelijks paseren er een 15 tal mensen om eens te polsen wat er gaande is in Oldtimerland...........

    de 10.000 ste bezoeker  krijgt een Gratis inschrijving en/of oldtimerrit aangeboden indien hij op het moment van zijn bezoek een bericht nalaat in het gastenboek, en een foto van zichzelf (al dan niet per oldtimermobiel). Graag datum en tijd opgeven.....


    Aan allen die een bezoek brachten  hartelijk dank....

    ondertussen een beetje verder dromen.....(  voor foto  klik op bijlage)
     



    Het is gebeurt, op 25 september 2010 paseerde de 10000 ste bezoeker de revue.....  ergens tussen 1200h en 1700h en   hij vergat een bericht in het gastenboek na te laten.

    dus van nu af geldt, wie het eerst een bericht in het gastenboek nalaat heeft recht op een gratis deelname voor de volgende rit, of een rit per oldtimer op afspraak......
      
    ben beniewd?????   

    Proficiat RUUD !!!!!!!

     

     

    Een maand en ..........1152......... bezoekers later  Heeft Ruud  Torpedospeed   (veelbelovende naam) de gratis inschrijving in de wacht gesleept.   Jammer voor al die anderen, maar laat ons eerlijk zijnÂ….  Kansen genoeg gehad.

    Bijlagen:
    lanchester pix2.jpg (117.1 KB)   

    25-09-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    21-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dolkoene mannen met hun puike kisten
    Ooit eens een film gezien getitelt  'tolküne männer mit ihre tollen kisten'
    deze titel is van toepassing bij volgend onderwerp...
    Zoals in het begin gezegt, een klein beetje ferruckt muss man shon sein...   of op z'n nederlands, een beetje zot moet je wel zijn.






    21-09-2010 om 19:03 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    14-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delahaye 1913
    13 september 2010

    Na xxxx aantal jaaaaaren   werd deze delahaye uit het jaar 1913 weer tot leven gewekt.
    dikke sound en de geur van weleer......
    Diende ooit als transporter voor gewonden in WO I ....
    de nu getransporteerde personen zien er iets gelukkiger uit...............

    Volgend jaar op onze rally



    14-09-2010 om 19:33 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    16-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trektocht der Pioniers Pre 1930 rally

    Deze  site  is  ontstaan uit de jaarlijkse  rally  voor  antieke  voertuigen gebouwd voor 1930,  traditioneel  op de 1e zondag van juni sedert 2008.

    In 2012 overgenomen, onder dezelfde naam  'Trektocht der Pioniers' voor voertuigen tot 1940

    Voordien waren er ook al uitgaves, want het begon reeds in 1998 met een rally voor antieke motorfietsen.
    In de artikelen op dit blog vindt u een en ander over dit evenement, maar ook wat er zoal op oldtimer gebied in het algemeen te beleven  valt en viel voor de bezielers van dit evenement; Jonckheer Jacob Jackobsen en Baron de Lunatic de Neerglabbeek.
    We hopen hiermee ook het jonge publiek warm te maken voor deze hobby.

    Voor deelname ga naar trektocht der pioniers@jimdo.com

    Wij wensen veel lees en kijkplezier aan alle liefhebbers van het genre, alsook de toevallige bezoeker

    Reacties kunnen terecht in het gastenboek.





      Allison 1902 electric car  http://youtu.be/eXlO3BiNndw 

    16-06-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    08-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De medewerkers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eender welk evenement wordt gerealiseerd door meerdere mensen die zich dikwijls belangeloos inzetten voor het vermaak van de anderen.

    Een stevig dankwoord mag er dan ook van af aan volgende mensen...
    Helaas staan ze niet allemaal op de foto. Dit word rechtgezet zodra de gelegenheid zich voordoet.

    En natuurlijk ook dank aan alle deelnemers die hun mooie voertuigen wilden tonen aan het publiek.




    Jaak Jacobs , verantwoordelijk voor het uitzetten en bepijlen, controleren van de route en nog veel meer. Eveneens auteur van een deel van de tentoongestelde werken.
     
    Dhr. Vandersteghen (met hoed en zonnebloem) die zijn 17e eeuwse schuur,
     bij voormalig ouderlijke woonst ter beschikking stelde voor de tentoonstelling van schilderijen genre 'oldtimers'  En zich ontpopte als de perfecte Gastheer, evenals zijn echtgenote. Minimale score voor gastvrijheid  20 op 10.



    Op eigen houtje organiseerde bovengenoemde gastheer een live jodelaar met bijhorende DJ en muziek, en gaf iedere deelnemer een bloemetje mee.  Ook dank aan deze persoon waarvan de naam me op dit moment nog onbekend is.  Proficiat....


    Mark Geerkens, welke ons nu reeds voor de 3de keer laat meegenieten van zijn uitgebreide collectie Oldtimers. Mark organiseert ook zelf een groot treffen ieder jaar de week voor de 'pre 1930 rally' te Bocholt onder de noemer BTM.  Welgemeende dank Mark.


    Deze jongeman bloeide spontaan open als barman en helpende hand.
    Hartelijk dank hiervoor.



    Irene  Mercader  de    Luna,   welke ook dit jaar weer het ontbijt, de koffie en vooral ook de afwas en opruimwerk voor haar rekening nam.  Morele ondersteuning niet te vergeten!!!!


    Meester  Mathieu Geelen die als dorpsfotograaf weer heel actief was, en zowel de start, onderweg als op de stopplaatsen alles op de gevoelige plaat vastlegde.  zie foto inzet
    Het vele oude ijzer welk met veel liefde moeite en kosten weer in volle glorie de baan op kon............
    Daarnaast  het mobile snakske uit hechtel welke elk die dat wilde voorzag van een flinke zak patat of hamburger.   Zo ene uit de goede oude tijd. Bedankt Fred.


    En last but not least waren er nog Jos Hendrix en Willy  die de route nogmaals controleerden op verdwenen bewegwijzering.  Een plaag waarmee we jaar na jaar helaas geconfronteerd worden.
    Heel erg vervelend voor de motorrijders die hierop aangewezen zijn.  Toch zijn we erin geslaagd dat de laatste 2 jaar alle motorrijders de weg vonden.  De route werd dan ook een 5 tal keer gecontroleerd.

    Ook een oproep dus aan de motor liefhebbers,,,  ze zijn van harte welkom.... en wij doen er alles aan om hen op de juiste weg te houden. Wij hopen dat ze weer in volle getalle komen opdagen zoals in de goede dagen......................... Ook dank aan Jos Nuyts van het motorenmuseum te  Ellikom omwille van zijn bijdrage en ondersteuning.

    Mocht er nog iemand over het hoofd zijn gezien, laat het weten en het word alsnog rechtgezet.

    08-06-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 26/09-02/10 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 06/09-12/09 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 30/11-06/12 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 14/11-20/11 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek





    Gastenboek
  • mr
  • Circuit des Ardennes 2017
  • Barbour Glenden Fleece Gilet Olive
  • Barbour Ariel Quilted Jacket Dk.chambray
  • Het wordt steeds beter

    Bedankt voor uw bezoek,druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek, hopelijk tot ziens



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per jaar
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • -0001

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs