Inhoud blog
  • contact
  • Op naar de Hoog misOp naar de hoog mis
  • Op naar de Hoog misOp naar de hoog mis vervolg
  • 125 jaar Minerva
  • Classic days Dusseldorf
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Archief
  • Alle berichten
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • www.­oldtimernederlan­d.­nl
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Trektocht der Pioniers
    1 ste juni zondag
    07-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog meer foto's
    Met exuses voor de door elkaar gehutselde foto's,  de Blog master heeft zo zijn eigen willetje.....

     doortocht door het prachtige stadje Thorn

     kinderen in de kattebak, ook zij beleefden veel plezier aan deze dag.

     Amilcar word op deze wegen omgedoopt tot rammelcar

      oef, weer een gladde weg

      broem broem

      Lof voor de organisatoren, deelnemers waanden zich in zuid frankrijk....



      prachtige foto van de MG Q

      Gerard de Bruyne bracht dit jaar zijn triump 1916 mee, helemaal vanuit middelkerke............... petje af.  Iedereen zat ondertussen aan de koffie en sandwiches..........

    07-06-2011 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    06-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trektocht 2011
    In afwachting van bewerking van de foto's en sfeerbeelden van de 4 de trektocht 2011, kan u alvast dia's en foto's bekijken via de Link onder mijn favorieten.

    Foto's en dia's van  de moedige  Bruno 'Humber' Costers  die weer en wind, maar vooral afstand trotseerde in zijn trouwe oude Humber.

     Nogmaals bedankt Bruno!!!!!

    06-06-2011 om 15:08 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    10-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Car whisperers

    Car whisperers

     

    Het leuke  van een beursbezoek tegenwoordig  is niet zo zeer wat je er kan vinden, maar wel  de contacten die je daar kan leggen.

    Een gesprek onder oldtimerliefhebbers ontsluierde het bestaan  van een echte prewar car in een Brusselse kasteelkelder.

    Echte carhunters als we zijn, maakten we er werk van om de echtheid van het verhaal te verifiëren.

    Het duurde een aantal maanden vooraleer we het juiste adres te pakken hadden, en nog eens zoveel tijd om de eigenaar er van te overtuigen eens één blik in de kelder te mogen werpen, om er daarna wat meer blik, aluminium en staal uit te kunnen halen.
    Jezus was niet de enige die van water wijn kon maken............  helaba...

    Een speurtocht doorheen de immense verwarmde  kasteel kelders leverde niets opÂ….  De auto was verdwenen????   Na de butler er te hebben bij geroepen werd het duidelijk dat de auto naar een andere locatie vervoerd was.  (Dit is echt niet om dit verhaal op te leuken, echt gebeurtÂ…)

    Op een andere locatie buiten het kasteel domein, troffen we aan, een AC drophead convertible, zescilinder uit het jaar 1939. Prachtige maar wat verwaarloosde auto, maar toch, een echte vondst.

    Het verhaalÂ…Â…Â…Â…Â…Â…

    Tijdens een lunch op het kasteel vertelde de wat oudere man een pak boeiende verhalen in verband met het familiebezit, avonturen op auto en zakengebied , en natuurlijk  de story achter deze auto. Wie ooit sweppes dronk, dit was een creatie van een voorvader uit deze familie.

    In de nasleep van zijn grootvader die een  bentley reed, en nog steeds in familiebezit is, kocht de huidige  kasteeleigenaar  deze  wagen een kwart eeuw geleden met de bedoeling hem te restaureren. Destijds was hij nog rijdend.   De wagen verbleef in een hele poos in een  verwarmde fabriekshal, en verhuisde daarna  in de verwarmde kasteelkelder. Maar ook hier moest hij plaats ruimen, en de afgelopen maanden stond hij jammerlijk in een aanpalende kille bergkelder.

    Bij de première, was het liefde op het eerste zicht.  De auto stond er weliswaar verwaarloosd bij, banden plat, onder de stof. De wat oudere eigenaar vertelde het verhaal van de aanschaf, de plannen mooie vooruitzichten, kortom vele emoties kwamen naar boven. Gezondheidredenen strooiden echter roet in het eten, en van uitstel kwam afstel.

    Daarna nog heel wat werk verricht om de man zich over zijn emoties heen te zetten, en de auto over te laten aan een iemand die hem met veel liefde weer tot leven zal brengen.

    Met het nodige geduld en overredingskracht, kregen we de eigenaar zo ver afscheid te willen nemen van deze chique bak. We wilden echter zeker zijn van de zaak, en vroegen een expert zijn mening te geven over deze auto. De resultaten waren helaas bedroevend. De auto was toe aan een totaalrestauratie van zowel Boddywork als motor, en deze wagens staan helaas bekend om motorfalen, ondanks het prachtige zescilinderblok in aluminium, met 3 SU carburatoren.Deze AC had dus enkel nog emotionele waarde en dat van het chassis, oud ijzer. Maar des al niet te min vonden we een liefhebber die zich er over ontfermen wilde. De auto is dus momenteel in bezit van een nieuwe eigenaar. We hopen er op dat de auto dus een nieuw leven tegemoet kan gaan en met liefde behandeld zal worden.

     

    Weer een succes van  Joncheer Jacobus jacobsen en Baron de Lunatic????













    10-04-2011 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    01-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Never ending story.............

    Never ending storyÂ…Â…Â…Â…. Of toch?

    Het begint hier stilaan op een goed stripverhaal met detective-inhoud te lijken.

    Onlangs ontdekten we in het zuiden van dit land, een loods gevuld met een vijftig tal oldtimers in wording.

    Daarmee bedoelen we vehikels uit de 60er en 70er jaren. Leuk, prachtig zal je denken.

    Helaas, afgelopen winter heeft het noodlot toegeslagen.  Een flinke brok roet  is in het eten van toekomstige restaurateurs gevallen.  De overgebleven autoÂ’s die op een of andere manier het geluk hadden te ontsnappen van de schroothoop, zijn nu toch ten prooi gevallen aan de tand des tijds. Pietje Hein met de bekende zeis  zat zich zeker weer te vervelen in afwachting van een leuke aardbeving, tsunami, met als toetje een kernprobleempje.

    De bolides stonden in een grote loods, waarvan afgelopen winter het dak het begaf onder de druk van massaÂ’s  sneeuw. Het gaat van volvoÂ’s over mercedessen tot corvette, alfa etcÂ….Â…Â…Â…Â….  TÂ’ja de een zijn plezier is de ander zijn vertier. Geef toe, als je de dadelijk volgende beelden bekijkt, doen die toch denken aan een tsunami. Piet jongen, was het nog niet genoeg geweest?

    Tot overmaat van ramp word de locatie nu door groene jongens geviseerd, en alles moet tegen Pasen 2011 netjes opgeruimd zijn. Een en ander is al geruimt, maar er is meer...

    Had onze  vriend Laurent zich daar niet even kunnen gaan moeien in plaats van in de Congo?  Hij is toch ook autoliefhebber???

    De meeste autoÂ’s zijn dusdanig beschadigt dat ze niet meer te redden vallen, maar voor een of ander onderdeel zeker nog te gebruiken. Zoals bovengenoemde onze zakcentjes weet te spenderen, had hij hier misschien een kleinigheidje kunnen uitgeven, en daarna een boompje opzetten.

    Look, weep and cry Â…Â…Â…Â…Â…Â…..  hij kwam, hij zag , hij barste in tranen uitÂ…Â…..        Avee Caesar!!!!

    Wie nog iets wil redden kan contact opnemen via ons gastenboek, en wij loodsen u naar de plaats van onheil. Vergeet niet je talisman mee te nemen.





























    01-04-2011 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    13-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.winterpret
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Winterpret


    Het winterseizoen 2010/2011  zit er gelukkig weeral op. Niet dat dit verloren tijd was, in tegendeel, tijd te kort om alle winterprojecten tot het  bittere einde te voltooien. Naast het bijna dagelijks sneeuw ruimen stond de creatie van een eigen  jaren dertig sportauto op het programma. Een jongensdroom die door  ouders al pril de kop werd ingedrukt, wegens onmogelijk, te duur, dat is iets voor gepensioneerden en gekken !!! Noem maar op, alles was goed om er maar niet aan te beginnen. 30 jaar waren nodig  om de nodige moed, ervaring en wil samen te sprokkelen. Rijpen noemen ze dat. Enkele zotten ontmoet die met hetzelfde idee zaten, en het ook, en met beperkte middelen uitvoerden, met een resultaat om U tegen te zeggen. Pure kunst, gemengd met technisch vernuft en veel karakter.  Dat smaakt naar meer en Â…Â…Â…een eigen creatie.  Dan het  geluk gehad een wondermooi chassis te vinden, geëigend voor dit project. (zie enkele artikelen voordien)

    Engels underslung chassis uit 1932, met een 1600 cc kopklepmotortje en een preselector versnellingsbak, en al hydraulische remmen!! Lekker smal en laag.

    De motor werd zonder veel problemen eerst opgestart, na wie weet hoeveel jaar stilstand, wetende dat een vorige eigenaar er nieuwe olie indeed,  zuigerveren en de dichtingen verving. Want je wil toch geen auto gaan bouwen op een chassis met niet werkende motor?

    Eerste werk bestond eruit dit chassis grondig op te meten en  secuur uit te tekenen, en aan de hand daarvan een ontwerp te maken. Veel gommen en proberen, profielen uitwerken.  Daarna een aantal mallen van het hout van een afgeschreven bed in elkaar geflanst, bekleed met stukken karton, om een kijk te krijgen op de contouren van het ontwerp  schaal  1/1. Lijkt eenvoudig, maar vergis je niet, je moet met heel veel dingen rekening houden.

    Beetje aanpassen, zitproefje, en voila, het echte werk kon beginnen.

    Binnen in het bescheiden maar ondertussen verwarmde werkplaatsje, werd het schrijnwerk voor rekening genomen, zoals het hoort, met veerkrachtig essenhout, pen en gatverbindingen. De zondagen konden eindelijk, na de perikelen in de kerk,  doorgebracht worden op interessantere en productievere plaatsen, zonder met te vinger te worden gewezen. Bijna elke vrije minuut werd opgeofferd. Toch nog roet in het eten gekregen tijdens de solden, en een beetje kerkgeschiedenis. Maar af en toe een beetje dimmen wakkert de vlam weer op. Af en toe moet verse zuurstof aangevoerd worden.

    Het chassis zelf ook onderhanden genomen, hoewel het niet zo slecht was. Vooral vliegroest verwijderen, zuiver maken en wat technische aanpassingen, vervangen van leidingen, nakijken van remmen, stuurinrichting enz.

    Bij het verschijnen van de eerste zonnestralen begin maart werd het ontstane  cockpit geraamte  op het chassis geplaatst en goed bevonden. Nu kan het eindstuk eraan gebreid worden.

    Jammer dat die winter zo snel voorbij wasÂ…Â…Â…Â…Â…. Nog zo veel werk te gaanÂ….

      Dit jaar trachten de tuin niet te verwaarlozen.

     

    Wordt  met zekerheid vervolgtÂ…Â…Â…Â…Â…Â….

    ps op You tube kan je eenfilmpje bekijiken van de allison in actie..... zoek onder ; veterancar allison



    Het teken en denkwerk......

    Mallen maken met afvalhout................

    Met karton afkleden.......

    Uitvoering in essenhout.....

    Winterjasje nog aan bij de eerste zonnestralen.....

    Linker en rechteraanzicht..................

     Beetje aangekleed op de computer.............
    nog een beetje geduld.............................  wordt vervolgt.



    13-03-2011 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    28-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. terugblik op 2010

    JipiekajeeÂ…Â…Â….

     

    2010  zit er weer opÂ…Â…Â…Â…  Hoewel dit jaar als een rampjaar werd afgekondigd op de meeste nieuwsprogrammaÂ’s,  was het toch een vruchtbaar jaar op

    hobby gebied.

    Heel wat evenementen werden bijgewoond, en ook veel nieuwe contacten gelegd, schuurvondsten gedaan, nieuwe projecten aangevat, en enkele dierbare bezittingen ruilden na heeeeeel wat jaren en plezier van eigenaar.  Een van de hoogtepunten is de ervaring die opgedaan werd met electrisch aangedreven auto's zoals een Detroit electric 1919 en een Allison 1902.  Prachtige zelfbouw bolides gespot, bij verschillende hobbyisten, niet te versmaden !!!!
     Deze jongens zijn kunstenaars !!!!
     Ook technische pech stak de kop opÂ….  Dat hoort er nu eenmaal ook bij.

    Bijgevoegde fotoÂ’s  getuigen van geslaagde evenementen, schuurvondsten, en dat er nog aan de weg getimmert word.

    Zet alvast voor volgend jaar (2011) in uw agenda, Indien u zoals wij, interesse heeft in vooroorlogse  oldtimers ;

        Trektocht   der   Pioniers   te Neerglabbeek,

    Grand prix franco Belge bij Ieper,

    Circuit des Ardennes   in Bastogne.
    Oude klepper Glorie  de Haan

    Classic Days  bij Dusseldorf.

    Pre 1940 motor rit te Peer

    Toertocht Midden Limburg te Altweert
    Toertocht  te Lommel
    Luik -  Nancy  -  Luik
    Grand sport & cyclecars te Louvain la neuve
    Pre 1905 rally ardennen
    Sweet valley Rally  Zutendaal

    Nog vele anderen Â…Â…Â…Â…Â…Â…..

     

    Hier in bijlage extreem kleine greep uit het fotoalbum van 2010.

    Veel kijkgenotÂ…..

     Pre 1940 evenementen die ook nog in dit rijtje thuishoren  mogen altijd gemeld worden, wij kijken er naar uit...........





    Zelfbouw bolide                                                  Maiden trip van deze Humber eindigde in het kanaal






                                                                                                                    La Mondiale !!!!!  Belgium

    Grand prix franco belge  aanrader voor sportmotoren en auto's...  die eens enkele rondjes willen draaien op een kombaan...


    Villard  cyclecar    traction avant !            childrens playground , vroeg geleert,oud gedaan?            





    Schuurvondst    2010                                        Op bezoek bij een echte verzamelaar !!


    Draai maar aan dat wielleke

                                                                                  

    Decauville 1898 moest een eindje verder de berg opgetrokken worden.
    Pre 1905 rally















    28-12-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    27-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg overzicht 2010
    Daar niet alle foto's niet in bovenstaand bericht werden opgenomen , hier het vervolg



    Sleutelen hoort erbij                          Belgische minervette.....







    Slakkengangetje   ????????????                       Wie weet welk merk dit is    ?????



    Gewoon  bloedmooi                 Tandje bijsteken.....




    Waaw.....                                                     Lekker  gezellig onderhunsje.....

    Oog  in oog  met een  echte Bugatti  Royale........         Vetrekken   in stijl....




    Nog een zetje...                                        Renn park van de echte mannen...



    Klaar voor het circuit.......                              Dans son jus..........





    Aan  cilinders  geen tekort                           Bij gebrek aan hefbrug kan het zo ook....

    27-12-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    26-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vervolg overzicht 2010
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    Allison electric 1902                                        A fords in alle maten en uitvoeringen te Neerglabbeek




    beursbezoek    ciney                                            ondergetekende maakte een ritje in deze geruisloze raugh & laung electric car 1919



    ooit gehoort van het merk Bean ???





    Extreem zeldzame  belgische Metalurgique



    Oog  voor detail                                               De  Dion Bouton

      Trektocht  2010,  met deze sluiten we ons overzicht af................

    26-12-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    24-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste wensen 2011
    Vrolijk kerstfeest en een gezond, veilig Oldtimerjaar voor 2011 toegewenst vanwege het pre 1930 rally team !!!!!!


    klik op de bijlage

    Bijlagen:
    trektocht nieuwjaarskaartje..docx (2.3 MB)   

    24-12-2010 om 08:19 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    25-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schuurvondsten............anno 2010

    We schrijven het jaar 2010, en gaan er van uit dat schuurvondsten of het ontdekken van schatten enkel voorkomt in films en boeken.  Bovendien overkomt dit altijd en alleen de anderen.

    Eén troost, België geld als het land waar de meeste schatten per vierkante meter, per jaar gevonden worden.

    Je moet bedenken dat deze verhalen meestal gebaseerd zijn op echt gebeurde feiten danwel op pure fictie. Tegenwoordig kan je afgebroken restauratieprojecten die al enkele decennia voor zich heen sluimeren, ook bestempelen als schuurvondst, zij het dan meestal in een iet of wat moderner onderkomen.

     

    Mister triple J of te wel Jonckheer Jacob Jacobson en Baron de Lunatic  de Neerglabeek, zijn constant in de weer, om staffe ter oren gekomen verhalen na te gaan, en hier en daar de waarheid op de kop te tikken. In Sherlock Holmes  stijl steeds weer met het petje op onderweg, om dit weer af te kunnen zetten bij een ontdekking, als eerbetoon aan de behoeders van ons roestig erfgoed. Goedgemanierd als ze zijn laten ze het pijpje thuis, dat geven ze later wel aan Maarten.

     

    Nog niet zolang geleden in een niet al te ver land ontdekten we de hieronder afgebeelde Donnet Zedel uit het jaar 1925.  De huidige eigenaar welke  ook nog een gelijkaardige rijdende auto van een jaartje jonger heeft, is op zoek naar een nog bruikbare motor voor zulk een auto, evenals een setje zetels voor een fiat 509a uit het jaar 1925, of model hiervan.

    Indien een van onze trouwe lezers dus een tip heeft, we horen  het graagÂ….

    Ook sterke verhalen zijn altijd welkomÂ….

    Onze oortjes staan altijd gespitst.



    zo zie je maar hoe een 85 jarige  door sommigen behandeld werd.  De huidige eigenaar zal het beestje wel vertroetelen???

    deze bejaarde jongen heeft na al die jaren zeker recht op een paar dagen in een kuuroord.

    daarna ziet ie er zo uit, lekker opgefrist en klaar voor de voldende 85 jaar.

    Je voelt je als een koning in zijn sas in zo'n voiture..  jonges wat een beenruimte...   je zakt bijna tot je knieën in die malse troon. puur genieten.......... volgend jaar te zien op onze rally...????
    dus wie een donnet motor weet liggen........ laat het ons weten...

    25-11-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    03-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoort wie klopt daar kindren

    Hoort wie klopt daar kindren. 

     

    Zeker niet het hart van die dooie egel die daar op het wegdek geplakt ligt.

    Wie staat er daar weer aan de deur???????

     Het is de lange winter die het rijden met onze open bolides niet echt aangenaam maakt. En het is  de Sint die weer een cadeautje langs gebracht heeft om dit probleem te verhelpen. (neen, niet dat van moeder natuur !!!)

    Dankzij het speurwerk van Jonckhheer Jacob Jacobuszoon ( in moderne taal mister tripple J ,en daar komen nog 2 j's bij van  stokpaardje Jowett Jupiter)  en Baron de Lunatic (naam spreekt voor zich), werd deze Mathis Faux cabriolet na een overnachting van  meer dan een kwart eeuw weer uit zijn donkere schuur getrokken.  Zo lang moest deze slapende schoonheid wachten op een liefhebber die dit in 1929 geboren voertuig weer tot leven zal brengen.  Inclusief alle onderdelen, en reeds alle chroom stukken  van een nieuw jasje voorzien (en dat zijn er veeeeel). Alles keurig ingevet en ingepakt in krantenpapier gedateerd 1980 !!!!!!!!!!!!  Das pas echt sinterklaasÂ….  Heel veel kadootjes uit te pakken.

    Een superpuzzel van 1000den stukjesÂ…. plak dat maar eens tegen de muur !!!!

    Chassis en motor waren al onder handen genomenÂ…Â… en nieuw rubber schoeisel.  Nu nog lekker puzzelenÂ…. En hopelijk volgend jaar al lekker scheurenÂ…Â…Â…..

     

     

    Aan allen die nu goesting gekregen hebbenÂ….jammer, maar deze auto is niet te koopÂ…..
    De  autoremork wel..... 160 bij 300 cm platform.  evt ook te huur.....



    Cadeautje  voor de deur..... kon helaas niet door de schoorsteen



    Een mooi kontje .......... toch...  Afladen en Sesam open u............

    03-11-2010 om 12:46 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    25-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10.000 ste bezoeker
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Proficiat.....

    Na  de opstart van dit blog 2 jaar geleden, verwelkomen we binnenkort onze 10.000 ste bezoeker. 

    Natuurlijk kijken meerdere mensen meer dan 1 keer, maar toch.... dagelijks paseren er een 15 tal mensen om eens te polsen wat er gaande is in Oldtimerland...........

    de 10.000 ste bezoeker  krijgt een Gratis inschrijving en/of oldtimerrit aangeboden indien hij op het moment van zijn bezoek een bericht nalaat in het gastenboek, en een foto van zichzelf (al dan niet per oldtimermobiel). Graag datum en tijd opgeven.....


    Aan allen die een bezoek brachten  hartelijk dank....

    ondertussen een beetje verder dromen.....(  voor foto  klik op bijlage)
     



    Het is gebeurt, op 25 september 2010 paseerde de 10000 ste bezoeker de revue.....  ergens tussen 1200h en 1700h en   hij vergat een bericht in het gastenboek na te laten.

    dus van nu af geldt, wie het eerst een bericht in het gastenboek nalaat heeft recht op een gratis deelname voor de volgende rit, of een rit per oldtimer op afspraak......
      
    ben beniewd?????   

    Proficiat RUUD !!!!!!!

     

     

    Een maand en ..........1152......... bezoekers later  Heeft Ruud  Torpedospeed   (veelbelovende naam) de gratis inschrijving in de wacht gesleept.   Jammer voor al die anderen, maar laat ons eerlijk zijnÂ….  Kansen genoeg gehad.

    Bijlagen:
    lanchester pix2.jpg (117.1 KB)   

    25-09-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    21-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dolkoene mannen met hun puike kisten
    Ooit eens een film gezien getitelt  'tolküne männer mit ihre tollen kisten'
    deze titel is van toepassing bij volgend onderwerp...
    Zoals in het begin gezegt, een klein beetje ferruckt muss man shon sein...   of op z'n nederlands, een beetje zot moet je wel zijn.






    21-09-2010 om 19:03 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    14-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.delahaye 1913
    13 september 2010

    Na xxxx aantal jaaaaaren   werd deze delahaye uit het jaar 1913 weer tot leven gewekt.
    dikke sound en de geur van weleer......
    Diende ooit als transporter voor gewonden in WO I ....
    de nu getransporteerde personen zien er iets gelukkiger uit...............

    Volgend jaar op onze rally



    14-09-2010 om 19:33 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    16-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trektocht der Pioniers Pre 1930 rally

    Deze  site  is  ontstaan uit de jaarlijkse  rally  voor  antieke  voertuigen gebouwd voor 1930,  traditioneel  op de 1e zondag van juni sedert 2008.

    In 2012 overgenomen, onder dezelfde naam  'Trektocht der Pioniers' voor voertuigen tot 1940

    Voordien waren er ook al uitgaves, want het begon reeds in 1998 met een rally voor antieke motorfietsen.
    In de artikelen op dit blog vindt u een en ander over dit evenement, maar ook wat er zoal op oldtimer gebied in het algemeen te beleven  valt en viel voor de bezielers van dit evenement; Jonckheer Jacob Jackobsen en Baron de Lunatic de Neerglabbeek.
    We hopen hiermee ook het jonge publiek warm te maken voor deze hobby.

    Voor deelname ga naar trektocht der pioniers@jimdo.com

    Wij wensen veel lees en kijkplezier aan alle liefhebbers van het genre, alsook de toevallige bezoeker

    Reacties kunnen terecht in het gastenboek.





      Allison 1902 electric car  http://youtu.be/eXlO3BiNndw 

    16-06-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    08-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De medewerkers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eender welk evenement wordt gerealiseerd door meerdere mensen die zich dikwijls belangeloos inzetten voor het vermaak van de anderen.

    Een stevig dankwoord mag er dan ook van af aan volgende mensen...
    Helaas staan ze niet allemaal op de foto. Dit word rechtgezet zodra de gelegenheid zich voordoet.

    En natuurlijk ook dank aan alle deelnemers die hun mooie voertuigen wilden tonen aan het publiek.




    Jaak Jacobs , verantwoordelijk voor het uitzetten en bepijlen, controleren van de route en nog veel meer. Eveneens auteur van een deel van de tentoongestelde werken.
     
    Dhr. Vandersteghen (met hoed en zonnebloem) die zijn 17e eeuwse schuur,
     bij voormalig ouderlijke woonst ter beschikking stelde voor de tentoonstelling van schilderijen genre 'oldtimers'  En zich ontpopte als de perfecte Gastheer, evenals zijn echtgenote. Minimale score voor gastvrijheid  20 op 10.



    Op eigen houtje organiseerde bovengenoemde gastheer een live jodelaar met bijhorende DJ en muziek, en gaf iedere deelnemer een bloemetje mee.  Ook dank aan deze persoon waarvan de naam me op dit moment nog onbekend is.  Proficiat....


    Mark Geerkens, welke ons nu reeds voor de 3de keer laat meegenieten van zijn uitgebreide collectie Oldtimers. Mark organiseert ook zelf een groot treffen ieder jaar de week voor de 'pre 1930 rally' te Bocholt onder de noemer BTM.  Welgemeende dank Mark.


    Deze jongeman bloeide spontaan open als barman en helpende hand.
    Hartelijk dank hiervoor.



    Irene  Mercader  de    Luna,   welke ook dit jaar weer het ontbijt, de koffie en vooral ook de afwas en opruimwerk voor haar rekening nam.  Morele ondersteuning niet te vergeten!!!!


    Meester  Mathieu Geelen die als dorpsfotograaf weer heel actief was, en zowel de start, onderweg als op de stopplaatsen alles op de gevoelige plaat vastlegde.  zie foto inzet
    Het vele oude ijzer welk met veel liefde moeite en kosten weer in volle glorie de baan op kon............
    Daarnaast  het mobile snakske uit hechtel welke elk die dat wilde voorzag van een flinke zak patat of hamburger.   Zo ene uit de goede oude tijd. Bedankt Fred.


    En last but not least waren er nog Jos Hendrix en Willy  die de route nogmaals controleerden op verdwenen bewegwijzering.  Een plaag waarmee we jaar na jaar helaas geconfronteerd worden.
    Heel erg vervelend voor de motorrijders die hierop aangewezen zijn.  Toch zijn we erin geslaagd dat de laatste 2 jaar alle motorrijders de weg vonden.  De route werd dan ook een 5 tal keer gecontroleerd.

    Ook een oproep dus aan de motor liefhebbers,,,  ze zijn van harte welkom.... en wij doen er alles aan om hen op de juiste weg te houden. Wij hopen dat ze weer in volle getalle komen opdagen zoals in de goede dagen......................... Ook dank aan Jos Nuyts van het motorenmuseum te  Ellikom omwille van zijn bijdrage en ondersteuning.

    Mocht er nog iemand over het hoofd zijn gezien, laat het weten en het word alsnog rechtgezet.

    08-06-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    07-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trektocht 2010 the old bikers
    Dit artikel gewijdt aan de deelnemende motoren versie 2010.
     Ooit begon de trektocht als een   'bikers onley'   verhaal.  De motoren waren dit jaar in de minderheid, maar de kwaliteit er van lag torenhoog.....
    Een peugeot 1903 als oudste vehikel uit het arsenaal.
    Verder in het verhaal een Nimbus 4 cylinder, bijgenaamd ' de kachelpijp'.... kijk en zie waarom.
    Maar liefst 3 harleys met sidecar vielen er deze dag te bewonderen. 2x 1926 en 1x 1927
    Nog een dikke v twin de Rene Gillet 1927,  een fraaie FN 285 T uit 1920 reed voor de 6de keer mee,
    Belgische kwaliteit is daarmee bewezen.  Een automoto fraaie dikke kopklepper met koningsas uit 1929, Nog een dikke 500 kopklepper van Gillet  1928,  Een greep uit het museum van Jos Nuyts die met een douglas inschreef, maar het werd toch de Levis waarvan hij er 2 in zijn bezit heeft, want ook zijn trouwe Monet Goyon had kuren.
    Verder nog een hele vette FN kopklepper van Eddy Zels, bekend uit het trial millieu, Een SIC met dkw blokje en Gnome Rhone vervolledigen het lijstje.





    Mooi rijtje motoren aan de start..



    Peugeot 1903 uit de verzameling van Gerard  de Bruyne uit Middelkerke. Hij was moedig genoeg om ondanks zware regen in middelkerke toch af te zakken naar het verre Limburg, en gelijk had ie, want hier scheen de zon.   Er is al water genoeg in de zee oppperde hij. Bedankt Gerard voor uw aanwezigheid.



    De stoere en suppersnelle FN van Eddy Zels....   zo snel dat hij maar 1 keer geflitst kon worden.
     Bij deze Eddy, sta je erop




    Het grootste deel van het zootje op een rij............


    Rene Gillet 750 cc v twin, broederlijk naast Nimbus 4 cyl, gevolgt door  Levis  en daarna de peugeot.  Netjes gerangschikt van groot naar klein.



    Gillet 500 ss uit 1928, in dat jaar brak zo een machien het wereldrecord snelheid. Puntje van de neus van Harley combinatie 1926.  Ieder jaar veranderde de nuancering van de groene kleur van Harley.  Het overschot groene verf uit de 1e wereldoorlog werd gemengd met een ander kleurtje tot het groen eindelijk uitgeput was in 1928/29.....



    Allemaal te samen........



    Ook wat jongere mortoren op de bezoekers parking........



    Bewondering............   Enig idee waarom deze Nimbus de bijnaam 'kachelpijp' kreeg????




    Meer dan prachtig gerestaureerd peugeotje  met snaaraandrijving.  Wordt nog regelmatig ingezet op veteraan rallys,  hij was er ook bij op onze allereerste trektocht.


    Hoewel hij zichzelf benoemde tot domste westvlaming in de limburg, toch slim genoeg om vooraf zijn lieveling van de nodige jus te voorzien......    Gerard, zo dom ben je dus ook weer niet.




    Effe over het kopje strelen moet de Jos gedacht hebben, staat ie misschien ooit in mijn museum??


    En dan GAAAAAS...........




    FN   van John Graal die reeds voor de 6de keer samen met echtgenote Carla achterop deze rit meerijd.   Volhouden John....  guiness in het vooruitzicht




    Evanals de FN van Guido   is deze harley gewoon te snel om fatsoenlijk geflitst te worden.Lieber Herr Hennings, beim negstes mal bitte nicht zu schnell fahren, den sonst künnen wir die knölchen nicht richtig aufkleben.......    Und nogmals dank fur ihre teilname.



    Van de achterkant lukte het dus wel.............






    Deze Franse automoto van Jan Nijsen staat zeker en vast bovanaan op het verlanglijstje van verzamelaars van franse motoren. Lekker dans son jus..... Net daarachter staat zijn frans broertje, Gnome et Rhone,  eigenlijk net iets te jong voor deze rally (1936) maar wel erg speciaal.







    nog meer foto's op; http://community.webshots.com/slideshow/577884719wksR2N en www.oldtimerweb.be

    07-06-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trektocht 2010 de foto's
    Kleine impressie van de 6de    Trektocht     der      Pioniers     2010
    Toegevoegde beelden   spreken voor zich.
    Prachtig deelnemersveld van zowel motoren als auto's.
    Oudste motor; peugeot 1903,  oudste auto  ford model t 1909.
    De bezoekers parking stond goed gevuld met vijftiger jaren geweld.
    Voor elk wat wils op deze 6 de trektocht.

    De weersvoorspellingen zorgden ervoor dat een 10 tal deelnemers liever thuis bleven.
    Wat zullen ze een spijt hebben, want hier in het verre Limburg scheen de zon vollen bak....
    Eén plensbui op het moment dat practisch iedereen binnen vertoefde bracht welgekomen verkoeling.  Beter kon echt niet..............  
    Bij deze,  bedankt clariskes......

    Meer uitleg en foto's in volgend artikel.   Meerdere fotografen vereeuwigden deze momenten, en eerstkomend een flinke greep uit hun arsenaal........
    Nog meer foto geweld op de link, geplaatst door deelnemers.


      
    Fier als een gieter bij een peugeoteke  jaren 20   ................ ooooh was het maar de mijne.............


      
    Trektocht vanuit vogelperspectief.................       maar niks laten vallen op die netjes gepoetste oldies!!!!!!!!



      
    Eerste halte; op een 17e eeuwse hoeve waar een kleine schilderij tentoonstelling  (thema oldtimer auto/moto) werd gehouden.  gezellige boel inclusief live jodelaar en een barman met moustache uit den oouden tijd.   Foto's van enkele werken te zien op de link in de linkerkolom.

      
    Van Gogh kwam persoonlijk een kijkje nemen, pilske in de aanslag

      
    Gezellige pick nick in verkoelende lommer



     
    Vrouwen aan het stuur, even de weg uitleggen..............  hmmmm..........

      
    Zakje patat in zicht...

      
    Mooi overzicht op de benidorm bastards





    Zo zou je ze elke dag tegen willen komen...........   lekker verder dromen..........



    Na een verfrissende plensbui stonder alle kapjes omhoog.....




    Zelfs de achterkant mag gezien worden



    Goed volk aan de start.



    Pick nick manden in de aanslag........



     

    Leuk rij(d)tje motoren ........



    Kijk, dit is nu leuk,  familie  uitstapje; man met de dikke citroen en vrouwlief met het lieftallig peugeotje.....    waar de schoonmoeder zat is niet geweten....



    Vroeger ook al alle luxe, mooi en proper vervoer.

     

    Prachtige  Rene Gillet uit 1927   een dikke V twin was toendertijd een luxe mobiel.

      

    Helemaal in stijl dit prachtige koppel, helemaal klaar voor de strijd....



    Veel bewondering voor de ouds deelnemende wagen,  een T ford allereerste generatie 1909.
    Ondergetekende mocht een proefritje maken, geloof het of niet, dit ding is echt snel, loopt als een naaimachine....   echt iets voor op het verlanglijstje.  De eerste ford modellen hadden enkele pk's meer dan de daaropvolgende door een hogere compressie.  Het autootje weegt slechts 650 kg.



    Close up van de trotse duiste bezitter.

     

    Nog een dikke V twin  Harley  Davidson 1927 met sidecar,  jonges wat een prachtig geluid deze produceert.  Ook helemaal uit duitsland aangereist.  Herzlichen dank fur ihre teilname...

     
    Als een paling in het groen moet deze deelnemer zich gevoelt hebben.........
    Meer  foto's volgen, of click op de link in de linker kolom.........  foto's van deelnemers....

    07-06-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    29-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toeters en bellen
    Click op de bijlage voor het geluid van pre1930 toeters en bellen
    Veel fun.......

      Old cars horns sound

    bijlage

    Bijlagen:
    Old Car Horns Sound Off.mht (160.4 KB)   

    29-04-2010 om 17:09 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)
    07-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allernieuwste speeltje van Baron de Lunatic
       Hij kon het weer niet laten zich over te geven aan de nieuwste modetrend

    Foto's van de eerste testrit.........  een kind kan de was doen,  .....  en de kaboutertjes waren ook present

    Wie meer wil weten over dit voertuig moet gewoon op 6 juni present zijn op dit evenement.
    of reageer via bericht achterlaten....     vul  gastenboek  aan !!!!!!!   

    de 50 ste bezoeker  van ons gastenboek krijgt een gratis  testride.... 


     Vroeg geleerd is oud gedaan

         euh,  links is rechts en rechts is links

     De  cockpit van een 107 jaar oud voertuig

     goed kijken, dan kan je 't later ook

        lol

      full speed at 35 to 40 km/h !!!!! 
    (als er geen wind staat tenminste)    berg af nog sneller.....


        met de kap naar beneden  toch nog ietsie  sneller

        spiegeltje spiegeltje aan de wand .....

    U heeft lang genoeg gewacht op een beetje info over dit voertuig.
    Het betreft een Allison  spider electric uit het jaar 1902 of vroeger.....
    Enig nog bestaand exemplaar, electrisch aangedreven.

    07-02-2010 om 00:00 geschreven door gilletman  


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 26/09-02/10 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 06/09-12/09 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 30/11-06/12 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 14/11-20/11 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 29/11-05/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek





    Gastenboek
  • mr
  • Circuit des Ardennes 2017
  • Barbour Glenden Fleece Gilet Olive
  • Barbour Ariel Quilted Jacket Dk.chambray
  • Het wordt steeds beter

    Bedankt voor uw bezoek,druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek, hopelijk tot ziens



    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per jaar
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • -0001

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs