Harry Potter
voor de grootste fans
Inhoud blog
  • nieuwe liefde voor hermelien
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    ga jij naar de film: harry potter en de halfbloed prins?
    ja direct de eerste dag!!!
    ik ga wel kijken
    ik wacht wel op de dvd
    nee, het interreseert me niet
    harry potter? nog nooit van gehoord
    Bekijk resultaat

    30-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    hallo allemaal,

    hier zijn een paar:-D moppen:



    Harry potter mopenxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

     

     

     

     

     

    Je gaat nog even naar buiten voor een ommetje in de frisse lucht tot je ziet dat iemand de muren van het kasteel met verf aan het besmeuren is. Wat doe je?

    de grif: “NEE!! Wat doe je?Je besmeurt de muren van het kasteel! Jij gemenerik!” *probeert de jongen tegen te houden maar glijdt uit over verf die op de grond lag en komt helemaal onder te zitten*

    de raaf: “Tuttuttut....kijk nou eens wat je doet, je maakt er een smeerboel van! Weet je dat je op basis van de stand van de maan, vermenigvuldigd met de plek waar je nu staat, de kans groot is dat mevrouw Norks je ziet?” *gaat papiertje halen om de kans te berekenen, komt veel later terug en de muur zit helemaal onder*

    de huffel: “Oooh!!” *slaat handen voor zijn mond* “Weet je wel waar je mee bezig bent! PROFESSOR ANDERLING!” *neemt de benen om iemand te halen, jongen haalt zijn schouders op en loopt weg*

    de Zwad: “Wauw, vet gaaf! Zal ik je helpen? Met deze spreuk gaat het vast beter!” *schitterend resultaat*

     

     

     

    Je zit op een zinkende boot, propvol paniekerige mensen. Wat doe je?

    De grif: *gaat heldhaftig lopen doen* "Ik zal jullie redden! Volg mij! Ik red jullie!" *duwt iedereen in een rubberboot* "Jullie zijn gered!" *rubberboot vaart vrolijk verder, Grif blijft achter op zinkend schip* "Oeps."

    De raaf: "Even denken, het aantal mensen maal het gemiddeld gewicht..." *boot zinkt verder* "...de massa van het water is vergeleken..." *water staat tot zijn middel* "...de temperatuur in het kwadraat tot..." *water staat tot zijn kin* "...oppervlakte van het dek... BLURB!"

    De huff: *gillend* "Aaah! Vrouwen en kinderen eerst!" *gooit alle vrouwen en kinderen in de rubberboot* "De mannen ook!" *gooit alle mannen in de rubberboot* "En de huisdieren! En de plantjes! En het eten! En de knuffeltjes van de kinderen!" *gooit de rubberboot zó vol dat hij zinkt*

    De Zwad: *duwt iedereen het water in - springt rustig in de rubberboot - vaart naar een paradijselijk eiland*

     

     

     

     

    Je moet naar de wc, doet de deur open en staat oog in oog met een grote stinkende trol, wat doe je?

    de grif: *springt op de nek van de trol* “Haha, slome stinkende trol, zo moedig als ik ben, red ik iedereen van jouw lelijkheid en verdoemenis!” *de trol kijkt naar het vervelende object op zijn nek, schud en kwakt het tegen de muur*

    de raaf: *denkt snel na* “Als ik nu de massa maal de hoeveelheid ruimte vermenigvuldig…” *trol komt dichterbij* “…dan kan ik dus…” *trol komt nog dichterbij* “…berekenen hoe groot de kans is dat…” *trol staat vlak voor de raaf* “…ik hier levend uitkom…” *trol heft knuppel op* “…zeer klein is...”

    de huffel: *gilt hard* “Iieekss!!!” *pakt met trillend handje toverstok uit zijn zak* *trol trekt verbaasd een wenkbrauw op en komt een stap dichterbij* *huffel laat toverstok vallen en bibbert* “Nee, alstublieft, denk aan de gevolgen, mijn arme moedertje zal het niet overleven als ik er niet meer ben...” *kan zijn zin niet afmaken aangezien hij flauwgevallen is*

    de zwad *gaat eerst rustig naar de wc* *wast zijn handen* *sluit een verbond met de trol en gaat samen de school veroveren*

     

     

     

     

    Draco Malfidus zit snikkend bij het water. Een verbaasde Griffoendor loopt naar hem toe om te vragen wat er is. 'Mijn moeder heeft mijn huiself verdronken,' zegt Malfidus. 'Dat is zielig.' zegt de Griffoendor. 'Ja, en ze had nog beloofd dat ik het mocht doen.' zegt Malfidus.

     

     

     

     

    Waarom gaat Gladianus Smalhart voor het raam staan lachen als het onweert?
    Omdat hij denkt dat hij op de foto wordt genomen

     

     

     

    Herman Duffeling heeft net een nieuwe auto gekocht. Hij vraagt aan Dirk of hij wil kijken of het knipperlicht het doet. "Tuurlijk," zegt Dirk. Vader zet zijn knipperlicht aan en Dirk zegt: "Ja, nee, ja, nee, ja, nee, ja, nee..."

     

     

     

     

    Een klein schattig meisje met blonde vlechtjes en een lolly wordt bedreigd door een stel gevaarlijk uitziende grote stoute jongens en jij loopt toevallig voorbij...

    De grif: *loopt op jongens af* "Ik zal dat schattige kleine meisje wel eens gaan redden…” *loopt zelfverzekerd door* “…met mijn uitzonderlijke moed en kracht zal ik haar uit de klauwen van die monst...” *stopt verschrikt* * een stoere jongen kijkt hem grijnzend in het gezicht* “Euh, edele heren, mag ik vragen of …” *stoere jongen haalt mes te voorschijn* “… ik heel snel weg mag rennen?" *rent gillend weg*

    De raaf: "Oh jottem, dit is een geweldige klus voor...” *glipt in telefoonhokje komt er verkleed uit als mislukte superheld* “...Ravinie de Superieure! Met mijn machtige brein zal ik deze kei…” *houdt ini-mini-kiezelsteentje vast* “…naar die boom daar gooien, en weldra zal het gestalte nedervallen met een hoek van 90 graden op de vijand. En op het juiste moment, de exacte tijd van 3.4658 seconden, trek ik de jonge vrouw daar weg." *tilt met twee handen steentje op* *gooit het steentje* *steentje: valt neer op voet van de raaf* *raaf gilt het uit* *gevaarlijke jongens kijken om* *raaf hupst gillend weg*

    De huf: "Wat een klein lief schattig meisje, waar is haar mama nou?" *kijkt om zich heen* "Oh juist, haar grote broers zijn er." *stoere jongens pakken lolly af* "NEE! Niet de lolly!" *begint emotioneel te huilen* "Het is nonog maar een kihiiihindd!!" *gaat huilend op de grond liggen* *jongens laten het meisje voor wat het is en beroven huf*

    De Zwad: *stapt op jongens af* "Heren, mag ik jullie een voorstel doen? Laten we dit uiterst schattige meisje gijzelen en er erg veel geld voor vragen." *jongens stemmen in* *zwad en jongens worden rijk van het losgeld en emigreren naar Puerto Rico*

     

     

     

     

    Je staat in een schemerig vertrek. Plotseling is er een fel licht, gevolgd door duisternis. Een breed silhouet van een magiër met opgeheven staf komt op je af… wat doe je?

    De grif: “Voel mijn toorn, laffe hond!” *botst door de duisternis tegen een kast* *tegen kast* “U staat oog in oog met uw gevreesde vijand, mijnheer! U zal ten onder gaan aan uw eigen-…” *wordt van achteren dodelijk getroffen door een welgemikte Avada Kedavra*

    De raaf: “Ohjee. Door het gebrek aan kegelvormige cellen in mijn ooglens is mijn zicht beperkt geraakt… en gezien er een niet al te vriendelijk uitziende gedaante op me afstevent, is de kans dat ik nu ga sterven zo'n 100 op de 100, dus AARGOAGH!!” *sterft*

    De huffel: *zakt neer op knietjes* “Heb genade, oh bron der goddelijkheid!” *gedaante loopt voort* “Neem mijn geld! Of in hemelsnaam, neem mijn moeder van me! Of mijn gebrekkige verstand! Of allebei die zaken.. of waren hoeveel waren het er nou...? Ik smeek u, ik…-” *sterft uit doodsangst*

    De Zwad: *grijnst* “Hallo daar, mijn vriend! Laten we snel aan de slag gaan, we kunnen die arme Dreuzeltjes naar beneden niet te lang laten wachten; straks zijn ze al verhongerd.” *daalt samen met de gedaante af naar de kelders

     

     

    Lucius Malfidus gaat naar De Zwijnskop en bestelt 17 flessen boterbier om naar Zweinstein op te sturen voor zijn zoontje Draco. Hij wil naar buiten gaan zonder te betalen. De barman ziet dat en belt het Ministerie van Toverkunst. 1 seconde later verschijnselt Droebel met zijn collega. Hij arresteert Lucius. De barman roept: "Ik wil mijn geld!" Lucius antwoordde: "Wat een geluk, ik dacht dat hij mijn geld wou!"

     

     

     

    Meneer Wemel maakt een ritje in een dreuzelauto. Hij zet de radio aan en een stem waarschuwd:,, Er rijdt één gevaarlijke spookrijder op de weg.'' ,,Dat is raar,'' zegt meneer Wemel verbaasd. Ik zie er wel honderd!!!

     

     

     

    Ron laat aan zijn vader zijn rapport zien. Zegt zijn vader: "Wat een slechte cijfers! En de vorige keer was je zo goed!" Ron: "Het is de schuld van de professoren. Zij hebben Hermelien die naast me zat een andere plaats gegeven!"

     

     

     

    Je krijgt te horen dat er een gijzelingsactie is in een Dreuzeldorpje dicht bij de plaats waar jij woont. Een Duistere Tovenaar dreigt iedereen om te brengen als hij niet binnen het uur 1.000.000 galjoenen krijgt. Wat doe je?

    de grif: *rent meteen naar Duistere Tovenaar toe* "Ik zal die Dreuzeltjes wel eventjes redden!" *wordt meteen door eerste vloek geveld*

    de raaf: *pakt magisch wetboek erbij* "Volgens artikel 350 van het wetboek van magische strafrechten kunnen we allereerst een actie opzetten om geld te verzamelen…" *tijd verstrijkt* "...ah, hier staat het, het Ministerie had ook meteen gewoon naar binnen kunnen gaan met Schouwers…" *Dreuzeltjes dood*

    de huffel: *bibbert en beeft* "Oh hemel, als het Ministerie nu maar weet wat ze moeten doen! Ik heb daar vrienden zitten!" *jankt zijn ogen uit en doet verder niks*

    het zwadje: *wacht op het geld*

     

     

     

    Opgewonden holt Draco naar zijn moeder: "Mama! Weet je wat ik net zag? Hagrid kuste zomaar Madame Mallemour!" "Dat mag hij best, gekkie", lacht zijn moeder. "Ze gaan toch trouwen volgende week?." Draco staat even na te denken en vraagt: "Wanneer gaat papa dan met zijn secretaresse trouwen?"

     

     

     

     

     

    Ron en Marcel krijgen van professor Anderling een lijstje met spullen die ze op Zweinsveld moeten gaan halen. Als Ron met de spullen terug komt vraagt professor anderling: "Waar is marcel gebleven?"
    Waarop Ron antwoord: "Die is in het meer gevallen".
    Professor Anderling vraagt daarom: "Waarom heb je hem er dan niet uitgehaald?"
    Ron: "Dat stond niet op het lijstje!"

     

     

     

    Draco Malfidus zit bij het meer en zingt: 'Lala lala.' Een verbaasde Griffoendor loopt naar hem toe en vraagt waarom hij dat zingt. 'Moet je in het meer kijken dan zie je het.' zegt Malfidus. Als de Griffoendor in het meer kijkt duwt Malfidus hem snel in het water en begint hij te zingen: 'Lala lala.'

     

     

     

    Je zit samen met een vriend in de slaapzaal, alleen, als hij plotseling jou een van zijn grootste geheimen vertelt: hij/zij heeft de reuzeninktvis uit het meer vermoord en is al tijden bang om van school gestuurd te worden. Je reactie?

    De grif: *grinnikt* “Ik ben blij dat je me dit vertelt! Ik zal je ermee proberen te helpen, al is het het laatste wat ik doe!” *begint zich met de zaak te bemoeien, raakt er zelf in verward en komt in een depressie*

    De raaf: *grinnikt* “Daar heb ik nou laatst over gelezen! Volgens mij zeiden ze dat je dit en dat moest doen...” *persoon in kwestie kijkt nog zieliger* “Wat, zo hoort het volgens het boekje in dit soort zaken!”

    De huff: *grinnikt* “Ik ben blij dat je mij met dat soort zaken vertrouwt.” *is eigenlijk diep geschokt en wilt vluchten, maar blijft zitten terwijl de hartkloppingen telkens erger worden en een hartstilstand volgt*

    De Zwad: *grinnikt* "Goed gedaan!" *geeft een schouderklopje en loopt weg, grinnikend omdat hij nu nog meer chantagemateriaal heeft*









    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs