Inhoud blog
  • Dinsad 28 juli 2015
  • het is bijna gedaan.
  • foto's tot 25 juli 2015
  • 25 juli 2015
  • 23 juli 2015
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    reisverslag naar Popo Francis en Els

    18-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18 juli 2015
    vandaag terug naar het ziekenhuis geweest en met dr.Guylain rond gelopen. Hij stelde vele vragen omtrent de komende projecten. Hij ziet overal een project in. Dus het zal een lijvig verslag worden met foto's en tekeningen. De batterijen laden momenteel niet goed op omdat de zon het wat laat afweten.  In het droogseizoen is het 's morgens meestal bewolkt, pas tussen 14 en 16 uur komt de zon er meestal door.  Hierdoor is het ook niet zo warm als in mei bij mijn vorige bezoeken.

    Ondertussen heb ik (Els) met zuster Lievke geholpen met de voorbereiding van het grote feest van morgen.  Ik ben benieuwd wat het morgen zal worden. 

    Morgen proberen we opnieuw foto's op de blog te plaatsen

    Groetjes
    Francis en Els


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    21-07-2015
    popo

    Bedankt voor de mooie foto's. Jules en carles zijn al goed gegroeid. 

    Is er nog iets dat alana kan meedoen voor het ziekenhuis of het weeshuis? Ze kan nog wel een plaatsje vrijmaken in haar valies. Laat maar weten.

    bedankt voor de mooie blog, ik ben alle dagen terug benieuwd naar jullie verhalen.

    Groetjes

    Myriam

    21-07-2015 om 14:18 geschreven door Myriam


    18-07-2015
    Toekomst

    Lieve Els & Francis,

    Het klinkt goed als er ook over de 'toekomst' nagedacht wordt...SAMEN willen we toch ons steentje bijdragen voor een gezonde gezondheidszorg, of niet?!

    Inderdaad vooral de verwachtingen en visie van onze collega's in Popo zijn belangrijk voor een constructieve samenwerking! Ik ben albenieuwd naar beeld en tekst vanuit het plaatselijk team...ik popel om eraan mee te werken!!

    Jullie bezoek, jullie observaties zijn zeer positief voor onze samenwerking, oprecht dank!!

    Groeten van Annemie

    18-07-2015 om 21:57 geschreven door annemie




    Archief per week
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs