Inhoud blog
  • Bobby Prins
  • Teddy Scholten
  • 14 april rock & roll + rockablly bijeenkomst in Rotterdam
  • The Trammps
  • Marilyn Monroe
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Laatste commentaren
  • weet het beter (Ruud)
        op Piratenzenders
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kris
    www.bloggen.be/kris
    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum

    Zoeken in blog

    Categorieën
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Herrinnert u zich deze nog

    02-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Downloaden muziek 50er 60er en 70er jaren
    Misschien had u verwacht op mijn blog talloze links te vinden naar te downloaden albums of songs uit de 50er, 60er en 70er jaren. Dan moet ik u helaas teleurstellen deze zult u hier niet aantreffen en wel om de volgende redenen. Allereerst wil ik geen gezeur met instanties als Bumra Stemra, Stichting Brein in Nederland en Sabam in België. Daarbij accepteert bloggen.be het ook niet dat er illegale muziek wordt verspreid via de blog met als gevolg dat de men dit soort blogs sluit op aandringen van de eerder genoemde instanties die dagelijks druk op zoek zijn naar blogs met auteurs rechterlijk beschermd materiaal of beter gezegd illegaal materiaal.

    Misschien zegt u van er zijn zat blogs waar ik wel illegaal materiaal kan downloaden waarom jij dan ook niet. Daar kan ik heel duidelijk en krachtig in zijn. Allereerst heb ik zo iets van waarom zal ik het risico lopen voor anderen om door instanties gepakt te worden met als gevolg dat mijn blog gesloten wordt en er mogelijk juridische procedures komen wegens het overtreden van de auteursrechten en van eerder genoemde instanties valt moeilijk te winnen. Terwijl de meeste downloaders op blogs wat ik weet van vrienden en kennissen die in het verleden ook een blog hebben gehad waar illegaal materiaal te downloaden was niet eens het fatsoen hadden om een bedankje te plaatsen voor het beschikbaar gestelde materiaal. Ik heb dan zelf zo iets van als dat nog te veel moeite is waarom zal ik mij zelf dan in de waagschaal stellen voor anderen. Dat lijkt mij toch geen rare en vreemde gedachte.

    Ik heb zelf zo iets als u zo nodig albums en songs wilt downloaden of het nu illegaal is of niet dat zal me een worst zijn maak dan gebruik van programma's als Soulseek en deel uw bestanden met anderen net als vele anderen en ik zelf doe. Maar helaas zien we daar ook steeds meer zogenaamde gelukzoekers die denken even snel alles binnen te kunnen halen zonder zelf iets te behoeven te delen met anderen en daarom zie je ook steeds meer dat mensen met een mooi aanbod aan te downloaden materiaal de boel afschermen door uitsluitend toegang te geven tot het te downloaden materiaal aan mensen welke in hun userlist zijn opgenomen en dus zelf ook muziekbestanden delen. Zo ook ik je kunt mij vinden binnen soulseek onder de naam waarmee ik ook mijn berichten teken namelijk Popcornlover.




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!



    Mijn favorieten 1
  • bloggen.be
  • Rotterdamrebels website
  • Radio Minerva Antwerpen


  • Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    14 april rock & roll en rockabilly avond in Rotterdam voor meer info zie blog
    Rondvraag / Poll
    Wat is uw favoriete muziekstroming
    Alles van de 50's, 60's en 70's
    Nee ik houdt niet van deze muziek stijlen
    Popcorn oldies
    Doo wop
    Northern Soul
    Soul
    Motown sound
    Teenbeat
    Easy listening
    Rock & Roll
    Rockabilly
    Indorock
    Country
    Blues
    Nederlandstalig/Vlaamstalig
    Disco
    Duitstalig
    Italiaans
    Spaanstalig
    Anders
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs