Inhoud blog
  • Bobby Prins
  • Teddy Scholten
  • 14 april rock & roll + rockablly bijeenkomst in Rotterdam
  • The Trammps
  • Marilyn Monroe
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Laatste commentaren
  • weet het beter (Ruud)
        op Piratenzenders
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jennyenwill_2
    www.bloggen.be/jennyen
    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum

    Zoeken in blog

    Categorieën
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Herrinnert u zich deze nog

    Uw beoordeling is opgeslagen
    De waardering die u gegeven heeft aan dit blog werd correct opgeslagen.

    U kan hieronder de tussenstand bekijken:


    Heel goed 0 %
    Goed 0 %
    Voldoende 0 %
    Nog wat bijwerken 100 %
    Nog veel werk aan 0 %

    Totaal aantal stemmen: 1



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...



    Archief per week
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Mijn favorieten 1
  • bloggen.be
  • Rotterdamrebels website
  • Radio Minerva Antwerpen


  • Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Blog als favoriet !


    14 april rock & roll en rockabilly avond in Rotterdam voor meer info zie blog
    Rondvraag / Poll
    Wat is uw favoriete muziekstroming
    Alles van de 50's, 60's en 70's
    Nee ik houdt niet van deze muziek stijlen
    Popcorn oldies
    Doo wop
    Northern Soul
    Soul
    Motown sound
    Teenbeat
    Easy listening
    Rock & Roll
    Rockabilly
    Indorock
    Country
    Blues
    Nederlandstalig/Vlaamstalig
    Disco
    Duitstalig
    Italiaans
    Spaanstalig
    Anders
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs