Inhoud blog
  • Bobby Prins
  • Teddy Scholten
  • 14 april rock & roll + rockablly bijeenkomst in Rotterdam
  • The Trammps
  • Marilyn Monroe
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Laatste commentaren
  • weet het beter (Ruud)
        op Piratenzenders
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    liefdenetwerk
    www.bloggen.be/liefden
    forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum

    Zoeken in blog

    Categorieën
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Herrinnert u zich deze nog

    02-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom en introductie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hartelijk welkom op mijn blog waarmee ik u terug neem naar de 50er, 60er en 70er jaren van de vorige eeuw. De tijd dat muziek nog echt muziek was en alleen nog maar te verkrijgen was op vinyl. Materiaal wat zeker de jongere generatie niet eens meer kent omdat die zijn  opgegroeid in het CD/DVD en MP3 tijdperk. Muziek schalde in die tijd uit jukeboxen en niet uit MP3 spelers en Ipod's . Er werd jive, twist, cha cha cha gedanst. De eerste televisie uitzending in Nederland en Vlaanderen werd uitgezonden. Radio stations werden toen nog piratenzenders genoemd. De eerste mens zette voet op de maan. De eerste Nederlandse voetbalploeg won de cup met de grote oren europacup (de huidige Champions League) en zelfs de wereldbeker. We werden 2 keer net geen wereldkampioen omdat we 2 keer grandioos genaaid werden door enge Duitsers en nog griezeligere Argentijnen. We hadden nog geen economische crisis alleen  een olie crisis maar dat ook weer zijn charme. Kortom hoogte en diepte punten uit een roerige periode wat voor velen net als mij een deel van onze jeugd of leven is en waar ik door middel van deze blog probeer herinneringen doen opleven van dat u zegt oh ja dat herinnert ik mij nog wel of van oh ja dat was ik al weer helemaal vergeten. Noem het maar een stukje jeugd sentiment terug halen of misschien wel stiekem een beetje terug verlangen naar een periode zoals een bekende Rotterdammer namelijk Gerard Cox zo moei zegt: terug naar de tijd dat geluk heel gewoon was.

    Ik hoop dat u net zulke leuke en mooie herinneringen heeft aan deze periode als dat ik zelf heb. Uw reactie op mijn berichten zijn altijd van harte welkom evenals uw beoordeling voor het artikel. Want hoe meer reacties en hoe meer beoordelingen van mijn artikels hoe leuker het is en des te meer inspiratie geeft dat om nog meer interessante wetenswaardigheden van de 50's, 60's en 70's op deze blog te plaatsen voor u als bezoeker van deze blog.

    Ik beloof dat ik iedere dag een of meerder interessante berichten zal plaatsen dus blijf mijn blog gezellig volgen en geniet lekker mee aan herinneringen aan de 50er, 60er en 70er jaren.

    Ik zal het leuk vinden als u als bezoeker een beoordeling geeft aan de artikels

    Veel plezier toegewenst op mijn blog.


    02-03-2012 om 00:00 geschreven door Popcornlover  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (11 Stemmen)


    Archief per week
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Mijn favorieten 1
  • bloggen.be
  • Rotterdamrebels website
  • Radio Minerva Antwerpen


  • Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Blog als favoriet !


    14 april rock & roll en rockabilly avond in Rotterdam voor meer info zie blog
    Rondvraag / Poll
    Wat is uw favoriete muziekstroming
    Alles van de 50's, 60's en 70's
    Nee ik houdt niet van deze muziek stijlen
    Popcorn oldies
    Doo wop
    Northern Soul
    Soul
    Motown sound
    Teenbeat
    Easy listening
    Rock & Roll
    Rockabilly
    Indorock
    Country
    Blues
    Nederlandstalig/Vlaamstalig
    Disco
    Duitstalig
    Italiaans
    Spaanstalig
    Anders
    Bekijk resultaat



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs