Welkom op mijn weblog!!
Ik ben Kim,25 jaar en heb 2 zoontjes Jonas en Yenthe.
Ik heb een eigen forum over kindjes en mama's en papa's in spe....http://kimsforum.superfora.be/
Kom gerust een kijkje nemen en als je geintereseert bent kan je je steeds registreren en mee kletsen.

Hopelijk vinden jullie mijn blogje leuk..Heb er wel nog ff werk aan he.

Liefs *Poohke*

XxxxxxxxxxxX
Zoeken in blog

Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Mijn eigen forum
  • Clouseau
  • Doggycat
  • kattenplaza
  • Tibo* zijn site
  • Jonas zijn site
  • Yenthe zijn site
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Inhoud blog
  • Mijn zoontjes Jonas en Yenthe
  • Over ons
    *poohke's webstekje*
    Welkom op ons netplekje!!!
    01-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn zoontjes Jonas en Yenthe
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

























    Ik heb 2 zoontjes Jonas en Yenthe.
    Jonas is geboren op 9 augustus 2003 om 8u45 en is nu 3 jaar
    Yenthe is geboren op 20 oktober 2006 om 14u45 en Yenthe is nu bijna 2.5 maanden.
    Ze hebben alle 2 een site die je terug kan vinden bij de links.

    Ik zelf ben Kim,25 jaar en mama van Jonas en Yenthe.
    Ik  heb nog een zoontje Tibo* dat jammer genoeg dood geboren is op 10 december 2001.
    Hij is onze engelbewaarder.....

    Liefs
    *Poohke*



    01-01-2007 om 00:00 geschreven door Poohke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    31-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over ons
    Ik ben dus Kim en heb hier men leuke blog aan gemaakt.
    Ik ga er proberen iets leuk van te maken he
    Hopelijk komen jullie allemaal een kijkje nemen en een berichtje achter laten in mijn GB.

    Alvast Bedankt

    *Poohke*

    31-12-2006 om 11:10 geschreven door Poohke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)




    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Archief per week
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs