Foto
Inhoud blog
  • Hard labeur....
  • FilipS.
  • na de stage..........
  • Stage Mallorca...
    Over mijzelf
    Ik ben Dupont Christophe
    Ik ben een man en woon in Lauwe (Belgie) en mijn beroep is Sales .
    Ik ben geboren op 06/09/1968 en ben nu dus 55 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Marathon 3u16'00" - Dusseldorf 1/2 Marathon 1u35'00" - Ploegsteert 10 Miles : Grijsloke 1u19'08" 10 km : 42 min - kas
    Als sporten een grote liefde wordt...
    No pain, no gain...
    08-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1-04 tem 08-04
    Hallo,

    hier zijn we dan weer eens.
    Het was eerder een rustige sportweek, maar niettemin gebeurde er toch heel veel.

    Ik ben in het bezit van mijn nieuw fietske, Cervelo P2C - te consulteren op www.cervelo.com

    De groep is een SRAM RED - en de wielen zijn Zipp 303.

    heel tevreden over den bike, maar nog niet kunnen uittesten.

    Wat gesport deze dagen :
    2/04 2700 m gezwommen
    4/04 3600 m gezwommen.
    6/04 14 km gelopen
    7/04 15,25 km gelopen.


    Dit weekend waren we vrienden gaan aanmoedigen in de Marathon van Parijs. Overnachting op zaterdag, wat gaan eten en iets drinken, en dan de zondag de marathon volgen.
    Het was mooi om onze comrads te zien lopen en heel goed en wel te zien finishen. Voor de helft de vuurdoop en de andere helft in goeie resultaten.
    Is toch wel de moeite om 37000 mensen te zien lopen. Komt gewoon geen einde aan, en btw Wat een klepper van een stad.
    S'avonds dan nog samen met de op rotterdamse bodem, actieve marathoniens, nog wat gaan eten te Moeskroen, bistro des anges...
    Kortom een heerlijke afsluiter, want vanaf nu begint het strenge regime....

    Veel trainen, veel rusten, goeie gerichte voeding, etc....
    wordt vervolgd.

    Greetz
    C



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    Welkom op mijn blog!
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Running Team Lauwe
  • Leie-corrida
  • Romano Ossieur
  • Frank Terry
  • jogginggirl
  • Tri-Duathlon Kortrijk KTDC
  • Frederik Van Lierde


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs