Inhoud blog
  • 14 juni EINDE
  • 12 juni '17 - Na een einde komt een nieuw begin.
  • 11 juni Het Blauw Kanneke
  • 10 juni De Sprint
  • 09 juni Mariapark
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Links
  • Onderweg no Polien
  • Geocaching
  • fietsroutes
  • Leren fotograferen, de site van collega Alex
  • Music on wheels
  • Pols Fotoblog
  • Pols Fotodagboek
    Een vervolg op 2012in366fotos...
    Klik op de foto om een groter formaat te zien.
    27-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.27 mei Gemeenschappelijk bloemenbezoek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het kan dan toch nog: een beetje zon en een mooie lentedag in mei. En precies dan zitten wij in die kelder te repeteren. Gelukkig lassen we regelmatig een pauze in – we worden allemaal een dagje ouder – en dan kunnen we uitblazen en van de rust genieten aan de vijver in de tuin naast de studio. Met dit weer is daar ook een en ander gaande natuurlijk. Het water klatert, de vogeltjes vliegen af en aan en de insectjes groot en klein wriemelen, kruipen, fladderen en zoemen dat het een lieve lust is. Ik mocht zowaar al enkele libellen observeren en die doen ook hun best om van het mooie weer te profiteren om aan voortplanting te doen. Bij de libellen gaat dat blijkbaar gewoon tijdens de andere dagelijkse bezigheden. Ze vliegen met elkaar verbonden, bezoeken bloemekes, gaan op waterplanten zitten en som, zeer soms, duurt dat net lang genoeg om de jagende fotograaf de gelegenheid te geven voldoende scherp te stellen.         

    27-05-2013 om 23:56 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.26 mei Ritje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zondag: vrije dag, zondag, ontspandag, dag om er op uit te trekken, een flinke wandeling te maken, een fietstocht, een ritje met de motorfiets, de wagen of wat dan ook qua vervoermiddel. Muzikanten die binnenkort een reunieconcert gaan geven moeten natuurlijk repeteren maar dat neemt niet weg dat wij vooraf, tussendoor en nadien ook wel even kunnen bekijken wat er in de wijde wereld gebeurt. Zo werden wij vandaag gekonfronteerd met twee lieden en een viervoeter die “ritje” en “vervoermiddel” op deze manier kombineerden. Ik vond het alleszins een foto waard. De passagier lijkt het allemaal wel leuk te vinden. De stuurman, rijder, menner of hoe je die man ook mag noemen kijkt net iets grimmiger… zondag, ontspandag… J     

    26-05-2013 om 23:58 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25 mei Lente
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Al bij al werd het vandaag best nog een aanvaardbare mooie lentedag. Zo veeleisend zijn we ook niet meer na al de ellende die we de laatste tijd hebben moeten meemaken. Deze morgen konden we onder een prettig zonnetje een mooie wandeling doen langs de Aa, toevallig zat daar ook nog iets verborgen… deze namiddag was er het schoolfeest in Herentals en ook daar hadden ze niet te klagen over het weer, en deze avond toen wij in de buurt van Lommel samen met Jack en de vrouwen een tocht gingen maken bleef het ook nog droog! Wat wil je meer? Toen wij deze jonge tortelduiven zagen opduiken uit een geocache-landschap wisten wij het zeker: het is lente !  

    25-05-2013 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24 mei Jack
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een mens kan niet de hele dag repeteren, tussendoor ga je ook even relaxen. Een fijne plek om dat te doen is de vijver naast de studio waar we dezer dagen ons doorheen ons repertoire aan het worstelen zijn. Dit is een foto van Jack, onze bassist die speciaal voor deze reunie uit Omaha Nebraska is komen overvliegen. Enige uitleg is hierbij misschien wel handig. Jack is de vissen aan het fotograferen met zijn smartphone. Toetsenist Jean heeft namelijk nog al wat vissoorten die rondzwemmen in zijn vijver. Haaien en walvissen vind je er nog net niet maar verder is de keus behoorlijk groot. Ik sta aan de overkant en fotografeer de spiegeling van Jack in het water. En dan heb ik de foto ook nog op z’n kop gezet, 180° gedraaid dus, zo dat Jack weer rechtop lijkt te staan en de vissen op hun rug zwemmen. Et voilà !!! Een beetje bizar misschien, maar ik vond het wel een leuk plaatje opleveren…

    24-05-2013 om 23:55 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    23-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.23 mei Juul
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Als we gaan repeteren zou mijn goede vriend Juul, de huishond, ook wel graag mee de studio in willen. Hij komt regelmatig eens rond de hoek kijken, maar ik begrijp ‘m helemaal als hij afgeschrikt door die scheurende gitaren, die bonkende drumklappen en die dreunende bas bovenaan de trap blijft staan. Het duurde trouwens niet lang voor ik doorhad dat ie op die manier eigenlijk vrij natuurlijk en met veel expressie stond te poseren… klik !!!

    23-05-2013 om 23:55 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    22-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.22 mei De Nieuwe Kaai
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik was onverwacht vroeg terug thuis uit Lommel vandaag. De repetities lopen nog niet op kruissnelheid. Vanaf morgen wordt dat anders vrees ik, maar dit gaf mij wel de gelegenheid om in te gaan op het voorstel van enkele mede fotoclub leden om een avondje Turnhout mee te maken. Alles welbeschouwd hadden we de weersomstandigheden niet mee, - wie verschiet daar nog van dezer dagen -, maar natte straten en pleinen kunnen ook fotogeniek zijn en uiteindelijk kregen we toch wel de nodige afbeeldingen op de geheugenkaartjes. Deze opname van de Nieuwe Kaai is gemaakt helemaal in het begin van de tocht, toen het nog niet zo nat was en nog voor het befaamde blauwe uurtje op z’n best was.

    22-05-2013 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21 mei Strat
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heb mijn goeie ouwe trouwe Strat maar weer eens van onder het stof gehaald. Verrassend hoe weinig ik ‘m gemist heb sedert we de gitaren aan de wilgen hebben gehangen. En toch, nu we weer gaan repeteren voor dat aller-, aller-, allerlaatste reunieconcert, en ik ‘m weer uit zijn koffer haalde, met iets wat op schuldgevoel lijkt, voelde ik de oude liefde weer opborrelen. Wat is dit toch een fijn instrument, een echte originele oude “made in the USA”, geen Mexikaanse, Taiwanese of Koreaanse namaak brol… Eens een stratocasterspeler, altijd een stratocasterspeler. Ik heb ‘m vertroeteld met een grote poetsbeurt en nieuwe snaren van het merk Elixir, alleen het beste is goed genoeg voor een klepper als deze… en nu mag ie eerst dik twee weken mee de studio in waar we dat sixties en seventies repertoire nog eens gaan doornemen en dan mag ie op 8 juni voor de laatste keer mee het podium op. Ik vermoed dat ie er evenveel plezier aan gaat beleven als ikzelf.
    Wat daarna met hem gaat gebeuren, daar heb ik nog weinig zicht op… verkopen doe ik ‘m nooit, deze niet !!! Misschien komt er nog wel eens ooit een aller-, aller-, aller-, aller-, allerlaatste afscheidsconcert vanuit het rusthuis
    J

    21-05-2013 om 23:55 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    20-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 mei De Grote Man
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De leden van onze fotoclub zijn een week of twee geleden aan nacht- en avondfotografie gaan doen in Geel. Omdat het weer mij toen echt te gortig leek heb ik maar afgehaakt, iets wat ik achteraf bekeken beter niet gedaan had, als ik de mooie fotos zie waarmee ze terugkwamen. Collega Alex had er bijvoorbeeld een bij die mij bijzonder charmeerde, ook al omwille van de bewerking. Het is de foto van het beeld “De Grote Man” van Jef Gysen, dat staat op het dakterras van de gerestaureerde Halle.
    Als je dan hetzelfde ook eens wil proberen, van uit hetzelfde standpunt en ook voorzien van een soortgelijke bewerking gaat dat natuurlijk op imiteren lijken, maar ik zie het eerder als een studie. Ik zou de fotografen onder de bezoekers trouwens willen aanraden de Website van Alex (
    http://www.alex-leys.be/ ) eens te bekijken. Hij geeft bijna dagelijks tips en verduidelijking rond allerlei fotografische themas en ik zou liegen als ik vertelde dat ik er nog niks van opgestoken heb… Ik moest deze avond toch langs Geel en ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om het statief ook maar even op die plek neer te poten. Een half uurtje photoshop-plezier later had ik iets waar ik mee kan leven. Voor alle duidelijkheid: die lucht was deze avond niet écht zo he manneuhhh…

    20-05-2013 om 23:54 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    19-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19 mei Uitkijktoren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Vorige vrijdag overspoelden de weermannen en-vrouwen van onze TV-zenders ons nog met onheilsberichten omtrent het weekend. Misschien zou het zaterdagnamiddag even wat beter worden maar verder was er niets anders in zicht dan doffe ellende. Wij besloten dan maar die zaterdagmiddag uit te kiezen om een grote wandeling te maken. Gisteren had ik het daar over in deze blog trouwens. Deze morgen lagen de kaarten evenwel heel anders: toen ik rond een uur of half tien boven water kwam zag ik een schitterend lenteweertje aan de andere kant van het venster… Wij hebben al lang als leefregel dat je in zo’n geval alles laat vallen en van het mooie weer gaat genieten. Zo vaak waren we dit jaar nog niet aan het feest he. Ons wandelclubje was weer snel bij elkaar getelefoneerd en het Koersels kapelleke werd deze keer ons doel. Het moet van mijn kindertijd geleden zijn dat ik daar nog geweest was en de hernieuwde kennismaking viel erg mee moet ik zeggen. De bossen en de natuur in die streek zijn nog steeds even mooi en qua toeristische infrastructuur hebben ze ook niet stil gestaan daar. Deze uitkijktoren, die wij met z’n allen beklommen ( de een al wat vlotter dan de andere ), is daar een mooi voorbeeld van.

    19-05-2013 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18 mei Wandelclubje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    We hadden het goed gehoord. In de loop van de namiddag zou het even beter worden, misschien zouden we de zon zelfs even te zien krijgen… Genoeg positivisme om ons er toe aan te zetten om met ons ondertussen toch wel min of meer vaste wandelclubje iets te plannen op en rond de Blekerheide in Lommel. Het werd een tocht die ik aan iedereen zou willen aanbevelen en de fun die we samen hadden om de route precies te berekenen door het oplossen van de vragen van de mystery geocache “Raadseltje raadseltje” maakte er een zeer geslaagde namiddag van. Tegen het einde van de tocht merkten Josee en ikzelf dat twee derde van ons groepje achter bleef, dat gaf mij de gelegenheid om zonder dat ze het in de gaten hadden met de 300 mm wijd open ons gezelschap even op de plaat te zetten.    

    18-05-2013 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17 mei Een saske op de Aa
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Aa. De meesten kennen dit riviertje alleen maar uit de kruiswoordraadsels neem ik aan. In het Nederlandse Noord-Brabant hebben ze ook een Aa naar het schijnt, maar wij hebben het over de Aa die bij Grobbendonk in de Nete uitmondt. Voor ons is het een mooi wandelgebied vlak bij de deur. In de zeventiger jaren werden er enkele sluisjes op de rivier gebouwd om de waterstand te regelen, wij noemen dat saskes. Dit is er zo een. Op de plaats waar het Laakske in de Aa stroomt konden wij deze middag tijdens een zeldzaam droog moment een succesje scoren bij het uitoefenen van een andere hobby. J Het fotograferen van dit mooie gebied viel me ook niet zwaar moet ik zeggen…

    17-05-2013 om 23:55 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.16 mei Vlieg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Op een redelijk droog gebleven blad van de wilde wingerd tegen onze garage zat langs de wind- en regenluwe kant deze vlieg. Met temperaturen die eerder winters aandoen zat er weinig leven in en ik kon met de macrolens tot op 20 cm komen zonder dat ze er van door ging. Ik heb uit de hand maar snel een foto gemaakt en daarna ben ik nog wel het statief gaan halen, heb de camera er op gezet, en ik was bezig met scherpstellen in live view toe ze wegvloog nog voor ik kon afdrukken. Gelukkig had ik die eerste opname nog en bij nader inzien vind ik die ook niet verkeerd.

    16-05-2013 om 23:54 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15 mei Oldtimer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In was in de streek van de Molse en Lommelse zandputten aan het schatten zoeken, toen ik niet zo ver van een plas deze oldtimer zag geparkeerd staan. En warempel...  die herken ik !!!  Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er twee identieke exemplaren van dat merk, dat model en in die kleur rondrijden in onze kontreien. Die buurt wordt wel vaker gebruikt door fotografen om op locatie de nodige buiten-opnames te maken.  Van bruidspaar of entourage kon ik geen glimp opvangen helaas.
    Enkele jaren geleden mocht ik zelf een bruiloftsreportage maken en het bruidspaar werd toen ook in deze wagen voorgereden. Ik ben het even gaan opzoeken in mijn archieven, het was in juli 2009. Op de nummerplaat na is er na 4 jaar niets veranderd aan de Ford, hij ziet er nog altijd even mooi uit. Zelfs de bloemen op de motorkap zijn ondertussen nog niet verwelkt.
    J

    Voor de aardigheid heb ik een kleine collage gemaakt. De onderste foto is van toen, de bovenste van nu. Tussen in heb ik het bruidspaar gezet, om ook het interieur even te tonen…, ik neem aan dat Kenny en Ellen het me niet kwalijk nemen dat hun mooiste dag anno 2013 nog eens in deze blog opduikt.

     

    15-05-2013 om 23:56 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14 mei Regentranen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik voel in het voorjaar wel vaker de behoefte opkomen om de macrolens op mijn toestel te zetten en de wriemelende en zoemende beestjes en de piepkleine bloemekes of plantjes te fotograferen. Maar zeg nu zelf, de weergoden lijken niet echt zinnens om hun lentegezicht op te zetten. Veel mogelijkheden om in de macrofotografie te duiken zijn er nog niet geweest. Als we dan eens enkele dagen hoopvolle temperaturen toegewezen krijgen is het de daaropvolgende tijd weer huilen met de pet. En huilen dat deden zelfs deze pluizenbollen deze avond. Een zwart bord als achtergrond en een groot stuk plastiek om mijn voorkant droog te houden waren voldoende om mij deze opname te bezorgen. Regentranen die duidelijk laten zien dat ook de natuur dit maar niks vindt. Frank mag op TV nog zo vaak als ie wil zeggen dat de natuur water nodig heeft… wij hopen op beter weer. Wij eisen beter weer Frank !!!

    14-05-2013 om 23:56 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 mei De Blauwe Kei
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het zijn barre tijden, en dan zouden wij over deze maar niet losbarstende lente kunnen uitwijden, maar we willen het hebben over de horeca, de terrasjes, het fiets- en wandeltoerisme, kortom die leuke dingen waar wij Belgen en meer specifiek, wij gepensioneerden zo mee begaan zijn. Toevallig kwam ik deze middag aanbeland aan de Blauwe Kei in Lommel bij de gelijknamige horecazaak. Normaal verwacht je daar, midden mei, rond een uur of twee een gonzende bedrijvigheid, en moet je al goed uitkijken om een plaatsje te vinden waar je de fiets en daarna het vermoeide achterste kunt neerzetten. Ik had het tot vandaag nog nooit meegemaakt dat daar niemand, nobody, personne, geen levende ziel te bekennen was, en geloof me, ik kom daar vaak voorbij. Het terras stond keurig netjes uitgestald te wachten op die niet opdagende passanten, lampjes brandden, bordje “wij zijn open” en “de koffie staat klaar” en zo… maar … niks, noppes… tja, zoals ik al zei: het zijn barre tijden voor de exploitanten.

    13-05-2013 om 23:57 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12 mei XXL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Deze man is gelukkig, dat zie je zo.
    Op terugreis van het Zwarte Woud met de motorclub hadden we een pitstop gepland in het XXL restaurant Waldgeist in Hofheim am Taunus. De verhalen over giga porties steak, schnitzel, worst, spare ribs en andere Grill Tellers of hamburgers met een diameter van 30 cm wilden we zelf wel eens op hun waarheidsgehalte gaan testen.
    De grote motivator en pleitbezorger van ons bezoek is al een tijd een vrij rigoureus dieet aan het volgen, maar bij deze gelegenheid wilde hij graag toch nog één keer “zondigen”. Een Schnitzel van 500 gr. ( en dat is niet eens de grootste maat die daar te verkrijgen is ) was verleidelijk genoeg om even de dreiging van de weegschaal te vergeten. Uiteraard had ik de camera schietensklaar toen de wapens ter hand genomen werden om het grote gevecht te beginnen. Uiteindelijk heeft ie het gevecht verloren want er kwam een doggy bag aan te pas… en niet alleen bij hem
    J

    12-05-2013 om 23:50 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 mei De Rheinfall bij Schaffhausen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wij gingen vroeger op schoolreis naar de waterval van Coo. Daar moest ik onwillekeurig aan denken toen we vandaag, tijdens onze omzwervingen doorheen het zuidelijke Zwarte Woud even over de Zwitserse grens terecht kwamen bij de Rheinfall in Schaffhausen. Daar hebben we ook allemaal ook wel ooit van gehoord, tijdens de les aardrijkskunde bijvoorbeeld, en als je er dan in het echt bij staat, dan blijkt dat toch van een net iets ander kaliber te zijn. We hebben een flinke wandeling gespendeerd aan het bekijken van het natuurfenomeen langs beide kanten van de Rijn en met een vol geheugenkaartje zijn we terug in het hotel aanbeland vanavond. Het opzet van deze dagelijkse blog vraagt maar om één  foto, en eigenlijk vinden we dat in dit geval jammer en zeer beperkend. Deze plaat geeft volgens ons best goed weer hoe indrukwekkend het allemaal wel was, maar van uit vele andere standpunten was dat ook zo. De keuze was weer moeilijk, en het toeval speelde weer een grote rol.     

    11-05-2013 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 mei Willkommen in Oberharmersbach.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Na de drukte van gisteren zijn we vandaag toch maar de motorclub achterna gereisd naar het Zwarte Woud. Vriendelijke mensen zijn dat wel, die Zwarte Wouders. Overal hangen borden, bordjes, lichtreclames en andere billboards om ons welkom te heten. Willkommen van hier en willkommen van ginder… bikers willkommen !!!  De meest originele vonden we in Oberharmersbach waar ze zowaar een hele openlucht hotelkamer voor ons langs de straat hadden gezet. Dat de meubels enigszins buitenmaats waren kon Josee niet tegenhouden de pot eens te proberen.

    10-05-2013 om 23:26 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    09-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.09 mei Communie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het zijn drukke dagen. De medeclubleden van onze motorclub zijn deze morgen vertrokken naar het Zwarte Woud. De medeclubleden van de fotoclub hadden vandaag een leuke mogelijkheid tot interessante fotos bij de koningsschieting van de plaatselijke gildes. Maar in huize Schrijvers moest alles wijken voor het communiefeest van Jefke, de enige recht-in-lijn voortzetter van de familienaam. De fotos heb ik uiteraard al een hele tijd geleden gemaakt, en de collage in photoshop ook. Maar het hoort natuurlijk dat je dat niet naar buiten brengt vóór de grote dag. Vandaar dus dat we vandaag onze kleinzoon graag laten fungeren als fiere feesteling en onderwerp van de upload van de dag.  

    09-05-2013 om 23:55 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.08 mei Aan het einde van de regenboog...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    We hadden met de leden van de fotoclub afgesproken deze avond aan nachtfotografie te gaan doen in Geel. Het weer zag er echt niet goed uit toen ik rond half negen vertrok naar de parking van het OC waar we afgesproken hadden. Met z’n drieen hadden we het er, tegen beter weten in eigenlijk, toch op gewaagd, maar na een beetje ronddrentelen en afwachten was ik de eerste om de knoop door te hakken en te konstateren dat het eigenlijk geen zin had. Terug naar huis dan maar. Voor mijn dagelijkse foto had ik wel mijn hoop gesteld op dat gebeuren, maar toen ik thuis de oprit opdraaide kreeg ik al meteen een alternatief. Aan het einde van de regenboog vind je een pot goud, volgens het gezegde... welnu het ultieme bewijs dat dit een mythe is diende zich zo maar gratis aan. Ik heb door het open raampje van de wagen snel een foto gemaakt om voor altijd aan te tonen dat er aan het einde van de regenboog een frituur staat. Eigenlijk had ik dat als goede Belg al eerder moeten weten…

    08-05-2013 om 23:58 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs