Inhoud blog
  • 05 januari Tot ziens
  • 04 januari Graffiti in Mol
  • 03 januari Feestverlichting Lommel
  • 02 januari Sneeuwmannen
  • 01 januari Wandeling.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • Onderweg no Polien
  • geocaching
  • Photography by Alex Leys
  • Fietsroutes
  • Fotoclub Visueel
  • Pol Schrijvers, mijn Facebook pagina
  • Mijn nieuwe blog op Seniorennet
  • E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Pols Fotoblog
    een vervolg op Polsfotodagboek, klik op de foto voor een groter formaat.
    Helaas is het op het ogenblik nog steeds onmogelijk te reageren op deze blog. Ondanks diverse pogingen om dit probleem te melden bij de webmaster is er voorlopig nog geen antwoord of verbetering. Frustratie troef. Ik denk er aan een nieuw platform te zoeken om mijn dagelijkse ei kwijt te kunnen. Een e-mail sturen kan gelukkig nog wel.
    16-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.16 juli Kerkhofbloemen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Aan de muur van het kerkhof, langs de buitenkant staan deze krachtig en fris groeiende bloemen mooi te wezen alsof ze zeggen willen dat ze aan de kant van het leven staan. Door met een groot diafragma scherp te stellen op de bloemen vooraan wordt het kontrast met de overkant van de muur, waar alleen maar verval, onscherpte en vergankelijkheid is, nog eens extra geaccentueerd. Een klein beetje toegevoegde vignettering maakt het m.i. nog net iets pakkender.

    16-07-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15 juli Lisa
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heb vandaag de poes van mijn zus gefotografeerd... meerdere keren zelfs. We waren er op bezoek in Aarschot en Lisa, de vrouwelijke helft van het duo Mon en Lisa, vond onze auto blijkbaar zo interessant dat ze uitgebreid op onderzoek ging. Van op het terras kon ik dat allemaal gadeslaan en - beter nog - ook fotograferen. Uit een erg leuke reeks selecteerde ik dit beeld. Een ruimere keuze zal ik morgen wel op Facebook plaatsen. 

    15-07-2019 om 23:54 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14 juli Water voor de bloemekes.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is vandaag een luie dag geworden. Buiten de obligate pipi- en kaka uitjes met Phaido ben ik de deur niet uit geweest en als ik heel eerlijk ben heb ik ook thuis nauwelijks iets uitgericht, een beetje lezen, tour, formule 1 en tennis op TV en verder gewoon wat rondhangen... mag ook wel eens, zalig toch? In de loop van de avond toen het vrouwke de bloemekes nog even wilde wat extra water geven bedacht ik dat ik ook nog niet aan fotograferen was toegekomen, dus heb ik haar maar even in beeld genomen. Merk trouwens terloops op hoe beloftevol onze druivelaars er weer bij staan...  

    14-07-2019 om 23:54 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 juli Brabanders
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik was met het vrouwke naar Loenhout gereden. Samen met dochterlief en twee kleindochters wilde ze gaan shoppen maar daar had ik weinig zin in. Ik wilde wel wat gaan wandelen in de buurt, wat rondkijken op de boerderij en als het kon wat leuke foto's maken. De drie Brabanders Sofie, Klaartje en Anouk, trokken al snel mijn aandacht maar ik kreeg ze nooit in beeld zoals ik wilde. Ze hadden meer aandacht voor Phaido, die er bij was gaan liggen, dan voor de fotograaf. Tja, dan maak je van de nood een deugd en fotografeer je een iets ruimer beeld. Nieuwsgierige paarden bekijken hond.

    13-07-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12 juli Doorkijk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We kregen in de loop van de dag weer een resem aan gevarieerde weertypes over ons heen. Kon ik deze morgen nog in een zomerse frisheid op het terras mijn krantje lezen, dan begon het toch al snel te betrekken en ook te druppelen. Na een tijdje werd dat stortregen en er kwamen zowaar zelfs enkele donders en bliksems aan te pas. In de loop van de namiddag wisselden die ingrediënten nog enkele keren af en toen we in deze de avond weer eens aan de wandel gingen met Phaido was het plots weer zomer met mooi avondlicht, hoewel... in het bos was het toch al redelijk donker. Maar als je door een dreef naar de open ruimte keek dan kreeg je dat typische licht-aan-het-eind-van-de-tunnel effect, een zeer fotografeerbaar doorkijkje.

    12-07-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 juli Lekker badderen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na een lange periode met weinig regen vinden wij het nodig er voor te zorgen dat de vogels toch nog wat water vinden in onze tuin. We hebben dan ook op enkele plaatsen wat oude schotels, kuipen en kommen gezet die we regelmatig bijvullen. Dat die allemaal strategisch binnen het bereik van mijn 300 mm geplaatst zijn is puur toeval natuurlijk. Gisteren had ik twee eksters gezien die samen tot aan een van de drinkgelegenheden waren gehuppeld maar toen ik opstond om mijn camera te halen vlogen ze meteen weg. Terwijl ik vandaag mijn krantje zat te lezen onder de veranda had ik de camera naast me gelegd en toen ik de eksters weer zag naderen nam ik de camera in aanslag, maar dat was al voldoende om die beesten af te schrikken... verdomme toch. Ik heb me dan maar gericht op de alternatieven. Duifjes komen er dagelijks en die zijn niet zo bang. Deze schoonheid kwam zowaar zijn/haar ochtendbad nemen en het kostte me weinig moeite om dat vast te leggen.

    11-07-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    10-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 juli Twee jongens
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het vrouwke was gaan "shoppen" met vriendin Els. Van dat soort activiteiten hou ik mij liefst zo ver mogelijk verwijderd en ik was dus rustig thuis gebleven. Als amateurfotograaf heb je altijd wel iets te doen met vriendjes als Photoshop, Nik en Pro-Show. In de vooravond kwam een telefoontje met de boodschap dat ze nog iets wilden gaan eten in De Korte Hei bij Toke en daar was ik dan weer wél in geïnteresseerd. Terwijl we zalig op het terras zaten zag ik aan de overkant twee jongens op een gammele steiger zitten. Hoe het kwam weet ik niet... Mark Twain... Tom Sawyer, Huckleberry Finn... maar er kwam plotsklaps een link naar litteratuur uit mijn jeugd in me op. Ik denk dat de aanblik enkele algemeen menselijke archetypen naar boven bracht. Natuurlijk heb ik dit gefotografeerd. Let op de steentjes die ze hebben meegebracht om in het water te keilen... nog zo'n herkenbaar gegeven. Wie heeft dat nooit gedaan?

    10-07-2019 om 23:58 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.09 juli Avondwandeling
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het klinkt misschien een beetje eentonig, maar ook vandaag toon ik een beeld uit onze avondwandeling in de Smallebroeken. We doen dat nu eenmaal zo ongeveer iedere dag en het is dan ook logisch dat ik daar mijn twee favoriete fotomodellen regelmatig in beeld neem. Het decor is er ook voldoende afwisselend en mooi genoeg om voor interessante beelden te zorgen. Het vrouwke en Phaido hebben er zichtbaar evenveel plezier in als de fotograaf.  

    10-07-2019 om 00:13 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.08 juli Vóór de maaibeurt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik zal het maar meteen toegeven, ik heb geen groene vingers. Om het gras niet te maaien haal ik vaak het argument aan dat ik de kruiden ( onkruid bestaat niet ) en de bloemekes die in een ongemaaid grasveld welig tieren veel mooier vind dan zo'n akelig gemillimetreerd gazon. Dat is trouwens geen drogreden, ik meen dat echt. 
    Maar enkele keren per jaar kan ik helaas de sociale druk en de dringende vraag van het vrouwke niet weerstaan en moet ik wel de grasmaaier uit de garage halen. Voor ik vandaag daarmee aan de slag ging ben ik nog even met mijn fototoestel in aanslag op de buik gaan liggen om de tot de opvangbak veroordeelde schoonheid vast te leggen. Ik heb geen idee hoe deze onschuldige slachtoffertjes heten maar ik ben blij dat ik ze op deze manier nog een laatste eer heb kunnen bewijzen...  

    08-07-2019 om 23:52 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.07 juli Engels Kamp
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het voormalig militair domein Kievermont in Mol, in de volksmond het "Engels Kamp" is tegenwoordig een speelbos. Spelplezier, natuureducatie en geschiedenis komen er samen en het mag dan ook niet verwonderen dat daar een geocache zou geplaatst worden. De GC6BG76 is een verdomd moeilijke 4 sterren multi. Vandaag had ik met mijn cachemaatje afgesproken dat we die op ons palmares zouden schrijven. Ik was als eerste op de parking net voor één uur en dat gaf mij de gelegenheid alvast enkele keren rustig mijn fototoestel te richten op de tank die aan de ingang staat. Dit beeld in tegenlicht,  met de groothoeklens, van bijna onder de loop van het kanon, leek me het leukste van de reeks en dat toon ik dan ook bij deze.
    En o ja, na dik 4 uur zwoegen, met 14 opdrachten verspreid over nauwelijks 1,5 km konden we onze namen bijschrijven in het logboekje... YESS !!!

    07-07-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.06 juli Joe's Bridge
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De brug over het Kempisch Kanaal in Lommel Barrier wordt ook wel Joe's Bridge genoemd. De reden daarvan vinden we in een verhaal uit het einde van WO II, te lang om hier te vertellen, maar niets belet je om het even op te zoeken. Toen we gisteren bij erg mooi avondlicht nog even langs het kanaal gingen wandelen en de brug met de tele in beeld namen zagen we dat er enkele asielzoekers overheen wandelden op weg naar hun verblijf aan het Parelstrand. Dat maakte het voor mij meteen een symbolische foto... De interpretatie en de invulling van het vervolg van dit relaas mag ieder voor zichzelf doen. 

    06-07-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.05 juli Vink
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op vrijdag gaan we na de wandeling met de bewoners van Hoevezavel meestal een hapje eten in de Brugwachter. Er is een zalig terras en als het weer goed genoeg is zitten we graag buiten. Vandaag was dat zeker het geval en er waren nog best veel gegadigden om er een gezellige drukte van te maken. Ook fotomaatje Alex, die toevallig in de buurt was kwam delen in het tafelplezier. En ook deze keer was die brutale vink er weer. Die is me al meer dan een jaar aan het uitdagen... ofwel heb ik geen geschikte lens bij, ofwel is het te donker, ofwel blijft ie te ver af zitten, ben ik te laat en fladdert ie weer weg en het gebeurt ook wel eens dat ik gewoon geen camera bij heb. Kortom, ik heb 'm nog nooit te pakken gekregen. En vandaag leek het weer niet te lukken. Maar nu slaagde ik er toch in enkele shots te scoren. Stilzitten is geen vinkeneigenschap blijkbaar en ik moest een redelijk hoge ISO waarde instellen om een aanvaardbare sluitertijd te krijgen bij de maximale diafragmaopening van de 70-300 met een 1,4x converter er op. En zelfs dan bleek die sluitertijd vaak niet kort genoeg want de meeste opnames waren niet echt scherp. Toch waren er enkele bruikbare bij. De eerste buit is binnen maar ik zit te azen om hem bij beter licht eens echt helemaal goed te fotograferen.

    05-07-2019 om 23:59 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    04-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.04 juli Er had er eentje honger
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We waren vandaag in America, niet in de USA he, maar in het plaatsje America in de buurt van Venlo. Neefje Kenny en zijn gezinnetje brengen daar een week vakantie door in Meerdal, een van de Centerparcs en wij gingen op bezoek. Na een leuke wandeling in de buurt liet de waarschijnlijk jongste geocacher ooit plots blijken dat hij honger had. No problem... mama Ellen vond een bank om te zitten en de kleine vond alles wat hij nodig had om zijn honger te stillen. Ik vond vrij makkelijk een standpunt om de foto zelfs Facebook-geschikt te houden... ( die verwijderen zonder pardon meteen elk stukje vrouwenborst alsof het de reden en de afgang naar de hel is ). Het is trouwens sowieso niet de bedoeling dit op Facebook te zetten. 

    04-07-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.03 juli Langs de Grote Nete
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Samen met cachemaatje Jackie en zijn onafscheidelijke Annemarie heb ik vandaag een best pittige fietstocht gemaakt in de buurt van Hulshout. Op zich was het best een mooie omgeving, hoewel het fietsen niet altijd vanzelfsprekend was door de vaak door onkruid overwoekerde, of zanderige, of erger nog, door diepe nog met water gevulde tractorsporen geabimeerde paden. Het bleek ook dat in de regio de rustbanken om de bokes op te eten en de horecagelegenheden bijzonder dun gezaaid waren. Tussen elf uur en kwart over vijf hebben we er welgeteld nul gevonden... ook al omdat we de uitgestippelde geocache-route wilden volgen natuurlijk. 
    In dit seizoen gaat de natuur in overdrive en dat vertaalt zich in massa's bloemen, grassen, gewassen, groenpartijen maar jammer genoeg ook muggen, teken, processierupsen en ander ongedierte. Met een gemengd gevoel zit ik dit dan ook in te tikken. Ik heb het vrouwke de foto van de dag laten kiezen uit de oogst en zelf ga ik nu nog wat verder krabben...

    03-07-2019 om 23:59 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.02 juli Paardjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ook vandaag kwamen we tijdens de avondwandeling door de Smallebroeken weer langs de weide waar de paardjes grazen. Er zijn ondertussen 5 veulentjes en die probeer ik vroeg of laat wel eens samen op de foto te krijgen, maar nu zijn ze daar nog te schuw voor. Voorlopig heb ik dan maar een plaatje in de aanbieding van dit mooie hengstje. Dat er ruim voldoende eten voorradig is moge blijken...

    02-07-2019 om 23:55 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.01 juli Heidewind
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Toen ik tussen Retie en Kasterlee die bomenrij zo mooi in het avondlicht zag kon ik niet anders dan de fiets even aan de kant te zetten en mijn fototoestel uit de tas te halen. Thuisgekomen heb ik de naam van het straatje opgezocht: Heidewind, - kan het poëtischer? -... de foto van de dag moet toch een naam hebben he. Alleen het lover van de bomen heb ik in photoshop een beetje opgelicht met Nik Viveza. Naar mijn gevoel was de lucht ook nog iets blauwer en strikt genomen had ik dat ook nog wel kunnen bijwerken maar dat vond ik minder belangrijk. De combinatie van avondlicht, tegenlicht en rode gloed overstraling maakt de foto wat mij betreft.
    f 6,3 - 1/320 - ISO 400 - 70 mm.

    01-07-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.30 juni Waterski
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisterenavond kreeg ik een telefoontje om te vragen of ik vandaag - deze morgen - mee wilde naar het kanaal omdat zoon en kleinzoon zin hadden om te gaan waterskiën. Het kwam eigenlijk een beetje ongelegen want we waren net druk aan het barbequen met de collega's van de fotoclub. Het drankverbruik was al bovengemiddeld en nog steeds stijgend. Nu ben ik sowieso al een langslaper en 9 uur aan de sluis vond ik toch wel echt midden in de nacht... maar goed, ik heb het gehaald, zij het onder lichte dwang van het vrouwke. Ze heeft me wel enkele keren moeten roepen maar uiteindelijk stond ik tijdig op de afspraak. Dat de sluis pas om 10 uur bediend werd had zoonlief even over het hoofd gezien... grrrr.
    Mijn hulp wordt wel eens ingeroepen omdat ik nog steeds een vaarbewijs heb en dan kan ik de boot sturen terwijl zoon Michael er achter hangt. Zelf ben ik vroeger ook een waterskifanaat geweest en ik zou nog wel eens willen maar de ski's die zoon en kleinzoon tegenwoordig gebruiken zijn helaas niet berekend op mijn iets volumineuzer lichaam... ik heb het wel enkele keren geprobeerd maar de draagkracht bleek niet voldoende. 
    Als kleinzoon Jef achter de boot hangt en zoon aan het stuur zit heb ik natuurlijk de handen vrij om massa's foto's te maken en dat doe ik dan ook. Dit is er eentje van het moment vlak voor hij het touw gaat lossen en er een eind gaat komen aan zijn rondje. De yahoo-ervaring spat er van af !!!    

    30-06-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.28 juni Strand
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Met dit weer zoekt een mens enige verkoeling. Los van het feit dat wij vinden dat Duvel daar erg geschikt voor is willen wij wel eens aan de wandel gaan en als we dan toch wat tijd over hebben tussen een tandartsbezoek en de vrijdagse wandeling met de zorgtehuisbewoners zoeken wij een van de vele Lommelse plassen op, ook al omdat onze woef dat zeer op prijs stelt. 
    Als je dit beeld ziet begrijp je niet waarom iedereen de drukte van alle mogelijke exotische bestemmingen opzoekt toch? Middaguur en absolute rust... aan de overkant, achter de rode strandtuigen is het Parelstrand, een klein paradijsje denk je dan. Fedasil denkt daar ook zo over want daar logeren ze al een hele tijd honderden asielzoekers. Zonder me voor of tegen uit te spreken vermoed ik dat die daar nooit meer weg willen... 

    29-06-2019 om 00:42 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29 juni BBQ
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We hadden ons nauwelijks een betere dag kunnen uitkiezen om de jaarlijkse barbeque van de fotoclub te organiseren. Hoewel... "Trop is teveel" zegde een bekende Belgische politicus ooit... eigenlijk was het te warm, trop chaud. Gelukkig hadden we enkele parasols en party-tentjes meegebracht om wat schaduw te creëren. Toen het feest naar z'n einde liep, enkele leden al naar huis waren, en het steeds maar gezelliger werd, kon ik toch weer de verleiding niet weerstaan om het tafereel eens vast te leggen. Ik was eigenlijk achterom gelopen in de hoop enkele spontane beelden te schieten maar omdat ik wat subtiele aanwijzingen moest geven aan het vrouwke om Phaido ook aanvaardbaar in beeld te krijgen waren er enkelen die in de gaten hadden dat ze gefotografeerd werden... niet erg, het is wat het is, een beeld van de sfeer. Een beetje overstraling van het avondrood kon ik niet vermijden maar daar lig ik niet wakker van.
    1/160 - f 7,1 - ISO 1600 - 86 mm


    29-06-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-06-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.27 juni Ammo-box
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Binnenkort ga ik mijn bestaande geocachen vervangen door een nieuw wandelrondje en ik heb on-line dan ook een en ander aangekocht bij een officiëel geocache verkooppunt. Vandaag is alles tot volle tevredenheid geleverd... alhoewel...
    Bij de aanbiedingen had ik een ammo-box gezien voor nauwelijks 9 €. Dat leek mij wel iets, eens een cache verstoppen in zo'n grote kist kon mijn rondje alleen maar leuker maken. Ik had helaas in mijn enthousiasme niet naar de verdere beschrijving of afmetingen gekeken en toen ik dit uitpakte kon ik alleen maar toegeven dat ik me had laten vangen...
    Maar goed... als ik dit ergens verstop en in de beschrijving of bij de hints vertel dat het een ammo-box is kan ik waarschijnlijk ook weer wat zoekers op het verkeerde been zetten...

    27-06-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs