Inhoud blog
  • 05 januari Tot ziens
  • 04 januari Graffiti in Mol
  • 03 januari Feestverlichting Lommel
  • 02 januari Sneeuwmannen
  • 01 januari Wandeling.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • Onderweg no Polien
  • geocaching
  • Photography by Alex Leys
  • Fietsroutes
  • Fotoclub Visueel
  • Pol Schrijvers, mijn Facebook pagina
  • Mijn nieuwe blog op Seniorennet
  • E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Pols Fotoblog
    een vervolg op Polsfotodagboek, klik op de foto voor een groter formaat.
    Helaas is het op het ogenblik nog steeds onmogelijk te reageren op deze blog. Ondanks diverse pogingen om dit probleem te melden bij de webmaster is er voorlopig nog geen antwoord of verbetering. Frustratie troef. Ik denk er aan een nieuw platform te zoeken om mijn dagelijkse ei kwijt te kunnen. Een e-mail sturen kan gelukkig nog wel.
    20-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 mei Bloemekes-sacoche
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is lente en dus is het bloemekestijd. In velden, weiden, wegbermen, overal zie je fleurige schoonheden in alle maten en afmetingen. Je ziet ze in perken, bloembakken, potten, hangers... in zinken en plastic emmers, in wastobbes, oude wasmachines, zelfs in oude schoenen, in open gezaagde oude auto's heb ik al bloemen gezien en vandaag kwam daar nog een mogelijkheid bij. Dames gooi die oude sacoche niet weg want ge kunt er bloemekes in planten. 
    Voor de Nederlandse vrienden: sacoche is een schoon Vlaams woord voor handtas... Very Happy 

    20-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    19-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19 mei Pony Express Station
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We hebben dit niet gefotografeerd ergens in the Midwest van de Verenigde Staten maar wel in Limburg. Ergens tussen Bocholt en Grote Brogel kwamen wij tijdens onze geocache fietstocht vandaag bij een makkelijk te vinden maar moeilijk te openen cache. Na enig gesukkel, uiteindelijk bekroond met succes hebben we de pijlen gevolgd naar een redelijk authentiek western saloon. Er liepen enkele vlaamse cowboys rond en cowgirls om de bezoekers van drank en andere lekkernijen te voorzien en we hebben er langer gezeten dan we gepland hadden want we hadden geen zin een plots opkomend hevig onweer in te duiken. Toen na twee Duvels het ergste voorbij leek zijn we weer vertrokken. Dat hebben we ons beklaagd want 10 minuten later zaten we in een nieuwe nog hevigere en niet ophoudende bui. Doornat is zacht uitgedrukt, gevoelsmatig is zeiknat beter op zijn plaats....

    19-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    18-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18 mei Turnshow
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Twee kleindochters zijn actieve turnsters in de club "De knappe Durvers" in Wuustwezel en een kleinzoon coacht er de allerjongste breakdansers. Als die club dan een turnshow organiseert willen wij daar natuurlijk bij zijn. De lichtomstandigheden waren niet echt gemakkelijk. Eigenlijk was er te weinig licht om zonder flitsen te fotograferen, de ISO moest dus omhoog naar duizelingwekkende waarden. Daarenboven werden we zo vaak met wisselende spots en kleuren geconfronteerd dat een fatsoenlijke kleurbalans bij de meeste opnames quasi onmogelijk was. Bij deze foto van kleindochter Hannelore die door haar vriendinnetjes hoog de lucht in wordt gekatapulteerd heb ik er dan maar voor gekozen hem een pittige zwart wit omzetting mee te geven, dan hebben we van oververzadiging of door elkaar heen lopende kleurtemperaturen alvast geen last. 
    Voor de aardigheid de gegevens: ISO 12800 - f 4,5 - 1/200 bij 140 mm.

    18-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    17-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17 mei Amazone
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Toen ik in de loop van de vooravond met Phaido door de Dressenstraat wandelde langs het oefenterrein van LRV De Kempenridders was er één enkele wel erg jonge amazone aan het rijden en springen. Er liep nog een vriendinnetje rond die zich nuttig maakte door de gevallen balken weer terug op de staanders te leggen maar dat hoefde niet eens zo vaak. Was het de jongedame of het paard, daar werd zeer getalenteerd gesprongen. Ik had de 70-300 op mijn toestel zitten en dus kon ik, zonder het te vragen, van achter de omheining enkele shots maken. Qua privacy kan deze wel voor de dagelijkse blog vermoed ik, de ruiter is onherkenbaar en het paard zal ook wel niet protesteren...

    17-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    16-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.16 mei De eerste wandeling
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eindelijk was het weer goed genoeg om aan de wandel te gaan met de bewoners van Hoevezavel, wat ons betreft voor het eerst dit jaar. Normaliter doen we dat op vrijdag maar vandaag had één afdeling er voor gekozen een uitstap te maken naar het Kapittelhof om daar een ijsje te gaan eten en natuurlijk hadden wij toegezegd om daar ook bij te zijn. 
    Op de binnenplaats heeft de ganse groep een plaatsje gevonden en dat vond ik het geschikte moment om een groepsfoto te maken. Enkele vrijwilligers, waaronder het vrouwke en ikzelf hadden een plaatsje gevonden helemaal links op de foto maar Phaido verkoos onder een van die grote schermen in de schaduw te gaan liggen, slim beestje. Hij kent trouwens na al die jaren de bewoners bijna allemaal. Zoals gewoonlijk staat de fotograaf niet op de foto en het vrouwke loopt ergens links van het het midden terug naar haar stoel, die was even Phaido drinkskes gaan geven... ( als je goed kijkt zie je anderhalve meter voor Phaido het flesje en zijn drinkbakje staan ).

    16-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    15-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15 mei Verval.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Omzetting naar zwart wit en één kleur uit de omzetting houden ( meestal rood ), het is een fotocliché dat al duizenden keren gebruikt is en dat nog altijd werkt. Ik heb het vandaag ook weer eens uit de kast gehaald. Ik hou nu eenmaal van rood en wit.
    De leeg staande garage langs de Lichtaartse weg in Herentals was al lang een van de vele potentiële doelwitten die ik als hobby-fotograaf constant in mijn achterhoofd heb. Toen ik er vandaag eens mee aan de slag wilde was het verval toch nog niet van dien aard om er wow-foto's te scoren maar het eerder vermelde cliché zorgde er toch voor dat ik enkele leuke bewerkingen overhield aan een kwartiertje fotograferen en twee uur Photoshoppen... Deze vond ik zelf de leukste.

    15-05-2019 om 23:53 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    14-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14 mei De Bergola
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Van de nood een deugd maken noemen ze dat. Ik heb deze morgen mijn iMac naar de repairshop in Heist op den Berg gebracht om er 8 Gigabyte extra Ram geheugen in te laten plaatsen. In de loop van de late namiddag kon ik 'm dan weer ophalen. Met de fiets achter op de auto ben ik die kant op gereden en met dit mooie weer heb ik in de buurt een leuke fietstocht gemaakt. Uiteraard had ik het parcours helemaal in functie van nog niet gevonden geocachen in elkaar geknutseld. Zo kwam ik terecht op het hoogste punt van Heist, het Bergbos. Daar overviel me toch wel weer een vlaag van nostalgie... man, man, man... 
    Toen ik mijn eerste bandje ontgroeid was en bij een professionele band ging spelen was het allereerste optreden in de Bergola in Heist op den Berg en daar stond ik vandaag weer op die zelfde plek. Ondertussen is de zaak al enkele keren van naam veranderd en nu heet ie Bistro De Maginique maar de buitenkant is nog niet zo erg ingrijpend veranderd zag ik. De binnenkant kon ik niet beoordelen want vandaag waren ze gesloten. Voeg dat bij het feit dat ik de cache in de buurt niet kon vinden en dat het op de geocache-site beloofde uitzicht van op de watertoren ook alleen maar op zondag kan, dan zou je over een belevenis-dipje mogen spreken maar de nostalgie, de herinneringen en een foto maakten veel goed.  

    14-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    13-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 mei Boompje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Van zulke mooie blauwe luchten word ik best blij. Ideaal weer om foto's te maken is dit evenwel meestal niet, veel te hard licht... maar er zijn uitzonderingen. 
    Ik werd geïnspireerd door een foto die ik vandaag zag van een collega blogger en die ik best mooi vond, twee tinten: blauw en geel, het blauw van de lucht en het geel van enkele verdorde lange stengel-klusters. Toen ik in de loop van de vooravond terug kwam van een rondje pipi- en kakawandeling met Phaido kreeg ik het jonge boompje pal voor ons huis in de gaten en ik dacht: "waarom niet...?"

    13-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    12-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12 mei OLV op 't Zand
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De kapel van Onze Lieve Vrouw op 't Zand langs de Lichtaartse weg in Herentals was lange tijd een goed verstopt geheim. Toen ze gebouwd werd op een duin was ze een van verre zichtbaar baken in de heide maar door de jaren groeiden er bomen en struikgewas rond, zo overdadig dat de kapel van af de straat niet of nauwelijks zichtbaar meer was. Ook op luchtopnames in Google Earth bvb. is ze niet te zien in het weelderige groen. Onlangs is een firma enkele dagen bezig geweest om er het bos uit te dunnen, alle uitheemse boomen te rooien, en het kreupelhout en de ondergroei te verwijderen. Iedereen die er passeert heeft nu weer vrij zicht op de kapel en toen ik er vanmiddag voorbij kwam had ik de ingeving de wagen even aan de kant te zetten en mijn fototoestel boven te halen.

    12-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    11-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 mei verjaardagsfeestje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het feit dat deze blog vandaag pas in de loop van de voormiddag online komt in plaats van rond middernacht, zoals gebruikelijk, heeft deze keer niks te maken met technische problemen bij bloggen.be. Ik wil voorzichtig toegeven dat het verjaardagsfeestje dat we gisteren organiseerden voor de goede vrienden enigszins uit de hand gelopen is qua alcoholverbruik. Ik merkte vanmorgen dat ik weliswaar enkele foto's op mijn geheugenkaartje had staan maar dat ik waarschijnlijk in een comateuze toestand ben beland zonder er iets mee te doen. Een foto van het vrouwke die weer een organisatorische en cullinaire topprestatie leverde is hier op zijn plaats. Ikzelf tik dit op het ogenblik in met een wazige blik en enige hoofdpijn... geen idee hoe dat komt. Het aantal lege wijn- en proseccoflessen op de tafel in de pergola zou een indicatie kunnen zijn... Ik moet mij bij volgende feesten echt beperken tot Duvel, dan loopt er niks fout !!!

    11-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    10-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 mei Anne
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We zijn vandaag gaan kijken naar de voorstelling die de leerlingen van het college van Essen voor ons in petto hadden. Kleindochter Marie-Leen wilden we graag in actie zien. "Anne", een evocatie rond het bekende dagboek van Anne Franck stond op het programma en dat leek ons redelijk ambitieus. We waren dan ook erg benieuwd. Liever dan uit te weiden over de amateuristische foutjes wil ik mijn respect uitspreken voor de prestaties. 
    Het was niet altijd makkelijk fotograferen, de belichting was vaak erg wisselend en contrastrijk maar ik kon toch enkele scenes aanvaardbaar in beeld krijgen. Tegen het einde van het stuk zitten de bewoners van het achterhuis gespannen te luisteren naar de radio als het nieuws komt dat de landing in Normandie begonnen is en dat de oorlog weldra voorbij zou zijn. Ik heb dit beeld in zwart wit omgezet, dat leek me voor de hand liggend bij iets wat zich afspeelde tijdens de tweede wereldoorlog.  

    10-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.09 mei Klein en fijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik zit in een macro periode merk ik. Misschien is het ook gewoon luiheid, ik heb de macrolens gewoon op mijn toestel laten zitten vandaag en dan ben je sowieso meer geneigd naar de kleine dingen te speuren. Zo ben ik tijdens een iets drogere periode deze namiddag nog eens op mijn buik gaan liggen in het gras thuis om die kleine donker-roze bloemekes te fotograferen die je in dit seizoen overal in de graspartijen ziet. De naam ken ik niet maar van uit dit standpunt gezien door de macrolens zijn ze nog mooier dan van op volwassen-mensen-ooghoogte.

    09-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    08-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.08 mei Just the two of us.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Pluizenbollen zijn dankbare onderwerpen. Ik heb er dit jaar ook al de nodige foto's van gemaakt. Vandaag had ik de macrolens op mijn toestel zitten en ik heb een heel klein beetje geholpen om mijn onderwerp in deze staat te brengen, dat geef ik graag toe. Ik wilde namelijk een hit uit 1980 illustreren: Just the two of us van Bill Withers en Grover Washington...

    08-05-2019 om 23:56 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.07 mei Stiekeme schoonheid
    Klik op de afbeelding om de link te volgen In dit seizoen is het niet meer dan normaal dat je extra de ogen open houdt om leuke, frisse en/of kleurige dingen te spotten in de natuur als je op wandel bent. Toen we vandaag voorbij het huis op de hoek van de Dressenstraat en de Smallebroeken liepen bij het begin van de dagelijkse wandeling wilde ik deze bloemekes die over de houten schutting gekropen waren, of althans één ervan, graag even in beeld nemen. Dit is een uitsnede uit de foto die ik nam en ik heb hier een tijdje mee geworsteld, ik geef het toe. Uiteindelijk vond ik dat deze vierkante versie met het onderwerp links onderin en enkele toekomstige schoonheden rechts de beste keuze was.

    07-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    06-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.06 mei Jan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben vandaag niet aan fotograferen toegekomen. Ik had nog behoorlijk wat achterstand in de administratie en fotobewerking en uit de talrijke beelden die vandaag door de Raw converter en photoshop passeerden koos ik er voor de dagelijkse blog dan maar een uit de grote oogst die het reunie-optreden van Scarlet Foam opleverde. Ik heb daar meer gedaan dan alleen maar de band fotograferen natuurlijk. Oude vrienden, het publiek, kinderen van vrienden, mooie mensen, karaktermensen, evenzovele onderwerpen kreeg ik voor de lens. Toen op het einde van het optreden de bandleden een na een werden voorgesteld heb ik ook de nodige portretfoto's gemaakt. Bij dit soort optredens probeer ik in de mate van het mogelijke altijd te werken zonder flitsen. Je houdt zo veel beter de sfeer in de opname en het feit dat de ISO waarde daardoor vaak erg hoog moet om een voldoende korte sluitertijd over te houden, met alle ruis-gevolgen van dien, stoort me niet echt. De 5D Mk IV heeft daar ook weinig problemen mee trouwens.
    Het was een Facebook-bericht van bassist Jan dat mij er toe overhaalde in een opwelling, helemaal impulsief naar Den Bosch te rijden. Hem koos ik dan ook uit voor de dagelijkse foto.

    06-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    05-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.05 mei Reunie concert
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik had me voorgenomen weer niet de ganse namiddag achter de computer te kruipen, hoe slecht de weerberichten ook mochten zijn. Toen ik bij het checken van Facebook als een van de eerste berichten las dat enkele ex-collega's, die ik al lang uit het oog verloren had, een reunie-concert gaven in Den Bosch moest ik niet lang nadenken. Impulsieve, ongeplande beslissingen en gebeurtenissen maken het leven interessant en dat was bij deze ook zo. Met de klasse en de kwaliteit van deze gasten en een ijzersterk oldies repertoire met o.a. veel Beatles en Stones nummers kon het niet anders dan genieten worden en dat heb ik dan ook uitgebreid gedaan. Dat is trouwens nog een understatement.
    Scarlet Foam was een schoolbandje. Op deze datum precies 50 jaar geleden traden ze voor het eerst op. Vier van de zes heren zijn ex-strijdmakkers uit de toenmalige Bosche muziekscene. De drummer en de percussionist behoorden niet tot mijn kennissenkring maar met toetsenist Kees ( o.a. Bots ), zanger Ger, gitarist Ferd ( o.a. VOF De Kunst, Margriet Eshuis Band enz... ) en Bassist Jan heb ik vaak en graag samengewerkt. 
    Dat het een hartelijk weerzien werd hoef ik niet te vertellen neem ik aan.  

    05-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    04-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.04 mei Stormschade.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het leven gaat zijn gangetje. De wandelingen langs ons vaste rondje Smallebroeken vindt Phaido nog altijd het hoogtepunt van de dag, en zelf versmaad ik dat ook niet natuurlijk. Als je rust wil dan vind je die wel in de Smallebroeken. Het bewijs daarvan: de stormschade van toch alweer meer dan een maand geleden is nog altijd niet verholpen door de groendienst van de gemeente. Veel gemotoriseerd vervoer zal hier wel niet voorbij komen en zelf vinden we het ook niet erg. 

    04-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    03-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.03 mei Bloemekes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Er is niet veel nodig om de wandelende en fotograferende natuurliefhebber gelukkig te maken. Ik was naar de Dekshoevevijver gereden om samen met Phaido wat rond te kijken. Omdat ik vergeten had de telelens mee te nemen moest ik de watervogels helaas aan me laten voorbij gaan en me richten op andere makkelijker bereikbare onderwerpen. Deze eenvoudige bloemekes gingen niet lopen of wegvliegen en ze vonden het ook niet erg toen ik aanstalten maakte om ze in beeld te nemen. Ze glimlachten zelfs.

    03-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.02 mei Pluizenbollen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De eerste generatie paardenbloemen is ondertussen uitgebloeid en overal zie je nu die typische pluizenbollen. Die leveren vaak leuke makro-beelden op, ik heb er mezelf ook al mee bezig gehouden dit jaar. Toen ik vanavond weer eens voorbij een hele verzameling van die bollen wandelde en ik zag hoe mooi het lage tegenlicht er langs streek kon ik niet anders dan weer eens een vuile voorkant foto maken. Op de grond liggen voor een laag standpunt... het wordt nu toch tijd dat ik eens aan een kantelbaar scherm ga denken... Very Happy

    02-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-05-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.01 mei Kauw
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Terwijl ik naar de bekerfinale zat te kijken op TV zag ik uit mijn ooghoeken dat er een kudde zwarte vogels was neergestreken op het grasveld ( of wat daar moet voor doorgaan ) voor ons huis. Meteen was de fotogoesting even net iets groter dan de sporthonger en ik had toevallig net de 300 mm. op mijn toestel zitten... dat leverde enkele leuke close beelden op van de kauwkes ( want dat waren het ), niet meteen de meest sexy vogelsoort maar van zo dichtbij genomen door het raam zit er toch behoorlijk wat detail in dat zwarte verenkleed.

    01-05-2019 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs