Inhoud blog
  • 05 januari Tot ziens
  • 04 januari Graffiti in Mol
  • 03 januari Feestverlichting Lommel
  • 02 januari Sneeuwmannen
  • 01 januari Wandeling.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • Onderweg no Polien
  • geocaching
  • Photography by Alex Leys
  • Fietsroutes
  • Fotoclub Visueel
  • Pol Schrijvers, mijn Facebook pagina
  • Mijn nieuwe blog op Seniorennet
  • E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Pols Fotoblog
    een vervolg op Polsfotodagboek, klik op de foto voor een groter formaat.
    Helaas is het op het ogenblik nog steeds onmogelijk te reageren op deze blog. Ondanks diverse pogingen om dit probleem te melden bij de webmaster is er voorlopig nog geen antwoord of verbetering. Frustratie troef. Ik denk er aan een nieuw platform te zoeken om mijn dagelijkse ei kwijt te kunnen. Een e-mail sturen kan gelukkig nog wel.
    26-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.26 oktober Vier op een rij
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ze waren eigenlijk met z'n vijven maar die vijfde bleef aan de linkerkant zo ver van de andere paardjes dat ik uiteindelijk besloot om dit beeld maar op deze manier te kadreren... vier op een rij.
    Als de pup Jul bij ons te gast is gaat ie mee als wij er op uit trekken natuurlijk. Onze dagelijkse wandeling voerde ons, zoals dat meestal het geval is, weer doorheen de Smallebroeken. Jul maakte deze keer kennis met de diersoort Paard. In een weide die voor zover wij het weten altijd helemaal braak lag en waar we de laatste tijd zeker geen dieren meer gezien hadden liepen nu plotsklaps vijf paarden. Ze waren duidelijk erg geïnteresseerd in ons, voorbijgangers, of was het in Jul? Een ander beeld, dat ik op mijn Facebook-pagina postte, lijkt dat te suggereren. Voor deze amateurfotograaf was de interesse alleszins wederzijds.

    26-10-2018 om 23:54 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25 oktober Kwelling
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De wijn was goed en hij vloeide rijkelijk gisteren tijdens het etentje in Aarschot. Voordien waren er al de nodige bubbels en na afloop was dorst nog altijd niet gelest... Dat ik deze morgen niet echt fris achter mijn krantje kroop met enkele bokes en zwarte koffie was het logische gevolg. 
    Terwijl ik al suffend, koffie slurpend en alleen de vette titels van de krant lezend wakker aan het worden was stond plots Jul de pup voor de deur. Zoon Michael kwam hem even brengen met de vraag of wij vandaag konden hondensitten. Dat brengt leven in huis natuurlijk. Phaido kan wel goed opschieten met Jul maar al die drukte vindt ie toch maar niks en zelf was ik er in eerste instantie eerlijk gezegd ook niet blij mee... tot ik merkte dat Jul een meer dan gemiddelde belangstelling had voor mijn bokes en ik daar meteen de fotomogelijkheden van inzag. Op één na bracht ik alle bokes op een onbereikbare plaats in veiligheid en dat laatste boke legde ik zo dat het net wel of net niet te pakken was voor een smachtende Jul. Ik moest het enkele keren verleggen en telkens deed Jul verwoede pogingen. Evenveel keer schoot ik een reeksje foto's. Uiteindelijk heb ik een einde gemaakt aan de kwelling door hem zijn prooi te laten grijpen. Opvoedkundig helemaal fout, ik weet het maar ik kon het niet langer aanzien.

    25-10-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24 oktober Lonely Boys?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We waren vanavond naar Aarschot gereden voor een etentje met goede vrienden en ik was van plan tijdens de terugrit enkele nachtfoto's te schieten. Bij de diverse locaties die ik in gedachten had bleek er evenwel telkens iets te zijn dat mijn fotografieplannen dwarsboomde... niet genoeg licht, storend geparkeerde auto's, bouwconstructies en stellages die de site helemaal onfotografeerbaar maakten... kortom ik kwam thuis met een blanco kaartje.
    Om deze blog toch van een dagelijkse foto te voorzien moest ik wel in het verleden duiken. 
    We schrijven 24 oktober 2012, precies zes jaar geleden alweer, reunie met misschien niet het beste bandje waar ik ooit in speelde maar zeker het leukste. Jack, helemaal rechts was voor de gelegenheid over gekomen uit de States, hij heeft ondertussen de strijd tegen de vreselijke ziekte verloren, Eddy, helemaal links, toen net aan zijn strijd begonnen en ondertussen genezen verklaard, en daar tussen in Theo, ikzelf en Jean... het is een beeld dat ik op deze "verjaardag" nog eens wil koesteren.  

    24-10-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.23 oktober TREKK
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ook details kunnen vaak een verhaal vertellen.
    We waren vandaag een rondje rond Kasterlee gaan fietsen. Jackie en Annemarie hadden de fietsen van de wagen gehaald bij het gemeentehuis en zelf was ik met mijn stalen ros tot daar gereden. Kasterlee is niet zo ver. Na afloop van onze tocht hebben we naar goede gewoonte nog een natje genuttigd in een Kastels café. Terwijl we aan het genieten waren - we zaten aan het eerste tafeltje bij de voordeur - kreeg ik de klink in de gaten... als die kon praten. 
    Lokale vrienden-cafébezoekers kunnen me zonder twijfel vertellen over welk café het hier gaat.Smile

    23-10-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.22 oktober Kristalpark
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Na een dag Limburg-fietsen wilde ik, voor ik weer naar huis reed, op het Lommelse industriegebied Kristalpark nog twee geocachen zoeken. Het grootste deel van dat enorme gebied is nog onontgonnen en braak liggend, de natuur gaat er nog altijd zijn gang. Een hele kudde gigantische windmolens verstrekt ondertussen al groene energie en binnenkort komt hier ook nog eens het grootste zonnepanelenpark van de Benelux, 300.000 zonnepanelen op 110 ha..., ze zien het groot daar in Lommel. Helemaal achterin, aan de overkant van de spoorweg parkeerde ik de wagen. Een van de cachen die ik zocht lag op de berm van de brug over de spoorweg en van op die plek had ik een mooi vergezicht. Het avondlicht en het wolkenspel boven de vlakte zorgden voor een prachtig kleurenspel. Ik vond het alleszins enkele foto's waard.

    22-10-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21 oktober St Jozef Olen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Da's al 3 weken dat de weermannen en -vrouwen ons willen laten geloven dat de laatste mooie dag er aan komt en ik trap er met graagte elke keer weer in... snel de fiets nog eens achter op de wagen nu het nog kan om ergens een rondje te gaan geocachen. Vandaag waren we, cachemaatje Jackie, zijn vrouwke Annemarie en ikzelf, in en rond Heist op den Berg. 
    We hebben genoten van de tocht maar qua fotografie was ik nog niet echt aan mijn trekken gekomen, veel te veel hooi op onze vork genomen. Gelukkig was er ook nog de terugrit. Toen ik met een oogst van 43 gevonden mystery-cachen bijna terug thuis was en ik in St. Jozef Olen over de brug reed zag ik dat het Kempisch kanaal er spiegelglad bij lag. Iedereen die mijn fascinatie voor spiegelingen kent zal begrijpen dat ik zoiets niet aan me kan laten voorbij gaan. Voorbij het kanaal eerste weg scherp rechts, parkeren en maar schieten... ( fotograferen bedoel ik he Very Happy ). Brug, spiegeling, avondlicht... ikke weer blij. 
    Naar het schijnt komt er morgen alweer een laatste mooie dag aan. Ik heb alvast rondje Rotem op het programma gezet. 

    21-10-2018 om 23:52 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 oktober Herfst in de Smallebroeken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik hoop dat het niet vervelend wordt, de herfstfoto's vliegen je om de oren dezer dagen. In alle mogelijke Facebook-groepen, in de krant, als achtergrond bij het weerbericht... maar het is nu eenmaal herfst en de pracht die de natuur telkenjare weer etaleert in dit seizoen is dermate fotogeniek dat je al een olifantenvel moet hebben als hobby-fotograaf om er niet voor te vallen.
    Ik ben trouwens vandaag nauwelijks het huis uit geweest ondanks het mooie weer. De dagelijkse Smallebroekenwandeling - zowat in onze achtertuin - kon ik Phaido niet ontzeggen. Het is wel een avondwandeling geworden, niet toevallig natuurlijk... het avondlicht is altijd net iets mooier. Ik kwam weer thuis met enkele leuke beelden. Het tegenlicht in het lover schilderde zulke mooie kleuren op deze locatie dat ik niet anders kon dan afdrukken. 

    20-10-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19 oktober Ludo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Ik weet niet echt welke functie Ludo heeft in Hoevezavel. Ik veronderstel dat hij een gemeenteambtenaar is... iets met OCMW misschien. Feit is dat ie bijna altijd ook in het tehuis is op vrijdag, als wij er zijn om te wandelen en dat hij dan ook consequent op dezelfde plek aan de toog zit achter een pintje. Nadat ik nog enkele bewoners voor de camera gehaald had kreeg ik van een medewerkster het redelijk dwingend verzoek Ludo ook eens te fotograferen "voor hij met pensioen gaat". Daar ging ik graag op in. Even praten, wat grappen maken, ondertussen stiekem het flesje en het pintje naar een goede plaats verschuiven en het goede moment afwachten. Klik, de man en zijn pintje.

    19-10-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18 oktober Hasselterbroek
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    We zijn nu heel dicht bij ons fotosalon, nog 13 dagen. Passe-partouts, vellen plakpapier, al dan niet op maat gesneden, een buitenstaander heeft er geen idee van wat er allemaal nodig is om je werk zo optimaal mogelijk te presenteren. Voor dat soort spullen ben ik al jaren klant bij Arto in Kinrooi en als ik er toch naar toe rij om mijn bestelling op te halen breng ik ook voor enkele andere clubleden graag mee wat zij nodig hebben. Vandaag was Kinrooi-dag. 
    Natuurlijk knoop ik daar enkele andere activiteiten aan vast. Geocachen, wandelen, fotograferen, dat is voor deze jongen de perfecte combinatie. Ik vertrok redelijk vroeg deze morgen en was redelijk laat terug thuis. Ondertussen had ik dik 15000 stappen op de teller, 12 geocachen gevonden en een kaartje vol herfstfoto's. Zo wordt een tocht naar Kinrooi extra lonend.  
    Deze keer was de keuze aan het vrouwke om te beslissen welke zij de leukste uit de reeks foto's vond.

    18-10-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17 oktober Samen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We proberen er voor te zorgen dat Phaido regelmatig in contact komt met zijn nieuwe vriendje Jul, kwestie van ze zo goed mogelijk aan elkaar te laten wennen. Je leest het goed: zoon Michael bevestigde ons dat de juiste schrijfwijze niet Juul of Jules is maar Jul. Dat wennen lukt vrij aardig moeten we meteen zeggen, Phaido is sowieso een allemans-vriend en van de angst die hij wel eens van andere, grote, honden heeft is er bij pup Jul nauwelijks sprake. Wel is het zo dat de bezadigde senior Phaido niet altijd opgezet is met het speelse, enthousiaste en dartele gedrag van Jul.
    Ze horen kennis te maken op het territorium van de ene zowel als van de andere. Jul is al enkele keren bij ons in Lichtaart geweest en dus was het nu de beurt aan Phaido voor een tegenbezoek. Wij hebben natuurlijk niet de hele afstand van Lichtaart naar Herentals en terug gewandeld. We hadden de wagen ergens aan de Watervoort geparkeerd en zijn dan via het Ganzennest door het bos tot bij huize Jul gewandeld. Even snuffelen, een gemeenschappelijke korte pipi- en kaka-tocht, wat stoeien en toen Phaido aangaf dat het genoeg was even samen uitrusten op de bank. Dat gaf mij de gelegenheid enkele foto's te schieten.  

    17-10-2018 om 23:59 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.16 oktober N19g De tunnelingang
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisteren kwam hier een beeld voorbij uit de wandeling naar de Hoge Mouw in Kasterlee. Enkele andere opnames uit de oogst die ik meebracht zette ik op mijn Facebook-pagina en bij één ervan, een foto van de plaats waar de N19g de tunnel onder de Hoge Mouw induikt, vertelde ik dat het misschien een goed idee was om vandaag eens terug te komen met een statief tijdens het blauwe uurtje. Dat heb ik vandaag voor de voetbalwedstrijd ook gedaan en van op precies dezelfde plaats is dit toch wel een behoorlijk andere foto geworden...
    De gegevens:
    19h40. Canon Eos 5D Mk IV met EF 16-35 II bij 35 mm. ISO 100 - f 9 - 30 sec.

    16-10-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15 oktober Herfstkleuren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het blijft maar nazomeren. Ook vandaag mochten we weer genieten van de zoveelste waarschijnlijk laatste mooie dag. Er komt er morgen nog trouwens een vertelde Frank zonet, dat wordt dan misschien de allerlaatste...
    Met zulk mooi weer had ik er voor gekozen nog eens tot aan de Hoge Mouw in Kasterlee te wandelen, kwestie van me onder te dompelen in de steeds mooier wordende herfst. Phaido was uiteraard van de partij. In deze prachtige mooie dreef had ik mijn fototoestel uit de tas gehaald en zonder dat ik het hem gevraagd had ging hij als een volleerd model in het décor poseren. Qua kleur past ie er uitstekend in, camouflage wil ik het nog net niet noemen maar als deze plaat een puzzel zou zijn met 1000 stukjes zou je toch veel moeite hebben om zijn pels te onderscheiden van de gevallen bladeren... 

    15-10-2018 om 23:57 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14 oktober Happy birthday schatje.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vijftig jaar geleden leerde ik een geweldige jongedame kennen waarmee ik de rest van mijn leven wilde doorbrengen, volgend jaar gouden bruiloft inderdaad. Vandaag is ze jarig. Over leeftijden gaan we het hier niet hebben. Wel over het feit dat ze er nog altijd goed uit ziet en dat ik er nog altijd even verliefd op ben.
    Ik wilde bij deze gelegenheid graag een foto maken van mijn schatje. Phaido, dat andere lid van ons gezinnetje wilde absoluut mee op de foto. Visagistes en speciale make-up zijn aan het vrouwke niet besteed. Ze wil graag op de foto zoals ze is. Rimpels zijn er om te eren en daar sta ik helemaal achter. Toch heb ik met een erg groot diafragma de scherpte net iets meer op Phaido gelegd en dat is heel bewust.  

    14-10-2018 om 23:46 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    13-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 oktober Oldtimer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Is het dat de wijsheid met de jaren komt? Ik heb er geen idee van maar motorrijden is ondertussen al een tijdje hobby-af.
    Uit ons motorclubje is door de jaren heen wel een vriendenclubje gegroeid en dat is nog altijd intact. Een van onze leden is een fervente verzamelaar en restaurateur van oude motors en aan hem moest ik meteen denken toen we in Zwaneven voorbij een huis fietsten waar in de voortuin het restant van deze oldtimer stond. We waren er eigenlijk al voorbij toen mijn cachemaatje Jackie riep:  "Hedde da gezien???" Achterom kijken en terugdraaien, jazeker !!!
    Terwijl we het verroeste ding aan het inspecteren en fotograferen waren kwam de bewoner naar buiten en we hebben met hem een erg leuk gesprek gehad. Waar de motor vandaan kwam, hoe ze hem gevonden hebben, hoe ze hem naar hier gebracht hebben, hoe hij hem op een in de grond ingegraven betonnen blok heeft vast gevezen en in de voortuin gezet als ornament, en dan ging het ook nog over Oost Duitsland en Trabantjes en nog veel meer... alles doorspekt met sappige anekdotes, kortom we hebben het ons niet beklaagd dat we daar gestopt zijn.
    En, oh ja... is da niks voor U Rudi of is daar te veel werk aan???

    13-10-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12 oktober De Pompoenentrein.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dat Kasterlee de pompoengemeente bij uitstek is kun je toch nauwelijks ontkennen. Er zijn nog wel enkele plaatsen waar ze activiteiten rond pompoenen organiseren maar de dikste komt elk jaar uit Kasterlee. We hebben hier de pompoenmarkt, de pompoenschieting, de pompoenregatta en overal staan er in deze tijd van het jaar pompoenkunstwerken. In onze eigen deelgemeente Lichtaart staat er op het onlangs herdoopte Bobbejaan Schoepen Plein een pompoentrein. 
    Ik vond het nodig die vandaag eens langs alle kanten te bekijken en te fotograferen. Het leukste vond ik dit totaalbeeld waar zowel de trein als de omgeving met o.a. de bib en het opschrift "Je me suis souvent demandé", de titel van misschien wel het grootste internationale succes van Bobbejaan.

    12-10-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 oktober Herfst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Herfst, dat is een titel die vele ladingen dekt. Voor fotografen is de mooiste lading de manier waarop de bladeren verkleuren en zich tooien in de prachtigste tinten. Eergisteren had ik deze boom gespot in al zijn glorieuze rode pracht maar ik had geen tijd om te stoppen. Ik had 'm op mijn dringend-te-fotograferen lijstje gezet en verlekkerde me al op mooie beelden. Gisteren had ik het te druk en toen ik er dan vandaag eindelijk naar toe trok was het... zo goed als voorbij. Zo snel kan het gaan.
    Een andere lading dan maar: de bomen verliezen hun bladeren. Dat wordt hier ten overvloede getoond. 

    11-10-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 oktober De Vlinder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Toen ik hier enkele dagen geleden al eens stond met veel te hard licht had ik alvast toch enkele detail-foto's gemaakt. Een ervan het ik trouwens toen ook getoond op deze pagina's. Een poging om er dan 's avonds wat aan nachtfotografie te doen verliep ook niet erg vlot... geen statief mee gebracht en er was dan weer te weinig licht om uit de losse hand zelfs met ISO 6400 tot een aanvaardbaar resultaat te komen. Toen vertelde ik al dat ik snel, beter voorbereid, zou terugkomen.
    Vandaag had ik zowel mijn statief meegebracht als het mooiste moment van het blauwe uurtje afgewacht om aan de slag te gaan en mijn camera pal voor de vlinder op te stellen. Dit is het resultaat.

    10-10-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.09 oktober Dit zijn wij
    Klik op de afbeelding om de link te volgen "Dit zijn wij", dat is de naam van het herdenkingspark dat in Halen de bezetting van de Limburgse gemeenten door de Duitsers in 1914-18 gedenkt. 44 Betonnen Duitse Stahlhelmen, één voor elke bezette gemeente, vertellen elk hun eigen verhaal. Op het terrein waar de slag van de zilveren helmen plaats vond staan ze te getuigen van een donker verleden.
    We kwamen er vandaag langs gefietst en hoewel daar geen geocache verstopt was stond dit wel op ons te-bezoeken lijstje. Ik heb er meerdere foto's geschoten, zowel details als totaalbeelden, en de keus was weer niet gemakkelijk. Dit beeld geeft misschien het beste overzicht, ook al omdat de twee mensjes die er op staan ( zoek ! ), mijn geocache gezellen Jackie en Annemarie, een idee geven over de afmeting.

    09-10-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.08 oktober Jules
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We hebben er een viervoeter bij in de familie. Zoon Michael is dit weekend in het Nederlandse Schijndel een kersverse woef gaan ophalen. Het is een Hongaarse Viszla-pup en binnen de kortste keren heeft ie alle harten gestolen. Er is nog redelijk lang getwijfeld of het een Charel of een Jules zou worden maar uiteindelijk heeft die laatste naam het gehaald. Vandaag mochten wij voor het eerst hondensitten. Ze hadden hem tot hier in Lichtaart gebracht en dat gaf Phaido ook de gelegenheid kennis te maken. Het ziet er naar uit dat die twee goed overeen zullen komen. 
    En natuurlijk heb ik de nodige foto's overgehouden aan dit eerste bezoek.

    08-10-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.07 oktober De Rauwse Meren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We zijn vandaag gaan fietsen in en rond het Sunparks vakantiepark De Rauwse Meren in Mol Rauw. We hebben een aantal leuke geocachen gevonden en een aantal minder leuke, meer wil ik daar niet over kwijt en ook de foto-oogst was zeer gevarieerd. Uiteraard ben ik vrij rigoureus in het selecteren als ik thuis kom  en na het wegfilteren van de minder geslaagde opnames had ik toch nog een vrij brede keuze om iets te kiezen om vandaag een stek te krijgen op deze pagina. In dit beeld zie je het mooie weer van de dag dat zeer aanwezig is en ook de eerste tekenen van de komende hopelijk mooie herfst en in de margrieten de restanten van een onvergetelijke prachtige zomer.  

    07-10-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs