Inhoud blog
  • 05 januari Tot ziens
  • 04 januari Graffiti in Mol
  • 03 januari Feestverlichting Lommel
  • 02 januari Sneeuwmannen
  • 01 januari Wandeling.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • Onderweg no Polien
  • geocaching
  • Photography by Alex Leys
  • Fietsroutes
  • Fotoclub Visueel
  • Pol Schrijvers, mijn Facebook pagina
  • Mijn nieuwe blog op Seniorennet
  • E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Pols Fotoblog
    een vervolg op Polsfotodagboek, klik op de foto voor een groter formaat.
    Helaas is het op het ogenblik nog steeds onmogelijk te reageren op deze blog. Ondanks diverse pogingen om dit probleem te melden bij de webmaster is er voorlopig nog geen antwoord of verbetering. Frustratie troef. Ik denk er aan een nieuw platform te zoeken om mijn dagelijkse ei kwijt te kunnen. Een e-mail sturen kan gelukkig nog wel.
    20-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 augustus Kleine Zilverreiger
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Na de lange autorit van gisteren hebben we er vandaag een luie relax-vakantiedag van gemaakt... hoewel... met 16000 stappen op de teller kan je toch niet spreken van lui eigenlijk he? Maar goed, een beetje slenteren door Lazise, langs het meer, met Phaido op zoek naar kaka-locaties... het tikt aan op de stappenteller. 
    Tijdens de ochtendwandeling langs het meer zagen wij deze vogel die aandachtig de beweging in het water in de gaten aan het houden was. Op het eerste zicht dacht ik: een reiger, maar hij was toch veel kleiner. Dan ga je gissen... ibis??? mwah neen... en dan is er internet en blijkt het een kleine zilverreiger te zijn.
    Ik heb 'm eerst van op afstand gefotografeerd en telkens weer een stapje dichterbij en weer klik, klik. Ik was al tot op zo'n 3 meter genaderd toen hij vond dat dit zijn privacy-grens was en hij weg huppelde naar een andere steen langs de oever. Op dat moment kon ik nog eens afdrukken. 

    20-08-2018 om 23:34 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19 augustus Weissweiler
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Weissweiler, half zes in de ochtend. Op dit schandelijk vroege uur zitten wij in de wagen richting Gardameer, het vrouwke aan het stuur, ik er langs met slaapdronken ogen die toch nog net genoeg info doorspelen  naar  mijn fotogoesting om me uit mijn sluimertoestand te halen. De stoom die uit de koeltorens van de grote bruinkoolcentrale ziet er in de verte uit als een paddenstoelwolk van een nucleaire test en tegen de glorende ochtendlucht vond ik dat wel een mooi beeld.
    Opm. 1. Wat is die tegenwoordig verplichte tussen-N ( in paddenstoel bvb. ) toch een onding.
    Opm. 2. Bij het begin van onze vakantie had ik vandaag nog enige internet en laptop problemen, vandaar deze late en totaal onbewerkte dagelijkse update. 

    19-08-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18 augustus Carwash
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik kreeg een behoorlijk psychedelisch tafereel te zien door de voorruit van onze wagen. Gelukkig was dit niet in een gewone verkeerssituatie maar in de carwash, ik vrees dat de ruitenwissers het anders niet aan gekund hadden. 
    Ik ben niet meteen een grote fan van het wassen van auto's en als het echt nodig is rijd ik er liever mee doorheen een volautomatische carwash. Dat gaf mij vandaag de gelegenheid nog eens mijn camera aan het werk te zetten met een extreem hoge ISO-waarde. Of het een interessante of wereldschokkende foto is laat ik in het midden maar de prestaties van de EOS-5D Mk IV blijven me aangenaam verrassen.

    18-08-2018 om 23:03 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    17-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17 augustus Het oud stort
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat vroeger het gemeentelijk huisvuil stortterrein van Mol was werd in 1985 bedekt met enkele dikke zand- en kleilagen. Ondertussen heeft de natuur hier weer zijn gang kunnen gaan en is dit langzamerhand opnieuw een mooi stukje Kempense hei geworden. Ik was hier een tijd geleden al eens om een geocache te zoeken en ik herinnerde mij dit prachtige glooiende plekje als een voor-herhaling-vatbare wandelbestemming. Dit is, tussen haakjes gezegd, een van de leuke kanten van mijn geocache hobby: je profiteert van de terreinkennis van plaatselijke collega-hobbyisten die je naar onvermoed mooie locaties brengen. 
    Vrijdag is voor ons vrijwilligers-wandeldag met de bewoners van zorgtehuis Hoevezavel in Lommel en vandaag waren we een halfuur vroeger vertrokken omdat ik de stand van zaken in dat heidegebied eens wilde gaan bekijken. Misschien liepen er weer heideschapen te grazen en wie weet stond de heide al wel in bloei. Schapen hebben we niet gezien maar ik heb wel enkele prachtige foto's kunnen maken van een redelijk onbekend prachtig stukje Kempen. 

    17-08-2018 om 23:56 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    16-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.16 augustus Druiven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit is een foto die in varianten ieder jaar weer terug komt, alleen is ie dit jaar drie weken te vroeg. Het hete weer van de voorbije weken heeft er voor gezorgd dat onze druivelaars nog meer hun best gedaan hebben dan anders. Niet alleen hangen er weer vele trossen heerlijke druifjes te wachten op snoepgrage monden maar waar we normaliter tijdens de tweede week van september rijpe druiven plukken zijn ze nu al rijp, hoog tijd om te oogsten dus. We kunnen ze niet allemaal zelf opeten en de voorraad Boerenjongens op rum en cognac die we vorig jaar hebben aangelegd is ook bijlange nog niet op. We hebben al enkele kennissen blij gemaakt, vandaag heb ik er weer een heel vergiet vol mee naar de fotoclub genomen maar het ziet er naar uit dat we meer hulp gaan nodig hebben om ze een zinvolle bestemming te geven. 

    16-08-2018 om 23:52 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    15-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15 augustus Kempencup
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik heb de ganse dag rondgelopen op de terreinen van FC De Kempen om te fotograferen bij het jaarlijkse toernooi voor jeugdploegen - De Kempencup - dat op traditiegetrouw op 15 augustus betwist wordt. Dat het toernooi hoog aangeschreven staat bewijst de lijst van ploegen die er voor ingeschreven hadden. Twintig ronkende namen stonden er op het wedstrijdschema en niet van de minste. Wat dacht je van PSV Eindhoven, Standard Luik, Antwerp, Beerschot, Lokeren, KV Mechelen en nog veel meer sportief geweld. Het was mijn taak om van al deze teams een ploegfoto te maken en verder het gebeuren de ganse dag lang te volgen en te documenteren met mijn foto's. Uiteraard heb ik na afloop ook de winnaars in beeld genomen. Dit zijn de vierende jonge aankomende vedetten van Standard de Liege.

    15-08-2018 om 23:53 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14 augustus De Hoge Rielen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Toen de laatste regenbui over getrokken was en het mooi uitklaarde in de loop van de namiddag bekropen mij de fietskriebels weer. Er stond op de kaart trouwens al enkele dagen een nieuwe geocache naar me te lonken in Tielen en daar kan ik meestal niet lang aan weerstaan. Niet zonder slag of stoot kon ik mijn geo-palmares met één eenheid aandikken. Voor de eventuele mede-hobbyisten onder de lezers wil ik hier graag bij vermelden dat de GC7TT5H Labyrinth een vette aanrader is, niet makkelijk, maar prachtig!
    Om niet langs dezelfde weg terug naar Lichtaart te moeten fietsen koos ik ervoor om rond te rijden dwars door het jeugdkamp de Hoge Rielen. Uiteraard maak ik links en rechts altijd wel weer de nodige foto's, zo ook in dat mooie domein. Op de muur van één van de loodsen stond in koeien van letters wat daar gehuisvest was en ik vond dat wel mooi... Alle soorten fotografie mogen wat mij betreft aan bod komen. Het was niet eens zo gemakkelijk om met het felle licht en de combinatie van donkere en lichte tinten de goede belichting te vinden.

    14-08-2018 om 23:49 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 augustus Herentals
    Klik op de afbeelding om de link te volgen In de loop van de namiddag toog ik even richting Herentals naar fotomaatje Alex, hét adres voor eerste hulp bij het installeren van computerprogramma's als je de vereiste hardware niet zelf in je bezit hebt. Na gedane taak vertelde ik dat ik nog even de stad in ging op zoek naar een leuke foto van de dag. Alex suggereerde dat de volkstuintjes langs de Olympiadelaan misschien wel leuk zouden zijn. Dat leek me inderdaad een fijn plan.
    Weinig bedrijvigheid in de tuintjes evenwel... Ik kon wat bloemekes, tomaten, een kudde zonnebloemen en nog wat details te pakken krijgen maar mijn goesting kon ik daarmee toch niet helemaal blussen. Aangekomen bij het tunneltje onder de spoorweg, richting Nederrij - een minder bekend plekje in Herentals - hoorde ik in de verte een trein naderen en dat leverde toch nog een beeld op waar ik mee kon leven. Let trouwens even op het bord dat de vrije hoogte aangeeft: 1,50 m... dat lijkt me alleszins een beetje overdreven - of moeten we onderdreven zeggen - maar het is zeker iets voor kleine mensen.

    13-08-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12 augustus Tijgerspin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op stap met de macrolens op mijn toestel, lettend op de kleine dingen. De natuur is nog steeds aan het bekomen van de felle droogte maar toch kreeg ik deze prachtige tijgerspin voor de lens.
    Dames, voor jullie nu met z'n allen gaan gillen... dit zijn nuttige beesten, zoals alle spinnen trouwens. Ze lusten geen mensenvlees of bloed en ze bijten je niet. Ik heb liever een horde spinnen in de buurt dan een zwerm muggen of andere vervelende jeuk- of zoembeesten... En als ik een buitenkansje als dit krijg fotografeer ik ze ook graag. 

    12-08-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 augustus Allemaal koeien
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben deze avond nog eens met Phaido door de Smallebroeken gelopen. Ondanks de regen die we de laatste dagen kregen, een "muggenpiske" eigenlijk vergeleken met wat nodig is, liggen de weiden er nog altijd hopeloos dor bij. De koeien komen dan ook nauwelijks aan voldoende voedsel en de boeren moeten bij voederen. Als er dan in de voederbakken - gigantische van één zijkant ontdane tractorbanden - een nieuwe voorraad eten is gebracht dan is het zorgen dat je er het eerste bij bent geblazen voor die beesten. 
    De foto is gemaakt bij fel avondlicht en is plaatselijk behoorlijk overbelicht maar ik vond 'm toch leuk genoeg om 'm hier te plaatsen. Op het komende fotosalon van onze club zal ie wel niet geraken... Very Happy

    11-08-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 augustus Hoevezavel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het was lang geleden dat we als vrijwilliger nog eens gewandeld hadden met de bewoners van Hoevezavel. De voorbije weken was het steevast te heet op vrijdag, de wekelijkse wandeldag. Er werd dan telkens wel een of andere alternatieve activiteit bedacht maar echt naar buiten bij 30° plus, daar waagden we ons niet aan. Vandaag hebben we gelukkig de draad weer kunnen oppakken. Voor en na de wandeling heb ik het gebouw weer eens met een architectuurfotografie-oog bekeken en uit de reeks foto's die ik van uit die invalshoek schoot koos ik voor deze spiegeling.

    10-08-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.09 augustus Jef
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het goede moment te pakken krijgen, daar draait het vaak om in de fotografie. En dat is vaak niet eens zo moeilijk als je een toestel hebt dat de mogelijkheid biedt om in een "burst" heel snel meerdere opnames na elkaar te maken.
    We waren naar Loenhout gereden om de nieuwe woning van dochterlief en haar gezinnetje te gaan bekijken, ze zitten nog midden in de verhuis trouwens. Jefke, kleinzoon uit het gezin van zoonlief was er ook bij en op een gegeven moment betrapte ik hem er op dat ie zijn smartphone weer niet kon gerust laten. Ik probeer daar meestal een plagerige opmerking bij te maken maar deze keer wilde ik het anders aanpakken en hem stiekem fotograferen... Hij kreeg evenwel in de gaten wat ik aan het doen was... Op de vorige foto uit de snelle reeks die ik schoot kijkt ie nog vol aandacht op dat ding en op dit beeld zie je hoe hij met een mengeling van verwondering en betrapt zijn naar mij opkijkt. Da's die ene foto uit de reeks die ik bewaard heb.   

    09-08-2018 om 23:58 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.08 augustus Titanic
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Op bezoek bij goede vrienden. Paarden- en countrymens Gust en zijn vrouwke hadden ons uitgenodigd voor een etentje en een gezellige avond samen. Nadat we de dis alle eer hadden aangedaan zijn we nog even naar het domein gewandeld waar de paarden, de honden en de rest van de veestapel verblijven... wat een paradijs!!! Op de terugtocht liepen we langs het speeltuintje van de wijk. Op dat uur waren er geen kinderen meer, tijd voor de grote mensen om de speeltuigen te testen. Gust en Josee wilden graag Titanicske spelen op de grote houten speelboot.  

    08-08-2018 om 23:45 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.07 augustus Kaka
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tja, bij dit beeld hoort eigenlijk geen verdere uitleg. Misschien toch even bevestigen dat ik deze foto niet zelf gemaakt heb, dat deed het vrouwke. Die krijgt ook langzamerhand last van het fotografievirus blijkbaar. Very Happy

    07-08-2018 om 23:50 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.06 augustus Verkoeling voor twee
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We zijn vandaag naar Tilburg gereden. Derk is lange tijd een enorm gewaardeerde collega geweest in de vele muzikale strijden die we gestreden hebben in onze professionele loopbaan. De manier waarop hij omgaat met de vreselijke ziekte waar  hij mee vecht is bewonderenswaardig. We vonden het fijn vandaag bij hem en zijn vrouwke Annie op bezoek te mogen komen voor een babbel, een drankje ( voor mij nog altijd alcoholvrij ), een hapje en vooral veel warmte en gezelligheid. Samen met nog enkele andere oude kennissen hebben we herinneringen opgehaald en er een fijne avond van gemaakt. Toen we aankwamen lag dochter Nathalie, welke in vergevorderde gezegende toestand is, lekker te badderen in het zwembadje achter het huis. Verkoeling voor twee... ik vermoed dat de toekomstige kleindochter er ook van genoten heeft met dit warme weer. Voor mij was het dan weer een niet te missen fotomoment.

    06-08-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.05 augustus Paardensport
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Of dit sport is voor het paard, voor de man, voor beiden of voor geen van beiden laat ik in het midden. Deze voormiddag hadden we er voor gekozen onze dagelijkse wandeling met Phaido in de bossen van Pulderbos te doen. Dat ik daar toevallig een rondje geocachen op de kaart gespot had was louter toeval natuurlijk. 
    In een mooie omgeving genoten we met volle teugen van zowel de wandeling als het zoeken. Een paard-man-sulky combinatie had er voor gekozen op het zelfde traject sprintjes te trekken en in beide richtingen kwamen ze ons regelmatig voorbij gestoven. Dat leverde mij enkele goede fotomomenten en even zovele leuke foto's op. Dat we na elke doortocht minutenlang met de zakdoek voor onze mond moesten lopen om het stof te overleven moesten we er wel bij nemen. Ach ja... De wereld is van iedereen? 

    05-08-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.04 augustus Spiegeling
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Is het omdat ik al meer dan twee weken alcoholvrij ben? Geen idee... maar ik meen dat ik steeds beter tegen de warmte kan. Misschien is het ook gewoon gewenning. Vanmiddag heb ik toch maar weer de fiets uit de garage gehaald en ondanks de waarschuwingen voor bejaarden ( LaughingLaughingLaughing ) om inspanningen te mijden ben ik er op uit getrokken. Ik voelde me absoluut niet aangesproken. Ik voel me nog jong genoeg om niet bij de bejaarden gerekend te worden.
    De natte vinger leidde me zoals zo vaak naar het kanaal waar het altijd toch een beetje koeler is en... waar de ene spiegeling na de andere zich aanbood. Gezien mijn gekende fascinatie voor het onderwerp was het logisch dat ik weer met de nodige foto's thuiskwam.

    04-08-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.03 augustus Op de catwalk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ook de bewoners van zorgtehuis Hoevezavel hebben last van de warmte. De vrijdagwandeling werd al twee keer afgelast en ook vandaag zou het weer veel te heet worden. Het animatie-team had deze keer evenwel voor een alternatief gezorgd. Aan de vrijwilligers werd gevraagd om thuis in de kasten te kijken of er geen bruikbare spullen in te vinden waren om een modeshow te organiseren die al een beetje in de geest van de komende fotoshoot zou zijn, badmode uit vervlogen tijden. De respons was groot en zo kwam het dat vandaag vrijwilligers op de catwalk liepen om voor entertainment te zorgen. Dit is schoonbroer Swa die als een volleerde manequin zijn outfit showt.

    03-08-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    02-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.02 augustus Eerselingen Dijk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Man, man, man... wat was het heet vandaag. We waren met de wagen tot de carpoolparking bij Geel West gereden en daar zijn we gaan fietsen. Dat hebben we niet langer gedaan dan strikt nodig om de cachen die wij op het programma hadden gezet te vinden. Redelijk vroeg weer naar huis dus en omdat het op de grote baan naar Geel vreselijk druk was besloot is maar binnendoor langs kleine weggetjes richting Lichtaart te rijden. 
    Tussen de Zegge en de Schoorse Brug is er een alleraardigst laantje, de Eerselingen Dijk, dat vaak als sluipweg wordt gebruikt door de kenners van de regio - ik heb er me vandaag ook aan bezondigd dus - en bij de brug ben ik gestopt om met de rug naar Lichtaart en het gezicht richting grondgebied Geel dit plaatje te schieten.

    02-08-2018 om 23:59 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-08-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.01 aug Paarden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het is alweer een hele tijd geleden dat ik nog eens paarden voor mijn lens kreeg. Tijdens een ( hete ) fietstocht kreeg ik vandaag deze twee exemplaren in de gaten. Ze hebben het ook warm vermoed ik. Of die warme kleding en die zebra vermomming efficiënte koelmiddelen zijn laat ik in het midden, het leverde me alleszins een leuk beeld op. 

    01-08-2018 om 23:55 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs