Inhoud blog
  • 05 januari Tot ziens
  • 04 januari Graffiti in Mol
  • 03 januari Feestverlichting Lommel
  • 02 januari Sneeuwmannen
  • 01 januari Wandeling.
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • Onderweg no Polien
  • geocaching
  • Photography by Alex Leys
  • Fietsroutes
  • Fotoclub Visueel
  • Pol Schrijvers, mijn Facebook pagina
  • Mijn nieuwe blog op Seniorennet
  • E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Pols Fotoblog
    een vervolg op Polsfotodagboek, klik op de foto voor een groter formaat.
    Helaas is het op het ogenblik nog steeds onmogelijk te reageren op deze blog. Ondanks diverse pogingen om dit probleem te melden bij de webmaster is er voorlopig nog geen antwoord of verbetering. Frustratie troef. Ik denk er aan een nieuw platform te zoeken om mijn dagelijkse ei kwijt te kunnen. Een e-mail sturen kan gelukkig nog wel.
    22-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.22 februari Het Grootmeer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Heerlijk, droog, zonnig winterweer. Fijn om te gaan wandelen denk je dan, maar met een onderstel dat nog altijd niet meewil moet de lichaamsbeweging dan maar gezocht worden met behulp van de fiets. Gelukkig lukt dat nog opperbest. Fietsendrager op de auto, fiets er op en weg wezen... Het Nederlandse Vessem, net over de grens richting Eindhoven, was het doel van onze tocht vandaag en we hebben er ten volle van genoten. De thuisblijvers hadden weer ongelijk. Na een fiks rondje fietsen met uiteraard de nodige gevonden geocachen bezochten we nog de site van het Groot- en het Kleinmeer, een zgn. earthcache. Op zulke uitgelezen mooie punten kun je niet anders dan genereus gebruik maken van de 32 gigabyte die je in je fototoestel hebt zitten. Het mooie late licht was natuurlijk ook zeer behulpzaam.

    22-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21 februari Mos
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ben deze voormiddag nog eens met de macrolens op mijn toestel de tuin in gewandeld. Macrofotografie hoeft uiteraard niet uitsluitend over insecten en bloemekes te gaan, die waren er ook nauwelijks, maar toch kon ik enkele boeiende onderwerpen te pakken krijgen. Deze dunne, dode tak van een van onze berken bleek aangetast door een typische mos soort. Met het blote ook zie je nauwelijks details, maar met het gepaste glaswerk wordt het plots zeer interessant. 

    21-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20 februari Fietsknooppunt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het op- en afritten complex naar de E 34 tussen Gierle en Beerse hebben ze onlangs een stuk veiliger gemaakt door de aanleg van twee rotondes. De grootste van de twee bevindt zich aan de noordkant, behoorlijk indrukwekkend met de op- en afrit en de verbindingswegen naar Beerse, Vosselaar, het Giels Bos en Gierle, een hele verbetering in ons Kempisch verkeersnet. Maar dat is nog niet alles. Ook bij de nadering van het verkeersknooppunt zijn fiets- en ander verkeer al netjes gescheiden en als summum is de binnenkant van de grote rotonde omgevormd tot een verzonken fietsknooppunt. Qua veiligheid mogen we als fietsers niet klagen deze keer. Ik wil de lezer de lijst van punten waar ik ook verbetering zou kunnen suggereren besparen... Zo zie je maar dat het ook anders kan.

    20-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19 februari Pimpelmees
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mede door het feit dat ik nog steeds minder mobiel ben door mijn weerbarstige onderstel - links hielspoor, rechts achillespeesontsteking - heb ik vandaag een tijdje voor het raam gezeten in Josee's strijkkamer. Je hebt daar een uitstekend zicht op de tuin en meer specifiek op de vetbollen die we er elke winter hangen voor de vogeltjes. Nu hebben we deze winter, tot nu toe, merkelijk minder bezoekertjes gehad dan andere jaren, geen enkele koolmees zelfs voor zover ik het me herinner, maar een paar dappere pimpelmezen laten zich wel eens zien. In de late namiddag was het weer zo ver. Het licht was niet meer optimaal en wetend dat f 8 het grootste diafragma is dat ik ter beschikking heb met de 70-300 mm plus extender helemaal ingezoomd op mijn toestel, moest de ISO-waarde al naar 800 om tot een min of meer aanvaardbare sluitertijd te komen. Nu heeft de MarkIV geen enkel probleem met ISO 800 en ikzelf ook niet met 1/125 merkte ik tot mijn grote tevredenheid bij het bekijken van opname op de PC. Oke, er zit een stabilizer op die lens maar geef toe 1/125ste bij 420 mm... toch nog een redelijk vaste hand he?  

    19-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18 februari OLV Kapel Mosdijk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Onze zondagse geocache-tochten met het Blauw Kanneke voerden ons vandaag naar de Grensstreek met Nederland in de Antwerpse Noorder-Kempen. De opkomst was erg laag, vermoedelijk speelden andere ( carnavaleske ) verplichtingen een rol. De afwezigen hadden ongelijk want zowel het prachtige décor waarin de tocht verliep als de inspanningen van de weergoden om het ons helemaal naar de zin te maken konden wij ten volle appreciëren.
    Uit de vele fotomogelijkheden koos ik vandaag voor dit plaatje van de kapel van OLV aan de Mosdijk in Weelde, in 2005 verkozen tot mooiste plekje van Vlaanderen in de categorie Kerken en Kapellen. 

    18-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17 februari Kempisch Kanaal
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Toen ik in de vooravond terug naar huis reed over de Herentalse ring had ik al een tijdje in de gaten hoe mooi het licht was en ik schatte in dat het Kempisch Kanaal in de buurt van de jachthaven op dit uur wel eens van een ideale lichtinval zou kunnen genieten. Ik ben er dan ook naartoe gereden met fotoplannen.
    Even vond ik het jammer dat ik de teletoeter niet op mijn camera had staan want er huist daar warempel een hele kolonie aalscholvers. Op een bepaald moment kon ik er drie tegelijk in beeld nemen maar ze waren toch net iets te ver om een wereldschokkend beeld op te leveren met de maximale 105 mm die ik ter beschikking had. Dan maar aan de slag met de rietzomen... ik was tenslotte gekomen voor het mooie licht he. Dit vond ik wel een leuke. Ik wilde in eerste instantie het riet in de voorgrond scherp en de achtergrond mocht wat mij betreft wat minder aandacht krijgen. Na enkele keren proberen bleek het topje van het voorgrond-riet toch steeds weer te vechten met de achtergrond. Ik heb daarom bij deze opname eerst scherp gesteld op de voorgrond, dan de scherpstelling vastgezet en met de camera zo hoog mogelijk boven mijn hoofd op het gevoel afgedrukt en warempel, het topje van het riet zit net onder de waterspiegel aan de overkant, precies zoals ik het wilde.

    17-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.16 feb Kolen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We hebben vandaag een fijne fietstocht gemaakt in en rond Varendonk. Voor de niet streek-gebonden lezers: dat is een deelgemeente van Veerle Laakdal in de provincie Antwerpen op de grens met Vlaams Brabant. We hebben genoten van de omgeving, het heerlijke vroeg-lenteweer en de leuke vondsten die we weer op onze geocache-conto mochten bijschrijven. Uiteraard heb ik het fototoestel ook altijd in de fietstas zitten tijdens dit soort tochten. Als ik het er dan uithaal is het vaak tot grote verwondering van mijn fietsgezellen... " Wat heeft ie nu weer gezien? " Dit veld met kolen bijvoorbeeld, een erg lekkere groente, gezond, maar blijkbaar niet rendabel om te oogsten als de tijd daar rijp voor is. Medio februari ruik je de rottende verwaarloosde oogst als je er voorbij fietst. Ik vond het toch een foto waard, al was het maar om de verspilling te duiden... 

    16-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15 februari Krokusjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Ik heb vandaag de prijs betaald voor het feit dat ik, ondanks het feit dat ik plotsklaps de nodige problemen heb met mijn onderstel, gisteren toch een pittige wandeling heb ondernomen. Ik ben de deur nauwelijks uitgekomen. En toch is het krokusvakantie en toch wilde ik krokusjes fotograferen. Ik weet waar je mooie krokussen kunt vinden, maar om die te fotograferen moet je weer een eind wandelen of de wagen van stal halen en in geen van beide opties had ik veel zin. Gelukkig is er vlak bij huis ook nog een mogelijkheid.... De keuze was niet zo groot, maar ik heb ze te pakken gekregen.
    Morgen ga ik fietsen, da's minder belastend voor dat hielspoor links en die pijnlijke achillespees rechts...

    15-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14 februari Kunstwerk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Oke, misschien heb ik wel een rare hersenkronkel in mijn denkpatroon...
    Ik durf niet te bevestigen of het door de datum is dat ik op het idee kwam dit beeld vandaag te kiezen voor mijn blog. Het is redelijk suggestief vind ik. Maar het is wel helemaal zoals de natuur het mij aanbood ergens in Lommel. Stel dat dit een kunstwerk zou zijn gecreëerd zijn door gekende kunstenaar X of wereldberoemde beeldhouwer Y... dan zou dit zonder enige twijfel alom worden bejubeld en het getal voor het dollar- of euroteken zou ongekende hoogtes bereiken. Helaas voor de poenpakkers is dit slechts een gratis onderwerp langs de wandelroute die we vandaag aandeden tijdens onze eerste try-out om een leuke route te bedenken voor de jaarlijkse nacht-zoektocht van het spaarkaske.  

    14-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    13-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13 februari Kasterleesteenweg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Het was een koude, winderige maar zonnige dag. Ik heb er helaas niet echt van kunnen genieten. Een rare pijn onder de hiel van mijn linkervoet zorgt er al enkele dagen voor dat ik minder mobiel ben en ik heb vandaag een absolute rustdag ingelast qua fysieke activiteiten. Ik ben geen dokter natuurlijk maar enig opzoekwerk laat me vermoeden dat we hier spreken over hielspoor, of dat ook weer vanzelf over gaat weet ik niet, even afwachten voor ik naar medische hulp zoek. 
    Toen de avond al een eindje gevorderd was en de lucht behoorlijk rood kleurde in het westen ben ik toch even naar buiten gestapt. Met de 300 mm een foto van de Kasterleesteenweg richting dorp, dat leek mij wel een aardig beeld om alsnog iets op mijn geheugenkaartje te krijgen vandaag. Wat mij het meeste opvalt is hoe het beeld in de diepte samengeperst wordt met dit stevige zoomvermogen. Ik heb de rode tinten een klein beetje gekieteld, dat geef ik toe en in de hoeken heb ik ook een tikkeltje vignet toegevoegd. 

    13-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12 februari Biertje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik beleef nog steeds enorm veel plezier aan het experimenteren en het uitproberen van dingen in de fotografie. Als ik me weer eens afvraag of ik een bepaald iets zou kunnen fotograferen, zo goed mogelijk,  en hoe dan wel... dan wil ik daar ook mee aan de slag. Het inschenken van een lekker glas bier bijvoorbeeld leek mij een prima uitdaging, ook al omwille van het opruim werk na de opname. Je kunt zo'n glas toch niet laten staan dan? En zoals de aandachtige toeschouwer al heeft gemerkt hoeft het niet altijd Duvel te zijn. Zulke grote oogkleppen heb ik nu ook weer niet. Ik weet op z'n tijd ook wel eens een ander biertje te appreciëren. Om eerlijk te zijn had ik er zelfs een beetje spijt van dat de opname al bij de eerste poging gelukt was... ik had er best wel een of twee meer willen nuttigen van dat merk.

    12-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.11 februari De Westelse bossen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    "Westerlo, de parel van de Kempen". De slogan hebben ze bij de plaatselijke toeristische dienst bedacht vermoed ik, maar er zit uiteraard wel een stevige grond van waarheid in. Het is er mooi, daar zijn we het over eens. Ik zou er echter van maken "Eén van de parels van de Kempen"..., want er zijn in onze regio nog zat plaatsen die aanspraak mogen maken op de benaming parel. Dit gezegd zijnde wil ik toch wel vertellen dat onze wandeling langs het Westels Toerke, een geocache rondje van zo'n 5 km, ons vandaag alles bood wat deze mens op een zondagmiddag nodig heeft. Meer dan de helft van ons Blauw Kanneke-team had er voor gekozen zich in de carnavals gekte te storten of misschien waren ze al aan het uitzieken van de opgelopen schade van de eerste dag... ongelijk hadden ze !!! 
    De Beeldjensdreef is waarschijnlijk het drukst bewandeld stukje van het De Merode Wandelnetwerk en ik vond het dan ook gepast daar een beeld van te tonen vandaag.

    11-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 februari De smartphonegeneratie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    We hadden bezoek deze avond. Zoon Michael kwam met zijn gezinnetje genieten van de kookkunsten van het vrouwke. Er was nog een vriendinnetje van Julie meegekomen en uiteraard was die even welkom. Terwijl wij een en ander aan het bespreken waren rond de eettafel werd de jongere generatie geacht zich even afzijdig te houden. Die trokken zich dan ook discreet terug in een duistere hoek van de living en ze stortten zich vol overgave op hun smartphones... Toen ik het in de gaten kreeg kon ik even achterom sluipen met de camera en het tafereeltje vastleggen.   

    10-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.09 februari De Grote Sneeuwoverlast.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    We mogen ons met z'n allen survivers noemen vandaag. We overleefden de grote sneeuwoverlast.
    Met veel poeha werd het aangekondigd... we zouden er van langs krijgen. Werknemers en andere weggebruikers werd aangeraden de wagen op stal te laten en thuis te blijven, de nationale weermannen en -vrouwen waarschuwden voor niets meer of minder dan een het land lam leggende catastrofe, strooiwagens reden al vanaf vorige nacht en gedurende de rest van de dag af en aan over wegen en fietspaden, tonnen zout werden vergeefs gestrooid zonder dat er ook maar een sneeuwvlokje moest geneutraliseerd worden... maar het grote onheil zou toch komen. Het rampscenario werd evenwel steeds bijgesteld. Middag werd namiddag en namiddag werd avond... Nadat ik een hele dag vruchteloos gewacht had op de witte pracht om er met mijn fototoestel op uit te trekken kwamen er uiteindelijk rond half acht toch enkele spaarzame vlokjes naar beneden dwarrelen. 
    Toen ik iets over achten met de camera naar buiten trok was het alweer gestopt en lag er een flinterdun laagje op het pad in onze hof. Indien ik alsnog sneeuwfoto's wilde maken zou het minimale fotografie worden. Nog voor ik de camera op statief gezet had om dit natuurwonder te fotograferen had Phaido zijn sporen al nagelaten in mijn onderwerp, achteraf gezien lekker meegenomen...

    09-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.08 februari Carnaval in Hoevezavel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ook in het zorgtehuis wordt carnaval gevierd. Het personeel en de vrijwilligers doen ieder jaar hun best om voor de bewoners van Hoevezavel een spetterend feest te organiseren. Dat daar de nodige verkleedpartijen bij komen kijken is vanzelfsprekend. Dat geldt zowel voor het personeel, voor de vrijwilligers als voor de bewoners. Wij laten in het midden tot welke groep deze drie vrolijke jongens horen maar ze hebben klaarblijkelijk hun inspiratie gezocht bij de Voil Jeannetten in Oilsjt.

    08-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.07 februari Onze berk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Als ik het heb over onze berk dan bedoel ik de berk die voor ons huis staat. Achter in de hof staan er nog meerdere maar deze mooie jongen staat voor elke voorbijganger in het zicht en als we door het raam naar buiten kijken zien wij zelf hem ook in al zijn pracht. Dat ik hem eens een plaatsje wilde gunnen in deze blog was onvermijdelijk. We hebben hem als klein berkje ooit van de kaalkap gered toen wij ons huis hier gebouwd hebben en hij is ondertussen flink uit de kluiten gewassen. Hij staat een beetje scheef evenwel en zo wilde ik hem niet tonen.
    Het hoe en waarom van deze foto.
    Zoals ik al vertelde is onze berk door de jaren heen ( door de overheersende zuidwesten-wind? ) behoorlijk scheef gegroeid en om hem recht in de foto te zetten - wat hij verdient - moest ik dus de virtuele horizon scheef zetten, lees: de camera een beetje gekanteld op het statief zetten. Om hem er helemaal op te krijgen, van relatief dichtbij, moest ik hem wel fotograferen met de groothoek 16 mm en dan nog met de lens behoorlijk naar boven gericht. Dan krijg je natuurlijk een redelijk opvallende perspectiefwerking en ons huis en dat van de buren kwamen dan ook allebei erg schuin tegen ons onderwerp aanleunen. Om dat een beetje minder opvallend te maken heb ik er een extreem vignet op toegepast, zodat het een soort van ouderwetse ovalen uitsnijding wordt. Tezelfdertijd valt ook die scheve horizon minder op natuurlijk.
    De foto is trouwens gemaakt toen het al stikdonker was, rond 9 uur vanavond, met een extreem lange sluitertijd. Zo zie je maar dat als de lucht echt helder is, het zogenaamde blauwe uurtje erg lang kan duren, want er is nog blauw zat in de lucht.

    07-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.06 februari Spiegeling
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Toen ik bij die bijna droog gevroren plas stond in de vooravond, inmiddels voor het grootste gedeelte ontdooid, en ik de spiegeling in de gaten kreeg realiseerde ik me dat het alweer een hele tijd geleden was dat ik dit geintje nog eens had toegepast in mijn fotografie. Je moet al ver terug gaan zoeken in deze blog om nog eens een omgekeerde spiegeling te vinden. Je kunt de kijker er zo heerlijk mee op het verkeerde been zetten. Je fotografeert een spiegeling in een plas, snijdt hem een beetje slim uit en draait dan de opname 180°, onderste boven dus. Bij de eerste blik ziet de kijker een vrij normaal beeld maar door de randen en de er niet in thuis horende elementen gaat ie zich toch afvragen wat dit eigenlijk is...  Het antwoord is bij deze gegeven.Very Happy

    06-02-2018 om 23:56 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.05 februari Snoepje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het was koud vanmorgen en deze nacht had het lichtjes gesneeuwd. De zon scheen en er lag een dun laagje tijdens de ochtendwandeling. Phaido vindt dat wel fijn, hij lijkt net iets actiever dan anders en als hij even gerend heeft zie je hem stomen. Dat is leuk om in tegenlicht in beeld te nemen. Een geschikt moment daarvoor is wanneer hij een snoepje krijgt. Een zonnig plekje in het bos, Phaido doet "zit voor", het vrouwke en Phaido in profiel, mooi strijklicht alom, ideaal plaatje om in zwart wit om te zetten vond ik. 

    05-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.04 februari Trio
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Toen ik deze middag stopte op de parking waar we afgesproken hadden om aan ons zondagse rondje geocachen te beginnen, kwam er een dame met haar 3 honden uit de hondenlosloopzone gewandeld. Ze was druk aan het fotograferen en omdat ik fotograferende fotografen ook wel eens wil vastleggen kon ik mijn toestel niet snel genoeg uit de rugzak halen. Ik heb haar inderdaad enkele keren te pakken gekregen terwijl ze op de grond liggend haar honden in beeld neemt. Het mooiste plaatje kon ik evenwel schieten toen ik zelf ook inzoomde op de drie voorbeeldig poserende viervoeters.

    04-02-2018 om 23:57 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-02-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.03 februari Wandelweg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    De wereld is van iedereen zou je dan willen denken en ieder zijn hobby, maar stiekem verwens je de mountain bikers die er voor zorgen dat de wandelweg er zo bij ligt. 
    Onheil roep je vaak over je zelf af. We weten wel dat wandelpaden aan de overkant van de Kasterleesteenweg er altijd net iets natter en modderiger bij liggen dan onze vertrouwde Smallebroeken. Toch wilden we vandaag, tegen beter weten in en zonder rekening te houden met de nattigheid van de voorbije dagen, weer eens een ander traject lopen en dat hebben we geweten. Het is daarenboven weekend en als je dan pas rond een uur of elf aan de wandeling begint zijn er al hele hordes bos-wieler-fanaten over dezelfde ondergrond gepasseerd met dit resultaat.

    03-02-2018 om 00:00 geschreven door Kosmopol  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 18/06-24/06 2018
  • 11/06-17/06 2018
  • 04/06-10/06 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 21/05-27/05 2018
  • 14/05-20/05 2018
  • 07/05-13/05 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs