poker4hhc
Inhoud blog
  • Tornooi4
  • Tornooi 3
  • Tornooi 1+2
  • Te spelen tornooien + tornooien gespeeld etc etc
  • Woordje vooraf
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    28-06-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tornooi 1+2
    Tornooi 1 : 500 gtd bounty deepstack

    Pauze 1: Op dit moment 124 starters waarvan er nog 74 inzitten. Nog steeds 45 minuten late registratie. Was daarnet voor een bounty gegaan en stond preflop voor maar helaas hit op flop voor andere. hand was A2hartens vs kq off .. jammer. sta nu 74/79 maar dat wil niet veel zeggen in een deepstack. Ga straks wel agressiever spelen.

    Eerste bounty kunnen pakken in deze level...khad 5-7, op flop 5-7 en andere duwt.. ik call en win, 2.03 euro bounty gewonnen (bi was 4.00 euro)

    late registratie gedaan. Er namen in totaal 167 mensen deel. Top 24 in het geld, momenteel 19e

    break 2. 19e/40. Nog 16 eruit en ik zit int geld...

    wou een bounty pakken, kq ene all in gezet, hij called met kJ, flop was goed, turn een jack... stomme drie outer..

    14/31 .. nog 7 moeten er uit

    11/26 .. normaal zit ik int geld, jammer genoeg enkel bigstacks aan mijn tafel, typisch unibet table drawing... heb de minste chips aan tafel..

    12/24 .. jeuh in dit tornooi draai ik zeker winst

    omg uit in 23e plek, krijg voor de eerste kee/r azen, ik raise preflop met 3.5 bb.. bigblind called, flop is 663 .. ik bet 3/4 pot, hij called, turn is 5.. ik ga all in, hij called met 2-4off... zucht schoon om er zo uit te gaan... 6.01 euro dus + 2.03 euro van bounty = 8.04 euro gewonnen met inzet van vier euro.. zucht hier zat veel meer in..





    Tornooi 2: 500 gtd bounty (25 buy in). Dit is het zwaarste tornooi dat ik op unibet speel. Hopelijk veel bounty's :)

    Break 1. Nog niet veel gebeurd. Net iets meer dan mijn beginstack. Eris nog 1u15minuten late registratie.

    Krijg op dit moment geen handen, nog steeds rond beginstack met nog 20 minuten late registratie te gaan

    Break 2 : Ksta al heel tornooi bij de laatste drie, op dit moment 14/15 , top 6 zit in het geld

    final table gehaald, wel nog steeds laatste :) 
    9e van 9.. top 6 itm

    godverdommeuh, weer met azen eruit, vijfde deze keer... anders had ik chiplead gehad.. aa vs jj, j op de turn. all in preflop

    totaal 41.96 euro



    totale inzet vandaag: 29 euro.

    Gewonnen met tornooi 1: 8.04 euro
    Gewonnen met tornooi 2: 41.96 euro

    Totaal:exact 50.00 euro gepakt met 29 euro inzet :) Jammer, thad meer kunnen zijn als mijn azen standhouden

    op twee tornooien toch al twee keer itm, da mag zo blijven ;)




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Archief per week
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs