poker4hhc
Inhoud blog
  • Tornooi4
  • Tornooi 3
  • Tornooi 1+2
  • Te spelen tornooien + tornooien gespeeld etc etc
  • Woordje vooraf
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    22-06-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Te spelen tornooien + tornooien gespeeld etc etc
    Hieronder de volledige lijst van de te spelen tornooien. (met uitleg indien nodig)

    Unibet

    • 10 keer de jackpot holdem 1 en jackpot holdem 4.       --> prijzengeld is hier relatief laag maar in beide tegelijk top 3 = 1000 euro,                                                                                                    beide winnen =2500 euro.
    • 5 keer de 300gtd early bounty
    • 8 keer de 400gtd bounty
    • 5 keer charlotte 1 en 5 keer charlotte 2  --> indien je charlotte van brabander uitschakelt krijg je hier een ticket van 25 euro. Hiermee kan ik cashgames spelen (er is een rondspeelvoorwaarde); Normaal zou ik dit dan voor mezelf spelen maar omdat jullie het zijn zal ik dit mee in het pakket gooien.
    • 7 keer de 500gtd 10x bounty
    • 5 keer de 500gtd deepstack --> deepstack tornooi met trage structuur, deze speel ik dus als ik veel tijd heb.
    • 7 keer de 500gtd bounty (25) --> duurste tornooi dat ik ga spelen op unibet, is met oplopende bounty's. 
    • 6 keer de saturday stack qualifier --> Is een qualifier tornooi om een groot tornooi te spelen. De qualifiers speel ik pas op het laatste nadat ik alle andere tornooien afgewerkt heb.
    Pokerstars (prijzengeld ligt veel hoger dan bij unibet, maar ook veeeeeel meer spelers.

    • 5 keer Bounty builder 30k gtd
    • 4 keer de mini battle
    • 6 keer bounty builder 40k gtd
    • 6 keer de 10k payday --> Dit is een tweedaags tornooi. De stack die je overhebt na dag 1 gebruik start je mee op dag 2. Prijzengeld is altijd behoorlijk veel maar het is ook moeilijk om er te geraken.
    • 6 keer de mini mini battle
    • 4 keer de satteliet voor de millions --> Is een qualifier tornooi en speel ik op het einde. 
    • 2 keer de mini sunday millions --> Kost redelijk om deel te nemen, veel spelers, veel prijzengeld.
    • 2 keer de mini battle royal
    • 2 keer de bounty builder van 44$ --> Zeer duur tornooi, hopelijk cash ik hier of schakel ik heel veel mensn uit.


    Zo, dit zijn de tornooien. Na elk gespeeld tornooi volgt er een uitslag.




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-06-2017, 08:10 geschreven door ringolino  
    Reacties (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woordje vooraf
    Hey iedereen

    Allereerst bedankt om te staken.

    Zoals jullie weten is poker een behendigheidsspel waar je vooral geen ongeluk mag hebben. In totaal zal ik minimum 90 tornooien spelen voor jullie. Uiteraard kan je (of het is utopisch om dit te denken) in niet elk tornooi cashen. Ik ga vooral behoudend starten maar als ik een beslissing neem en daardoor uit het tornooi gekegeld ben zal ik nog altijd achteraf achter mijn beslissingen staan.

    Ik heb gemerkt dat screenshots nemen van de tornooien nogal moeilijk is. Dit gaat wel maar is achteraf werk om te vergroten. Daarom ga ik foto's nemen en ik zal deze hier posten na het spelen van het tornooi. Zo zie je dat ik de tornooien wel degelijk speel :).

    Het eerste doel is natuurlijk om zo snel mogelijk 1000 euro terug te winnen, van zodra dat in orde is kunnen we starten met het maken van winst, en dan zien we wel waar we eindigen.

    Ik hoop wel dat iedereen beseft dat er steeds een kans is dat er verlies gemaakt zal worden. Hopelijk gebeurt het niet. Mocht het toch gebeuren blijven we even goede vrienden...

    Zo dat is het, van zodra de betalingen binnen zijn start ik met het spelen van de tornooien. 

    PS 
    Unibet: nickname (speciaal voor jullie) : Ringolino
    Pokerstars (kan ik niet wijzigen: mcallister12



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-06-2017, 07:57 geschreven door ringolino  
    Reacties (0)
    Archief per week
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs