Trainer Nico GSM: 0478/33 07 45

Hoi, ik ben nico slosse. 
Ik ben de trainer van de debutantjes.
Mijn geboortedatum is 09/08/1975. 
Mijn hobby's zijn: voetbal voetbal
en nog eens ...voetbal!
Ik word vanaf heden bijgestaan door
Kris Warmoes.

Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Links
  • Jeugd Beselare
  • eerste ploeg Beselare
  • Voetbalbond
  • Club Brugge
  • KV Kortrijk
  • Belgiumsoccer
  • gratis online voetbalspel
  • Inhoud blog
  • kalender 2009
  • De gouden bal 25 januari 2009
  • tornooi rumbeke
  • gelukkig nieuwjaar en ... terug start van de trainingen
  • training
  • ploegen tornooi wervik
  • winterstop
  • match afgelast
    Pluimpjes Beselare
    Spelers geboren 2002-03
    12-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.training
    Dag pluimpjes,
     
     
    De volgende 3 woensdagen is er geen training: dus woensdag 17 december, woensdag 24 december en woensdag 31 december is er geen training!
    De eerst volgende training gaat dan door  op 7 januari 2009!  Maar ondertussen zal ik al enkele van jullie gezien hebben tijdens de tornooitjes.
     
    Het kerstfeest gaat toch door in zaal open deur .
     
    Sportieve groetjes nico


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Foto

    Gastenboek
  • Hoi Hoi Yupla Hoi
  • toppie doe zo verder

    dag iedereen, het zou tof zijn als jullie eens een reactie geven over onze site. Ideeën zijn ook altijd welkom,hoor! groeten nico slosse


    E-mail nico

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto



    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    {TITEL_VRIJE_ZONE}



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs