Inhoud blog
  • De bekentenis van een frapeslachtoffer
  • Moeten we blij zijn?
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Ploppesteksel Densicus
    De kijk van iemand met dens haar
    10-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De bekentenis van een frapeslachtoffer

    Geachte Facebook-vrienden,

     

    U heeft intussen allemaal wel begrepen dat ik niet verjaar op 10 september. Desalniettemin bedankt voor de verjaardagswensen op mijn zogeheten 'prikbord'. Graag verwijs ik u door naar 30 april 2012, de dag waarop u mijn prikbord mag onderkladden met eender welke vorm van wens aan het adres van mijzelf. Ik was namelijk het slachtoffer van een f(acebook)rape. Mocht dit fenomeen u niet bekend zijn, verwijs ik u graag door naar deze WikiAnswers-pagina (http://anse.rs/oNbro9).

    Om iemand van het vrouwelijke geslacht te beoordelen op haar fysieke capaciteiten, hadden enkelen van mijn vrienden vriendelijk verzocht (triple alliteration!) om met mijn gegevens in te loggen op het door de duivel bezeten Facebook. Nietsvermoedend typte ik mijn paswoord in, geheel niet bewust van het feit dat deze gekke geile bende in staat was mij te frapen tot ik er virtueel van zou beginnen bloeden.

    Twee uur na mijn frape te Olen, die ik, mens van vlees en bloed zijnde, nog niet eens had gevoeld, al moet ik bekennen dat mijn zadel verdachte bewegingen maakte, kwam ik aan te Herentals met de intentie nog even binnen te wandelen in zaal 't Hof waar het zoveelste sfeerloos fuifje plaatsvond. Alvorens de keet te betreden, parkeerde ik mijn Norta Revolution veilig aan een nabijgelegen winkelketen waarvan ik de naam niet zal vernoemen. Ik begaf mij richting de partyscene maar werd tegengehouden door een naamgenoot wiens naam ik niet vernoemen zal. Hij wenste mij een gelukkige verjaardag. Ik schrok. Immers, ik was niet jarig (u weet intussen wel dat ik verjaar op 30 april, toch?). Terwijl de man zijn hoogtechnologische (of toch vergeleken met mijn old skool Nokia) gsm bovenhaalde en wat facebook-statussen en dito interesses citeerde, begon het allemaal stilletjes door te dringen. Blijkbaar was zelfs de Indische politicus Adolf Lu Hitler Marak plots één van de mensen die mij geïnspireerd heeft. Vanaf dan ging ik, zoals het cliché wil, niet enkel door een emotionele rollercoaster maar door een heel emotioneel pretpark met de naam Bobbefrapeland. Er was niet erg veel volk dus in een mum van tijd had ik alle attracties gehad: de Frapoon, de El Frapo, de Big Frape, de Bob Frape-Express, de Frapemolen (die frapete i.p.v. draaide), de Dreamfraper, de Frape Away, de Fraping Orca, de King 'Fraper' Kong, de Frapy Bob, de Wildwaterfrape, de Sledgefraper en tot slot het Reuzenrad (fout gespeld op de website van Bobbejaanland, maar dat terzijde).

    Terwijl de nachtmerrie zich in mijn hoofd voltrok, was ik blijkbaar 't Hof helemaal doorgewandeld en terug naar buiten gegaan, alwaar een goede, niet al te alerte vriend mij opwachtte. Naarstig zocht ik naar een hoekje waar ik even wat ogen kon gaan uithuilen. Gelukkig had ik er genoeg reserve op zak. Ik kroop op mijn ros (zijnde mijn fiets) en fietste daar waar ik altijd geborgenheid vind, met name frituur "De Wijngaard" alwaar Hezen Ben ons vriendelijk ontving en ons voorzag van de nodige spijzen. Niet veel later lag ik met een door bitterballen gevuld buikje in mijn knusse bedje.

    Rond de middag op 10 september, mijn valse verjaardag, werd ik bruut ontwaakt uit mijn fantastische droom waarin ik goede vrienden had die de kans hadden om mij te frapen maar het niet deden om zo mijn imago niet te schaden. Dit is echter in strijd met de legendarische woorden van de alwetende Maximiliaan die ooit zei dat ik, Jens Vercammen, mij voor niets meer hoef te generen. Het is dankzij deze woorden dat ik besloten heb het grootste deel van mijn frape te laten staan. Ik ga m.a.w. de littekens niet verbergen en proberen mijn gewone leventje weer op te pikken, hoe moeilijk dat ook zal zijn.

    Wel twijfel ik aan de vriendschap van twee vrienden: één ervan is een blank jongetje met een enorm pensje (Oprah is er niks tegen), twee puntige tetjes die het meest tot recht komen in een strakke sweater en bovendien een kale aars; de andere omschrijf ik het best als hevig bebaarde en ex-twinfucking geograaf met een door het woord 'cumshot' geobsedeerde familie, denk ik. Om te kijken of het wel degelijk vrienden waren, checkte ik logischerwijs de Wikipage betreffende 'Friendship'. Hoofdzakelijk één kenmerk van vriendschap heeft nu mijn volledige aandacht opgeëist, namelijk: "Positive reciprocity — a relationship is based on equal give and take between the two parties."

    Hiermee besluit ik mijn betoog dat hopelijk een en ander heeft opgehelderd.

     

    Yours sincerely,

    Jens Versarcasmmen



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (3)

    24-01-2012
    Wel
    Het is net het 'dramaqueengedrag' dat ik probeer op ironische wijze te kijk te zetten. Een alternatieve titel was 'de ode aan het niet serieus nemen' en daarmee doel ik hier uiteraard vooral op facebook. Mensen die foto's untaggen omdat ze er slecht opstaan om maar een voorbeeld te noemen is toch een teken dat ze het te serieus nemen, vind ik.
    In eerste instantie was ik wat 'boos' omdat die mijn facebookpagina bezoedeld hadden, maar al vrij snel besefte ik dat dat eigenlijk totaal niet boeit, waardoor ik besloot deze tekst te schrijven.

    24-01-2012 om 19:32 geschreven door Dens


    leuk
    Askik er ene geef, gefde ga nooit enen terug!

    24-01-2012 om 19:06 geschreven door Von Lammel


    23-01-2012
    leuk
    Ik snap uw dramaqueengedrag niet, verjaardagswensen krijgen is toch leuk? En nu krijg je ze wsl tweemaal per jaar.

    23-01-2012 om 18:33 geschreven door Kludde de Verschrikkelijke




    Archief per week
  • 05/09-11/09 2011
  • 28/03-03/04 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs