• 2011 Mexico (7)
  • 2012 (20-12-2012) trouwdag Plooytjes (14)
  • 2012 boot vakantie (9)
  • 2013 Huwelijksreis Bali (16)
  • 2013 stedentrip Dublin (5)
  • 2014 Binic Frankrijk (8)
  • 2014 Camperreis Rockies (30)
  • 2014 kerst Ierland (6)
  • 2015 kerst Lapland (9)
  • 2015 Zakynthos (5)
  • 2016 Alaska Cruise + Camper trip (33)
  • 2017 Bali (December) (17)
  • 2018 (kerst) Lapland (9)
  • 2018 Noord Ierland (11)
  • 2019 Karpathos (griekenland) (2)
  • 2019 Yukon / Alaska Camperreis (23)
  • 2020 Terschelling (3)
  • 2021 Ameland (2)
  • 2021 Rhodos (5)
  • 2022 Kreta (0)
  • 2022 Noorse Fjorden Cruise (13)
  • 2022 transatlantische cruise (13)
  • 2023 Viking Saga cruise (4)
  • 2024 IJsland Cruise (0)
    Reizen
    26-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.26-12-2017
    Hallo,

Gisteren geen verslag, vandaag een kleintje.
    Gisteren kleine wandeling gemaakt en lekker geluierd in de zon. Ons kerstdiner bestond uit spare ribs met frietjes beetje rijst met kip en groente.

Vandaag ook niet veel gedaan, veel wind vanochtend en veel bewolking en regenachtig van tijd tot tijd.
    Op strand gewandeld, geluncht in de boot.
    Vanavond ons laatste avondmaal en morgen gaan we weer op reis naar Amsterdam. De koffers zijn bijna weer gepakt, valt nog niet mee om alles mee te krijgen.
    We worden om 14:00 opgehaald (06:00 NL tijd).
    Morgen nog even van de zon genieten hopelijk.
    Dit was vanuit Bali ons laatste verslag, bedankt voor het lezen en tot in NL.

Selemat malam, Ton en Jacq

26-12-2017 om 09:06 geschreven door Plooytjes

24-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24-12-2017
    Met kerst muziek op de achtergrond en een erg kitsche kerstboom in de kamer, schrijf ik dit verslag.
    Vandaag moeten we voor ons zelf zorgen, restje rijst van gisteren wordt toch een ontbijt voor Ton, gebakken ei van zijn vrouw en klaar is kees.
    De bakker moet om 8 uur komen, uiteindelijk pas om 8:45. Ketut had nog wel pannenkoekjes gemaakt, dus die maar gegeten. Dus dat wordt klacht indienen bij Ketut over de bakker.
    Vanochtend vissers voor de deur, erg leuk om te zien, de vangst wat was minder, paar kleine visjes.
    Veel zon vandaag, ook een kerstgroet gemaakt voor thuis en veel gezwommen.
    Om 6 uur opgehaald om te dineren in de secret garden, indonesische rijsttafel, erg lekker allemaal.
    Morgen rustig aan, stukje wandelen misschien, afhankelijk van het weer.

Wij wensen vanaf Bali iedereen gezellige kerstdagen en een gelukkig 2018.

Ton & Jacqueline

24-12-2017 om 14:04 geschreven door Plooytjes

23-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.23-12-2017
    Hallo,

Vanochtend om 9 uur vertrokken naar de rijstvelden. Lange rit, maar zoveel te zien onderweg, bijzonder hoe al die mensen leven en werken.
    Mooie foto's gemaakt bij de rijstvelden. Zie hieronder. Foto's zeggen genoeg hierover.
    Daarna lunchen in de boot met een hamburger en Bintang.
    Vanavond rendang met rijst, zo lekker allemaal weer.
    Morgen alleen en moeten we voor onszelf zorgen.
    Morgen avond is het kerstavond en gaan we uiteten in de secret garden.

Groetjes, T&J

Ps de vulkaan op de foto is de Agung, en op moment van langs rijden spoot hij wat de lucht in. Er is geen gevaar hoor, dus dit was even een lucky shot om het maar zo te zeggen.

23-12-2017 om 09:19 geschreven door Plooytjes

22-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.22-12-2017
    Hallo Allemaal,

Hier klein berichtje, gisteren avond hadden we voetbal wedstrijd voor de deur, erg leuk en ze zijn zo fanatiek die Balineze jongens.
    Gisteren kip gegeten en sla en rijst erg lekker, zie ook de foto.
    Vanochtend mooi weer en af en toe in de pool afkoelen.
    Vanmiddag op menu: frietjes, cole sla en loempia. Kan het nu ook zelf maken dus dat wordt oefenen thuis.
    Vanmiddag om 4 uur regen en onweer, houdt nu nog aan.
    Vanavond op menu vis met mie en komkommer.

Morgen op pad naar de rijstvelden, zijn erg benieuwd.
    Groetjes daar.

O ja, 5 jaar geleden al verteld dat er een gekko achter het schilderij zit in huis. Dit is normaal hier en brengt geluk. Nou hij zit er dus nog steeds en elke avond steekt hij zijn koppie boven schilderij uit.
    Gisteren hadden we een infassie van vliegjes op ons terras, en naar binnen moeten vluchten, en overal kwamen hagedisjes en gekko's tevoorschijn om zich te goed te doen aan dit feestmaal. Onze gekko in huis kwam ook even kijken. Ik heb hem op de foto, dus kijk en huiver. We hebben hem trouwens gedoopt en hij heet Charlie.

22-12-2017 om 11:24 geschreven door Plooytjes

21-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21-12-2017 naar de markt
    Vanochtend koffie op mijn terras en genietend van het uitzicht, komt er een man aanlopen met een lange stok en voor zich uit lopen denk ik wel 30 eenden.
    Nou ik snel naar binnen voor de camera en ben net op tijd, de beste man gaat naar de rijstvelden en de eenden eten de beestjes en plantjes enzo op.
    Om tien uur worden we opgehaald door de chauffeur en we gaan samen met Ketut op pad, eerst naar een grote winkel, nou hier hebben ze veel, wat souvenirs en sarongs gekocht. Daarna naar Lovina, 5 jaar geleden mooie Budha gekocht maar weten niet precies meer waar, dus we gaan nu even kijken in Lovina.
    Nou een paar winkels in geweest, mooie budha gezien, meneer wou geen zaken met mij doen, dus dan ga ik weer weg. Naar een andere winkel, hier een aardige mevrouw, ook en mooie budha, ook wat voor de tafel een indonesische loper 2 stuks en ook mooie rieten place mats, bot gedaan en nog wat afdingen en we geven er een klap op. Het is wel grappig, Ton en Ketut houden zich afzijdig, Ton kan helemaal niet afdingen en Ketut zal het fijne er ook wel van vinden.
    Buiten de winkel vraag ik aan Ketut of de eigenaresse blij met ons was en ze moest lachen. Weetje het zal wel, we hebben een mooie budha en wat andere spullen voor een prijs die misschien toch wel te veel is, maar ik lig er niet wakker van.

Dan naar Singaraja, half uur van Lovina, hier naar de markt en naar 2 winkels (voor de sate pan en stof voor de kussenslopen). Daarna de fruitmarkt op zo leuk al die stalletjes met verschillende soorten fruit.
    Dit is een hele andere wereld, en al die geuren en gebruiken.
    Vanavond op menu kip in palmblad gestoomd, menu is genoteerd, dus thuis ook eens maken.
    Morgen dagje villa, en zaterdag gaan we naar de beroemde rijstvelden van Bali die op de UNESCO erfgoed lijst staan.

Groetjes, T & J

21-12-2017 om 10:38 geschreven door Plooytjes

20-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.20-12-2017
    Zo'n speciale dag vandaag: ons houten bruiloft (5 jaar). Het is niet helemaal aan ons voorbij gegaan: vanochtend ontbijt op ons terras (Ton nasi goreng, Jacq pannekoek met ananas), daarna kwam Ketut met een bord met 2 hartjes en 2 kaarsjes, en ze zegt happy anniversery. Zo leuk. Van Marion hadden we nog een klein pakketje meegekregen voor vandaag. Dus deze opengemaakt en het was een flessenpost, zelfde flesje waar wij onze trouw uitnodigingen mee hebben verstuurd. Maar niet onze uitnodiging zat er in maar een brief van Marion en Rinus, zo leuk en ontroerend, we werden er beetje stil van.

Vandaag heeft het eigenlijk de hele dag geregend, we hebben wat gelezen, gepuzzeld en geslapen. Daarna de lunch, nou zo lief en mooi gemaakt door Ketut. Dit wordt gemaakt als er dus iets te vieren is op Bali. Het was zo lekker, we aten onze vingers bij op.
    Vanmiddag om 4 uur een biertje en portie bitterballen in de boot. Al met al een erg geslaagde dag.
    Morgen gaan we shoppen met Ketut, dus ben benieuwd waar we mee thuis komen, hopelijk een mooie budha voor in huis en een sate pan.

Groetjes allemaal.
    Het houten bruidspaar, op naar de 10 jaar

Voor diegene die zich af vraagt, hebben ze mekaar nog wat cadeau gedaan: Ja, Ton heeft Jacq een tattoo cadeau gedaan (zie foto drinken uit de kokosnoot) betekenis is de eewige band tussen twee personen in het maori.
    En Ton heeft mooi horloge van Jacq gehad.

20-12-2017 om 10:24 geschreven door Plooytjes

19-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.19-12-2017 naar de Bundar

Vanochtend afscheid genomen van Iluh en Kedek. we hebben ze bedankt voor alle goede zorgen.

Ketut met chauffeur komt ons halen om 10 uur en we gaan op weg naar de Bundar. Leuk om weer terug te zijn waar we 5 jaar geleden ook zijn geweest. Het is iets veranderd, nieuwe bank en een nieuw zitje in de tuin.

Terras met nieuwe meubels, en nieuwe keuken, maar voor de rest erg vertrouwd. We drinken koffie en Ketut pakt kado uit, een nieuw keukenschor in delfsblauw en een kookboek in engels met nederlandse gerechten, ze vindt het helemaal leuk.

Om 12 uur hebben we een welkomst massage, het is erg lekker en ontspannend. Daarna broodje met kroket, zo lekker dan na zoveel rijst.

In de middag lopen we langs strand en daarna even in de zon, in de middag regent het weer. Ik ga bij Ketut in de keuken kijken om wat recepten te noteren voor thuis. Vandaag gegrilde kip dus dat wordt smullen.

Morgen relaxen en dan donderdag gaan we shoppen, er staat van alles op ons lijstje, kussenslopen, sate pan, placemats, budha.

Groetjes vanuit Bali

19-12-2017 om 10:46 geschreven door Plooytjes

18-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.18-12-2017
    Vanochtend om 9 uur opgehaald, gaan dagje op pad.
    We beginnen bij de bank, er moet geld gewisseld worden, ben even weer rijk. Daarna op weg naar de Aling Aling waterval.
    Weer een tocht door de jungle, we vermoeiend maar de moeite waard. Je kan er ook van een steen afspringen en met de waterval mee glijden, nou dat laten we maar even wat het is. Onze chauffeur is ook fotograaf, dus hij pakt meerdere malen mijn camera om mooie foto's te maken.
    Daarna wat drinken en weer op weg naar de tempel bij het meer. Onderweg komen we ceremonie tegen, even foto maken, dit is zo indrukwekkend, iedereen mooi gekleed enzo. We komen bij de tempel en het begint toch te regenen, hele rivieren stromen langs de weg. We besluiten om eerst te lunchen en dan te kijken.
    Na de lunch iets droog, dus was positief, echt 5 meter van de tempel, weer regen. Toch naar de tempel, we willen het graag zien. Bij de ingang kan je paraplu leasen voor 0,60 cent, dus wij beiden een paraplu en entree betalen en naar binnen. Mooi groot complex, bij meer staat de tempel, erg mooi, ze zeggen dat dit meest gefotografeerde tempel op Bali is. Kan me wel voorstellen, zal mooier zijn als het niet regende.

Om half 4 zijn we weer bij de villa terug. Mooie dag gehad, hier wat foto's.

Onze Kedek (kokkie), zij is 46 jaar en zij heeft aangegeven dat ze eigenlijk een leesbril moet, maar dit is heel duur voor haar (120 euro).
    Dus Ton heeft voor kerstman gespeeld en zijn leesbril aan haar gegeven, er gin een wereld voor haar open en ze was zo blij ermee.

Morgen gaan we naar de Bundar aan het strand.
    T & J

18-12-2017 om 11:54 geschreven door Plooytjes

17-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.waterval foto
    Klik op de afbeelding om de link te volgen foto van de waterval

17-12-2017 om 15:01 geschreven door Plooytjes

Categorie:2017 Bali (December)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.17-12-2017
    Hallo,

Hier weer even een berichtje van ons, vandaag zondag, personeel heeft dagje vrij dus we moeten alles zelf doen.
    Ontbijt klaar maken, terras  vegen, etc. het valt allemaal niet mee.
    Om 9:45 komt onze tuinman naar ons toe en gaan we lopen naar de Sing-Sing waterval, het is een moeilijke tocht met trapjes door de Jungle, maar we redden het. We hebben wel eens mooiere watervallen gezien, maar het is wel leuk om te zien. We drinken boven nog een cola samen en lopen dan weer naar huis. Het lopen naar huis is een steile weg omhoog en met 28 graden is het eigenlijk niet te doen, vandaar de foto dat Ton geholpen wordt (zo erg was het niet natuurlijk, maar voor de foto wel erg grappig).
     In de middag wat relaxen bij de pool en om 7 uur worden we opgehaald, want we gaan eten in de Secret Garden restaurant in Lovina. Het is een klein restaurant met 5 tafels en in een mooie tropische tuin. Erg goed eten en goede service. We betaalden 700.000 roeppie, omgerekend 42 euro, voor Bali begrippen prijzig, maar wij hebben top gegeten. Terug naar huis hadden we het met de chauffeur over en zijn gezin eet voor een maaltijd 20.000 roeppie (omgerekend 1,40 euro) per persoon.
    We hebben voor kerst avond ook gereserveerd en dan nemen we een rijsttafel, ook al aangegeven bij restaurant. Dus we zijn benieuwd.
    Het begon ineens erg hard te waaien vanmiddag, parasol vloog de lucht in, nu is het bijna 22:00 en de wind waait om de villa.

Morgen nog een dagje op pad naar tempels en een meer, als het regent, doen we het niet.
    Ton & Jacq

17-12-2017 om 14:59 geschreven door Plooytjes

15-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15-12-2017 wandeling rijstvelden

Vanochtend een wandeling door de rijstvelden gemaakt en door de jungle.

Het was een hele onderneming. We werden ontvangen door Putu, onze gids, met nog een nederlands stel gaan we op pad.

We gaan de rijstvelden in en hij vertelt hoe het precies werkt met irrigatie systeem en de verschillende terrassen. Rijst wordt om de 3 maanden geoogst en in Juli en Augustus doen ze niks, want dan is het te droog.

Uit 1 plantje komt 1 lepel rijst, dus je kan je voorstellen hoeveel rijst plantjes er gepland moeten worden, voor al die mensen.

Ook zien we cacao bomen, durian, Jack fruit, rambutan en mangosteen. Allemaal vruchten die hier veel gegeten worden.

We gaan richting de jungle en hier bezoeken we het huis waar Putu geboren is en waar zijn vader en tweede vrouw nog zo leven. Het is echt indrukwekkend, op  de foto zie je hun keuken. Het is heel arm en water wordt met een emmer op het hoofd bij het riviertje gehaald. De man hakt een kokosnoot voor ons en we drinken er uit, zo lekker. De mensen hebben ook een luwak als huisdier, deze zit in een kooitje. De Luwak eet de koffiebesjes, (een rood besje en hierin zit dan 2 koffiebonen), alleen het zachte rode gedeelte wordt opgenomen in zijn lichaam en de koffieboon poept hij dan weer uit. En dan krijg je dus de LUWAK koffie, erg duur en exclusief.

Dus deze mensen hebben er dus een als huisdier, en op de foto met de hand zie je dus de LUWAK koffie zoals het er uit ziet als hij net heeft gepoept. Misschien een beetje onsmakelijk verhaal maar wel interessant, want je hebt er wel van gehoord, maar hoe het er dan uit ziet (beestje en de poep) vraag je je dan wel af.

Ton heeft een Jack fruit in zijn handen, deze is 15 kilo en hier kunnen ze 2 weken van eten met z'n twee. Deze heeft gedroogd vandaar de bruine kleur, aan de boom is hij groen.

Al met al een erg mooie belevenis, wel veel geklommen en door watertjes gelopen en dat met deze warmte.

Morgen zijn we dagje thuis en dan gaan we toch maar naar de waterval lopen op zondag.

Morgen geen verslag, zondag weer.

Trouwens weer gepind: automaat gaf me 25 x 50.000 roeppie = 80 euro, dit was het maximale wat hij gaf (nee lag niet aan het saldo van de bank), automaat geeft maar dit als maximaal bedrag.

Groetjes,

15-12-2017 om 11:28 geschreven door Plooytjes

14-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14-12-2017
    Hallo,

Vandaag rustige dag aan het zwembad, de intentie was er wel om naar de waterval te lopen, maar is er toch niet van gekomen, nog beetje moe.
    Dus eigenlijk niet veel nieuws, wel vanmiddag regenbui gehad, deze hield uur aan en was toen klaar.
    Omdat we tussen de bergen zitten, horen we ook veel onweer.
    Dus wat sfeer foto's en de beruchte eet foto's, ik kan het toch niet laten hihihi.
    Morgen naar de rijst velden, om half 9 worden we opgehaald, dus dat wordt haasten.

Ton en Jacq

PS het vrouwtje op de foto in de keuken is Kedek, zij kookt voor ons samen met Ilou. Zij maakt hier kip in een jasje en dit staat verderop op de foto met de Sambal Bangkok.

14-12-2017 om 11:11 geschreven door Plooytjes

13-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.13-12-2017 (2e dag)
    selamat malam, goedenavond,

Wat is het warm, ja nog zeuren ook, maar ja het is ook echt heel warm.

Vannacht om 4 uur de airco aan geslingerd, toch tot 8 uur geslapen, dus meer dan klokje rond geslapen.
    Vanochtend heerlijk ontbijt op ons terras met uitzicht, toast, pannenkoekjes, en wentelteefjes, smoothie van meloen, nou dus eigenlijk niks op aan te merken.
    Relaxen bij de pool vandaag.
    Om 12 uur komt Ketut ons een bezoek brengen, we krijgen mango's van haar en we genieten van ons samen zijn.We vertellen hoe het ons de afgelopen 5 jaar is gegaan.
    Conclusie er gebeurt veel in 5 jaar.
    Ze kijkt er naar uit als we volgende week bij haar komen, en ze heeft al een aantal gerechten in petto voor ons.

Om 13:00 uur krijgen we lunch, sate met rijst en ei koekjes, heel smakelijk, foto's zijn toegevoegd.
    In de middag gaan we even wandelen, is wel berg af, jammer dat we hem ook weer op moeten. Uitzicht is prachtig.
    Morgen maken we de wandeling weer en gaan we naar de waterval.

Vrijdag maken we een wandeling door de rijstvelden met een lunch, we verheugen ons erop, het moet heel mooi zijn.
    In de middag was er wel onweer, met paar druppels regen.
    Plooytjes

13-12-2017 om 11:43 geschreven door Plooytjes

12-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vertrek naar Bali
    Vanochtend om 8 uur naar de vertrekhal gelopen, geen nieuwe sneeuw gevallen, dus daar zijn we wel blij mee.
    Inchecken gaat snel, want er staat niemand, Ton zegt nog tegen de stewardess, goh wat rustig hier, zegt ze dat de helft al in gechecked is, nou dat is ook wat, je hoeft dus echt niet 3 uur van te voren te zijn, heeft geen zin, moet je alleen maar extra wachten.

Dus alles loopt voorspoedig, door de scan enzo, wel weer mijn fototas open, altijd zelfde liedje, zit veel apparatuur in en opladers, raken ze door van slag.

Vliegtuig vertrekt iets later, want deel van de bemanning staat in de sneeuw file, al met al om 11 uur weg.
    Na 4 films en 2 maaltijden, landen we op Singapore, dan met de Skytrain naar terminal 2 en dan weer wachten, kop koffie en broodje later, toch weer instappen naar Bali.
    Om 10:30 Bali tijd, landen we en het is drukkend warm. We worden opgehaald en na 3 uur met de auto, zijn we dan eindelijk op de plaats van bestemming.

We worden onthaald door de 2 dames van de villa en we krijgen een rondleiding. Het ziet er zo mooi uit allemaal. We gaan alles uitpakken en even douchen en we genieten nu al, straks lekker eten, want de dames hebben ook al eten gekookt voor ons, zo top.
    Hier nog wat foto's,
    groet, Ton en Jacq

PS: de geld foto wou ik jullie niet onthouden, dit is 3.000.000 roephie, 200 euro, ik voelde me heel even Dagobert Duck.

12-12-2017 om 09:00 geschreven door Plooytjes

10-12-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10-12-2017

Hallo,

Vanmiddag om 13:30 naar station gegaan, Florian heeft ons maar even gebracht met de auto, want lopen zagen we niet zitten, met al die sneeuw dat gevallen was in de ochtend.

De treinen reden nog wel dus dat komt hopelijk wel goed. Overstappen in Amersfoort liep voorspoedig en na een kleine vertraging komen we om 15:00 uur aan op Schiphol.

We slapen in het CitizenM, doen we vaker en bevalt erg goed, we kijken een filmpje en gaan hapje eten bij Burger King.

Nog even naar de AH, en dan terug naar hotel. Óp de TV's op schiphol staan veel vertraging bij vertrek en aankomst van 2 uur tot wel 6 uur en ook canceled zien we ook veel verschijnen.

Hopelijk morgen ochtend positiever nieuws, en vertrekken we op tijd 10:25. Het regent wel nu dus we zullen zien.

Oke tot horens en ons nieuwe bericht komt vanuit Bali.

groet, Plooytjes

10-12-2017 om 18:35 geschreven door Plooytjes

07-11-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog 5 weken
    Nog 5 weken en dan gaan we weer naar Bali toe. Alles is geregeld, lees betaald, en inkopen qua zonnebrandcreme etc zijn gekocht.
    We hebben voor Ketut ook wat kerst cadeau's gekocht waaronder een kookboek uit Holland (in het engels), zodat ze eens kan proeven van de nederlandse keuken.

We vliegen maandag 11 december naar Bali, komen daar 12 december aan en zullen dan een week in Villa Sianti verblijven in de bergen.
    Op 19 december gaan we naar de kust en hebben we nog een week in villa Bundar, bij Ketut. Op 27 december vliegen we terug, en komen 28 december in de ochtend terug naar Nederland.

We zijn van plan om een aantal dingen te doen, wandeling door de rijstvelden in Munduk, met een visser mee om traditioneel te vissen. Naar tempels die we nog niet gezien hebben, naar de markt en ook watervallen staan op het programma. Maar we zullen vooral genieten en relaxen.

07-11-2017 om 08:53 geschreven door Plooytjes

10-02-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We gaan weer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Eind van het jaar zijn we al weer 5 jaar getrouwd en hebben daarom besloten om weer naar het prachtige Bali te gaan.
    Ten slotte moet je alles vieren wat er te vieren valt.

We hebben 2 villa's gehuurd, de eerste week in de bergen in Villa Sianti en 2e week gaan we naar Villa Bundar (hier 5 jaar geleden ook gezeten).
    We vliegen op 11-12-2017 met Singapore airlines naar Bali, met tussenstop op Singapore.

Dus we hebben weer een prachtige reis voor de boeg.

10-02-2017 om 11:57 geschreven door Plooytjes

Hoofdpunten blog ton_jacqueline
  • Tips
  • weer thuis
  • dag 24: Alcatraz
  • dag 23: San Francisco
  • Dag 22: Yosemite

Hoofdpunten blog waslijnen

• Hoofdpunten blog ton_jacq
  • Laatste bericht en tips
  • naar huis
  • 1-6 Whistler - Vancouver
  • 30-5 gibsons - Whistler
  • 29-5 Lund - Gibsons

E-mail ons

Druk op onderstaande knop om ons een mail te sturen.

Mailinglijst

Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.