Inhoud blog
  • EENZAAM op 18, 19 en 20 oktober 2013
  • Een nieuwe reeks voor de liefhebbers
  • (opgelet fans, onderstaande tekst bevat mogelijks spoilers!)
  • Niets drijft beter dan zand (eerste indrukken verzameld door Ingeborg, tijdens de repetities: een rode draad al dan niet de grote lijn)
  • Vervolg
  • Vervolg
  • De eerste foto's van de eerste repetities
  • De eerste foto's van de eerste repetities
    Categorieën
    Heeft u mail voor ons ?

    Dat kan via onderstaande knop

    Archief per jaar
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 1973
    Zeker eens volgende url's bezoeken
  • Bij de vieze gasten
  • Le bal perdu
  • Fake, Foxx & Peggy
  • Deborah Cerrens
  • Plon géneral

    De ziel van Plon géneral bloot gelegd ... Zielenroerselen tussen de ingewanden van ‘bij de vieze gasten’ zo je wilt. Wat hebben facebook, de wc deur, doe- het-zelf winkels en geslepen messen met elkaar gemeen? Meer dan je zou denken…
    21-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niets drijft beter dan zand (eerste indrukken verzameld door Ingeborg, tijdens de repetities: een rode draad al dan niet de grote lijn)
    Niets drijft beter dan zand,

    Mensen in een woestijn van stilte
    spreken woorden
    van gras en oceaan.

    De lucht smaakt naar as,
    een man grijpt naar
    de banaan.

    Voeten verliezen contact.
    De man in de winkel
    lacht.

    Een vrouw in een zak
    zoekt naar de maan,
    en in de nieuwe wereld
    is het genoeg,
    is het
    … gedaan.

    21-11-2012 om 14:06 geschreven door Plon géneral


    17-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vervolg

    veel plezier

















    17-11-2012 om 15:14 geschreven door Plon géneral


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vervolg
    Veel plezier

















    17-11-2012 om 15:13 geschreven door Plon géneral


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De eerste foto's van de eerste repetities

    Veel plezier









    17-11-2012 om 00:00 geschreven door Plon géneral


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De eerste foto's van de eerste repetities
    veel plezier


















    17-11-2012 om 00:00 geschreven door Plon géneral


    27-03-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.en we hernemen
    Het sucses was mooi en dit heeft ons verder gebracht dan we dachten.  

    Op vrijdag 11 mei om 20:30 hr en op zondag 13 mei om 15:00 uur brengen we dit stuk in Antwerpse regionen, nml in VZW Sering Kaart bekijken · Routebeschrijving

    Reserveren kan via 0477/83 91 78 of  09/ 330 69 34 of via deborahcerrens@scarlet.be 

    Later dit jaar ook nog eens in de Westhoek.

    27-03-2012 om 00:00 geschreven door Plon géneral


    03-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De laatste loodjes
    Wij zijn klaar, na de laatste voorbereidingen aan het decor. Deze avond de generale en dan morgen onze premiere



    03-11-2011 om 13:11 geschreven door Plon géneral


    17-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen."This is not a lovestory" komt in zicht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


     

     

    De repetities komen in hun eindfase, 
    bijstellen...
    aanscherpen...
    pimpen...
    zweten... 
    en vooral lachen
    nu is het aan jullie, dus.... 

    RESERVEREN!!!!!  

    17-10-2011 om 13:42 geschreven door Plon géneral


    10-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.This is not a love story - Impressies
    Hard labeur....











    10-09-2011 om 00:00 geschreven door Plon géneral


    30-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eventjes nadenken
    Is er een verschil tussen liefde en hartstocht?

    Trojaanse oorlog en stil dromen in de Reinaertstraat

    of hopen en streven naar die ene sprankel zonlicht?

    misschien is het wel gewoon chemie of pure wellust?

    Sabine die het elke dag weer doet

    en die ontmoeting op een heel gewoon terras...

    30-04-2011 om 00:00 geschreven door Plon géneral


    14-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gezocht... of misschien gevonden

    Profiel:

    Zelf ben ik op weg naar m"n geluk, en wil die weg graag delen met een lieve en sociale dame, een speciale ster in mijn hemel, om "ons paradijs" te vervolmaken met puur geluk en romantische liefde !!


    Er is een nieuwe kandidate die in aanmerking komt

    zij is ingeschreven onder schuilnaam 'bezoek me'

    * Ouderdom: 43 jaar.

    * Burgerlijke stand: Alleen en eenzaam

    * Beroep & statuut : zelf uit te vinden

    * Woonplaats: B-Oost-Vlaanderen 

    Zij zegt:

    ik wil graag op korte termijn een lieve man ontmoeten, om eerst een goede vriendschapsband op te bouwen, om zo elkaar beter te leren kennen.

    indien het klikt tussen ons beide en we stapelverliefd geworden zijn op elkaar, hoop ik via deze weg, mij...

    Zin om mij beter te leren kennen en eventueel een nieuw liefdesnestje samen te bouwen?

    14-04-2011 om 00:00 geschreven door Plon géneral


    03-04-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brandend verlangen

    ik voel geen rust

    m'n lijf vol' hartstocht

    het word niet geblust

    .....

    ©jokenoenoe

     

    03-04-2011 om 12:10 geschreven door Plon géneral


    25-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een teken van leven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen WHAAUUUW ik wist het hé,
    nog meer bevestiging.
    Maar 'k heb den indruk dat ze zichzelf wel eens wat meer moet verzorgen, misschien moet ik haar maar eens wat in de watten leggen

    Bijlagen:
    http://www.youtube.com/watch?v=2Ta7kyCrwXI&feature=related   

    25-03-2011 om 00:00 geschreven door Plon géneral


    15-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Repeteren???

    of een lachsalvo lanceren???
    Wat is er nu leuker dan een improvisatie uitwerken???
    zeg nu zelf, daarvoor alleen zoudt ge't al doen toch? 




    15-03-2011 om 00:00 geschreven door Plon géneral


    25-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lieve liefde
    Intraveneus
    verdoofde  je
    “My sensitive body”
    je sluipend gif
    behekste mijn tot moes gekookte
    grijze massa
    Je perfectie is zo laf
    .....


    Om meer te weten te komen over die lieve  liefde
    is het best een plaatsje te reserveren in november....

    25-02-2011 om 00:00 geschreven door Plon géneral


    07-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedreven ipv streven

    Gebeten door de microbe gaan we met veel liefde en overtuiging verder met een nieuwe productie in wording...
    Meer uitspattingen en avontuurlijk geschrijfsel,want zo zijn onze repetities wel, volgt heel binnenkort
    .

    Nieuw en verrassend jong bloed kwam onze groep versterken, wij kijken nu al uit naar de voorstelling in November 2011



    07-02-2011 om 00:00 geschreven door Plon géneral


    09-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitgerust...
    Enkele maanden zijn voorbij, iedereen genoot van een welverdiende vakantie, maar... 

    Gisteren kwam er weer een spontane glimlach op onze gezichten tijdens onze eerste bijeenkomst na de zomer. 
    Gezellig bijpraten en snode plannen smeden... 
    We zijn weer vertrokken naar een volgende productie.

    09-09-2010 om 00:00 geschreven door Plon géneral


    11-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe het was
    Vrijdag, 30 april 2010
    20u30
    Die avond verandert het licht en wordt het donker op de scène.
    Bekende gezichten in het publiek vervagen tot schaduwen met ogen zo groot als honger.
    De geur van een zelfgemaakt stuk stijgt op en neemt bezit van ons.

    Eén voor één worden we wie we horen te zijn.
    De blik in de ogen van Yves wordt hard, de directeur wandelt van de scène.
    Juffrouw Wijffels, en niet Wüffels ooit Katrien, kijkt hem na. De laborante naast me tikt door.

    En ik moet de nimmer rinkelende telefoon opnemen (HEt Is AaN MiJ, gilt een stem in mijn hoofd) ...
    "Pharma Genetics, bonjour, good day, gutentag, nihau, goeiedag met Jessica"

    Gerard verschijnt met het onzichtbare ei in zijn broek, die hij later zal laten vallen als de stilte in onzer hoofden is wedergekeerd. De voodoodokter Pikovski neemt hem mee.
    Een pilleke meer of minder kan geen kwaad, toch ...
    Contracten worden getekend en opgezegd.
    Er wordt gegoocheld met cijfers en letters. Onenigheid wordt gezaaid, vastbeslotenheid geboren.
    En dan de twee woorden ... het signaal.
    Het signaal dat een nieuw tijdperk aankondigt en komaf maakt met het oude régime. "India roept!"
    Het einde nadert.
    Muziek en beeld houden het nakend onheil verborgen voor zowel de spelers als toeschouwers.
    Straks wordt het duidelijk ... als wij ten dode zijn opgeschreven, nemen de bedrieger en zijn kompaan het woord.
    Het is gedaan. Afgelopen.

    Of dat hadden we gedacht ... de pillen, die de jongeren maar al te gretig uitdeelden, activeren de verschrikking ... Het kritisch bewustzijn! Als een geconstipeerdehond volgt het me. Het glimlacht. Het fronst. Het denkt na. Het zoekt naar woorden. Het knikt. Het vraagt zich af. Het laat me niet meer los ... maar zoals alle nevenwerkingen, zo weet ook Buenavista, zij heeft immers de resultaten van de proeven genoteerd, verdwijnt ook deze ... tenzij je ons boekt natuurlijk, ...

    11-05-2010 om 22:25 geschreven door Plon géneral


    07-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aan 't werk geraakt
    Hoe moet ik hier beginnen?

    'K wou jullie gewoon eens laten weten dat ik na m'n sollicitatie, wonder boven wonder, bericht kreeg dat ik aanvaard was. Komt dat nu door die nieuwe wetgeving of omdat ze compasse hadden met nen familie- en bijna daklozen.
    Ik was volgens hun woorden de meest geschikte man voor de job en dat doet goed om weer eens iets te betekenen na al die tijd een leven gehad te hebben zonder doel voor ogen.

    De job op zich valt echt wel mee. 'K heb een privilege gekregen om te snoepen tijdens m'n werkuren en er nog voor betaald worden ook. Alleen weet ik niet goed wat ik snoep, 't is iets nieuw dat ze op de markt willen brengen dacht ik.
    Eigenlijk moeten ze wel wat meer moeite doen willen ze er iets mee bereiken, want ze smaken naar niets die snoepjes.

    En eigenaardig genoeg voel ik me veel actiever sinds ik hier "werk".  
    Ik slaap goed en heb nogal wilde dromen hihihi, maar dat moeten ze hier niet weten zulle 't is alleen wat lastig 's morgens, maar da gaat wel over. Da komt waarschijnlijk door al da schoon vrouwvolk da hier werkt. Misschien kan ik er nog wel ééntje binnendoen... :)

    Verder moete kik mij juust maar wat bezighouden met onderhoud van de werkvloer... 'k weet nog altijd niet wat dat inhoud, maar 'k zal 't wel zien als ik iets verkeerd doe zeker? Ben al zoveel keren mijn werk verloren omdat ik te lomp was, maar hier zal da wel 't geval niet zijn hoor.

    Allee 'k ga nog een beetje verder doen, voordat ze mij hier betrappen op den computer.

    Gerard.

    07-04-2010 om 18:05 geschreven door Plon géneral


    30-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keuze's moet je maken
    Keuzes moet je maken, maar toeval speelt hierbij soms een belangrijke rol.

    Ik had nooit gedacht (of gehoopt) ooit theater te gaan doen. Tot Deborah Cerrens, een kennis uit een ver verleden, ook toevallig,één van mijn liedjes hoorde die ik met Digital Flowers maakte, met videoclip van mijn broer Xavier.

    Ze vond "Toxic Fric" perfect passen in een theaterstuk waar ze aan werkte.
    Ik woonde een repetitie bij om te zien hoe ze het clipje zou integreren ... en een week later repeteerde ik mee ...

    Of hoe een groep integere, gedreven mensen niet veel nodig hebben om iemand te overtuigen. Hopelijk geraakt het publiek even overtuigd.
    Yves De Graeve

    30-03-2010 om 00:00 geschreven door Plon géneral




    Gastenboek

    Da's dus voor iedere bezoeker die een reactie wenst te schrijven...


    Mailinglist

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Blog als favoriet !

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs