Lagere school Plockroy
Inhoud blog
  • Kerstviering
  • Petnetdag
  • 24 oktober = bosdag
  • Pedagogische studiedag
  • schooljaar 2016 - 2017
    Zoeken in blog

    Welkom op onze blog!
    01-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DAS-beurs Neerpelt
    De leerlingen van het 5de en 6de leerjaar probeerden allerlei sporten uit op de "doe aan sport" beurs. Ze leerden boogschieten en flitsschieten. De jongens deden aan muurklimmen terwijl de meisjes circustechnieken aanleerden. Door de speleomobiel kruipen was wel spannend. Als laatste deden we kajakken. Maar goed ... want de meeste  hielden er een nat pak aan over. Het was wel de moeite, al leken sommige kajaks wel erg aangetrokken door het struikgewas!
    Het was een heel leuke namiddag!







































    29-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DAS-beurs Neerpelt(vervolg)
    Nog meer foto's!
















    27-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderslaghoeve
    We brachten een bezoek aan de tentoonstelling over de Donderslaghoeve. Bij het begin van de tentoonstelling lagen gebruiksvoorwerpen  van vroeger.Een gids gaf ons uitleg over de voorwerpen, documenten, foto's,...
    Er was zelfs een oorkonde met een pauselijke zegen en een boek met  perkament. We zagen ook voorwerpen van archeologische opgravingen in de buurt van onze school. 
    We maakten een wandeling langs de heksenberg waar volgens de legende de schat van Napoleon begraven ligt. We wandelden ook naar de plaats waar de donderslaghoeve heeft gestaan.We zijn op de plaats geweest waar vroeger nog Romeinen gelopen hebben.
    Het was een heel leerrijke namiddag!



























    23-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.grootouderfeest(1)
    Ook deze keer was het grootouderfeest een succes! De grootouders konden genieten van liedjes, volksdansen... en akkordeonmuziek uit de tijd van toen. Ons thema: 80 jaar Plockroy kwam ook hier weer aan bod. Alle kinderen zetten hun beste beentjes voor. Als afsluiter kregen de grootouders nog een cadeautje en een dikke knuffel en kus van hun kleinkinderen. Ze konden nog nagenieten bij een lekker kopje koffie en een boterham met "heikies!"










































    22-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.grootouderfeest(2)
    Nog meer foto's.




















    21-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.herfstwandeling
    Op vrijdag 14 oktober trokken we naar Kattevennen voor een stevige herfstwandeling. We zochten paddenstoelen, bodemdiertjes, herfstbladeren, herfstvruchtjes...Daarna lekker picknicken in het bos en nog even op de speeltuin. Het was een fijne dag!










































    05-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sien
    Ik ben Sien
    Ik hou van dansen , en van tekenles.
    Ik verjaar op 20 augustus dat is dus in de grote vakantie FIJN HE
    Ik eet graag kruimelvlaai
    Ik eet niet graag witloof:
    Ik ben fan van Selena Gomez
    Ik ben nu 11 jaar en zit nu in het zesde leerjaar    


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hanne

    Ik ben Hanne.
    Ik ben 10 jaar.
    Ik ben  op 18 januari 2000 geboren.
    Ik heb blauwe ogen.
    Mijn hobby's zijn badminton  en KSA.




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Robin

    Hallo ik ben Robin. Ik hou van kick boxen.

    Ik woon op een boerderij en ik ben bijna12jaar.

    Ik zit in het 6de  leerjaar

    Ik eet graag pizza en frieten en lasagne
    Ik heb veel vrienden
    en vriendinnen




    04-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toon
    Hallo ik ben Toon.
    Mijn hobby's zijn fietsen en klimmen
    Ik woon in Meeuwen- Gruitrode .
    Ik speel ook heel graag buiten
    Ik eet graag frieten.
    Ik speel graag met mijn konijn.


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Evy

    Ik ben Evy.
    Ik heb blauwe ogen.
    Ik ben 11 jaar.
    Ik eet graag macaroni en frieten.
    Ik eet niet graag spruiten.
    Ik verjaar op 9 maart.
    Ik doe niet graag een kousenbroek aan.
    Mijn hobby's zijn badminton.




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gert

    Ik ben Gert .
    Ik ben verzot op tractors .
    Ik ben fan van Fendt .
    :arrowIk kijk op tegen  BROEKX de loonwerker.
    Ik heb ongeveer een kinderboerderij.
    Op school is het heel leuk!
    Ik heb heel veel vriendjes .
    Ik ben bijna 11jaar en ik zit op het 5de leer jaar .
    Wat ik graag eet is pizza  en frietjes.
    Mijn papa en mama hebben een fort 3000 en een mc cormik d217




    03-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leen
    Ik ben leen.
    Mijn hobby's zijn twirling en KSA .
    En Yasmina is mijn B.F.F .
    Ik ben jarig op 5oktober .
    Ik eet graag frieten .
    Ik ben 8 jaar .
    En ik doe helemaal niet graag de afwas .



    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lotte

    Hallo ik heet Lotte
    Ik eet graag macaroni.
    En zeker geen spruiten :
    Ik heb ook hobby's:twirling,ballet.
    En groen-blauw ogen,lange wimpers,bruine haren.
    De juffen zijn leuk
    We doen leuke dingen met de klas.
    We hebben een boekenhoek .
    Ik zit in het 4de leerjaar en ben dus 9.
    Daag! Dit was het dan!



    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veerle

    Ik  ben  veerle.
    Ik heb bruine ogen en bruin haar.
    Ik eet graag macaroni
    Ik ben 10 jaar dus in 2001 geboren 
    Mijn hobby is jazzdansen.
    Ik eet niet graag witloof 
    Ik vind het  in de klas heel heel  fijn :-
    en de juf is heel fijn.

    Ik knutsel graag en teken graag.

    En mijn broer heet Geert




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Yasmina

    Hé  ik ben Yasmina
    Ik ben een mooie blondine
    Leen is mijn BFF
    M
    ijn lievelingseten:spaghetti!
    Mijn grootste blooper: ik deed de juf na
    En mijn babypoesje is dood gegaan.
    Dramatisch he?
                       the end




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eline
    Hallo ik ben Eline.
    Ik hou van poesjes.
    Ik eet ook heel graag rijstschotel.
    Ik doe ook graag muziekles.



    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nienke

    Hallo ik ben Nienke .
    Ik hou van twirling, tumbeling en dansen.
    Ik verjaar op 6 mei
    Ik eet graag frietjes met kaaskroketten
    Ik eet niet graag witloof
    Ik heb ook een zus en een broer en die heten Minne en Arjen
    En twee stiefbroers en 1 stiefzus.

    groetjes Nienke




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kobe
    Ik ben kobe
    Mijn hobby is kick-boxen
    Ik ben bijna 11 jaar
    Ik eet graag frieten
    En ik eet niet graag spruitjes
    Ik zit in het 4de leerjaar


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laurens
    Hallo, ik ben Laurens
    Ik vind school het allerfijnste!
    Ik eet graag spaghetti
    Mijn lievelingsdier is een papegaai.
    Als ik ergens alleen iets moet doen ben ik verlegen
    Ik ben naar Kroatië geweest, lekker in de zon



    Lagere school
  • Eerste graad
  • Tweede graad
  • Derde graad
  • Kleuterschool
  • Leefgroep kleuters
  • Archief per jaar
  • 2016
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs