Inhoud blog
  • pkp
  • pukkelpop 2012
  • pukkelpop is een ramp
  • noodweer op pukkelpop
    Zoeken in blog

    pukkelpop
    het drama
    24-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pkp
    en dan boeken je ouders de reis als pukkelpop gepland staat. 
     gelukkig gaat pukkelpop 2012 nog door!
     pukkelpop 2010 was geweldig, dat wou ik nooit meer missen, 
    en nee, achteraf gezien was ik niet blij dat ik er niet was. 
    in Griekenland was er niets bereik, ik hoorde niets van niemand.
    mijn nicht die ook in Griekenland was, samen met mij kreeg direct 'oke-berichtjes' van haar vrienden en vriendje.
     maar niemand smste mij, drie dagen heb ik moeten wachten tot ik hoorde dat alles goed was met iedereen.
    enkel 'the boyfriend' had een snede in zijn arm van de vallende pukkelpop-letters, dus al bij al was iedereen gered.
    en dan begint het verwerken. praten, luisteren, foto's en filmpjes herbekijken. huilen, dat ook ja.
    en nog meer luisteren, hopen dat pukkelpop nog doorgaat. ooit.
    ook de vrienden hopen op een volgende editie, dezelfde mening telt. 
    eens je pukkelpop meemaakt wil je 't nooit meer missen!
    ook niet, na een verwoestende storm.
    pukkelpop 2012. 16 augustus. 17 augustus. 18 augustus!









    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Archief per week
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs