Inhoud blog
  • Einde
  • Vervolg oorlog
  • Oorlog
  • reacties
  • Meneer Woo
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zet zeker je geluid aan en breng een ode aan mijn volkslied!!!
    Brahimovich blog
    Welkom op mijn blog !
    12-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De verzoening

    Ik ben dus toch gisteren naar oom Faris gegaan in de pizzeria. Ik moet toch zeggen dat het best gezellig was. We zijn weer met elkaar verzoend. Al heb ik iets raars meegemaakt in de pizzeria. Laat maar, dat is niet zo belangrijk. Het belangrijkste is dat we terug een familie vormen. 

    12-04-2012 om 00:00 geschreven door Brahimovich  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afloop Novara vs Melodia
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dat was nogal een heftig potje voetbal vanmiddag. We waren goed begonnen. Na twee minuten stonden we al 1-0 voor. Maar dan werden de spelers van Melodia wakker geschut. Na vijf minuten stonden we 1-3 achter. Doordat ik een fout had begaan kreeg ik vijf minuten straftijd, maar dan gebeurde het. De laatste goal van de macth werd door ons gescoord. Het werd 2-3. De reden daarvoor was dat Haas met twee gestrekte benen Soetkin neerhaalde. Iedereen begon te vechten en de scheids heeft Novara en Melodia gediskwalificeerd. Jammer, maar nu heeft oom Faris me uitgenodigd om morgenavond naar de pizzeria te komen om een verzoening.

    PS: ik ben vanavond uitgenodigd om naar Melodia te gaan. Ik weet nog niet of ik zal gaan. Misschien wel. We zullen wel zien.

    11-04-2012 om 00:00 geschreven door Brahimovich  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Novara vs Melodia
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Morgenmiddag is het zover. De voetbalwedstrijd tussen Novara en Melodia. Je kon je inschrijven om een soort competitie te winnen. Zelf ben ik een echte voetbalfanaat. Iedereen is er wel gerust in dat we zullen winnen maar ik weet dat Haas een goede voetballer is. Hopelijk winnen we en maken we ze in. Wat zeg ik nu, natuurlijk maken wij die gasten van Melodia in.

    10-04-2012 om 00:00 geschreven door Brahimovich  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het krantenartikel

    Heeft er vandaag misschien al iemand de Nieuwsgras gelezen. Pizzeria Novara staat erin. Jammer genoeg niet in de positieve context, maar in de negatieve. Dit is wel slechte reclame voor ons. Pizzeria Melodia zal weer lekker veel plezier hebben en hun profijt eruit halen . Dit is het bericht van de krant:

    Verslaafde mishandeld door eigenaar pizzeria

    Van onze verslaggever

    Woensdagmiddag is op Simon Saliuslaan een verslaafde vrouw mishandeld door de uitbater van een pizzeria. De vrouw zou zich daar vaak samen met twee vrienden ophouden, tot ergernis van de eigenaar. Samen met een werknemer ging hij het trio te lijf met een tang. De vrouw zou daarbij zijn mishandeld. Geschokte omstanders spraken van een agressieve situatie. Het slachtoffer wenste geen aanklacht in te dienen. De politie last een onderzoek in.

    09-04-2012 om 00:00 geschreven door Brahimovich  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Robin

    Robin is onze bezorger en haat al van het begin die zwervers. Toen hij vandaag terugkwam van een bestelling af te leveren waren ze nog steeds niet vertrokken. Hij had er zijn buik van vol. Hij kwam binnen in de pizzeria en in een mum van tijd ging hij terug naar buiten met een tang. Ik zette de achtervolging in want ik voelde dat hij iets doms zou doen. Jaja, ik was juist buiten toen hij een van de zwervers bij de keel had gegrepen en de tang in zijn mond had gepropt. Robin schreeuwde en brulde voor wie ze werkten. Ik wist niet naar waar hij naartoe wou. De zwervers zeiden meteen dat ze werkten voor pizzeria Melodia . Mijn oom had ze gevraagd om zo lang mogelijk onze pizzeria te boycotten. Daartegenover stond honderd euro en een pak krasbiljetten. Zelf zou ik nooit gedacht hebben dat mijn oom er voor iets tussen zat. Van je familie moet je het verdorie hebben.

    08-04-2012 om 00:00 geschreven door Brahimovich  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwervers

    Wij hebben deze week al elke dag last van zwervers. Ze zitten steeds op het voetpad, laten de klanten niet door en vallen ze lastig. Ze staan alle drie de hele dag door krasbiljetten te krassen en laten ze dan op straat achter. We hebben ze al meerdere keren vriendelijk gevraagd ergens anders naartoe te gaan en als antwoord krijgen we steeds: " Dit is toch een vrij land of niet soms, eikel?!" Ik ben geduldig, maar als ze zo beginnen is het gedaan met vriendelijk zijn.

     

     



    08-04-2012 om 00:00 geschreven door Brahimovich  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pizzeria Melodia

    Na een week niks gehoord te hebben van mijn oom en neef zijn ze terug boven water gekomen. Misschien hebben jullie dit al gelezen, maar zij zullen tegen ons concurreren met een pizzeria namelijk: Pizzeria Melodia
    Het bericht stond afgelopen woensdag in de Nieuwsgras.
    PS: Gelukkig hebben we een nieuwe pizzabakker en bezorger.


    07-04-2012 om 00:00 geschreven door Brahimovich  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Familieprobleem

    Moeten jullie nu iets weten? Mijn vader heeft net mijn oom Faris beschuldigd van diefstal. Hij is meteen vertrokken met mijn neef. Iljas en ik hebben nu ruzie omdat hij mijn vader een debiel heeft genoemd en een dief. Ik heb nog geen contact opgenomen met hen. Van mijn vader mag ik geen contact meer opnemen met mijn oom. Nu heeft mijn vader een probleem want er is geen pizzabakker en geen bezorger. Waarom overkomt ons dat altijd?

    06-04-2012 om 00:00 geschreven door Brahimovich  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    05-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De mop

    Deze moeten jullie zeker lezen. Ik zat samen met mijn neef aan de bar van een café toen de man naast ons vroeg of we een mop wilden horen. We zeiden natuurlijk ja en nadat hij de mop had verteld lagen we plat van het lachen. Hieronder vind je de mop .
    De mop :

    Een Roemeen mag bij een boer komen werken op voorwaarde dat hij geen seks zal hebben met zijn twee dochters. Het zijn knappe, lekkere meiden met van die vlezige kuiten. De Roemeense knecht kan zich maar net inhouden. De volgende dag vraagt de boer aan de knecht of hij zijn laarzen wil halen. Die liggen op de kamer van zijn dochters. “Maar blijf van mijn dochters af,” zegt de boer er nadrukkelijk bij. “Anders flikker ik je zo het land uit naar Marokko. Eh… ik bedoel Roemenië.” De Roemeense knecht komt dus de kamer binnen en ziet de twee dochters naakt op bed liggen. Zoiets moois heeft hij nog nooit in zijn leven gezien. Vooral die Hollandse kuiten niet. Die Roemeense knecht wordt dus helemaal gek. Hij kan het niet meer houden en zegt tegen de boerendochters: “Ik mag seks met jullie hebben van jullie vader.” De dochters geloven hem niet en verstoppen zich gauw onder de lakens. “Bewijs het! Bewijs het!” roepen ze. Waarop de knecht het raam opent en hard naar de boer roept:”Moet ik ze allebei pakken?” En de boer schreeuwt: “Natuurlijk, wat dacht jij dan, idioot!” 
       

                                                                                                       

    05-04-2012 om 00:00 geschreven door Brahimovich  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    04-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn vader Amar

    Mijn vader is de trotse eigenaar van een pizzeria. Samen runnen mijn vader en mijn oom al enkele jaren een pizzeria. In de weekends mag ik af en toe helpen. Toch is mijn vader de ambetantste thuis en in de pizzeria. Hij is net zoals mij dol op ansjovis, maar hij heeft last van reuma en loopt steeds te schelden en te mopperen op iedereen in zijn buurt.  Eigenlijk is hij geen leuke vader want hij houdt zich steeds bezig met zijn eigen succes en laat mij en mijn moeder in de kou staan.

    04-04-2012 om 00:00 geschreven door Brahimovich  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iljas (Haas)

    Iljas is mijn iets oudere neef. Hij heeft de bijnaam Haas gekregen omdat Iljas een atletisch, klein en druk mannetje is dat graag stoffen broeken en zijden bloesjes draagt. Hij heeft krulhaar, luistert graag naar zijn eigen bewerkte muziek en hij houdt erg veel van maffiafilms. We maken altijd veel plezier met elkaar en hebben een goede band samen. Natuurlijk kom ik ook overeen met mijn maten van de pizzeria en van school, hé.


                               

    03-04-2012 om 00:00 geschreven door Brahimovich  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn vriendin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Sinds kort heb ik de liefde van mijn leven gevonden. Dat is namelijk Alice. Alice is een jaar jonger dan mij en heb ik leren kennen op school. Zelf vind ik dat ze op een fotomodel lijkt mede dankzij haar lange benen, haar lange blonde haren en haar groene ogen.  Ze is een aantrekkelijk, vriendelijk en trouw meisje. Haar ouders zijn misschien wel rijk, maar ze gedraagt zich zeker niet als een verwend kind. Dat is nu mijn vriendin

    03-04-2012 om 00:00 geschreven door Brahimovich  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    02-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over mezelf
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo, ik ben Brahimovich, maar jullie mogen ook Brahim zeggen. Dat is korter. Ik ben 16 jaar en mijn nationaliteit is Italiaans, maar ik woon nu in Nederland. Muziek die me aanspreekt is Arabische rock en Italiaanse muziek. Mijn favoriete film is Scarface. Mijn grootste droom die ik al heb van kleins af aan is om later econoom te worden. Eigenlijk vind ik mezelf niet superknap of zo :wink:, maar ik heb echt veel sjans. Ze zeggen op school allemaal  dat ik op Antonio Banderas lijk, vooral door mijn halflange zwarte haren waar ik iedere morgen zowat een halfuur mee bezig ben om het goed te krijgen. Soms draag ik het vol met gel achterover en soms laat ik het gewoon slordig alle kanten opschieten. Dan zie ik eruit als een egel met problemen . En als het helemaal niks wordt, doe ik gewoon een petje op. Ook kleed ik me altijd goed en zorg ik ervoor dat ik lekker ruik. Ik doe wel vaak stoer en gebruik af en toe grove taal maar de meesten vinden me een aardige jongen. Het mooiste vind iedereen mijn blauwgrijze Berberogen.   

    02-04-2012 om 00:00 geschreven door Brahimovich  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs