Inhoud blog
  • Proficiat!
  • full contact
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    sport
    full contact
    17-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.full contact
    Full contact is een vechtsport het is een soort van kickbox alleen het veschil is dat je bij kickbox je benen en je ellebogen niet mag gebruiken
    maar bij full contact wel,
    Full contact is een leuke sport, het is een sport waar je je kan uitleven en je frustraties kan kwijtgerakenRazz
    ik doe het al een jaar of 2 en ik ben het ng totaal niet beuCool

    17-03-2011 om 09:47 geschreven door blogboy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 14/03-20/03 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs