Lanzarote 09
Foto

Foto

Foto



Inhoud blog
  • goed aangekomen
  • opgeruimd staat netjes
  • Laatste avondmaal
  • Laatste dag met Antwerpenaere
  • laatste dag

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    genieten
    04-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.opgeruimd staat netjes
    Voila,net ons huisje opgeruimd,ik geloof dat het properder is dan onze intrek hier.Eerst en vooral wil ik onze vrouwkes bedanken voor de mooie vakantie die we hier hebben beleefd. De meesten spreken van stage maar wij kunnen toch niet wegcijferen dat dit toch wel een beetje vakantie is!! De vele jaren van trouw en gelukkig samen zijn hebben dit alles mogelijk gemaakt. We horen mensen soms zeggen of denken, amai 10 dagen zonder vrouwen, dat moet feesten zijn! Nee hoor, wij hebben geen een of ander hemelse drankjes nodig om ons in de hemel te wanen, de sport en de rust geven ons zodanig voldoening dat alleen maar een sporter kan weten wat dat betekend! Ook weten we wel dat we hier niet moeten gaan zoeken wat we thuis elke dag krijgen! Niks kan dat vervangen!! Ik bedank uiteraard ook Johan ,die ik hier zag opflleuren na 1 jaar keihard werken! De rust en de sport hebben hem zodanig goed gedaan dat hij terug de motivatie heeft om misschien te starten in Frankfurt!! Hier mogen we inderdaad spreken van echte vriendschap. Ook wil ik Dirk bedanken(onze trainer ) voor het prachtige schema die we volledig konden afwerken, zelfs Luc Vanlierde bevestigde dat het goed in elkaar zat!! Aan Kurt (onze zwemtrainer ) een woordje van dank voor de zwemtrainingen die nooit tegenstaken! En ja Kurt , we deden ze allemaal!! Verder aan onze bloglezers , hartelijk dank voor de mooie en leuke reakties, we hopen dat we jullie op deze manier terug wat betrokken hebben bij onze vakantie (of stage!!!) Nu vertrekken we naar de luchthaven van Arecife waar we na enkele uren vliegen onze geliefden terug in de armen kunnen sluiten! Ik ben ervan overtuigd dat we hier een goeie basis hebben gelegd om een mooi triatlonseizoen te starten. Terug een onvergetelijke tijd opgedaan. Op naar FRANKFURT!!!xxx.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    04-04-2009
    knap getraind
    Beste Johan en Philip

    Sorry dat ik maar een keer schriftelijk reageer. Deze week enorm druk gehad met 36 schema's en 35 lactaattesten dat ik echt niet veel vrije tijd meer overhad. Niet dat ik jullie blog ( wist ik wel wat laat , maar goed) niet echt gelezen , integendeel

    Ik feliciteer jullie met alles! De schone vriendschap die blijkbaar nog stijvere geworden is tussen jullie, maar ook de motivatie en de wijze ( met visie en de juiste dosering ) waarop getraind is geweest!  Ik ben er zeker van dat dit voor jullie de juiste ( arobe) stap vooruit is geweest. Blij dat Johan definitef voor Frankfurt gaat!

    Vandaag ook met 30 ITC-ers de ronde gereden, zo hebben wij toch ook 200 km op de teller staan

    Ik wens jullie een goede terugreis en tot gauw op de trainingen!

    Dirk

    04-04-2009, 21:17 geschreven door dirkdemaré


    Foto

    Foto

    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Laatste commentaren
  • lanzarote (pinketje)
        op Dag 8: rustdag
  • knap getraind (dirkdemaré)
        op opgeruimd staat netjes
  • gunter (knockaert)
        op Verslag dag 8
  • Nie te doene (Nico)
        op Laatste dag met Antwerpenaere
  • Schoen ! (Pol)
        op Laatste dag met Antwerpenaere
  • blognieuws (martine)
        op laatste dag
  • Adios (Pol)
        op laatste dag
  • valieske pakken (martine)
        op laatste dag
  • bedankt hé (martine)
        op veel succes voor Martine
  • Specialized (Nico)
        op voorlaatste dag

  • Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs