Lanzarote 09
Foto

Foto

Foto



Inhoud blog
  • goed aangekomen
  • opgeruimd staat netjes
  • Laatste avondmaal
  • Laatste dag met Antwerpenaere
  • laatste dag

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    genieten
    03-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.laatste dag
    ':cry:'':-x'':-?'':-(' Het zit er al weer een beetje op!!! De fietsen zijn al opgeborgen. Nu gaan we zwemmen............. gedenk ons in jullie gebeden... Verder kunnen wij met genoegen vertellen dat ook Jonas een Chocolade heeft gewonnen... De jury had inderdaad wat moeite om het antwoord te ontcijferen en na 2 dagen en heel wat opzoekingen kunnen vaststellen dat honderd hondersten gelijk is aan één.... (De chocolade wel delen met zus en broer hé... en met nonkel Johan... ik zal mijn deel alvast opeten.. ok??) Aan Pol en Lieve wensen we een mooie vakantie toe.. Zij vertrekken, waarschijnlijk met pijn in het hart, morgen naar Spanje... wij zijn niet jaloers hoor!!!



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (3)

    03-04-2009
    blognieuws
    Ik weet niet of we nog veel op den blog mogen verwachten, maar ik had hen daarnet aan de lijn.
    Juist thuis van hun training, alles was goed verlopen, maar of ze nog de tijd vinden voor wat verhaal of foto.
    Ze moesten dus nog pakken, eten en hun huisje, ja uitmesten of zoiets zeker.
    Dus ik ben benieuwd of we nog iets te lezen krijgen.
    in ieder geval de groetjes van Martine

    03-04-2009, 21:23 geschreven door martine


    Adios
    Aha, eindelijk weer fotoots! 't Kon er gisteren niet van af, ze moesten te veel naar die zeemeermin kijken, de geilaards. Ik beklaag die vrouwtjes als die hete bokken weer thuis zijn, je zou voor minder een zere kop veinzen...
    Bedankt Johan voor de mooie-vakantiewensen, we gaan er Philip zijn schoonouders aflossen. 'k Heb hier nog een kastje klaargemaakt voor boven de deur van de voorste slaapkamer ginder, en ben getikketakt om het te placeren, dus geen pijn in het hart.
    Heb ik het verkeerd voor als ik denk dat het weer op Lanza ook niet was zoals gewoonlijk ? Op de webcams van Calpe was het deze week in elk geval geen te vetten. Hopelijk verbetert dat vlug, anders konden we misschien toch beter thuis blijven, zoals bepaalde mensen dat liever zouden hebben ...
    We wensen jullie een goede terugvlucht en een flitsloze trip naar Roeselare.

    Hasta luego ! (en mayo)
    Pablo

    03-04-2009, 12:50 geschreven door Pol


    valieske pakken
    oei da pakken, da zal nie meevallen.
    Ik weet uit ervaring welke valies ik terugkrijg.
    Ik moet er zeker geen tekeningske bij maken. Als ge de toestand van de kamer, keuken, .... in lanzarote ziet.
    Maar ik zal die valies wel weer met veel plezier leegmaken.
    Allé, nog snel wa genieten. En niet te veel links kijken, bij het zwemmen, want tzal weer ik zijn die die nek moet masseren.
    groetjes en tot straks

    03-04-2009, 12:31 geschreven door martine


    Foto

    Foto

    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Laatste commentaren
  • lanzarote (pinketje)
        op Dag 8: rustdag
  • knap getraind (dirkdemaré)
        op opgeruimd staat netjes
  • gunter (knockaert)
        op Verslag dag 8
  • Nie te doene (Nico)
        op Laatste dag met Antwerpenaere
  • Schoen ! (Pol)
        op Laatste dag met Antwerpenaere
  • blognieuws (martine)
        op laatste dag
  • Adios (Pol)
        op laatste dag
  • valieske pakken (martine)
        op laatste dag
  • bedankt hé (martine)
        op veel succes voor Martine
  • Specialized (Nico)
        op voorlaatste dag

  • Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs