Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    03-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD & HOW TO: *SOMEWHAT ROMANTIC*
    Benieuwd hoe je deze ietwat romantische look verkrijgt? Volg dan stap voor stap mee! De donkere kleur oogschaduw zorgt voor wat meer diepte en de roze lipstick maakt de romantische look af.



    Producten gebruikt,


    Zoals altijd: start met je gewoon gezichtroutine,

    1. Breng op je oogschaduwbasis een creme-oogschaduw. Ik gebruik Benefit Creaseless Cream in RSVP. Breng dan in je binnenste ooghoek een zachte gouden kleur aan.


    2. Breng een lichtroze/champagnekleur op het midden van je ooglid.


    3. Breng een bruinpaarse kleur aan in je buitenste ooghoek.


    4. Breng dan een donkerbruine kleur aan op het uiterste einde van je ooghoek en werk naar je crease toe.

    5. Breng donkerbruine eyeliner aan en eindig met mascara.

    TAAAADDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    03-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    02-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2B MASCARA *ULTRA LONG*
    Als laatste item van de nieuwe 2B collectie review ik vandaag de Ultra Long mascara:

    Deze mascara komt in een dunnere en langere tube dan de gewone mascara's. Hij beloofd je wimpers langer te laten lijken.

    Close-up van het borsteltje:

    Het borsteltje is ultra-dun, iets dikker dan het stokje waar hij aan vast hangt. De vele haartjes staan dicht op mekaar en zijn eerder aan de korte kant.

    Zonder mascara:


    Met mascara:


    Zoals beloofd geeft hij mijn wimpers meer lengte dan de korte zielige haartjes die ze zijn op zichzelf Hij geeft een klein beetje volume en dat vindt ik wel een pluspunt aangzien dat niet vermeld was
    Dit is de ideale mascara voor overdag voor mensen die zich willen opmaken zonder er 'too much' te willen uitzien

    Ook deze zou ik opnieuw aanschaffen !!

    02-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EOTD'S GROEN KICK
    Deze week gebruike ik opvallend veel groene tinten in m'n make-up. Groen is dan ook m'n lievelingskleur !

    Hier 2 looks van de afgelopen week!

    Look 1, alle kleuren zijn van MAC Holiday 2009 warm set:








    Look 2, met als basiskleur MAC nightlight pigment






    02-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS:
    * Breng oogpotlood aan op je bovenste wimperrand, zo zullen je wimpers nog voller lijken. Zwart zorgt voor een intense blik.

    * Gebruik lichte oogschaduw aan de binnenkant van je oog, donkere aan de buitenkant om een open blik te creeren. * Plak een paar wimperstukjes tussen je bovenste wimpers.

    * Breng over je blush naar je slapen toe wat goudglans aan. Dit geeft een glamoureus effect en licht je huid mooi uit, zodat je jukbeenderen nog beter uitkomen. Deze glans kun je ook op je sleutelbeenderen en decolleté aanbrengen.

    * Lipstick geeft altijd een meer opgemaakt effect dan een gloss. Dit omdat de textuur smeuiger is en omdat lipstick meer pigment bevat dan een gloss. Breng aan met een penseel, na het aanbrengen van lipliner, voor het mooiste resultaat.

    02-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    01-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE CATRICE NAGELLAK SWATCHES
    Ik haalde m'n grijze lakje eraf om jullie swatches te tonen van de andere lakjes!!!

    Lucky In Lilac met flits


    Daglicht:


    Van L naar R met flits : From Dusk To Dawn, Lost In Mud, Clay-Ton My Hero, Let's Talk About Barry's


    Daglicht:


    In het potje lijken de eerste 2 nogal sterk op mekaar,beide zijn het taupekleuren maar elk met een andere ondertoon, éénmaal op je nagel zie je een duidelijk verschil.
    From Dusk Till Dawn heeft een paarse ondertoon en Lost In Mud heeft een bruine ondertoon.

    Alle nagellakjes komen wel nog eens afzonderlijk aan bod tijdens een NOTD !!

    01-04-2010 om 19:29 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: *LONDON'S WEATHER FORECAST van CATRICE
    M'n NOTD van vandaag is London's Weather Forecast van de vernieuwde nagellaklijn van Catrice. Een donkergrijze kleur met een creme finish. Dus, géén shimmer maar ook niet mat.



    01-04-2010 om 18:36 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Tags:catrice, kruidvat, nagels
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2B EYELINER FEUTRE
    Vandaag neem ik voor jullie de Eyeliner Feutre onder de loep:



    Close-up:

    De punt van de eyeliner is een vilten punt, zoals een viltstift. De eyeliner zelf komt in de vorm van inkt. Hij beloofd waterproof te zijn.

    Swatch v.d. eyeliner op m'n oog:

    De eyeliner is makkelijk en snel aan te brengen ! In een mum van tijd heb je een strak lijntje die je naar eigen keuze zo dik of zo dun mogelijk wil maken. De kleur is gitzwart.

    Maar is hij ook waterproof?


    Hmmmm, helaas....hier faalt hij...dit is wat er overblijft op het eind van de dag... Na een dagje werken en 4km fietsen (met af en toe miezelregen) is de lijn al ferm vervaagd.
    Dat vindt ik eigenlijk wel jammer want ik had er meer van verwacht, nochtans zou het leuk zijn moest hij ook dat kunnen beloven, aangezien hij super is van kleur en aanbrengen !!!
    Even ter verduidelijking, ik droeg vandaag geen foundation of oogschaduw, dus mss kan het ook wel liggen aan het feit dat hij niet echt een basis had om zich aan te hechten. MAAR, ook niet iedereen draagt foundation en oogschaduw elke dag en dan is het ook jammer dat hij voor die mensen niet langer blijft.

    Toch zal ik hem regelmatig gebruiken, als ik zeker weet dat het die dag niet zal regenen !!! ;-) Want zoals ik al zei: hij is héél handig in gebruik !!!






    01-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Tags:2B
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAART FAVORIETEN
    Vandaag weer wat foto's van m'n favorieten van de afgelopen maand!!


    * Maybelline Pure Fluide Mineral foundation in de kleur Sable: de kleur matched m'n huidskleur perfect, aangename textuur
    * Hema Liquid Concealer in nr 02. Een lichte, toch dekkende concealer, m'n HG
    op dit moment!
    * MAC MSF in Medium: ideaal om m'n foundation af te poederen, of om als gewone foundation te gebruiken. Op foto ziet hij er lichter uit, in het echt is het dezelfde kleur als m'n foundation.


    * L'oreal LE Star Secrets palletje voor brunettes: Ik kocht dit in de Kruidvat sales-bakken voor maar liefst 2.50 euro!!!! Een ideaal palletje om mee te nemen in m'n handtas.
    * Catrice blush in Romantic Rose: waarschijnlijk al uit het gamma, maar deze herontdekte ik in m'n stash
    * L'oreal Extra Volume Collagene mascara: geeft m'n wimpers de gewenste lengte en volume
    * MAC Fluidliner in Blacktrack: hij is stilaan aan het opdrogen, daarom probeerde ik er nog het beste uit te halen deze maand. Ondertussen nieuwe aangeschaft.


    * Kruidvat Dagcreme voor gevoelige en droge huid. Deze 2 euro creme doet wonderen!!
    * Kruidvat Nachtcreme voor gevoelige en droge huid. Als aanvulling van m'n dagcreme is deze ideaal !
    * Chanel Chance parfum: ik kan niet genoeg krijgen van deze geur!
    * Chanel Chance deo: idem dito als hierboven

    Wat zijn jullie favorieten van afgelopen maand?

    01-04-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    31-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE & OUDE CATRICE LAKJES
    Tijdens m'n wekelijkse Kruidvat bezoek ontdekte ik vandaag de vernieuwde Catrice nagellak lijn !!! Dit wel in Kruidvat te Oostkamp...Ook was er een actie gaande van 25% korting bij aankoop van 2 items.
    Ook vond ik nog 3 Catrice Couture nagellakjes voor elk 0.75 cent 't stuk.

    De kleuren zijn een tintje donkerder irl dan hier op de foto:

    Van L naar R:  From Dusk To Dawn, Lost In Mud, Clay-Ton My Hero, London's Weather Forecast, Let's talk about Barry en Lucky In Lilac.

    Ik vindt ze alvast heel leuke namen hebben!! Wat denken jullie?

    Dan vond ik nog deze Catrice Couture lakjes

    Van L naar R: Flamenco, Brown Topas, Pretty Pink

    31-03-2010 om 20:10 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Tags:catrice,kruidvat
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2B MASCARA IN *ULTRA BLACK*
    Vandaag neem ik voor jullie de Ultra Black Mascara onder de loep. Deze mascara is er in de gewone versie, met zwarte dop, en de waterproof versie, met blauwe dop.
    Deze mascara beloofd een ultra-zwarte kleur en daarmee bedoel ik; gitzwart en geen donkergrijs/zwart...



    Het mascara-borsteltje:

    Het borsteltje bestaat uit 'een aantal ver uit elkaar staande rijtjes van rubberen nopjes'...ok, ik weet het, een hele mond vol, maar ik moet jullie toch een exacte beschrijving geven hé !!

    Zonder mascara:


    Met mascara:


    Deze mascara geeft m'n wimpers iets meer volume (maar niet zoveel als de ultra-volume) en een beetje verlenging.
     
    De kleur is echt gitzwart !!! En dat merk je pas heel goed als je de mascara wil verwijderen. Want hij is iets moeilijker te verwijderen en daarmee wil ik zeggen ; je hebt wat meer ontshminker nodig. Maar dat vindt ik persoonlijk geen probleem !!!

    De waterproof versie is qua werking exact hetzelfde als de gewone versie en die is echt wel waterproof !!!! Voor mij alleszins een groot pluspunt aangezien ik door blakende zon, verstikkende hitte, uit met bakken vallende regen, sneeuw en miezelbuien fiets... en dan durft mascara nog wel al eens uitlopen...
    Deze niet !! En hij is alleen te verwijderen met remover voor waterproof make-up !!

    31-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHANEL CHANCE PARFUM EN DEO
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ergens in het begin van m'n blog schreef ik al eens een klein stukje over deze parfum. De geur is zo heerlijk dat ik besloot er ook de deodorant van aan te schaffen. Zo ben ik assorti !

    Volgens mij heeft Chanel véél goede klassieke geuren die tijdloos zijn. Ook kunnen veel van de geuren zowel in de winter als zomer gebruikt worden.

    Wie van jullie probeerde al eens een Chanel geur? Dewelke?

    31-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Parfum
    30-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2B MASCARA *ULTRA VOLUME*
    Vandaag neem ik voor jullie de nieuwe 2B Ultra Volume mascara onder de loep !! :



    De mascara komt in een een kleinere (kleiner dan de andere) tube maar deze tube is dik! Hij beloofd je wimpers véél volume te geven !

    Het mascaraborsteltje:

    Een dikke borstel met veel en dicht op mekaar staande haartjes.

    Zonder mascara:


    Met mascara:


    Wooowww! Ik ben verrast ! Ik merk en zie toch duidelijk een verschil   M'n wimpers krijgen volume (de volume die ik in gedachten eigenlijk wou...). Alle haartjes krijgen kleur en volume, net wat ik zocht !

    Persoonlijk vindt ik deze mascara al zeker en vast het proberen waard!!!

    30-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Tags:2B
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SMASHBOX SOFT LIGHTS in TINT
    Smashbox is een leuk merk maar helaas duur... :-s

    De blush/highlighter heb ik al een heel eind en ben er eigenlijk wel tevreden van. Het heet de SOFT LIGHTS in de kleur TINT. Een héél lichtroze/bruine kleur met veel shimmer.





    Zelf gebruik ik hem het liefst als highlighter in de zomer en als blush in de winter. Hieronder zie je hem op m'n gezicht: een héél subtiele kleur.



    In close-up krijg je een glimp van de shimmer. In het echt valt dit niet zo op.


    Wie van jullie heeft al Smashbox items geprobeerd en wat vinden jullie ervan?

    30-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    Tags:blush
    29-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE 2B MASCARA LIJN : *BLACK EDITION*
    2B komt uit met een nieuwe mascara-lijn genaamd: Black Edition. 4 verschillende mascara's maar allemaal in de welbekende zwarte kleur. Ook zit er in deze lijn een zwarte eyeliner-pen.

    Ik mocht van 2B alle items uittesten en die reviews en swatches komen vanaf morgen online !!! Dus, stay tuned !
     
    Vandaag een preview over wat je kan verwachten !!

    De promo -pic !! I like !! Een pikzwarte achtergrond met een paar katten-ogen, leuke link gelegd aangezien het om een product gaat voor de ogen



    De mascara's:

    Van boven naar onder: Ultra Volume, Ultra Black, Waterproof, Ultra Long en Eyeliner Feutre


    De zéér schappelijke prijzen:


    Vanaf morgen de reviews !!!

    29-03-2010 om 19:31 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA KWASTEN
    Remember de Hema kwasten die ik onlangs kocht? Ik had al de blendingbrush en ben er supertevreden over, dus besloot ik deze ook aan te schaffen.



    Als eerste start ik met de schuine blushkwast, oeps, de achtergrond is niet ideaal van kleur als ik het zo uitvergroot zie :


    Dit is een stevige kwast. de haren staan heel dicht op mekaar een ook voelen de haren heel stevig aan. Een beetje te stevig voor sommige blushes eigenlijk. Bij goedkope versies zorgt de kwast er echter voor dat de blush gaat kruimelen, bv de Catrice nude collection blushes....kruimelen redelijk wat...
    Al bij al brengt hij de blush heel makkelijk aan, en is hij ook goed voor het blenden van je blush.

    Hat platte brede oogschaduwpenseel:

    Deze vind ik echt supermakkelijk en goed. Hij is breed genoeg om je oogschaduw vlug over je ganse ooglid aan te brengen (van wimpers tot wenkbrauw voor een basiskleur) maar ook is hij dun genoeg om eventueel alleen kleur aan te brengen op je bewegend ooglid.

    Als laatste de 'angled' kwast:

    De kwast is ideaal om gelliner aan te brengen. De haren zijn relatief kort maar wel heel stevig van structuur. Het penseel is heel dun waardoor je een makkelijk dun lijntje kan trekken die je naargelang je zelf will dikker kan maken.

    Alle kwasten kosten iets van rond de 4 euro. De ene kan wat meer zijn, de ander kan wat minder zijn. Persoonlijk ben ik alvast te spreken over deze vernieuwde Hema kwasten.

    Wie van jullie heeft er al 1 of meerdere van geprobeerd? Wat zijn de bevindingen?

    29-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Face
    28-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ESSENCE NAIL ART STAMP KIT
    Vorig weekend kocht ik in het Kruidvat de Essence Nail Art Stamp Kit voor 2.49 euro. Deze kit bestaat uit 3 items: een imageplate, een schraper en een stempel :



    Hieronder leg ik je stap voor stap uit hoe je die kit nu eigenlijk gebruikt, op aanvraag van Nathalie. Bij sommige dames lukt het direct, anderen hebben wat meer oefening nodig. Wonderwel lukte het bij mij van de 1ste keer!
    De kleurencombinatie die ik hieronder gebruikt heb is mss niet het mooist maar ik zocht 2 contrasterende kleuren zodat jullie het effect goed zullen zien. Ik gebruikte een H&M lentegroen nagellakje en Rimmel Riviera Red nagellak.

    Ik heb ondervonden dat de lak die je gebruikt om te stempelen best één is die niet te snel droogt, aangezien de nagellak dan direct op je image-plate droogt en je het er niet meer af kan schrapen ! *TIP*

    Start met je nagels te lakken met je basiskleur. Kies het motiefje die je op je nagel wil.

    Breng nagellak aan op het motief naar keuze. Zoals hier:


    Neem dan je schraper en schraap de lak ervan, de overgebleven lak blijft dan in de groefjes van het motiefje, zoals hieronder, het kan dat je eventueel 2x moet schrapen, zorg dat zoveel mogelijk lak van je plate geschraapt is :



    Neem dan je stempel en druk die op het motiefje, doe dit met een half- rollende beweging zodat je alle nagellak meeneemt van op de plate:


    Druk de stempel op je nagel. Doe dit ook weer met een half-rollende beweging. Ik start telkens van links naar rechts. Doe dit in 1 beweging en vermijdt dat je er nog eens over moet gaan want dan heb je de kans dat het motiefje weer meekomt, zoals het geval is bij m'n eerste nagel: zie foto:


    Zoals je mss op foto kan zien is het ook beter dat je voldoende nagellak op de image-plate aanbrengt, en dat je de stempel goed aandrukt zowel op je plate als op je nagel.

    Close- up:


    Na gebruik kan je de image-plate en de schraper reinigen met gewone nagellak-remover. Dit gaat easypeasy !  Toch raad ik je aan om eventueel plastieken handschoenen aan te doen of om te wachten om te reinigen als je wil veranderen van manicure. Want als je dit doet met je pasgelakte nagels heeft het geen zin natuurlijk

    Wat vind ik er nu zelf van van die stamp-set?
    Voor 2.50 euro kan een mens niet sukkelen natuurlijk, de schraper zelf zou wat beter kunnen (hij loopt namelijk een beetje schuin) maar dat is dan ook het enige minpunt die ik kan bedenken.
    Ik vindt dit echt een leuk item om je nagellak in no time te pimpen tot iets hips!!!

    Hopelijk zijn jullie wat wijzer geworden!!! Wie van jullie heeft het al geprobeerd en had goede resultaten ermee??

    28-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: 'RIMMEL STAR KISSED' nr 220

    M'n NOTD van vandaag is een medium -roze kleur met een parelmoer glans. Ook bevat de nagellak miniscule multiglitterdeeltjes. Het is de kleur ' 220 Star Kissed van Rimmel'.



    De nagellak beloofd supersnel te drogen; dit in 60 seconden ! En beloofd ook een makkelijk penseeltje te hebben. Rimmel maakt z'n belofte waar !!! De nagellak droogt supersnel en met 1 laagje dekt hij al volledig.
    Persoonlijk vind ik deze kleur geen 2de laag nodig hebben, en indien je het toch zou doen, doe het dan snel want de nagellijk durft zeker bij de 2de laag in streepjes trekken. Het borsteltje is heel makkelijk om mee te werken.

    Het lakje in close-up, check de miniscule multiglitter:

     
    Op foto is de multiglitter op de nagel moeilijk vast te leggen. Toch zie je het een beetje. Naargelang er zonlicht op je nagel valt zie je de schitteringen van de glitter.


    1 nadeel vind ik dan persoonlijk dat als je over je nagel wrijft, dan voel je relief..ook in zij- aanzicht zie je het relief op je nagel en dat vind ik niet zo mooi. Nu, ik denk wel dat andere mensen daar niet op zullen letten want het is bijna onzichtbaar. Maar toch, ik weet het en ik voel het

    Op de foto hieronder kan je het relief ietsje zien...


    Wat vinden julllie persoonlijk van lakjes met glitter?

    28-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs