Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    20-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD & HOW TO: GREY WITH A TOUCH OF BLUE
    Benieuwd hoe je deze look krijgt? Volg dan mee met deze makkelijke stap voor stap tutorial!

    Producten gebruikt: Uiterst rechtse blauwe kleur van Sleek Sunset pallet, grijze en donkerblauwe kleur uit Sleek Storm pallet, grey and darkblue  Benefit creaseless cream in RSVP, Clinique mascara, black liquid liner, Smashbox Tint blush/bronzer/highlighter.


    Gebruik zoals altijd je dagelijkse producten om je gezicht de juiste make-up basis te geven.

    1. Start met oogschaduwbasis (Benefit creaselesscream), Breng grijze kleur aan op 2/3de van je ooglid tot aan je crease.

    2. Breng in buitenste ooghoek een felblauwe kleur aan,


    3. Breng in buitenste V en crease een donkerblauwe kleur aan, Gebruik datzelfde donkerblauw ook op je onderste wimperrand.  Bovenop het donkerblauwe lijntje op je onderste wimpers breng je een waterproof donkerblauw oogpotlood aan om te fixeren.

    4. Breng liquid eyeliner en mascara aan. Apply liquid liner and mascara


    TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!





    20-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    19-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.YANKEE CANDLES
    Ik ben gewoon verslaafd aan geurkaarsen !!! Je hele huis die lekker ruikt naar de geur waar jij op dat moment zin in hebt, héérlijk !!!

    Mijn top-favoriete merk is Yankee Candle (www.yankeecandle.com). Een Amerikaans merk die TAL van verschillende kaarsen, soy wax melts, geurende olien en alles wat met kaarsen te maken heeft enz...verkoopt. Ik leerde het kennen via een vriendin uit Amerika die me eens een setje kaarsjes cadeau deed. OH MY, ik was direct verliefd!!!
    Ik ging op zoek om andere geurtjes aan te schaffen en vond een Nederlandse website die een heel groot gamma aan Yankee Candle producten verkoopt: www.yankeecandlestore.nl 

    Hieronder een foto van hoe ik m'n kaarsen, wierook, geurdingen enz...opberg. Links in de doos zijn de Yankee Candel Melt Tarts



    Ik plaatste een grote bestelling, aangezien ik dan veel minder verzendingskosten had, aan Melt Tarts. Ik had zo'n moeite met kiezen dus daarmee  Melt Tarts kan je helemaal gebruiken, en die dan een lange tijd gebruiken, of je kan er stukjes van nemen als je liever van afwisseling houdt. Als je hem helemaal gebruikt en je wil toch liever een ander geurtje dan leg je de brander met de Melt Tart gewoon enkele minuutjes in de vriezer en het komt er vanzelf uit.
    Die draai je dan gewoon in een cellofaantje en kan je opnieuw gebruiken. De geur blijft.

    Kijk je mee naar m'n collectie?


    Van L naar R: Cranberry Chutney, Christmas Eve, Home for the holidays, Juiscy Watermelon, Happy Christmas, Fruit Smoothie, Gingerbread, Candied Apple


    Cinnamon & Sugar, Brown Sugar & Spice, Frosted Pumpkin, Sun & Sand, Amber glow, Autumn Leaves.


    Baby Powder, Country Linen, Tahitian Tiaré Flower, Creme Brulee, Sweet Caramel, Country Linen; Sunwashed Linen, Jack Frost.


    Midnight Cove, Sweet Violet, Blueberry Scone, Evening Air, Beach Walk, Cottage Breeze


    Vanilla Lime, Mistletoe, Water Garden en Dune Grass

    Op de website vind je de volledige beschrijving van alle geuren. En geloof me, de geuren zijn exact zoals beschreven!!!  Rond Kerst brandde ik een Melt in de geur Chocolate Crisp Cookie en m'n huis rook alsof ik zelf de koekjes had gebakken !!!
    Momenteel gebruik ik de geur Peach, die je doet smachten naar een sappige perzik !!

    Neem zeker ook eens een kijkje naar hun super mooie electrische en gewone melt-brandertjes en de rest van hun decospullen. Ik ben alvast overtuigd en gebruik niks anders meer. Alhoewel de Brise geurkaarsen me ook doen smelten hoor

    19-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS 'N TRICKS: WAT IS WAT?
    Biobeauty is méér dan een hype, maar wat is het precies? 

    In 2010 is bijna iedereen bereid om biobeauty uit te proberen, want wie is er niet begaan met haar gezondheid en met het milieu? Maar de verwachtingen zijn hoog: de producten moeten net zo goed zijn en net zo goed werken als 'gewone' cosmetica.

    Alle bio-beautyproducten bedragen een naam/label,

    * Biologisch/ organisch: grondstoffen geteeld zonder pesticiden of chemische stoffen, met respect voor de natuur.
    * Fair Trade: Grondstoffen gekocht met respect voor kleine handelaars
    * Ecologisch: geproduceerd met zo weinig mogelijk vervuilende energie en verpakt in zoveel mogelijk gerecycleerde materialen.
    * Natuurlijk: betekent niet zoveel...Iedereen kan z'n creme natuurlijk noemen, zodra er 1 natuurlijk ingredient in zit. 
                                                Bron: Vitaya Magazine, Source: Vitaya Magazine


    Ik vond deze uitleg eigenlijk wel hulpvol...Jullie ook?

    19-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    18-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHANEL VANITE QUAD
    Dit Chanel palletje kreeg ik van m'n vriend een 2-tal jaar geleden als verjaardagscadeautje. Het palletje bevat supermooie paarstinten van licht naar donker.

    Persoonlijk vind ik deze palletjes nogal overroepen...Als je de kleurtjes droog swatched zie je wel wat kleur maar volgens mij bevatten ze lang niet zoveel pigment als bv. Urban Decay, Mac en ja... zelfs Sleek (die een tiende van de prijs kost!). Ook vind ik ze nogal poederig en de allerlichtste kleurtjes zijn nogal chalky.

    Wat je natuurlijk wel hebt is een mooi palletje met de naam Chanel erop. Ik ben ervan overtuigd dat dit voor veel (jonge) meiden een soort van 'standing' is, zo van; Ja, en ik heb een Chanel palletje...

    Nu, smaken en meningen verschillen, sommigen vinden ze wel goed, sommigen niet....

    Kijk je mee naar de swatches?



    De swatches zijn nat aangebracht:


    Nu weet ik ook wel dat ik het kreeg als cadeautje dus dat ik dankbaar moet zijn En het is niet dat ik het palletje helemaal niks vind hoor Ik vind hte supermooie kleurtjes, maar vindt de kwaliteit wat overroepen

    18-03-2010 om 17:04 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.H&M NAGELLAKJES
    Tijdens m'n laatste shoppinghaul kocht ik ook nog deze 3 H & M lakjes. Ik was niet alleen op slag verliefd op de kleuren maar ook op de verpakking! Polkadots, Hello Kitty?? Me Like!!!

    Alle 3 de lakjes kosten 2.95 euro

    Denim Dreams



    Dit is m'n favoriet! Een heel mooie blauwe kleur die aangezien de lichtinval er eerder pastelblauw of feller blauw uitziet

    Dollar Green



    Eigenlijk is deze de perfecte dupe voor OPI Get in Lime !!! Maar dan mega-budget variant.

    Deze 2 lakje hebben me verrast met hun kwaliteit! Dekkende kleur bij 1 laagje, makkelijk open te strijken en blijven relatief lang. Toch steeds een base- en topcoat gebruiken!

    Hello Kitty Garden Green (voor mooie foto's en swatch kan je bij Joliette kijken!)



    Een pastelgroen die nijgt naar geel aangezien de lichtinval. Dit is echt een perfecte lentekleur!!!

    Dit lakje duurt wel eeuwen tot hij helemaal uitgehard is maar de mooie kleur maakt het voor mij toch goed !

    18-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nagels
    17-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRUIDVAT, PRO DUO & HEMA HAUL
    Vandaag ging ik even het stad in, ik had fimo-klei nodig van in de veritas maar besloot ook nog een bezoekje te maken aan enkele andere shops

    Van 2True kocht ik de matte en licht glanzende bronzer en een donkergrijze naar zwart nijgende oogschaduw. 3 stuks voor 7.50 euro



    Van Catrice kocht ik m'n 3 favo mascara's, allen rond de 2.50 euro (kan ietsje meer zijn), in de Hema kocht ik nog een base- en topcoat.


    Ook nog bij het Kruidvat: wenkbrauwpoeder met mallen voor maar 1.99 euro!! Dus ik kocht er 2, en sponsjes voor foundation aan te brengen



    Bij ProDuo kocht ik een China Glaze nagellak in Orange Marmalade, 3 lipsticks aan 1 euro 't stuk en 4 potjes glitter voor maar liefst 1 euro!!


    Close-up van de lipsticks, helaas aan de donkere kant


    De kleuren zijn, een licht koperkleur, een fel roze, en een matte creamy roze bruine kleur.

    17-03-2010 om 20:25 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Tags:kruidvat, bronzer, nagels
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOTD: YVES ROCHER PURE LAQUE in ROSE FUSANT
    Tijdens 1 of andere Yves Rocher actie kocht ik enkele van hun lipglossen. Ik heb een mini-versie uit de eindejaars-collectie 2009 en was daar wel tevreden van, dus wou ik enkele andere kleurtjes ook uittesten. De gloss kost geloof ik rond de 10 euro 't stuk. Kan ietsje goedkoper of duurder zijn, ik weet het niet meer juist.
    Gelukkig doet Yves Rocher héél regelmatig acties waardoor je alles véél voordeliger kan kopen

    De gloss is nogal aan de dikke en kleverige kant, maar niet irritant klevend. Dat zorgt er ook voor de gloss relatief lang blijft. Ik wil zeker nog andere kleurtjes ook proberen!
    In de verpakking ziet de kleur eruit als een donkerroze met multicolor shimmer




    Heeft iemand van jullie ook al deze glossjes geprobeerd? Wat vind je ervan?

    17-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    Tags:yves rocher
    16-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.42 VRAGEN TAG

    Ik werd getagged door Astrid en laat jullie graag meekijken naar m'n antwoorden!!

    1. Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?
    07.10 zoals elke dag tijdens de week

    2. Diamanten of parels:
    Persoonlijk verkies ik liever edelstenen, maar bon, als ik moet kiezen: diamanten

    3. Wat is de laatste film die je gezien hebt?
    Hmmm, ff denken, een waargebeurde film op 5tv....telt dat ook?


    4. Wat heb je vanmorgen gegeten?

    3 boterhammen met muizestrontjes (hagelslag voor de niet-kenners), een vanillepuddinkje en glas water

    5. Wat is je officiële naam?
    Kim

    6. Wat is je 2e, 3e, 4e naam?
    Kim, geen bijkomende namen

    7. Wat eet je het liefst?
    witloof in hesp en kaassaus en gegratineerde puree

    8. Wat vind je niet lekker?

    veel dingen!!

    9. Wat is je lievelingspannenkoek?
    Gewoon met boter en bloemsuiker of bruine suiker…

    10. Wat is je favoriete cd?
    Momenteel die van Lady Gaga 

    11. Wat voor auto heb je?
     geen

    12. Favoriet broodje?
    Tonino (tonijn met martinosaus) of eentje met spaanse ham, mozarella, olijven, olijfolie en oregano (helaas ontglipt me de naam)

    13. Aan wat voor personen heb je een hekel?
    Leugenaars! Roddelaars

    14. Wat draag je het liefst?
    rokken

    15. Waar ga je het liefst naartoe met vakantie?
    overal waar er zon is

    16. Waar wil je je oude dag doormaken?
    maakt me niet echt uit want ik ben nog verre van oud

    17. Waar ben je geboren?
    Brugge

    18. Waar heb je gewoond?
     Brugge

    19. Naar welke sport kijk je het liefst?
    geen!!

    20. Coca Cola of Pepsi?
    Cola

    21. Ajax of Feyenoord?
    geen!

    22. Ben je een dag of nachtpersoon?

    valt te zien, maar als ik gewoon genoeg slaap krijg zowel alle 2

    23. Pedicure of Manicure? 
    Manicure!

    24. Nog nieuws, wat  je met iedereen wilt delen?
    Niet echt

    25. Wat wilde je worden toen je klein was?
    Prinses !

    26. Piercing of oorbellen?
    Oorbellen en neuspiercing

    27. Ooit al eens in Afrika geweest?
    Ja

    28. Ooit een auto ongeluk gehad?
    Ja, met de bus toen we op reis vertrokken

    29. Favoriete dag van de week?
    Zaterdag. Omdat dat de ideale dag is om eerst het huis op orde te doen, daarna nog eventueel wat te shoppen, en 's avonds ook nog leuke dingen ka doen

    30. Favoriete restaurant?
    Boston Steak House in Antwerpen

    31. Favoriete bloem?
    Passiebloem

    32. Favoriete ijssmaak?
    Hmm, ik lust niet zo graag ijs en als ik er al eens eet is het soft ijs in vanille of aardbei.

    33. Favoriet fastfoodrestaurant?
    Mc Donalds of Pizza Hut…of Steers, Wimpy's of Nando's als het buitenland ook meetelt

    34. Hoeveel keer heb je je rijexamen gedaan?
    Heb geen rijbewijs

    35. In welke winkel wil je al je geld uitgeven?

    MAC en Urban Decay qua make-up, kledij: Essentiel

    36. Bedtijd?
    Ten laatste 23 u, liefst vroeger...

    37. Van wie ben je het meest benieuwd naar de antwoorden?
    Goh, van iedereen!

    38. Laatste personen met wie je uit eten bent geweest?
    M'n vriend

    39. Waar zit je op dit moment?
    Op een stoel in de logeerkamer waar de pc staat

    40. Wat is je favoriete kleur?
    Groen en paars

    41. Hoeveel tattoos heb je?
    Nog geen, maar ik hou er wel van

    42. Naar wie stuur je deze lijst?
    Naar Shana, Justine en Mylancolia

    16-03-2010 om 19:45 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTD: HEMA NR 18
    HEMA lakje zijn goodkoop en relatief goed. Onlanks kocht ik dit kleurtje: nr 18 :'een mauve met gouden finish'. Heel jammer vind ik dat de HEMA nummers gebruikt voor z'n spullen ipv mooie namen. Maarja, een mens kan het niet al willen hé



    Dit lakje heeft zeker 2 lagen nodig!!! Anders is de kleur veel te sheer. Zels een 3de laagje zou het waarschijnlijk nog mooier maken!





    Wat vinden jullie eigenlijk van de lakjes van de HEMA?

    16-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOTD: CLINIQUE COLOR SURGE *APPLE JAM*
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Helaas vergat ik een foto te nemen van de verpakking van de gloss, maar zo ziet ie eruit op m'n lippen. De Clinique Color Surge lipglossen komen in van die plastieken knijptubes als Lancome Juicy Tubes.

    Ze zijn aan de dikke stroperige kant, maar eenmaal je ze op je lippen hebt verminderd dat effect, ze voelen niet kleverig aan en blijven lang !

    16-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Lips
    15-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOSH EFFECT POWDERS & SWATCHES
    De Gosh Effect Powders daar ben ik nog steeds verrast over hoe mooi en goed ze wel zijn Ondertussen heb ik er al 19 kunnen verzamelen waarvan ik maar enkele aan de volle prijs (iets van 7 euro) kocht. Het grotendeels kocht ik tijdens Kruidvat acties, je weet wel, 1+1 gratis of vond ik ze in van die Kruidvat rommelbakken, waar alles de deur uitgaat aan 1euro, 2.50 euro of aan niet meer dan 5 euro.

    Zelf gebruik ik ze het liefst 'nat' en daarvoor gebruik ik The Body Shop Vitamine E facemist voor. Natuurlijk kan je ook mixing medium, fix+, of je self-made mixing medium gebruiken. Ook als je ze droog gebruikt bevatten ze veel shimmer en sommige kleurtjes hebben echt zo'n duochrome ( verschilt van kleur naargelang de lichtinval) effect.

    Kijk je mee? De kleurtjes zijn 'nat' aangebracht:

    Van L naar R:  Kiwi, Plummy, Rose Gold, Bluebell
                           Blaze, Limelight, Grape, Rusty Nail


    Van L naar R: Pink Soda, Applejam, Green Fingers, Green Gate
                          Paradise, Lemonade, Greeny, Bottle


    Pineapple, Flash, Meringue

    Deze foto's zijn met flits genomen waardoor je duidelijk de prachtige shimmer ziet

    Tegenwoordig komen de Effect Powders in handigere potjes dan die van vroeger. Ze hebben een soort van 'safety-cap' waardoor je poeder niet overal in het rond vliegt als je het dekseltje opent en waardoor niet alle poeder naar boven uit het 'zeefje' komt. Ook zitten ze in makkelijke glazen potjes waardoor je direct de kleur vind die je zoekt!

    Wie is er net als ik ook zo tevreden van de Gosh Effect Powders? Hoeveel hebben jullie er? Hoe berg je ze op?

    15-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    14-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE PASTEL DELIGHT: PASTEL PINK

    Dit is het 3de en laatste lakje van de Pastel Delight Collectie.

    Op foto is de kleur wat donker uitgevallen, uiteindelijk is hij lichter irl. Persoonlijk vind ik dit niet echt een pastelkleur, daarvoor is hij ietsje te fel...Het is eerder een lichtroze kleur met gouden shimmer.



    2 lagen maken al heel mooi, maar natuurlijk kan een 3de laag het nog intenser maken. Ikzelf ben alvast superfan van de kleur!!

    14-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Notd (nail of the day)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLEEK EYELINER INK POTS
    Bij m'n Sleek bestelling zaten ook enkele van hun gelliners. Ze kosten 5,10 euro 't stuk bij alicejohavesentuals.nl . Klik op de foto's om doorverwezen te worden naar de site.

    Deze gelliners zijn volgen mij zeker ok! De paarse is ietsje aan de drogere kant. Als ik ze vergelijk met de Coastal scents gelliners dan zijn deze iets meer doorzichtig bij het aanbrengen maar je kan de kleur perfect opbouwen tot het gewenste resultaat. Ze zijn even langhoudend als die van Coastal Scents.

    Purple Rain:




    Stone Cold:




    Denim:




    Wie van jullie probeerde deze al? Wat zijn de bevindingen?

    14-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs