Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    06-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PURE INTUITION
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Een tijd geleden won ik bij Maaike van Honestbeauty enkele prijzen. Dit pakketje is er 1 van en die kreeg ik gisteren van Pure Intuition webmiss toegestuurd. Klik op de foto om te linken naar de website.


    De productjes zien er alleszins al heel leuk uit, en ik rook de items door de enveloppe heen

    Wat kreeg ik?
    * Strawberry Addiction Bodyscrub (een klompje die smelt na aanraking met water en wrijving)
    * Patchoelie-Vanille Showerbutter (heel raar, is in een klompje die smelt na wrijving)
    * Pina- Colada Handgemaakte zeep
    * Bubble Bath Bar in Romance
    * Soapy Ice Cream zeepje (in de vorm van zo'n raket-ijsje!)

    Later worden wel eens reviews gemaakt! Ik heb namelijk nog een heleboel dingen die ik eerst wil opgebruiken en reviewen!

    Alvast bedankt aan Maaike en aan Pure Intuition!!!

    06-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Soap
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTD & HOW TO:* BARBIE LOVES MAC* Youtube inspired
    Vandaag weer een fotd die geinspireerd is op een youtube filmpje. Welgenaamd van Panacea81 oftewel Lauren Luke. 

    *Barbie loves MAC* is een MAC collectie van een 3-tal jaar geleden. Oogschaduwen,lipgloss enz...hebben de kleuren die 'Barbie' draagt Ook hebben de oogschaduwen een leuke Barbie print! Zelf heb ik niks van de collectie maar met 'dupe' kleurtjes kom je al ver.

    Benieuwd hoe je deze look kan verkrijgen? Volg dan stap voor stap mee! Beetje rare expressie

    1.Breng met een grote blendingbrush een roze kleur aan in je crease.

    2. Doe dan op je bewegend ooglid een medium groene kleur. Blend deze 2.

    3. Breng in je crease een bruin-paarse kleur aan en blend de 3 kleuren.

    4. Maak diezelfde groene oogschaduw nat en breng hem aan als een eyeliner op bovenste en onderste wimperrand. 



    Benieuwd naar de originele look?Curious to see the original look?:
    http://www.youtube.com/watch?v=DAtx_YEYGWk

    Wat vinden jullie ervan?

    06-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    05-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FILMPJE: MUSTHAVES VOOR BEGINNERS
    Er is weer een filmpje ;-)

    'Met dit filmpje wil ik meiden/dames die nog twijfelen waaruit een basisstash bestaat, een beetje opweg helpen om de juiste producten te kiezen/kopen.
    Natuurlijk hoef je niet de merken aan te schaffen die ik gebruik, maar kijk je best naar de merken waar jij je prettig bij voelt. Zowel budget-merken als meer high -end merken hebben alles om een basisstash op te bouwen...'

    Veel kijkplezier!

    http://www.youtube.com/user/pimpernellakakim?feature=mhw4

    Ohja, het filmpje stopt nogal abrupt en daarom kan je het laatste woord niet meer hoor en dat is:  'gerust' ;-)

    05-03-2010 om 18:12 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FREY WILLE JUWELEN
    'Diamonds are a girls best friend' wordt toch gezegd? Hmmm, mss behoor ik tot de weinigen die houdt van die bling-bling juwelen...tenzij het erg kitcherig is

    Welke juwelen ik wel mooi vind zijn die van 'Frey Wille'...een combinatie van Oostenrijkse juwelenontwerpers, goudsmeden en kunstenaars die samenwerken om de specifiek Frey Wille creaties te verkrijgen.

    Neem zeker eens een kijkje op hun website: www.frey-wille.com

    Hier al een voorproefje!







    Voor sommigen is dit mss echt een NONO maar ik ben er alvast gek van!

    Ook de juwelen van Les Cordes vindt ik héél mooi!!! www.lescordes.be

    Wat vinden jullie ervan???Wat is jullie stijl?

    05-03-2010 om 10:56 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TIPS & TRICKS: * GO GIPSY*
    Zin in een très mysterieuze & zwoele look? Check onderstaande tips!

    Go Curly
    Helemaal gipsy: lange krullende lokken. Heb je geen krullen? Maak dan je haar een beetje vochtig en verdeel het in strengen. Deze wikkel je om een 'wokkel' of je zet ze vast met speldjes. Fohn je coupe droog, maar laat de wokkels zitten. Na een half uur maak je ze voorzichtig weer los. Verdeel met je vingers een flinke dot mousse door je coupe, terwijl je je haar 'kneedt'. Maak een scheiding en kam je voorste lokken naar achter. Bind ze losjes vast in een wrong
    Très mysterieus
    Je ogen maak je op in warme oranje- en goudtinten. Fijn detail: oranje staat mooi bij blondines en brunettes.
    Zet je wimpers aan met zwarte mascara en teken een dun zwart lijntje boven je bovenste wimperlijn. Begin bij je binnenste ooghoek, zodat je de contour van je oog volgt. Vaag het lijntje uit met een wattenstaafje en breng als eerste de goudkleurige crèmeoogschaduw aan- vaag de kleur uit tot iets over je ooglid. Daarna breng je een oranje poederschaduw aan op je ooglid.
    Maak verticale bewegingen, zodat je de oogschaduw naar buiten toe vervaagt. Zo krijgen je ogen een très mysterieuze touch. Onder je ogen teken je een lijntje met bruin kohlpotlood.
    Gebruik véél zwarte mascara.

    .
    Warme blosjes
    Je krijgt een warme uitsraling als je een bruin/oranje blush gebruikt.

    05-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mascara
    04-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIUWE COLLECTIE CATRICE & ESSENCE
    Jullie hebben het mss al op verschillende beautyblogs kunnen lezen maar de nieuwe collectie van Catrice en Essence ligt vanaf heden in de winkels.Ook ik kreeg vandaag het persbericht die ik met jullie wil delen. 
    In het Kruidvat in Brugge lag er gisteren nog niks, dus mss wel tegen het weekend...Helaas ben ik ziek en dus verplicht binnen te blijven en te rusten :-s

    Bij Catrice heet de collectie 'Pastel Delight':








    Zelf ben ik benieuwd naar de Catrice lipsticks en nagellakjes !!! Bij Essence komen onderstaande dingen er als nieuw bij en ik wil zeker eens de funky nagellakjes en nieuwe oogschaduw zien. Het armbandje vind ik mooi maar niet voor mij, het is niet echt m'n stijl...







    Wie van jullie heeft de collectie al in de winkels zien liggen? Iets van gekocht?

    04-03-2010 om 20:04 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENEFIT CREASELESS CREAM IN R.S.V.P
    Deze week kreeg ik via het swappen 2 kleurtjes van Benefit's Creaseless cream eyeshadows/eyeliners binnen. Jay! Eigenlijk zijn ze te vergelijken met de MAC Paintpots. Je kan ze dus als basis voor een andere oogschaduw gebruiken, als een gewone oogschaduw en als eyeliner. Als eyeliner vind ik deze kleur iets minder geslaagd, daar ik het een te lichte tint vind.

    De  kleur die ik jullie toon is R.S.V.P, een heel shimmery beige/champagne kleur.
    Het dekseltje is zo mooi met die liefdeduifjes!

    De kleur geswatched,


    Eenmaal je de creme aanbrengt en hij gedroogd is zit hij gewoon muurvast en is hij compleet waterproof!

    Wie van jullie probeerde al een creaseless cream van Benefit?

    04-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes
    03-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GETAGGED
    Ik werd getagged door Ann van SummerShimmer (http://summershimmer.blogspot.com/) om 10 dingen te noemen waar ik gelukkig van wordt. Dus bij deze! Ook aan Ann een dikke merci!

    1. Zonneschijn!!!  Ik ben echt een zomermens en hou van de mooie, warmte- gevende zonnestralen.

    2. Mijn familie: en daarmee bedoel ik: m'n vriend, ouders, broer en zus.

    3. M'n huisdieren: Houdini en Zohra, m'n ideale gezelschap voor de avonden/nachten alleen (vriend werkt praktisch altijd night-shifts). Ik kan ze al niet meer missen!

    4. M'n make-up: ik ben fier op m'n verzameling, en telkens nieuwe dingen uitproberen kan me echt gelukkig maken

    5. Lekker eten: hier kan ik echt van genieten, eens op restaurant gaan, nieuwe dingen proeven enz...

    6. Geuren: sommige geuren maken mij echt gelukkig: dat kan de geur van een parfum zijn, van versgebakken dingen enz...

    7. Shoppen: en dan vooral make-up shoppen, maar ook kledij, schoenen, accessoires, of dingetjes voor in huis...dat kan echt m'n dag goed maken. Ik kan zo blij zijn als een kind met nieuwe aankopen!

    8. Herrinneringen: als ik aan sommige dingen terugdenk wordt ik intens gelukkig. Met voorbeeld: sommige van de reizen die ik gemaakt heb.

    9. Nieuwe dingen ontdekken: dat kan gaan van eten tot reizen enz...

    10. Vriendelijkheid: Mensen die vriendelijk zijn maken me intens gelukkig!! Wat kost een vriendelijke goeiedag, eens vragen hoe het met je gaat enz...


    Ik tag SHANA !!!!

    03-03-2010 om 19:22 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KLEINE HAUL
    Vandaag moest ik even naar het centrum om fimo-klei te halen en ik besloot nog even langs de HEMA  en het Kruidvat te gaan.

    In de Hema kocht ik:


    Hema's nieuwe penselen zijn echt wel de moeite waard hoor! Ik ben vooral helemaal verliefd op die voor eyeliner! Ook de concealer heb ik nu al gans de middag aan en vindt ik super!

    In het Kruidvat kocht ik dit:


    4 Catrice waterproof eyeliner pensils, elk aan 1.99 't stuk (vaste prijs!). En waterproof zijn ze! De kleuren zijn: donkergroen, donkergrijs, donkerblauw en zwart.
     
    Ook kocht ik nog een 2True oogschaduw (2.99 't stuk), een shimmery cremekleur, ideaal als highlighter.


    De swatch, helaas is foto wat wazig maar zo zie je wel de shimmer.


    Swatches van de eyeliner potloden:


    Aaah enkele aankoopjes maken m'n dag altijd goed!

    03-03-2010 om 18:38 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOMEMADE MIXING MEDIUM
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Al een hele tijd gebruik ik TBS Vitamine E facemist als mixing medium voor m'n pigments. Maar de laatste tijd begonnen m'n ogen ietwat te irriteren na gebruik (dankzij het beetje alcohol die erin zit)...dus moest ik opzoek naar een andere oplossing.

    In de MAC winkel wou ik hun Mixing Medium aanschaffen maar die is wat aan de prijzige kant...tot enkele mede-blogsters me vertelden dat zij hun MM zelf maken en dit veel goedkopern en supermakkelijk is. Zogezegd, zogedaan !!

    Wat heb je nodig?

    * 1 fles je (cosmetische) glycerine, te koop in Di, Kruidvat, apotheek enz..
    * gedistilleerd water, in elke supermarkt (te vinden bij strijkwater)
    * een spuitflacontje

    Hoe doe je het?

    Meng 1/4de glycerine met 3/4de gedistilleerd water en that's it! Om juist af te meten gebruik ik het dopje van de fles.

    Voor gebruik spuit je ietwat va de mixing medium op je penseel en dip je in de oogschaduw. Je zal zien, je oogschaduw wordt intenser van kleur, hecht aan je ooglid waardoor de oogschaduw niet creased, en geen last meer van rondvliegend poeder!!

    03-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Tips & Tricks
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOTD : YR PERFECT LIPS in CORAIL ECLATENT
    Deze gloss en potlood kocht ik onlangs samen met nog een ander kleur, voor een luttele 8 euro.De kleuren zijn perfect op mekaar afgestemd en de gloss geeft tenminste kleur. De kleur doet me denken aan een zomerse perzik-coctail.



    Potlood is heel zacht in gebruik, eerder cremig en blijft lang.



    Ik vind dit het perfecte zomerse kleurtje,

    Er zijn helaas maar 2 kleuren te verkrijgen en moesten er eventueel meer bijkomen dan wil ik ze zeker uittesten!

    Wie van jullie probeerde dit kleurtje al?

    03-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Lips
    02-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REVLON MATTE BLUSH in PERFECTLY PEACH
    Eindelijk, na lang zoeken vond ik DE perfecte matte blush ! Het gaat om Revlon's Perfectly Peach Blush. Ik kocht hem in de Inno in Oostende voor iets van rond de 10 euro.
    Dit is wel duurder dan dat je hem bv in de US zou kopen.

    Hij is echt compleet shimmerloos dus is hij zo mat als mat maar kan zijn! Ideaal als een everyday-blush en nog idealer om te gebruiken bij een look waarbij je ogen bv al veel shimmer bevatten!




    Wat vinden jullie van matte blushes?

    02-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Blush
    01-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FEBRUARI FAVORIETEN

    Vandaag is het weer eens tijd om jullie mijn favorieten van afgelopen maand te tonen !

    * Sleek Original Pallet: prachtige felle, langhoudende kleurtjes, een veelzijdig pallet.
    * Yves Rocher Blush: zachtroze kleur met subtiele gouden shimmer, ideaal voor een lente-face.
    * MAX liquid liner: waterproof en handig in gebruik.
    * Clinique High Impact mascara: geeft m'n wimpers de gewenste volume.
    * Smashbox Tint: blush/bronzer/highlighter. Multifunctioneel product.
    * Biocura nachtcreme (van ALDI): héérlijk geurend en voedend!!
    * Biocura dagcreme (van ALDI) : luchtige dagcreme met subtiele geur, hydraterend genoeg doorgans de dag.
    * Yes to Carrots oogcreme: I'm so in love with this!
    * The Body Shop Black Velvet Apricot BodyButter:
    Ruikt gewoon heerlijk, voelt en voedt super ! Just smells delicious, feels great and moisturises great!

    Wie van jullie vindt 1 of meerdere van bovenstaande producten ook zo schitterend?

    01-03-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    28-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAYBELLINE CHARCOAL SMOKES QUAD
    Remember de leuke RAOK waarover ik vertelde deze week? Vandaag probeerde ik een eye-look met het Charcoal Smokes Palletje. Dit is het resultaat:



    Ik gebruikte de zilveren kleur op de 1ste helft van m'n ooglid, de 'lid' kleur op de 2de helft, de 'crease' kleur in m'n crease en als laatste maakte ik de look aan de buitenkant nog ietsje donkerder met de 'outer' kleur.






    Persoonlijk vind ik het heel handig dat er op de oogschaduw geschreven staat waar je de kleurtjes kan gebruiken. Dit is een makkelijke 'guideline' voor beginners.
    Toch hoef je dit niet noodzakelijk te doen en kan je de kleurtjes aanbrengen zoals je zelf wil !Ook op de achterkant van het doosje met een foto waar de nummertjes bij geschreven staan aanvankelijk welke look je wil.

    De oogschaduw zelf is heel fijn van textuur. Alle kleurtjes in dit pallet bevatten veel pigment, terwijl in andere palletjes kleurtjes zitten met weinig pigment. Daarom denk ik van de palletjes te depotten (dus de kleurtjes die veel pigment hebben in een ander palletje steken).
    De oogschaduw brengt makkelijk aan en met oosgschaduw-primer blijft hij héél de dag.

    Hebben jullie al ervaring met Maybelline e/s? Zoja, wat vind je ervan?

    28-02-2010 om 17:07 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:FOTD (face of the day)
    Tags:maybelline, eyes
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URBAN DECAY ALICE IN WONDERLAND PALLET
    Bijna 2 weken geleden kreeg ik eindelijk m'n langverwachte UD AIW pallet binnen   Eigenlijk is dit pallet eerder een Collector's Item aangezien bijna alle kleurtjes ook in andere UD palletten zitten.

    Zoals ik al zei: een 'Collector's Item'...dus nee, ik had dit pallet eigenlijk niet nodig...maar ik wou het wel om aan m'n collectie toe te voegen. 2 voordelen zijn: ik heb een back-up van alle kleurtjes, en doordat UD in vele palletten een mini UDPP steekt heb ik nu ook m'n voorraadje daarvan

    Sommigen zullen mss niet begrijpen waarom ik een pallet koop waarvan ik de kleurtjes eigenlijk al heb. En eigenlijk hoeft niemand daar iets op te zeggen ook want ik doe met m'n geld wat ik wil... Klinkt mss cru gezegd maar het is zo!  M'n make-up is m'n verzameling...en ik trek er me ook niks van aan als anderen nu postzegels of stenen beeldjes verzamelen...elk z'n hobby!

    Dit pallet vind ik echt supermooi, wat denken jullie ervan?





    28-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    Categorie:Urban Decay
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIGUINE MELODIE ARDENTE PALLET
    Het laatste ( 6 e/s) Biguine pallet  
    Net zoals de 2 vorige paletten bevat ook deze veel pigment en shimmer. Deze heeft eerder warme kleuren, terwijl het Ardente pallet eerder koude kleuren heeft.




    Samen met het groene pallet zijn het m'n favorieten van de 3 palletten die ik heb!

    Wie van jullie heeft er ook 1 of meerdere  Biguine items?

    28-02-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Eyes


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs