Inhoud blog
  • VERHUIST
  • SNEEK PEAK
  • COLORFULL SERIES
  • SOS NAILCARE BALM by ESSENCE
  • SUHADA DEOSPRAY MET PAPAYA & GROENE THEE EXTRACTEN
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben Kim , en gebruik soms ook wel de schuilnaam pimpernell aka kim.
    Ik ben een vrouw en woon in Brugge (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 01/09/1982 en ben nu dus 41 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: alles wat met beauty te maken heeft.
    Rondvraag / Poll
    Welke is jouw favoriete lippenbalsem?
    Carmex
    good old Vaseline
    Rosebud Salve
    Labello
    Bodyshop Lipbutters, eender welke
    andere?
    Bekijk resultaat

    pimpernell
    De site voor foto's, reviews en swatches voor alles wat met beauty en make-up te maken heeft!
    11-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF HAUL
    Toen ik een héél eind geleden een ELF nagellakje aanschaftte was ik héél verrast van het resultaat, daarom besloot ik om er nog enkele aan te schaffen ! Het werden er in totaal 9 en dit zijn ze:



    Van links naar rechts:  Champagne, Mod Mauve, Pearl Pink, Gum Pink, Sunset, Berry Pink, Fushia, Black en Red Velvet. Allen kwamen ze op 1 euro 't stuk.

    Ik kocht ook nog een handcreme met melk en honing, die kostte 3.50 euro:



    Natuurlijk volgen er nog ongetwijfel reviews !!!!!!!!

    11-01-2011 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    30-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEHAULED
    Deze morgen trok ik nog even 't stad in om enkele nieuwjaarscadeautjes aan te schaffen, helaas bleef het niet alleen bij cadeautjes voor anderene en trakteerde ik mezelf dus op enkele nieuwe spullen

    De nieuwe Essence I love Berlin Collectie was blijkbaar net aangekomen, want er was nog niks weg. Daarvan kocht ik deze 3 nagellakjes, Buddy Bear, I'm a Berliner en Green Grass:



    De blauwe kleur is in het echt niet zo fel en gaat eerder naar een muisgrijsblauw. Deze 3 lakjes waren de enige items van de collectie die me aanspraken.

    Ook de Catrice Urban Baroque collectie was er en daarvan was er slechts één item die me kon bekoren en dat is het Illuminating Powder:



    Helaas vergat ik een foto te nemen van de poeder als hij open is, maar dat krijgen jullie dan wel te zien bij de review Ik kan al één ding zeggen, ik vind hem er héél mooi uitzien!

    In The Body Shop vond ik deze ultrasize Moringa Showergel, 750 ml:



    Deze fles is een nieuw formaat in het assortiment. ?aar 't zijn zouden er ook nog grotere bodybutters te verkrijgen zijn al waren die nergens in de winkel te bespeuren. Voor dit formaat betaalde ik 12 euro.

    Ik kocht ook nog deze Cranberry Joy bodybutter en deze was -25%:



    Daarna liet ik me nog eens gaan in de Six en bracht ik deze juwelen mee, allemaal ringen:

    30-12-2010 om 16:37 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Haul
    03-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TARTAN TALE by MAC, DE BUIT
    Zoals gisteren vermeld toon ik jullie vandaag de buit van de Tartan Tale Collectie !



    Bovenaan op de foto zie je de 'My Scottish Fling Mineralize Kit', daaronder zie je 2 oogschaduwpalettes.

    De kit bevat :
     
    Zoomlash Mascara, Budding Romance Lipglass:



    Fresco Rose Paintpot:



    Pink Split Mineralized oogschaduw:




    Op de foto hieronder zie je de Dashing Lassie (groen) en de Reelers & Rockers (geel) palettes.



    Beide palettes bevatten 6 tinten:



    Links de kleuren: A Dashing Lassie, Once Upon A , Magical Mist, Bronze, Buckwheat en Showstopper
    Rechts de kleuren: White Rabbit, Melt My Heart, Carbon, Family Treasures, Gaelic gold en Crown & Sceptre

    Swatches volgen ongetwijfeld later nog!!!

    03-11-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    01-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SLUIS HAUL
    Vandaag had ik een dagje Sluis gepland, en kwam met een aantal leuke koopjes terug   Ik keek vooral uit naar de nieuwe MNY (het jongere zusje van Maybelline) collectie.

    Om eerlijk te zijn, ik vond het niet zo spectaculair...: en had er eigenlijk meer van verwacht...Ik kocht wel enkele nagellakjes en blushes en die zijn dan ook de enige items die er voor mij echt uitsprongen. Dit zijn ze:







    In de Hema kocht ik ook nog een drietal lakjes:


    In 't Kruidvat kocht ik dit, 2+1 gratis:

    Eén van onze laatste stops was de Action waar ik ook graag rondkijk voor beautyspullen zoals douchegels en bodylotions. Helaas was het aanbod deze keer nogal miniem en kocht ik alleen en dagcreme van Vaseline. Buiten beauty-items vond ik daar nog enkele kookboekjes en bakspullen.

    Natuurlijk worden alle items later gereviewd!!


    01-11-2010 om 21:15 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    24-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GENT- HAUL
    Gisteren ging ik samen met een trouwe bloglezeres shoppen in Gent, uiteindelijk kwam  Hanne van Snowwhiteglamour ons vergezellen en ons wat gidsen door 't Gentse Dankjewel hiervoor! Het was leuk :)

    Ik ben binnen m'n budget gebleven en had zelfs nog cash over om enkele lekkernijen aan te schaffen, als lunch hadden we de héérlijkste spaghetti die ik tot heden gegeten heb. De 'Kastaar' spaghetti vanuit de gelijknamige bistro .

    Tijdens 't rondsnuffelen kwamen we te weten dat Planet Parfum nu ook -(en gilt superluid!!!)- OPI verkoopt !!!! Ik kocht geen enkele lakje want ik was helemaal overdonderd over 't grote gamma Maar ben blij te weten dat OPI nu ook daar te vinden is!

    In de Di kocht ik dit:


    Park Avenue, een voor mij nog onbekend budget-merk. De blush kostte me 3.90 euro 't stuk. WnW gaat uit 't assortiment en was daarom aan -50%, dus kocht ik de WnW Shine lipstick.

    Ook in de Di vond ik dit:



    Niet alleen de verpakking is supermooi, kijk en kwijl naar dit 'dupe' product van Too Faced en dit voor een euro of 6 !:




    In 't Kruidvat kocht ik 2 nagellakjes: Een bruine cremekleur en een rose/paars met prachtige blauwe shimmer:



    Bij Yves Rocher was alles aan -50% en daar kocht ik deze 'sheer' foundation, die me al eerder was opgevallen:



    Charlotte, de dame waarmee ik ging shoppen bracht me de langverwachte Benefit PowderFlage mee. Die bestelde ze voor mij en voor haar op één of andere website en nu is hij eindelijk van mij!



    Eén van onze laatste stops was de MAC, hier kocht ik uiteindelijk nog 3 items. 2 blushes, waaronder ééntje van de Vinomous Villaines collectie en m'n eerste MAC lipstick.



    Moe maar voldaan gingen we nog een lekker stuk taart gaan eten bij de Exki  en daarna zakten we af naar de Mc. Donalds!

    24-10-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Haul
    02-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JIP & JANNEKE BIJ DE HEMA
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Bij de HEMA verkopen ze sinds kort enkele 'very cute' make-up items. Iedereen weet dat de Hema rond Jip & Janneke draait, en daar maakten ze nu dus enkele mooie make-upjes van!

    Wie denkt aan prullerige kindermake-up heeft 't mis ! De itempjes die ik kocht vind ik alvast super!

    Trekt deze collectie jullie ook aan? Of ben je niet zo'n Jip & Janneke fan?

    02-08-2010 om 11:55 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Tags:bronzer, lipgloss, hema, borstel
    29-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAUL: LUIK EN BRUSSEL
    Vandaag maakten m'n mama, zus en ik een uitstapje naar Luik en Brussel. Oorspronkelijk was het alleen Luik maar daar waren we wat teleurgesteld dus maakten we een tussenstop in Brussel Noord. Naar de Rue de Brabant om exact te zijn!

    Indien je nog nooit in Rue de Brabant geweetst bent, DOEN! zou ik zeggen Vooral als je van budgetshoppen houd!

    Bon, ik zei al dat we oorspronkelijk alleen naar Luik gingen gaan, als hoogtepunt hadden we de PRIMARK op 't menu ! Buiten die ene winkel die echt de hemel is, stelt Luik volgens mij niet echt veel voor...alle andere winkels vind je hier ook, en je hoeft er alvast geen 4 uur heen en terug voor op de trein te zitten...

    Het enige wat ik kan zeggen: WAAROM hebben wij geen Primark en hoef ik er het halve land voor af te rijzen?? Ik ben er zeker van dat een winkel al deze het in ELKE stad goed zou doen!!!

    Bij de Accessoires liet ik me nogal gaan Als je bedenkt dat items maar 2 en 3 euro kosten!!! Kijk en zie:



    Strikjes oorbellen links zijn van New Look, en uiteindelijk betaalde ik nog eens de helft, dus 1.50 euro. Alle andere oorbellen waren 2 euro, ook voor een setje van 3 paar. De vlinder-oorbellen waren 3 euro.


    Oorbellen 2 euro, Bloemenringen en strikjesring, 3 euro 't stuk.


    6 paar knopjes-oorbellen voor 2 euro! Toen besloot ik maar 2 soorten mee te nemen. Ook het kaartje met 9 paar knopjes oorbellen was 2 euro.


    Luipaardprint ballerina's, 2 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die waren origineel 9 euro en afgeprijsd voor 2 euro.


    Armband, 3 euro. In een eerdere shoplog kocht ik al deze armband in de gele versie maar dan in de New look. In de New Look betaalde ik voor een set van 4 armbanden, waarvan deze maar in geel 3 hele dunne metalen bandjes, maar liefst 17 euro....!

    Ik kocht ook nog kledij, waar ik uit luiheid geen foto's meer van nam. Ik kocht: een zwart giletje met ronde bolletjes als knoop, een geel giletje met hartjes als knopen, een pijama, een sjaal en kousen...

    Voor alle bovenvernoemde dingen betaalde ik samen 55 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    In de Di:



    Tot mijn grote vreugde vond ik in de Di een make-upstand van Wet N Wild. De ganse stand was aan -50% en er was bijna niks van keuze meer buiten de items die ik kocht, en ook daarvan waren maar een stuk of 2 items extra. Voor alles samen betaalde ik 12 euro...!

    In Rue de Brabant in Brussel Noord kocht ik:


    Ook hier kocht ik nog een aantal spullen maar het gaat meer om voedingswaren: olijven, dadels, kruiden...

    Wie van jullie ging al naar de Primark? Wie was net zo overdonderd van hun megagrote gamma aan spullen en supergoedkope items?? Ging iemand al eens naar Rue de Brabant in Brussel Noord?

    29-07-2010 om 23:24 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    23-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KLEINE BOOZYSHOP-HAUL
    Vandaag kreeg ik m'n Boozyshop bestelling binnen! Wat bestelde ik allemaal?

    Diamond Cosmetics lakjes:

    Tranquility, Sandalwood, Blue Fantasy, I Lilac You A Lot, Oh Tiff!! en Pink Paradise

    Arissa quad in Bronzed Beauty en Arissa duo in Jungle Fever:


    WnW nagellakje in Tickled Pink:


    Ik had ook nog Chainmail Charm en Seafoam Spray besteld maar helaas zaten die niet in het pakketje wegens niet voorradig Die worden wel nog nagestuurd, oef!

    23-07-2010 om 14:54 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Tags:nagellak, diamond cosmetics
    20-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN HAUL & MEET
    Laatste zaterdag hadden Steffi van Make-up blog en ik afgesproken om Antwerpen onveilig te maken ! Het zit eigenlijk zo, we waren al lang aan het zagen tegen mekaar dat we wel nog eens naar Antwerpen wilden gaan shoppen, en we wilden mekaar ook nog wel eens zien aangezien het goed klikt tussen ons. Zo kwam dus onze 'spontane' mini- meet wording!

    Even een sfeerfoto:


    De buit ! Let wel, dit zijn zakken van ons beiden:


    Nu gaan we over naar wat ik allemaal kocht, ik had namellijk een budget aangezien ik de laatste maand al véél gekocht heb ...Aangezien ik veel kocht ben ik toch binnen mijn budget gebleven!

    Sabon:

    Sweet Summer Shower Oil, een heerlijke LE geur, ideaal voor de zomer!

    In 't Kruidvat:

    Sally Hansen Instant Strenght nagellak, al veel van gehoord maar nog niks geprobeerd. Afgeprijsd van 8.99 euro naar 2.50 euro!
    M'n tandenborstel was dringend aan vervanging toe, dus daarmee: een nieuwe

    H & M:

    Deze lakjes krijgen héél goede reviews, dus wou ik ze ook aanschaffen. 3.95 euro 't stuk, daarvoor kan je niet sukkelen. De kleuren vind ik alvast supermooi! Van links naar rechts: Bella's Choice, Blue My Mind, Get a Rose 4 Me en deeply in Red with U.

    H & M: helaas ietwat onschepe foto:
     
    De Coconut Lime Shimmer Body Mist die ik al eerder zag bij Joliette en die heerlijk ruikt! Een héél mooie shimmery groengouden oogschaduw, Jade Dust genaamd

    Random:

    Hema lakje, Deborah Lakje en Catrice Caramé lipgloss

    In de MAC en Shu Uemura:

    Bronze Pigment, Brown eyeshadow, Gold Flecks Pigment

    Claire's:

    Ik heb al zo'n creamy e/s pallet waar ik héél tevreden over ben, en besloot een kleiner formaat aan te schaffen voor als ik ergens naartoe ga.

    Zoals ik al eerder zei: Ik heb deze maand héél veel geshopt, lees: nagellak dus nu hou ik het een tijdje voor bekeken!!!

    20-07-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Haul
    14-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE CATRICE CARAME & ESSENCE RETURN TO PARADISE HAUL
    Ook ik schaftte vandaag enkele items aan van de nieuwe LE Catrice Caramé en Essence Return To Paradise collecties! Swatches hebben jullie ongetwijfeld al op verschillende blogs zien rondkomen, dus die zal ik deze keer niet doen

    Foto's zijn ietsje donker uitgevallen maar je krijgt toch een idee.

    Catrice:

    3 van hun LE lakjes: Bronzed Brown, Spiced Bronze en Berry Bazaar

    Graag wil ik van deze collectie ook nog de 2 eyeliners, daar ga ik eventueel morgen nog om.

    Essence:

    oogschaduwtrio, shimmer powder, een eyeliner pen en een nagellak in de kleur Back To Paradise, een héél donkergroen, bijna zwart.

    Wat kochten jullie uit deze collecties? Of spraken ze je niet echt aan??

    14-07-2010 om 21:49 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Haul
    05-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FORGOTTEN HAUL
    Deze week kreeg ik ook nog een andere nagellakhaul binnen, namelijk enkele nagelakken die ik besteld bij Beauty-Queen. Het gaat om deze:

    De Under the Mistletoe collectoe, een collectie van 5 verschillende roodtinten + een sneldrogende topcoat. Dit was aan solden, bijna 10 euro minder dan de originele prijs!



    Essie 'Haute As Hello' en China Glaze 'Afterglow'


    De laatste maand haulde ik nogal veel nagellakken, dus hou ik het nu een tijdje voor bekeken. Momenteel heb ik alle kleurtjes verzameld die me leuk leken van China Glaze (al heb ik er nog 2 op m'n wishlisht)...dus doe ik nog even met deze verder!!

    Alle kleuren komen ongetwijfeld nog aan bod in een review!

    05-07-2010 om 00:11 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    03-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY'S LILLE HAUL
    Sowieso ga ik 1x per jaar soldenshoppen (of make-upshoppen) in Lille (Rijsel), en als ik kan ga ik zelfs 2x. Eenmaal als 't solden is in de zomer en een keer in januari.

    Vandaag was dus de dag In Lille zijn er véél meer merken verkrijgbaar dan hier in ons Belgenlandje. Denk NARS, Urban Decay, Bobbi Brown, Too Faced, Bare Minerals enz...

    Wacht kocht ik? Be Prepared!!

    In de Sephora:

    * 2 Make Up For Ever (MUFE) Aqua Creams in de kleuren nr 12 en 13, waarover later meer.
    * Een Stippling Brush v.h. Sephoramerk zelf, was aan de helft vd prijs: 9.50 euro ipv 19 euro
    * Benefit Creaseless Cream in Bunny Hop, aan de helft vd prijs: 9.50 euro ipv 19euro
    * Too Faced Eyeshadow Duo in George & Weezie


    * MAC Higlight Powder vd To The Beach Collectie, was aan -10%
    * MAC Old Gold Fullsize Pigment, was ook aan -10%


    Mijn eerste eigen LUSH aankopen
    * Sucre Vanillé Talkpoeder, ruikt héérlijk!
    * Aromarant Deodorant


    * Rouge Baisier: Anis Etonnant, gekocht in Gallerie Lafayette
    * OPI Bling Dinasty, een niet alledaagse gouden kleur, Gallerie Printemps
    * Sinfull Colors Daddy Girl, Gallerie Lafayette
    * Mavala Acid Yellow
    * Mavala Electric Green
    * Onbekend Konad lakje, gekocht in een kapperswinkel


    * Après Shampoo met Arganolie en Karitéboter


    Ergens in een van de zijstraatjes van de winkelstraat is er een klein make-up winkeltje die overstocks van Maybelline, Rimmel, l'oreal enz...verkoopt. Items kosten tss de 1 en de 6 euro, dus goedkoper dan wanneer je ze anders aanschaft. De foto staat scheef en is wat donker maar je krijgt toch een idee


    Van een onbekend merk voor mij toch (Be -Yu) kocht ik deze palletjes + ook de 2 op onderstaande foto. De palletjes waren elk aan -50% en kwamen elk op een 3euro uit. De onderste foto is helaas donker...



    Een heleboel nieuwe items waar ik weer vele keren pret aan ga beleven !!! Swatches en reviews volgen ongetwijfeld nog!

    Deden jullie al goeie make-up soldenkoopjes???

    03-07-2010 om 22:55 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    28-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CATRICE LE CRAZY ABOUT COLOUR E/S

    Woensdag kocht ik deze oogschaduw-duo's van de nieuwe Essence LE Crazy About Color oogschaduw en blush.:



    Allereerst, de verpakking vind ik héél mooi, als je van funky kleurtjes en streepjes houdt is dit je ding! Maar niet alleen de verpakking is kleurrijk, ook de oogschaduw is 'bright' zoals de naam van de collectie al prijsgeeft.

    Telkens toon ik jullie het duo in close-up, met dan daaronder een foto van de swatches.

    Adorable duo:




    Colour Affair Duo:




    Dare It duo:




    Zoals je wel ziet op foto bevat het laatste duo wat minder pigment, maar het zijn dan ook lichtere kleuren dan in de andere duo's. De oogschaduw is makkelijk aan te brengen, blend goed en blijft de ganse dag (met een goeie e/s primer).

    28-05-2010 om 00:00 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Haul
    27-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELF HAUL
    Eindelijk na ongeduldig wachten kreeg ik vandaag m'n ELF haul binnen! Man, wat is ELF snel zeg !!! Dinsdag deed ik de overschrijving en vandaag (donderdag) heb ik het pakket al gekregen! JAY voor ELF!

    Ik waarschw jullie wel: het is een grote bestelling   Maar sommige dingen wou ik al een tijdje en nu kocht ik het allemaal ineens...

    De 3 Studio bronzers: Warm, Golden en Cool:


    Transparent MatIfying Powder, Complexion Perfection en de Eye Transformer :


    De 6 studio line blushes:


    Eye Primer & Liner Sealer, Duo Stick eyeshadow/eyeliner, 3 multi-use sticks in Persimmon , Golden Peach en Bronzed, een met ooogschaduw gevuld Custom Compact.


    5 van de 'gewone' blushes waarvan ik de 2 rechtse eigenlijk al heb maar bijna op zijn...


    2x de handwash: kersen en aardbeien.


    Ik kocht ook nog 2 oogschaduwpenselen van de gewone lijn en 2 van die lege 'custom' palletjes, daar passen nl ook MAC oogschaduwen in...

    27-05-2010 om 20:32 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Tags:elf
    25-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRUIDVAT HAUL: ESSENCE, CATRICE
    Aangezien het vandaag nog steeds mooi weer is en ik niet moest werken besloot ik een fietstochtje te maken naar een dorp (Oostkamp) hier een eind verder, ik was al een tijdje aan het wachten op de nieuwe Essence Crazy about Colour lijn, maar het Brugse Kruidvat heeft blijkbaar geen haast!
    Dankzij het mooie weer had ik er dus wel een fiestochtje tussen de velden en boerderijen voor over Het Kruidvat in Oostkamp is mooier, groter en netter dan het Brugse Kruidvat en daar het niet midden in het centrum van Brugge is, heb je meestal grote kans dat alle LE's er nog zijn en er véél minder volk rondloopt.

    M'n geluk kon niet op toen ik deze zag:

    Dare it! e/s duo, Colour Affair e/s duo, Adorable e/s duo en Colourmania multi-color blush.

    De verpakking is zoooo mooi, al vergat ik er wel een foto van te maken . Als je houdt van funky kleurtjes en streepjes, dan is dit je ding! De oogschaduw bevat verbazend veel pigment, de multicolor blush iets minder maar zal ideaal zijn als highlighter of de kleurtjes apart als oogschaduw.
    Helaas zag ik nergens de lipstick, waar ik eigenlijk ook wel benieuwd naar was...

    Ik kocht ook nog dit:


    En dit, een Gosh lakje in Blue Monday en een 2B nagellakje :


    De laatste foto is iets donker uitgevallen maar je ziet wel de mooie shimmer van het Blauwe 'Blue Monday' lakje van Gosh...Het 2B kleurtje is een bordeaux-kleur met een blauwe glans, heel speciaal.

    M'n nagellakfase is nog steeds niet over e daarom vind ik het schitterend dat je bij Essence en Catrice echte budgetspullen kan kopen om je nagels te 'pimpen'...check het Nail-Art item met de verschillende versiering erin.

    25-05-2010 om 16:20 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Tags:essence, catrice
    22-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NARS BALTHAZAR DUO E/S
    Via het swappen kreeg ik gisteren een leuk pakketje binnen, waarvan deze NARS Balthazar Duo Oogschaduw.



    De kleuren kan ik het best omschrijven als een Curry kleur en een Saffraan kleur :


    Zoals de meeste NARS oogschaduwen zijn deze heel zacht in textuur, bevatten ze superveel pigment en zijn ze langhoudend. De swatches zijn genomen zonder primer, dus, puur op m'n huid.

    Dit zijn kleuren die ik ongetwijfeld veel zal dragen aangezien ze mooi combineren met m'n bruine ogen, tegelijk zijn ze mooi voor overdag maar zijn ze ook speciaal genoeg om te gebruiken voor een avondlook!

    Wat vinden jullie van NARS oogschaduw?

    P.S. Morgen krijgen jullie het andere items uit het swappakketje te zien!

    22-05-2010 om 12:25 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Haul
    14-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY'S SHOPLOG
    Vandaag ging ik even het stad in om een nieuwe foundation aan te schaffen...Ik wou eens een echte budget-foundation dus neusde ik es rond bij de Catrice en Essence shappen.

    Uiteindelijk kon ik heel moelijk kiezen en bracht ik er 3 mee :-s. 2 van Essence: Soft & Natural en de Stay All Day, beiden in de kleur soft honey. Bij Catrice koos ik voor de Perfect Resist foundation in de kleur Sand.

    Ook bracht ik nog een Essence nagellakje mee in de kleur Spot On, een oogschaduw in Irresistable en van Catrice hun laatste nieuwe LE lipgloss in Ocean Sunrise. Ook bracht ik een nieuwe tube van m'n favo dagcreme mee.



    Ik ging nog even langs bij de HEMA, en met hun nieuwe make-up zijn ze echt 'spot on' met de nieuwe make-up trends! Neon loakjes en pastellakjes!
    Hiervan bracht ik 3 pastel lakjes mee, paars, blauw en groen EN ik vond er ook een Matte Topcoat!


    Ik was ook nog even in L'Occitane, om een kijkje te nemen naar de nieuwe oogschaduw en blushes. Vandaag nam ik er geen mee, maar deze week ga ik er ongetwijfeld wel nog om !

    14-05-2010 om 15:15 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Haul
    Tags:catrice, kruidvat, hema
    26-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEAUTYLICIOUS HAUL
    Zoals jullie op menig blogs waarschijnlijk al hebben kunnen lezen was zaterdag in Gent een Beautylicious-feestje. Beautyilicious is een webshop waar je alleen 'buitenlandse' voor sommige nog onbekende merken kan aankopen. Ik zal verder niet in detail treden- dat hebben de meeste blogladies al gedaan- en ikzelf zou het niet beter kunnen uitleggen !

    Zelf hield ik het bij 3 items, en dit zijn ze:

    the Balm Overshadow (minerale e/s) in You Buy, I'll Fly.
    the Balm Shady Lady (poeder e/s) in Mischievious Marissa
    Eyeko Tinted Cream

    M'n wishlist was eigenlijk nog véééééééééél groter maar m'n portefeuille hélaas niet ;-)

    In de goodiebag zat:

    Principessa staaltjes (die ik eigenlijk ruilde met Hanne, zij wou m'n  Jelly Pong Pong Mascara...)
    Jelly Pong Pong lipbalm in een leuk rond doosje met een orchidee.

    Iedereen mocht ook een lotje trekken en daarmee won ik dit, en ik ben niet de enige die dit leuk vindt :

    26-04-2010 om 20:04 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul
    14-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BUDGET HAUL
    Wie de super super super budgetwinkel 'Action' kent weet waarover ik zal spreken ;-)

    Ik kon me niet inhouden en kocht deze spullen + nog enkele interieurdingetjes die ik niet zal tonen

    Transparante lipgloss met een smaakje 0.75 cent voor 2 stuks. Héél cute: in de tubes zit een bloem !


    2 Max lipglossjes voor 0.99 cent voor beiden


    Lola Color Parfum (dupe/fake voor Beyond Paradise van Estee Lauder) 2.79 euro, Harmony Dream Parfum 1.59 euro


    Handtas 3.79 euro


    Handtas 3.79 euro


    Make-up sponsjes 0.59 euro, MAX poederfoundation 0.79 euro, 3 paar valse wimpers 0.79 euro voor de 3

    De foundations zijn in de kleur 'Nude' en 'Tan', Nude is exact dezelfde kleur als m'n MAC MSF in Medium !!!!

    Nog 2 lakjes van MAX cosmetics 0.45 euro 't stuk


    De catrice Go Snow Cream blush voor 1.25 (was afgeprijsd) en 2 Miss Sporty Blushes. De Miss Sporty blush kostte 2.99 en de 2de aan de helft van de prijs...

    Nu zullen jullie mss denken, het zal wel goedkope 'crap' zijn maar bij vorige ervaringen met MAX Cosmetics aankoopjes viel dit eigenlijk wel goed mee!

    Alles wordt op tijd en stond wel nog eens ge-reviewd !!!!

    14-04-2010 om 20:07 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Haul
    09-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN SHOPPINGHAUL
    Gisteren ging ik met 2 vriendinnen een dagje shoppen in Antwerpen !!! Jay! Ik had die ochtend nog gedacht: 'wie weet kom ik wel eens Lisha en Nini tegen' aangezien die 2 toch ook eens regelmatig Aaantwaaarpen onveilig maken ;-)

    Eenmaal aangekomen hadden we eerst een stop in Starbucks toen ik opeens m'n naam hoorde roepen! 1 x raden: Lisha en Nini Na een kort praatje gemaakt te hebben (en wat verdere uitleg over waar bepaalde beautyshops te vinden...) ging ieder z'n eigen weg!!! In de H&M kwamen we mekaar (+ enkele andere beautyblogsters) dan nog eens tegen..LEUK !

    Man,man wat is shoppen vermoeiend!! ;-) Ik was gisteravond kapot! Maar bon, een mens moet soms al eens zichzelf opofferen hé

    Benieuwd wat ik buit gemaakt heb?

    In 't Kruidvat:

    2 Goshlakjes aan 1 euro 't stuk: de kleur Mulberry en dan een onbekende nr 536. Nog 4 van de nieuwe Catrice lakjes: Big Spender Wanted, Let's Mauve On, Sweets For My Sweets en Just Married.

    In cosmeticary:

    Essie 'Flawless' en OPI Princesses Rule

    In de H&M en Veritas:

    H& M blush in 'Sweet Rose' en een zomerse ketting

    In de MAC:

    MAC Stacked 2!, MAC Blacktrack Fluidliner, MAC Starviolet, Mythologie en Nocturnelle

    En als laatste nog 2 paar ballerina's:




    's Middags hebben we lekker gegeten bij de Italiaan (ergens aan de eiermarkt). Ik had een héérlijke pizza met ansjovis, kappertjes en olijven..MMMmmmmmmmmmm

    Het was weer een geslaagde dag!! Voor herhaling vatbaar! ;-)

    Voor de andere beautyblogsters: ik ben wel eens benieuwd wat jullie allemaal buit gemaakt hebben hoor!

    09-04-2010 om 10:01 geschreven door pimpernell  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Haul


    Archief per week
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/11-05/12 -0001

    Categorieën
  • Blush (50)
  • Body (54)
  • Bourjois (3)
  • Bronzer (14)
  • Budget make-up (0)
  • Colorfull Series (19)
  • Dior (3)
  • E.L.F (9)
  • Eyes (124)
  • Face (50)
  • FOTD (face of the day) (111)
  • Foundation (12)
  • Hair (16)
  • Haul (35)
  • Lancome (3)
  • Lips (77)
  • MAC (11)
  • Mascara (47)
  • Nagels (41)
  • NARS (2)
  • Notd (nail of the day) (85)
  • Parfum (38)
  • Recepten (3)
  • Revlon (0)
  • Smashbox (1)
  • Soap (7)
  • Stash (11)
  • Tips & Tricks (42)
  • Urban Decay (9)
  • Wishlist (0)
  • WnW (13)
  • Yves Rocher (7)

  • Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten :-)
  • beauty broadcast or emilynoel83
  • misslipgloss
  • beautygloss
  • joliette
  • beautyblog astrid
  • honestbeauty
  • beautyblog marijke
  • my lanqolia's make- up massacre
  • makeupblog
  • Beautyboudoir

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs