Inhoud blog
  • Terug
  • Mi ciudad
  • World Naked Bike Riders
  • Les Tables de Barcène
  • reina de Vendimia
  • Plaza Italia
  • Uspullata
  • Ufo`s
  • Foto's pompmachien
  • Avondmaal
    Laatste commentaren
  • De Wilde (Pieter)
        op Mi ciudad
  • DAAR IS DE LENTE VAN Jan De wilde (Rita)
        op Mi ciudad
  • DAAR IS DE LENTE VAN Jan De wilde (Rita)
        op Mi ciudad
  • couchsurfing (mertensmannen)
        op Les Tables de Barcène
  • 4000 (Jef & Aline)
        op Secador
  • Droogrek-secador (mams)
        op Secador
  • ola (ward)
        op Foto's Malargüe
  • Tunuyan (mams)
        op Qué feo
  • Pieter en Bruce Chatwin "In Patagonia" (Rita)
        op Den bouw en Guy III
  • Den bouw voor de visuelen (mams)
        op Den bouw en Guy III
  • Malargüe (mams)
        op Eco-hostel Malargüe y gipsy Pedro
  • Malargüe (mams)
        op Eco-hostel Malargüe y gipsy Pedro
  • Django (Jef en Aline)
        op Eco-hostel Malargüe y gipsy Pedro
  • vlotjes (ward)
        op Cascadas y Mapuches
  • Toni y Alba (mams)
        op Toni y Alba
  • Zoeken in blog

    Pieter's blog

    22-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's Malargüe
    Hehe.  Gelukkig heb ik toch nog wat fototjes.  De blonde god is Bertrand, las chicas son Ximena y Raquel, the latino boy is me.



    22-02-2008 om 21:10 geschreven door pieter  


    20-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Droogrek
    De fles is vol.  De voorbije dagen zijn bloedheet geweest.  Vochtig en warm.  De remedie is een lange siesta.  Van één tot vijf leggen we de wapens neer.  Een lange dut of een plons in het fantastische beekje een beetje verderop is ideal.  Met den bouw gaat het gestaag verder.  De coördinaten liggen vast.  Geen eenvoudige klus omwille van de ongewone vorm van het huis.  Ondertussen zijn we de strook voor de fundamenten aan het graven.  Het is best wel een beetje artie - een megaspiraal van zo'n meter diep.  Met een beetje ondernemingszin kan je dit verkopen als kunst.  In alle geval het was geen kunstje om het uit te tekenen.  Het werkvolk is hier niet zo thuis in de wondere wereld der mathematica en supersonische meettoestellen zijn er niet.  Gelukkig is Bertrand naar school geweest.  In Wallonië weliswaar, maar het volstaat.  Ik, op mijn beurt, heb me toegelegd op de constructie van droogrekken.  Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar ze staan er en de eerste druifjes en peertjes zijn al te drogen gelegd.  Heden wordt het wachten op de post die Bertrand zal worden toegestuurd: een grote doos met chocolade, andalouse-saus, trappist y otras cosas.  Qué barbaro.           

    20-02-2008 om 20:17 geschreven door pieter  


    16-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Message in a bottle
    Zoals gezegd zijn we hier eerder beperkt kwa faciliteiten.  Onze behoeften leggen we in een put, waarna we het geheel bedekken met een schepje zagemeel.  Geen ergje aan, maar vanaf heden, en dit tot ongenoegen van mezelf en Bertrand, zijn we genoopt tot selectief deponeren.  Het plasje behoort in een fles.  Van dit sopjes zal er compost gemaakt worden als voedsel voor de fruitboompjes.  De discussie draait om de universele rechten van de man, alszijnde het vrij ende ongedwongen plassen in de natuur.  De vrouwen voerden nog weerwerk met het argument dat dit ook kan met de fles in de hand.  Doch na veel beraadslag ende palaber zijn we tot een compromis gekomen.  De mannen verlenen hun medewerking aan het project 'piscompost', maar krijgen enkele beurten vrijstelling om van straal te gaan.  Iedereen content en dat de boompjes mogen groeien.  Listo.

    16-02-2008 om 18:20 geschreven door pieter  


    14-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Casa de Vida
    Hejhej.  We zitten in Tunuyan.  De duim had ik in de valies gelaten.  Niet gelift dus, maar als alternatief had ik twee Rosarianas aan m'n zijde om te bussen.  Met Raquel en Ximena op schok naar de finca van Vida, waar Betrand in dienst is van Adriana, een eco-architecte.  Ondertussen zijn de Rosarianas verder door naar Mendoza en ben ik op de finca gebleven samen met Bertrand.  Hier ga ik even blijven om mee te helpen in de tuin en bij de constructie van een nieuw te bouwen huis.  Een pareltje zal het worden.  Een soort van spiraal met een oplopende vloer en een binnen tuin.  Dit alles met natuurlijke materialen - muren van stro en modder zeg maar.  Het huis dat er nu staat heeft geen stromend water, geen elektriciteit en geen WC.  Kakken doen we in de banjo seco en we douchen op zongewarmd water.  Vlakbij is er een beekje waar het heerlijk zwemmen is tijdens de siesta of na de werkdag.  Een zeer efficiente manier om je te wassen.  Alé - u hoort het al - we zitten hier goed.  De eerste avond hebben we meteen een assadootje gestoken.  De twee Belgen waren assadero van dienst.  Dit tot grote spijt van de Argentijnen - haha, die niet veel moeten weten van een bloederig steakje.  Volgende keer op z'n Argentijns - muy tranquilo y poco mas seco.  Salud.       

    14-02-2008 om 18:49 geschreven door pieter  


    10-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Qué feo
    Wat gaat de tijd snel.  Ondertussen een dikke twee weken in Malargüe.  Enkele dagen terug is er een derde Belg gearriveerd.  We tellen nu één Vlaming, één Brusselaar en één Waal.  Voor de gelegenheid is het niet de Waal die in een caravan slaapt - maar dat wist u al.  Bernard is een supertoffe kerel, lifte ook de 40 en werkt als een beest.  Daar kunnen de Vlamingen nog van leren.  Hij houdt van bier, van frieten en zwart werken - een echte Belg, soit.  Fantastisch.  Het bouwen gaat vlotjes.  Voor de ramen gebruiken we flessen en oude autoruiten.  Krijg je een mooi organisch effect en goedkoop - en lekker (die wijn).  Momenteel loopt er een cursus op de werf.  Veel volk over de vloer en u raadt het nooit, wederom fataal voor mijn fototoestel.  Se fue.  Ik heb er genoeg van en ga er geen derde kopen.  Momenteel brows ik op een nieuwe vorm van reizen.  Na het hitchhiken, het wwoofen en het couchsurfen ben ik nu de trotse uitvinder van het fotosharen.  Als een volleerde Japanner posteer ik me waar er aan digitale fotografie wordt gedaan.  Een korte explicatie en het uitwissellen der e-mail directie volstaan om later thuis alsnog te genieten van visueel materiaal.  Handig en goedkoop.  Morgen zit het er hier op.  Met Bernard trek ik voor enkele dagen naar Tunuyan om een ander project te bezoeken.  Weer wat nieuws in de soep.  Hasta la proxima. 

    10-02-2008 om 20:10 geschreven door pieter  


    01-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Den bouw en Guy III

    Hoe gaat ie.  Tegenwoordig werk ik in den bouw en help ik mee aan de constructie van een ecologisch hostel.  Dat betekent de stellingen op.  In de hoogte is het heerlijk toeven ende fluiten, want die permissie krijg je er gratis bij.  Bouwen is een leuke bezigheid, meer veel straffe verhalen levert dat vooralsnog niet op.  Tenzij je Hugo, die van het dak viel, mee telt.  Het is hier allemaal heel gezapig en op het ritme van de zon.  Deze week was er weer assado en elke zaterdag gaat er een geit in de oven.  Malargüe heeft trouwens vorige maand het wereldrecord geiten bakken gebroken.  Heb je zin in een leuk en origineel tuinfeestje, ga dan voor de zeshonderdentwee geiten tezamer op de bbq.  Een plaatsje in het guinessbook is dan uw deel.  Ondertussen hou ik me bezig met het systematisch afproeven van alle smaakjes in de heladeria.  Momenteel ben ik wild van lemon tropical - citroen met stukjes aardbei en ananas.  Vanilla blijft altijd goed, maar ook chocolate bariloche- , dulce de leche-, flan-, tiramisu-, calafate-, witte wijn- en kersensmaak zijn een vermelding waard.  Voor zij die even niet meer weten waar het over gaat, helada is ijs en zoals u weet, super lekker. 

    Voor de vizuelen onder jullie, heb ik nog wat foto's toegevoegd van onder andere de beklimming van de Lanín en alsook van mijn nieuwe huisje (casilla).  Let u hierbij vooral op het leuke gezichtje met een groot en klein oog.  Dit was het.  Nog veel plezier met Verhofstadt Drie en tot de volgende.
    P  

     

               

    01-02-2008 om 22:10 geschreven door pieter  


    24-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eco-hostel Malargüe y gipsy Pedro

    Hej chicos.  Ik ben net toegekomen in Malargüe - provincia Mendoza.  Patagonia ligt nu achter ons.  Tijd om wat te bekomen van al het liften en zo zijn we weer aan het wwoofen.  Bedoeling is om hier twee weekjes te blijven.  Wat het zal worden zal de tijd uitwijzen, maar ik heb alvast een privécaravan gekregen.  Zowaar Django Reinhardt achterna.  Barbaro.  Un beso grande y hasta luego.

    http://www.hostelmalargue.com.ar/hostel.htm

     

    24-01-2008 om 19:27 geschreven door pieter  


    21-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Volcan Lanin y ultimos dias en Patagonia
    Het zit er bijna op, het Patagonisch avontuur.  Na twee maanden ronddolen in het diepe zuiden kunnen we er een streep onder trekken.  Wat ons rest is terugblikken.  Terugkijken naar een periode van vele emoties en indrukken.  Weinigen wagen zich eraan, voor velen is het een verre droom, maar de meesten hebben er nog nooit van gehoord - Patagonia.  Ik heb me er alvast in gebeten.  We hebben het allemaal geproefd.  En hoe.  Uren hebben we doorgebracht op desolate plekken.  Wachtend op die ene auto.  Veel tijd heb ik alleen doorgebracht.  Met rugzak en tent kilometers afgelegd in prachtige parken.  Dikwijls alleen, maar vaak ook fantastische mensen ontmoet.  Op de baan of bij mensen thuis.  Unieke ervaringen waren het.  Met de beklimming van de Lanín (een Rus zou jalours zijn op zo'n naam) is het plaatje compleet.  Met zijn drieduizend zevenhonderd en een goeie zestig meter is deze vulkaan net niet de hoogste berg in Patagonia.  Hij torent overal bovenuit en je hebt een mooi zicht op de andere vulkanen rondom - onder andere de Villarica in Chili.  Een fantastische ervaring was het, vooral ook omdat het mijn eerste sneeuwbeklimming was - crampons onder de voeten en pikkel in de hand.  Zoals gezegd een mooie afronder.  Nu op richting Mendoza.  Hasta luego.         

    21-01-2008 om 00:00 geschreven door pieter  


    16-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cascadas y Mapuches
    Het loopt vlotjes.  Ik heb kort achter elkaar drie liften die me voorbij een kwart van het parcours brengen.  Warm en droog is het en vandaag leer ik een nieuw woordje: 'polvo'.  Je komt van alles tegen als je lift: felle wind, regen, zon, paardevliegen, jezelf en dus ook stof.  Elke wagen die passeert laat een wolkje achter, het is een merde en het lijkt wel of al mijn kleren dezelfde kleur hebben - stofbruin.  In de laadbak van de pickup wordt het niet beter.  Ik sluit mijn ogen en laat de zandkorreltjes naar beneden tranen.  We zijn dus weer onderweg.  En dat voelt goed.  Het landschap wordt, zoals de naam van de route laat vermoeden, gevuld met water en bergen.  De Zeven-merenroute, jawel.  Om de honderd meter denk je 'Hier kan ik wel een tentje zetten'.  Het is ook het land van de Mapuches.  Veel weet ik daar niet over, maar toen ik ooit de avonturen van Winnetou las, had ik dit landschap voor ogen.  Het is iets voorbij mediodia en ik permiteer me de luxe om te picknicken - laat de auto's maar gaan.  Dit zal ik me beklagen, want de komende twee uur is er geen auto die stopt.  Als antwoord op mijn duim krijg ik gebaren die ik niet begrijp.  De meest ontspannen chaufeurs zijn zij die met een volle wagen rijden.  Ze hoeven zich niet te verklaren voor hun niet-medewerking en laten immer uitschijnen dat ze anders wel gestopt zouden zijn.  In alle geval het vlot niet.  En dit is een constante.  Tussen twaalf en vier mag je het vergeten.  Magic hour is tussen vier en vijf (vraag het maar aan Stanley Kubrick - hoewel, misschien is het daar net iets te laat voor).  Het was zo in Torres del Paine, op de routa 40 richting Perito Moreno en vandaag is niet anders.  Even na vieren stopt een wagen.  De kinderen op de achterbank worden in een hoek geduwd, mijn mochila krijgt een zitje in het midden en ik ernaast.  Qué barbaro!  We hebben de ripioweg al even achter ons, als het meisje naast me begint te buikspreken.  Met de lippen op elkaar wil ze iets duidelijk maken.  Ze kijkt naar mij, ik kijk naar haar.  Het buikspreken is gestopt, maar ze wordt een beetje rood en haar kaken staan fel gespannen.  Ik kijk naar mijn rugzak in het midden, zij ook.  De auto wordt langs de kant gegooid en net op tijd wordt de deur ontgrendeld.  Het meisje smijt zich op haar buik met haar hoofd boven de weg.  Dit moet deugd doen - een cascade in het berglandschap.  En we zijn weer vertrokken.  Mijn vervoer brengt me tot aan mijn adresje in Junin de los Andes.  Hier ontmoet ik Toni en Alba weer.  Ze zijn wat langer blijven plakken en wachten vol ongeduld op een Mapuche die hen zal introduceren in de comunidad, een beetje verderop in de bergen.  Qué bueno!  Het is een hoopje gezelligheid.  Ines, mijn gastvrouw, heeft naast de Catalanen en mezelf nu ook een vreemde familie in huis, plus nog een actriese uit Zwitserland.  De mate gaat vlotjes rond - het symbool van de Argentijnse gastvrijheid.  Als de indiaan voor de deur staat, gaan de wegen weer uit elkaar.  Ik neem afscheid van Toni en Alba en ook mijn liftfamilie is klaar om de reis verder te zetten.  Wat zijn we weer goed beland.  Hasta la proxima. 

    16-01-2008 om 00:00 geschreven door pieter  


    15-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mobile school

    Beste vrijwilliger en sympathisant,

    Op zaterdag 23 februari organiseren de vrijwilligers van onze organisatie de Groovin' oNice-party ten voordele van de vzw.
    Voor al dat feestgedruis kan je terecht, vanaf 21u00, in de Rumba in Leuven (Kiekenstraat 6, een zijstraat van de Oude Markt).

    Je betaalt 4 euro aan de kassa en 3 euro in voorverkoop. De voorverkoop start begin februari. De exacte voorverkoopadressen worden later nog bekend gemaakt.

    Ter aankondiging van de fuif hebben enkele vrijwilligers deze leuke videoclip gemaakt:
    http://www.youtube.com/watch?v=CXY-LZ6DeP8
    Stuur de link of de affiche (in bijlage) gerust door naar vrienden en kennissen en/of breng hen mee op 23/02/2008!!! De fuif staat immers open voor iedereen die stevig wil dansen op de meest groovy muziek.

    Wij hopen jullie in grote getale te mogen verwelkomen.

    Tot dan!

    De vrijwilligerswerking van vzw Mobile School

    www.mobileschool.org

    15-01-2008 om 21:48 geschreven door pieter  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toni y Alba
    Toni en Alba komen uit Catalonia - niet uit Spanje.  Toni is ook een soort van ergotherapeut, Alba is biologe en werkt in een nationaal park niet ver van Gerona.  We hebben een kleine week samen doorgebracht.  Eerst bij Federico in El Bolson, waar we samen de Piltri hebben beklommen, later in Bariloche bij Ricardo en tot slot bij Carlos in Villa la Angotura na een meeroversteek en een boscrossing.  Ondertussen zijn ze vertrokken naar Junin de los Andes, mijn volgende bestemming.  Ik ben dus achtergebleven en heb nu het apartementje voor me alleen.  Superrelax.  Gisteren heb ik voor Carlos gekookt en vanavond gaan we empanada's eten. [empanada's - zie poll en zoek het zelf maar op]  Morgen gaan we liften langs de zevenmerenroute.  Ik ben er alvast klaar voor.  Hopelijk vlot het wat beter dan de El Bolsón - Bariloche lifttrip.  Sympathisanten kunnen altijd een kaarsje branden.    Bij de weg, Toni en Alba zijn ook lifters.  Ze hebben grotendeels dezelfde stukken als mezelf gelift.  Leuk is dat om elkaars avonturen te horen.  Het stukje Perito Moreno - Rio Macho langs de Ruta 40, dat ik heb laten liggen, hebben ze kunnen klaren.  Fantastisch en proficiat daarvoor!  Un beso.

    15-01-2008 om 21:33 geschreven door pieter  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carlos
    Carlos is ergens in de zestig.  Zijn passies zijn de bergen, de natuur, folkloremuziek en reizen.  En dat is wat hij ook doet.  Morgen vertrekt hij naar een festival in Nosquin, cerca de Cordoba.  Dertig uur de bus op en daarna tien dagen van muziek en dans.  Op zijn kalendertje in de woonkamer heeft hij met een fluostift al de festivaldata van de komende maanden gemarkeerd.  Grappig is dat - en een goede planner ook.  Hij heeft ook een mega vogelgids van Patagonia.  Ik heb er even in gesnord en herken toch heel wat vogeltjes van onderweg.  
    Hij hoort niet bij de couchsurfers, maar bij de hospitalityclubbers.  In het Spaans klinkt dat als 'hospitaliti cloe'.  Uit goesting zoekt hij willekeurig mensen op die ingelogd zijn.  Als ze Spaans spreken en interesse tonen in zuid-amerika, durft hij ze wel eens aan te vinken.  Een gastheer die op zoek gaat naar gasten.  Zo breng je aardig je pensioen door.  Wat leuk.   

    15-01-2008 om 00:00 geschreven door pieter  


    13-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Villa La Angostura

    We zijn weer wat opgeschoten in Patagonia.  Deze keer niet al liftend.  Alba en Toni (Catalonia) wisten een gratis bootticketje voor me te bemachtigen.  Een originele lift die ons naar het Parque Nacional Los Arrayanes brengt.  Van hieruit is er een pad van twaalf kilometer tot aan Villa La Angostura.  Onderdak vinden we deze keer bij Carlos.  We krijgen zowaar een apartementje voor onszelf.  Hoera couchsurfing.  Hoera.  En nu uitrusten (decansar) want de sendero heeft ons vermoeid.  Buenas noches. 

    http://www.parquesnacionales.gov.ar/03_ap/22_arrayanes_PN/22_arrayanes_PN.htm

    http://www.tresparques.com.ar/losarrayanes/

    13-01-2008 om 17:46 geschreven door pieter  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carlos
    Fotootje voor het huis van Carlos in Villa la Angostura.

    13-01-2008 om 00:00 geschreven door pieter  


    11-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Te koop
    Motorcycle

    11-01-2008 om 23:55 geschreven door pieter  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ricardo's place
    Fotootje met Alba y Toni, Ricardo y Carina en twee vrienden aan de pizzatafel.

    11-01-2008 om 00:00 geschreven door pieter  


    09-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bariloche
    Na een dikke twee weken verlaten we El Bolsón.  Het liften naar Bariloche valt dik tegen.  De weg is goed bereden, maar niemand maakt aanstalte om te stoppen.  Het wordt drie uur wachten in de regen.  Moedeloos word je ervan.  En dan uiteindelijk toch nog prijs.  Twee gasten uit Buenos Aires geven me een zitje in hun aftandse Audi.  De radio speelt Pink Floyd en we voelen ons al heel wat beter.  Bergop krijgt de wagen het wat moeilijk, enkele malen schijnt hij het te begeven.  Maar het is een volhouder en hij brengt ons tot aan de stad.  Zeven kilometer voor de meet zit het erop.  Als tegenprestatie voor de lift, help ik de auto mee in gang duwen.  Tevergeefs.  Een lijnbus brengt me vervolgens naar mijn bestemming.  Oef we zijn er en weer een bewogen dag. 
    Ondertussen heb ik mijn kamp opgeslagen bij een familie iets buiten de stad (google-people: Barrio Casa Piedra, Calle 13, numero 970 in San Carlos de Bariloche).  Hier zoek ik twee nachten te blijven.  Daarna zal het een nieuwe couch in Villa La Angostura wezen.  Ondertussen zit de zomer er alweer op.  Het is hier fris en het regent.  Deze nacht zelfs sneeuw..  Raar - dat klimaat.   

    09-01-2008 om 00:00 geschreven door pieter  


    08-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Piltriquitron
    Zizo die berg is ook beklommen.  Hij stak al twee weken mijn ogen uit.  Nu is ie van mij.  Het was een leuk klimmetje naar de top, samen met Alba en Toni (Catalonia).   Nu kunnen we weer verder - hop naar Bariloche.


    http://www.galerias.bolsonweb.com/foto_bolson_1.htm

    http://www.bolsonweb.com/paseos/piltriquitrin.htm

    08-01-2008 om 00:00 geschreven door pieter  


    07-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Warm
    In mijn planning dacht ik naar Mendoza te gaan om er te werken op een WWOOF-boerderij.  Het criterium dat me doet afzien van deze destino is het weer.  Het zomert in Argentinië.  Terwijl het hier in Patagonia zachtjes tegen de dertig aanleunt, mag je je meer naar het noorden aan veertig en meer verwachten.  Daar sta ik nu niet direct voor te gillen.  Laten we maar even in Patagonia blijven.  Het is hier relaxed, het ruikt hier naar warme dennenaalden  en de wandel-en klimmogelijkheden zijn redelijk onuitputtelijk.  Morgen zoek ik nog een wapenfeitje te realiseren in El Bolsón (bergje beklimmen).  Dan is het wel goed geweest voor deze stad.  Hier heb ik voor het eerst geWWOOFd en gecouchsurft.  Vooral dat surfen valt reuzegoed mee.  Federico´s huis is meer een hostel.  Elke dag komt er wel nieuw volk toe.  Boeiende mensen ook - met straffe verhalen.  Angelica de Columbiaanse, ze reist zes maanden door zuid-amerika met een budget van tweeduizend dollar - Curtis de Amerikaan, hij ontmoette een rijke vent met een zeilschip en nu is hij part of the crew en reist zo'n beetje gans zuid-amerika af  - Monique de Amerikaanse, ze kwam toe uit Chili met een pickup-jeep en is nu op weg naar Esquel om een meisje met een kayak op te pikken die ze niet kent, maar tegenkwam op een lonely planetforum.  Ze komen allemaal over de vloer bij Federico.  Het voelt fantastisch om nu een heel ander soort mensen te ontmoeten.  Heel inspirerend ook.  Van Monique kreeg ik een adresje van een gepensioneerde gepassioneerde berggids, hier een beetje verderop.  Hij heeft een couch ter beschikking en kent de bergen als zijn broekzak.  Ik heb hem gecontacteerd en wacht nu op antwoord.  Wordt het mijn volgende zetel?  Who knows it snows.  Bastita.

    07-01-2008 om 18:56 geschreven door pieter  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een hap en een deuk
    Een hond heeft een stuk uit mijn sandaal gebeten.  Mijn voet was op dat moment ergens anders.  Ik ben nu de bezitter van een soort sandaalslets.  Ik kan er al bij al nog redelijk mee wandelen, toch had ik ze liever nog drie maanden weten meegaan.  Jammer ende helaas - het is niet anders.  Slechter nieuws is wederom van mijn camera.  Bij het fotograferen van een megadiepe ravijn, heb ik iets te veel tegen een rots aangeleund.  Gevolg, scherm stuk.  Ik heb nu een soort van testbeeld om naar te kijken.  Niet echt handig .  We moeten dus weer op tocht voor een nieuwtje.  Daar gaan we weer. 

    07-01-2008 om 18:18 geschreven door pieter  





    Linky link
  • Fotoos
  • Ruta 40
  • Wwoof
  • Autostop Argentina
  • Couchsurfing

    Blogs en Fotosites
  • Angelica por suramerica
  • Photos Angelica por suramerica
  • Otro mono del monton
  • Le lai du condroz
  • Toni y Alba blogspot
  • Adrian
  • Flying Titi
  • Monica

  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Archief per week
  • 07/04-13/04 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs