Pieter Vanroose
Foto


Gastenboek
  • Goedemorgen,prachtige foto's.Wens jullie een fijne zondag toe.xxx.


    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda


    23-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Westhoekcross Veurne
    Het clubkampioenschap veldlopen in Veurne ging van start om een stralende hemel met een strakke wind. Ik hield me rustig bij de start rond een 12de positie. Na de eerste aanloop ronde liep ik alleen en kon ik opschuiven naar een 10de stek.
    Ik kon een strak tempo aanhouden ook in de strook tegenwind en kon zo na de eerste grote ronde opschuiven naar een 8ste plek.

    Tijdens de 2de en 3de grote ronde kon ik de kloof verkleinen op de 6de en 7de loper, maar dicht kreeg ik het niet.
    In de voorlaatste ronde begon ik lichtjes pijnlijke steek in m'n borstkas te voelen. ik vertraagde m'n tempo lichtjes en het ging over. In de 5de en laatste ronde kon ik m'n tempo terug wat opvoeren en kon ik het kloofje op de 7de plek verkleinen tot zo'n vijftal meter. Jammergenoeg had deze loper toch nog een eindspurt in de benen en had ik die versnelling niet meer.
    Ik eindigde dus op een verdienstelijke 8ste plek in 31'10".

    volgende wedstrijd wordt het PK veldloop in Tielt. tot dan.

    23-01-2012, 17:50 geschreven door Pieter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    18-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afscheid Willy
    Gisteren was de uitvaartplechtigheid van Willy... pakkende teksten van familieleden... ben er een dag niet goed van geweest.

    Willy, 'k was soms niet gemakkelijk op training... 'k deed soms men eigen gedacht... maar 'k heb toch vele geleerd van je. 'k ga je nooit vergeten, ook al kende ik je nog maar 3 jaar. Nu je er niet meer bent rest er een diepe leemte, die slechts HEEEEEEL langzaam zal helen. Iedere training, iedere wedstrijd weer zal er aan je gedacht worden, niet alleen door mij maar door iedereen van MACW.

    18-01-2012, 00:00 geschreven door Pieter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    16-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veldloop Ieper
    De korte Cross in ieper, om om te schakelen naar het langere werk volgende week in Veurne en twee weken daarna in Tielt.
    Net voor de start dwaalden m'n gedachten af... waar zou Willy gestaan hebben...

    Bij de start was ik niet te geweldig en startte op een 15de stek. na de eerste bocht schoof ik wat plaatsen op.
    aan het eind van de eerste ronde liep ik het gaat dicht op een groepje voor me, toen liep ik circa 7de positie. 
    Na het ingaan van de tweede ronde zette ik me op kop van het groepje, dat liep voor een derde plek. Ik trachtte m'n eigen tempo te zoeken al lukte dit niet meteen. op het eind van de tweede ronde ging iedereen van het groepje dan ook over me waarbij ik in 6de positie liep.
    Ik hield m'n tempo niet meer en verloor die laatste ronde 20 seconden waarbij nog 2 atleten me konden voorbij snellen.

    toch een mooie 8ste plek, en 4" sneller dan vorig jaar. misschien zat er meer in als ik me meer gedeist gehouden aan het einde van de eerste ronde en begin van de tweede.

    volgende wedstrijd wordt het clubkampioenschap in Veurne. tot dan.

    16-01-2012, 00:00 geschreven door Pieter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overlijden Willy Decaluwé
    Vandaag op training heel spijtig nieuws, maar te verwachten nieuws, gekregen van clubgenoot Steven.

    Willy Decaluwe, onze trainer tot het voorjaar vorig jaar is gisteren gestorven op 67 jarige leeftijd. Na een slepende ziekte van 2,5 jaar waarbij Willy altijd bleef vechten.


    Willy, elke wedstrijd zal ik aan je denken... na die eerste honderd meter je stem horen roepen "goed jongens mee gaan... Jochen voor je kijken..." en dan telkens bij het ingaan van een nieuwe ronde "goed bezig Pieter, blijven volhouden"  ze zullen in m'n gedachten blijven ronddwalen.
    Ook nadat je stoptte met training geven bleef je nog bijna elke wedstrijd volgen langs de weg. Willy ik zal je missen.

    12-01-2012, 00:00 geschreven door Pieter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PK indoor Gent

    Ik startte met clubrecord plannen op de 1500meter, maar kon met de eindejaarsperiode niet voldoende trainen waardoor ik me baseerde op een tragere eindtijd. Ik nam de tussentijden van anderhalve week terug tot me en startte met een tijd van 4'20 in het achterhoofd.

    De eerste ronde starte ik opnieuw als laatste, in  een 34" ronde tijd. na 800m had ik een tijd van 2'18" de laatste ronde liep ik de ziel uit m'n lijf naar een 4'20.40" met een 5de stek op het PK  west-vlaanderen, en een 9de stek in totaal. Best tevreden.

    Volgende week komt al de Veldloop in Ieper, waar ik de korte cross loop. tot dan.

    08-01-2012, 00:00 geschreven door Pieter  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Inhoud blog
  • KvV Indoor 3000m
  • PK 10.000m kortrijk
  • Openingsmeeting Tielt
  • stratenloop oudenburg en ichtegem
  • BK Veldlopen Oostende

    Archief per maand
  • 01-2013
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010

    Contacteer mij


    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • MACW
  • Steven Broucke
  • Davy Stieperaere
  • MACW Diksmuide
  • Natalie Tijtgat
  • Stijn Fincioen
  • Arne Crevits

  • Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs