Inhoud blog
  • laatste dagje school en dan ...
  • weekje gepasseerd
  • weekje gepasseerd
  • weekverslagje
  • vrijdag
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Pieterkes site
    mijn belevenissen
    24-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.laatste dagje school en dan ...
    Deze week was het de laatste week school voor de herfstvakantie
    In de school is niks bijzonders gebeurd eigenlijk
    Vandaag krijgen we wel ons rapport mee, brrr, hopelijk valt het een beetje mee (ik denk het wel hoor)
    En deze namiddag is er nog een herfstwandeling met de school.
    Morgenavond vertrekken we dan eindelijk naar het zonnige turkije, naar Kiris! Dat ligt op een uurtje van de luchthaven in Antalya, turkse riviera.
    Ons hotel heet Le Jardin en op de fotos en de site ziet het er fantastisch uit! Hopelijk is het in t echt ook zo.
    Verleden jaar zijn we ook naar Turkije geweest maar dan een uurtje verder, naar Finike. Dat was een heel mooi klein stadje waar de tijd is blijven stil staan. Ons hotel toen, Presca de finica, was ook super leuk hoor! Deze keer zitten we iets meer toeristisch en dichter bij de vele winkeltjes. We zijn dan ook van plan om eens een dagje te gaan shoppen ook en ik moet natuurlijk mee! Ik ben es benieuwd want ik zou heel graag aan het zwembad vertoeven met mijn bootje!
    Allemaal tot binnen een goei week met verslag van de reis!

    24-10-2008 om 08:33 geschreven door Pieterke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekje gepasseerd
    Hier zijn we dan met het verslagje
    Eigenlijk niks bijzonders te melden deze week behalve dat de logo niet kon doorgaan omdat de juf ziek was
    Vrijdagavond was het trouwfeest van nonkel Dominique en tante Elke en ik heb daar heel lekker gegeten en heel veel gedanst
    Ik heb veel nieuwe familieleden van mama's kant leren kennen en ik vond dat wel tof. Ik heb daar de pannen van het dak gedanst tot ik plots in slaap viel boven op de tafel! Wat een zicht! haha! Rond half 2 zijn we huiswaarts gekeerd maar owee, wat een file zeg! We waren maar rond kwart na 3 thuis terwijl het eigenlijk maar een goede 40 minuten rijden was, dus 3 kwartier file. Mama die was wel een beetje boven haar theewater en ze liep een beetje plezant! Ze wist zelfs niet meer dat er taart was, haha!
    De zondag moesten we allemaal om 6 uur uit bed, o dat was vroeg maar t was voor mee te gaan met papa naar de rally in Roeselare, ik mocht terug mee! Mama had het te moeilijk om op te staan en is dan maar thuis gebleven en ik en papa alleen op stap. Ik mocht terug de gele boekjes aan de piloten geven en mocht mee met Danny een auto gaan bezien die zwaar gecrashd was, dan moeten wij (allee papa en zijn team) beslissen of die auto nog zijn papieren terug krijgt of niet, dit hangt af van de schade. Deze was echt niet om aan te zien, piloot en copiloot waren zelfs naar het ziekenhuis gevoerd. Tja, kan gebeuren! We waren thuis rond een uur of half 10. Deze morgen had ik het wel knap lastig om rond 7 uur op te staan maar ja, dat was wel om naar school te gaan en dat vind ik niet zo tof. Nog 4 daagjes en dan vertrekken we richting het warme Turkije, alleen weten we nog niet juist wanneer en waar. Mama en papa gaan vandaag of morgen boeken. Ik verlang er al echt naar hoor!
    Tot deze week mss nog een keer!

    20-10-2008 om 13:05 geschreven door Pieterke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weekje gepasseerd
    Hier zijn we dan met het verslagje
    Eigenlijk niks bijzonders te melden deze week behalve dat de logo niet kon doorgaan omdat de juf ziek was
    Vrijdagavond was het trouwfeest van nonkel Dominique en tante Elke en ik heb daar heel lekker gegeten en heel veel gedanst
    Ik heb veel nieuwe familieleden van mama's kant leren kennen en ik vond dat wel tof. Ik heb daar de pannen van het dak gedanst tot ik plots in slaap viel boven op de tafel! Wat een zicht! haha! Rond half 2 zijn we huiswaarts gekeerd maar owee, wat een file zeg! We waren maar rond kwart na 3 thuis terwijl het eigenlijk maar een goede 40 minuten rijden was, dus 3 kwartier file. Mama die was wel een beetje boven haar theewater en ze liep een beetje plezant! Ze wist zelfs niet meer dat er taart was, haha!
    De zondag moesten we allemaal om 6 uur uit bed, o dat was vroeg maar t was voor mee te gaan met papa naar de rally in Roeselare, ik mocht terug mee! Mama had het te moeilijk om op te staan en is dan maar thuis gebleven en ik en papa alleen op stap. Ik mocht terug de gele boekjes aan de piloten geven en mocht mee met Danny een auto gaan bezien die zwaar gecrashd was, dan moeten wij (allee papa en zijn team) beslissen of die auto nog zijn papieren terug krijgt of niet, dit hangt af van de schade. Deze was echt niet om aan te zien, piloot en copiloot waren zelfs naar het ziekenhuis gevoerd. Tja, kan gebeuren! We waren thuis rond een uur of half 10. Deze morgen had ik het wel knap lastig om rond 7 uur op te staan maar ja, dat was wel om naar school te gaan en dat vind ik niet zo tof. Nog 4 daagjes en dan vertrekken we richting het warme Turkije, alleen weten we nog niet juist wanneer en waar. Mama en papa gaan vandaag of morgen boeken. Ik verlang er al echt naar hoor!
    Tot deze week mss nog een keer!

    20-10-2008 om 13:05 geschreven door Pieterke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 20/10-26/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    puppys
    www.bloggen.be/puppys

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    levensmoeilijkheden
    www.bloggen.be/levensm
    Welkom op mijn blog! xxx Pieter

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs