Inhoud blog
  • beoordelingen
  • benieuwd
  • idee
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    piepend meisje
    verlegen zijn is toch niet erg?
    21-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beoordelingen
    Hey,
    Ik zit op een kunstschool en daar is iedereen wel een beetje anders. Toch worden mensen vaak beoordeeld.
    Die is luid die is stil, die is saai die is cool, die is mooi die is lelijk.
    Maar waarom doen mensen dat. Ik denk dat dat vaak de reden is dat mensen gesloten en onzelfzeker zijn.

    Ik zeg altijd beoordelen is vooroordelen. Ok misschien kan je niet met iedereen opschieten, maar doe ook eens moeite om die jongen altijd lezend op een bankje beter te leren kennen. Het is niet omdat hij bang is dat hij geen kans verdient. 

    Een vriendin uit mijn klas is bevriend met een meisje die vaak beoordeeld, dat maakt dat ik niet graag bij haar ga zitten, het maakt me nog onzekerder dan ik al ben.

    Maar mensen blijven mensen...

    Grtz piepend meisje

    TIP! Denk je net als mij dat he er niet zo goed uitziet, sta elke ochtend in de spiegel en zeg 3keer wat zie ik er goed uit vandaag, je zult zien, je zal er beter van worden😉 

    21-10-2015 om 22:50 geschreven door piepend meisje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.benieuwd
    ik ben eigenlijk wel benieuwd of er wel mensen naar deze blog zullen kijken... we zien wel Wink

    piepend meisje!

    20-10-2015 om 18:41 geschreven door piepend meisje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.idee
    Hey!
    Ken je het gevoel dat je je wil laten horen aan anderen, maar je weet gewoon niet hoe. Dat gevoel heb ik ook, al eeeeeeuwen. Ik ben een heel verlegen meisje en dat is vaak heel vervelend. 

    Ik zit al heel lang met het idee in mijn hoofd om een blog te maken, maar nu ben ik er eindelijk in geslaagd.
    Er is een film "radio rebel" en in die film is er ook een stil meisje dat zich liet horen door een illegale radio, hier liet ze horen wie ze echt was en wat haar mening is over de zovele middelbare-school-clichés. 

    dit wil ik ook dus....

    piepend meisje!

    20-10-2015 om 18:27 geschreven door piepend meisje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per maand
  • 10-2015

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Over mijzelf
    Ik ben piepend meisje
    Ik ben een vrouw en woon in antwerpen (belgie) en mijn beroep is ik zit nog op school en ik volg beelden architecturale vorming.
    Ik ben geboren op 14/08/2001 en ben nu dus 22 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: chiro, TEKENEN, dansen(streetdance).
    Ik ben heeeeeeel verlegen, maar heb wel een duidelijke mening over alles.

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs