PHOENIX ROCKETRY
Experimental rocketry association
Zoeken in blog

Categorieën
  • Bespreking rakettechnieken (1)
  • Electronica (0)
  • Lanceerdagen (2)
  • Modellen Anton (3)
  • Modellen Frédéric (0)
  • Nieuwe blog (5)
  • Video (2)
  • Links
  • SWT rocketry
  • DRRA
  • modelraketten.nl
  • Klima
  • Hobby Vandoren
  • Arduino Altimeter
  • Volkssterrenwacht Mira
  • Het PHX Youtube-kanaal
  • 03-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Elektron Project

    Het elektron project is vandaag afgerond.  De bedoeling is in een raket een MD 80 cameraatje te plaatsen om zo landschapfoto's te maken.
    Ik heb voor dit project een bouwblogje geplaatst op het DRRA forum (drra.nl en dan doorklikken op Modelraket-forum, scrollen naar Jouw Bouwblog en dan staat er ergens tussen de berichten: Elektron Project...)

    Er staan ook foto's op de Mijn Albums-pagina van de DRRA onder de naam Elektron Project AK

    Anton Keulers



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Nieuwe blog
    03-01-2014, 20:42 geschreven door phxrocketry  
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Laatste commentaren
    agenda

    Data van DRRA en PHX lanceerdagen


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs