Abstracte kunst
Zoeken in blog


Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 



Laatste commentaren

Abstraherend schilderen
philippe waldack
11-08-2012
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De wereld van de abstracte kunst: een intuïtieve reis.
Hallo beste vrienden,

mijn naam is Philippe Waldack. Een van mijn hobby's is kunstschilderen. Schilderen betekent voor mij vertoeven in een cosmische wereld met zijn hogere energiën waar ik mij sterk aangetrokken toe voel. Het is een wereld waar ik een totale vrijheid heb en mezelf kan zijn. Ik tracht deze energiën weer te geven via beeldelementen in de schilderkunst. Ik ben begonnen met schilderen naar werkelijkheid.Veel aandacht gaat dan naar het zo correct mogelijk weergeven van die werkelijkheid, zoals alle soorten perspectief, correct gebruik van de kleuren, toonwaarden, compositie, enz...Deze start was (is) zeker een goede basis om te gaan schilderen. Enkele studie's van deze start zijn te zien op mijn website: www.liefdevoorkunstschilderijen.be. Maar toch voelde ik een gemis in die werkelijkheid, ik wil(de) meer intuïtief gaan schilderen, wat er diep in mij zit.  Heden heb ik de wereld van de abstracte kunst leren kennen. Met grote passie kruip ik als een peuter door deze vrije kunst, welke voor mij wel eens die intuïtieve drijfveer is waar ik al zolang op zoek naar ben.
Met deze blog wil ik mijn persoonlijke ervaringen met de abstracte kunst met jullie delen.
Tot later:
Groetjes.

11-08-2012, 00:00 geschreven door philippe waldack  

Reageer (0)
0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
Categorie:introductie abstracte kunst
Tags:Abstract kunst, intuïtief,expressief,vrijheid


Categorieën
  • abstracte gesloten vormen (3)
  • exposities (1)
  • expressieve kleuren (1)
  • geometrisch perspectief (1)
  • introductie abstracte kunst (2)
  • vrij abstracte vormen met speelse lijnen (0)

  • Archief per week
  • 20/04-26/04 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs