Zoeken in blog

Over mijzelf
Ik ben Philip, en gebruik soms ook wel de schuilnaam philip de brandweerman.
Ik ben een man en woon in Diksmuide (Belgie) en mijn beroep is Technieker in het Go onderwijs.
Ik ben geboren op 25/12/1967 en ben nu dus 56 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Brandweer en Wandelen.
Vrijwilliger bij de Brandweerman sinds 1986 en Korporaal sinds 1997
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen. of philipdebrandweerman@gmail.com

Blog als favoriet !
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • brand Diksmuide/Vladslo.
  • brand Diksmuide
  • brand Diksmuide/keiem
  • vko Diksmuide /Esen
  • vko Watou
  • vko Heuvelland/Wijtschate
  • redding van hoogte Koksijde
  • brand Diksmuide/Woumen
  • brand Ieper
  • brand koekelare/bovekerke
  • brand Diksmuide/Leke
  • nieuwe voertuig Brandweer Westhoek
  • vko Kortemark
  • stormweer Kortemark
  • Beenhespe
  • vko Houthulst/Jonkershove
  • persoon vast in de modder Diksmuide
  • brand Koekelare/Bovekerke
  • brand Diksmuide/keiem
  • beklemd persoon Houthulst
  • vko Diksmuide /Esen
  • brand Koksijde/Oostduinkerke
  • brand Diksmuide
  • brand De Panne
  • wateroverlast Regio Westhoek
    Philip de Brandweerman
    Philip de Brandweerman
    Er zijn geen (recente) berichten meer...

    Klik op de pijl naar links voor het archief...


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs