Over mijzelf
Ik ben kristel
Ik ben een vrouw en woon in zichem (belgie) en mijn beroep is kinderverzorgster.
Ik ben geboren op 24/04/1985 en ben nu dus 38 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: lezen, mijn huisdieren.
Hey allemaal, Ik ben al 9jaar werkzaam in een kribbe en dit al 5jaar bij de peuters. Groetjes kristel
Inhoud blog
  • bad verven
  • versje
  • eendje (badeendje)
  • tube tandpasta
  • Over mezelf
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bob_sergei_emil
    www.bloggen.be/bob_ser
    Knutselen met peuters

    05-09-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tube tandpasta
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hey allemaal,

    Momenteel werken we rond het thema fris gewassen. Dus heb ik een tube tandpasta gemaakt.

    Benodigdheden:
    -toiletrolletje
    -dopje van een fles
    -verf
    -lijm

    Hoe gaan we te werk:

    Laat het rolletje verven. Als het opgedroogd is lijm je het rolletje langs 1kant dicht.
     Langs de andere kant zet je de dop erop.

    En klaar!
    Hier is een foto van het resultaat.
    Hopelijk vinden jullie het mooi.
    Groeten Kristel

    05-09-2013 om 00:00 geschreven door kristel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:fris gewassen
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over mezelf
    Hey allemaal,

    Met dit blog had ik graag mijn knutselwerkjes die ik met mij kapoenen maak gedeeld zodat jullie zelf ook leuke ideeën konden opdoen. De knutselwerkjes zijn opgedeeld in thema's zodat jullie ze makkelijk zullen terug vinden. Ook kunnen jullie zelf ideetjes toesturen via de dropbox. Ik wil zo een mooie verzameling knutselwerkjes maken op peuter niveau. Het is altijd leuk als jullie eventjes laten weten wat jullie er van vinden dus geef gerust een reactie.

    groetjes Kristel

    05-09-2013 om 00:00 geschreven door kristel  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)


    Welkom op mijn blog!
    Categorieën
  • fris gewassen (4)

  • Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs