• 9 augustus Bahama's (Grand Bahama)
  • 11 augustus Bahama's (Nassau)
  • 10 augustus Bahama's (Great Stirrup Cay)
  • 8 augustus Miami - Bahama's
  • 7 augustus Miami

Florida 2011

27-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.27 juli Orlando Wet 'n Wild

Vanmorgen zijn we gestart met een lekker ontbijt: Sandwiches met NUTELLA (ja dat hebben ze hier in de Wal-mart) american cookies, fruitsap en koffie.

Vervolgens zijn we te voet vertrokken richting Wet ’n Wid. Rond 10u gingen we in de eerste glijbaan. De meeste glijbanen zijn met banden en echt de moeite. Bv de Disco glijbaan: een spiraal (draaikolk) met disco muziek erbij,...  Dit waterpretpark is echt de moeite en niet te verglijken met de parken in Europa. ’s Avonds hebben we in een italiaans restaurant gegeten. Voor mij pasta Alfredo with Shrimps (natuurlij).  Daarna nog even gaan shoppen maar met zo’n volle maag en weinig slaap heeft dit weinig opgebacht.

Ook vandaag was het warm weer rond de 30gr. Soms een beetje zon en in de late namiddag heeft het wat gedruppeld en in de verte geonweerd. Heb toch al heel wat sunblock gesmeerd. Ik zie de zon bijna niet, maar de zonnestalen weten mij wel te vinden.

27-07-2011 om 00:00 geschreven door Kiezelke

26-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.26 juli Orlando Universal Studios

Om 7u zijn we al op. We hebben maar 4u30 geslapen en nog heel moe. Maar we moeten op tijd vertekken want we moeten onze tickets voor Universal nog gaan kopen. Als we aankomen op de parking van Universal blijkt dat we niet alleen zijn. Amaai wat een volk. Het is warm weer, rond de 30gr, maar er schijnt geen zon. Gelukking, anders was het niet uit te houden, het is nu al “plakkerig”. We kunnen vlot in de attracties gaan, niet lang aanschuiven. De rollercoasters heeft Dirk alleen gedaan. (Natuurlijk want daar kruip ik nooit in zoals iedereen wel weet). De andere attracties zoals : Twister, Jaws, Men in Black, Simpsons Ride, ET,... hebben we natuurlijk samen gedaan.

Rond 17u hadden we het park helemaal gezien dus zijn we alvast een kijkje gaan nemen in Adventure Island. Dirk had nog zin in enkele rollercoasters (de befaamde Hulk en Harry Potter) Ondertussen ben ik een beetje gaan rondewandelen in het park.

Rond 18u30 zijn we vanuit het park vertrokken richting Wal-mart om onze inkopen te doen. Om 21u30 zijn we nog naar de premium outlet geweest. Hebben echter niets gekocht. Waren veel te moe (ja zelfs ik!!!) Maar er staan toch nog genoeg schopping centras op mijn lijstje.

26-07-2011 om 00:00 geschreven door Kiezelke

25-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25 augustus Vertrek Orlando
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag om 6u vertrokken naar brussel voor de start van onze vakantie in het zonnige florida. Toen we echter in zaventem arriveerden bleek dat onze vlucht 5u vertraging had. Dus we stijgen nu om 15u op ipv 10u. Dus hebben we onze dag op zaventem doorgebracht met veel eten, drinken, zitten en mensen bekijken. Ondertussen zitten we aan de gate te wachten tot we uiteindelijk mogen instappen. Orlando here we come !

Om 15u zitten we uiteindelijk in het vlieguig om op te stijgen. Dan zegt de piloot dat we nog even geduld moeten hebben, er is nog een mankement aan het vliegtuig dat ze nu aan het oplossen zijn. Dit kan toch niet waar zijn he! Om 15u30 stijgen we dan toch uiteindelijk op, een lange vlucht van 8u30. Om 18u (plaatselijke tijd) landen we in New York. We kunnen niet onmiddelijk naar de gate want het is druk op het vliegveld. Dan komen we bij de douanecontrole( vingerafdruk en foto), wat een lange wachtrij!!!! Na de controle onze bagage ophalen en opnieuw inchecken. Wij ons maar aan het haasten want onze volgende vlucht vertrekt om 19u50. Dan komt Dirk te weten dat deze vlucht een uur vertraging heeft, gelukkig!! Om 20u50 zitten we in het vliegtuig richting Orlando. Het is nog steeds druk op de luchthaven dus we kunnen niet op tijd opstijgen. Uiteindelijk landen we in Orlanda om 24u. Bagage ophalen en rechtstreeks naar de Bali van Alamo. Gewoon de weg oversteken naar de grote parkeergarage waar een auto mogen uitkiezen in de rij dvan de SUV’s. Hebben een zwarte

Ford Edge limited Edition gekozen, een chique bak om mee te cruizen.

Om 2u zijn we ingechecked in ons hotel, we zijn heel moe (thuis is het nu 8u ’s morgens), we zijn dus al 26u weg van huis. Om 2u30 gaan we slapen, ZALIG!!!!

25-07-2011 om 00:00 geschreven door Kiezelke

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25 juli Vertrek naar Orlando

Ford Edge limited Edition gekozen, een chique bak om mee te cruizen.

25-07-2011 om 00:00 geschreven door Kiezelke

19-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorwoord
    Hallo allemaal.

Op de blog kunnen jullie onze reis doorheen florida volgen. We zullen proberen om zo frequent mogelijk nieuwe informatie toe te voegen.