Sponsoren
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Links
  • Triathlonshop
  • FFwd wheels
  • Atriac
  • Tam 185
  • Vtdl
  • Lukas Dejonghe
  • Jolien Lewyllie
  • Wannes Swinnen
  • Familie Jurgens
  • 185
    Archief per maand
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 05-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 07-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 01-2010
  • 10-2009
  • 09-2009
    Zoeken in blog

    Triatleet Peter Denteneer
    Atleet van het 185 team
    29-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duatlon Geluwe 27/03
    De morgen na de de wedstrijd in De Haan werd ik wakker met toch wel zware benen. Maar met wat rond te wandelen en op te warmen voor de wedstrijd veel het beter mee dan ik verwacht had. Enkel de versnellen 15min voor de start deden toch pijn. Ik startte zonder enige ambities en wilde enkel nog een goede training doen. Ik vertrok als de snelste en kwam in de 1ste ronde als 1ste door. Ik deed in de 2de ronde heel de tijd haasje over met snelle loper Jelle Geens maar aan het eind van de 2de ronde versnelde de Waal Julien Brzay waarop ik geen antwoord had. In de 3de ronde viel ik wat plat maar ik kon toch nog als 3de op de fiets kruipen met 15seconde achter de 1ste. Ikzelf had niet veel zin om te rijden en aangezien het veel belangrijker was voor de ploegmaats ( EK selectie voor de jeugd) heb ik geen enkel keer op de kop gereden. Pieter Heemeryck was toch weer sterk op de fiets en deed het grootste deel van de kop. Op het einde van de 2de ronde viel hij met pech uit waardoor Jelle Geens al het kopwerk moest doen.  Maar ik zag dat onze snelle fietser Geert Lauryssen op kop reed dus ik wist dat ze zonder fout gingen terugkeren. Eens ze terugkwamen ging ik op kop het tempo onderhouden. Vlak voor de brug versnelde ik maar de rest van het peleton kon volgen. Zelfs zo goed dat wanneer ik de benen stil hield, zij nog eens versnelde en ik weeral moest passen. Ik moest passen maar kon zelf nog redelijk goed het tempo onderhouden waardoor de achterstand beperkt was. Ik had een goede wissel waardoor ik toch als laatste nog uit de wissel lopen. Spijtig genoeg liep ik niet mee aan de kop van de wedstrijd waardoor ik niet goed het tempo van de 1ste kon inschatten. Ik liep nog naar een verdienstelijke 5de plaats met een 3de looptijd. Achteraf zakte de moraal in fietsen wel wat waardoor ik deze week zeker hard ga werken op het fietsen.

    Achteraf gezien kan ik wel zeggen dat dit een zeer goed weekend was. De loopconditie is nog nooit zo goed geweest en ook het zwemmen zit goed; Deze week een paar zware fietstrainingen afwerken waardoor ik er hopelijk volgende week niet zal worden afgefietst. Ook is Stijn Noens geselecteerd voor het EK junioren waarvoor een super proficiat. Ook de ploegsfeer zit super goed en iedereen weet wat hij moet doen, dit zag je wel in deze wedstrijd!

    Groetjes,
    Peter













    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs