Happy Pets Happy people
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


Over mijzelf
Ik ben Jochen
Ik ben een man en woon in Asten (Nederland) en mijn beroep is Zaakvoerder.
Ik ben geboren op 01/06/1973 en ben nu dus 50 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: .
Ik ben erg begaan met onze trouwe viervoeters en wil ze graag goede producten bieden die bovendien ook nog eens goed zij

Inhoud blog
  • Roll and clean litter box

    Foto

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     

    Zoeken met Google



    Mijn favorieten
  • Perro-Perro
  • Perro-Perro

  • 22-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roll and clean litter box
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Roll and clean litter box:
    Het Omega Paw zelfreinigende kattentoilet is snel, makkelijk en hygiënisch. Het Omega Paw zelfreinigende kattentoilet is een verbazingwekkende uitvinding die al je problemen met kattenuitwerpselen op een eenvoudige en efficiënte manier oplost. Een rooster binnenin het Omega Paw zelfreinigend kattentoilet sorteert het afval in een uitneembare lade.  Gedaan met het opscheppen van uitwerpselen! Geen vervelende of vieze stukjes om te verwijderen, te transporteren of op te bergen. Overdekt voor privacy; geen stof en geurtjes meer. Geen contact met vuil kattengrit.  Geen schopjes, beschermingsfolie of filters nodig, wat jou tijd en geld uitspaart

    Uw kattenbak proper in 3 eenvoudige stappen en dit zonder het zand aan te raken:
    1. Kantel de bak naar rechts totdat de bovenkant de vloer raakt.
    2. Kantel terug tot op de linkerzijde en keer terug naar horizontaal.
    3. Trek de lade eruit en voer het afval af.

    Maten kattenbak:
    Regular: 50x45x45
    Large: 58x50x52

    Kleuren kattenbak:
    Bruin

    De littermat
    De littermat is een hygiënische mat die voor de kattenbak gelegd wordt. Bij het verlaten van de kattenbak, loopt de poes vanzelf over het zachte oppervlak en de kattenkorrels vallen automatisch van haar pootjes!

    Schoonmaken is nu makkelijker dan ooit!

    www.perro-perro.com


    Wenst u meer informatie om dit artikel te verdelen in jou winkel: stuur ons gerust een mailtje.



    22-06-2007, 00:00 geschreven door Perro-Perro  

    Reageer (2)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)

    Gastenboek
  • 先生
  • 先生
  • zelfreinigend kattentoilet
  • ik kan dit enkel beamen!
  • perro perro is de max!

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Laatste commentaren
  • Bedankt (Nathalie)
        op Roll and clean litter box
  • veel blogplezier (steffi)
        op Roll and clean litter box

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    myidol
    www.bloggen.be/myidol



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs