Inhoud blog
  • slechte examen
  • kan het hoofd van de school je niet uitsaan
  • wat vindt je van school???
  • wat is liefde
  • even voorstellen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    WELKOM BIJ PEPERBOLLETJEN

    02-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.even voorstellen

    heey ik ben febe

    ik ben twaalf jaar
    ik zit in het eerste middelbaar( tis daar mega saai)
    kwoon in belgie(duh)
    in welke gemeente(moet je maar achterkomen)
    mijn vriendinen(ze zijn mega cool kzou voor geen geld van de wereld andere willen)
    keb twee broers( ene van 14 en ene van 4)
    keb geen lief ( voorlopig)
    ik haat huiswerk (wie nie)
    kzit mega graag op den pc
    kan nie zonder mijne gsm
    gene gsm is een hel voor mij
    ik haat mijn kamer opruimen
    kzit mega graag op msn(wie nie)


    nu wete wel genoeg zeker

    02-01-2008 om 23:12 geschreven door peperbolletjen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-07-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    zo nu weet je al heel wat over diddl en zijn wereld en dat de frits frogs hele slechteriken zijn maar weet je ook dat diddl heel wat doet voor diddlina want daar zijn ze heel verzot op de frits frogs steken daarom slechte dingen uit in diddl stad ze vernielen heel wat, diddl en zijn vriendjes zijn dan altijd heel boos ze bedenken dan altijd plannetjes terug en dan worden de frits frogs super boosdiddl

    14-07-2006 om 12:03 geschreven door peperbolletjen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (76 Stemmen)
    11-06-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
     
    dit is diddlina het liefje van diddl en ze heeft een hart voor diddl.

    11-06-2006 om 09:49 geschreven door peperbolletjen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (144 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.blogs
    hier zijn een aantal blogs

    www.bloggen.be/woodestroyer   (mijn papa)
    www.bloggen.be/woodestroyer2  (ook mijn papa)
    www.blogen.be/pipo                    (mijn broer)

    dit is iets anders dit is een redbox

    www.redbox.be/woodestroyer    ( weer mijn papa)
    www.redbox.be/super_xander     (mijn broer)

    11-06-2006 om 09:45 geschreven door peperbolletjen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (8 Stemmen)


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Archief
  • Alle berichten

    Welkom op mijn blog , ik hoop dat julie veel naar mijn blog kommen en dat je me veel emailt

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs