Webblog van Jan Penris,
Sinds vandaag, 18 september 2008, heb ik een weblog geopend, dankzij de goede diensten van kameraad Van Walleghem.  Het belieft U of niet, we zijn er, en we blijven er.  Radicaal Vlaams. 
Foto
Mijn favorieten
  • Vlaams Belang Schelle
  • Vlaams Belang
  • Tanguy Veys
  • Flämisches Weinhaus
  • vlaams belang afdeling Merksem
  • 't Scheldt
  • Filip Dewinter
  • Wim Wienen
  • Roeland Van Walleghem
    Zoeken in blog

    Startpagina !
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Volksvertegenwoordiger van de Kamer
    01-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KALENDER 2016-2017

    Momenteel geen data beschikbaar


    Stem Vlaams Belang
    Stuur mij een Mailtje!

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • bloggen.be



  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs