Santiago here I come
Inhoud blog
  • Monte de Gozo - SANTIAGO DE COMPOSTELA (6 km)
  • Melide - Monte de Gozo (44 km)
  • Palas de Rei - Melide (12 km)
  • Portomarrin - Palas de Rei (22 km)
  • Samos - Portomarrin (34 km)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    23-10-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Monte de Gozo - SANTIAGO DE COMPOSTELA (6 km)
    SANTIAGO HERE I AM !!!!
    De laatste kilometers zitten erop.  Om 10u20 mijn intrede gedaan op het plein aan de kathedraal. Nog geen twee minuten later begroette ik al de eerste collega en het hield maar niet op. het was echt aanschuiven om elkaar te feliciteren, te kussen en te omhelsen. Heerlijke momenten.
    Uiteindelijk zijn we met een hele club gaan eten in een hotel dat onze vrienden Steven en Richard hadden gereserveerd. Het was een geweldig 
    moment en de champagne smaakte heerlijk. Ze waren blij dat ik van de partij was want ze vroegen zich al af waar zit onze Belg eigenlijk (dienen met zijne speciale pyjama). Ik had het een beetje als een verrassing gehouden. Maar het onvermijdelijk kwam eraan. Sommige mensen vertrekken morgen. Het afscheid was bijzonder emotioneel maar ik weet zeker dat het voor velen hier niet bij blijft. Met de rest zijn we dan nog even naar het muziekfestival gegaan dat hier dit weekend plaatsvind en uiteindelijk zijn we om 24.00 u naar de Monastere getrokken en met een goed gevoel gaan slapen. Morgen is het shoppingdag en zondag ga ik me voorbereiden op de terugreis. Vermoedelijk kom ik maandag om 20.00 u  aan in Gent St Pieters met een levensverhaal.
    Dit is het laatste verslag op mijn blok want mijn camino zit er op en de twee resterende dagen wil ik optimaal benutten samen met met collega´s
    Tot slot wil ik al mijn trouwe volgers op mijn blok bedanken voor de steun en medeleven dat ik mocht ondervinden. Het gaf me een prettig gevoel en steun om door te gaan. Mocht er iemand gekwetst zijn omwille van één of andere tekortkoming mijnentwege, gelieve mij te verontschuldigen Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk contact te houden met iedereen en dat was niet altijd even makkelijk. Ook vanwege het vele werk hier ivm mijn project en dat was zeker niet onbelangrijk.  Allemaal bedankt en tot ziens.
    Groetjes vanuit Santiago.

    groetjes
    Marnix




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (4)

    06-12-2015
    man man

    Dat is nogal ne kerel e diene marnix man man probeer die es tegen te houden... grtjs



    06-12-2015, 06:10 geschreven door Willems michael
    31-12-2014
    gefeliciteerd

    Marnix

    een pracht prestatie zeg , en zeker voor het goede doel.

    ik heb het nu nog maar vernomen dat je dit hebt gedaan via een blaatje

    in de brievenbus . het weer zat niet altijd mee geloof ik hé , maar dit vergeet

    je nooit meer hoor .

    nogmaals proficiat .

    ex voetballer Boekhoute : Blomme Danny



    31-12-2014, 14:57 geschreven door Blomme Daniel
    25-10-2014
    compostela

    gefeliciteerd met uw uitzonderlijke prestatie

    in een woord GEWELDIG  zou onze eddy zeggen

    groetjes en tot ziens n ml



    25-10-2014, 10:54 geschreven door noel
    24-10-2014
    hiepiepiep

    Marnix :GLANSRIJK GESLAAGD !!! GEFELICITEERD. Geniet nog samen van de mooie momenten. En drink er nu maar een

    paar goeie op,met de verzuring van de benen moet je nu voorlopig geen rekening houden.Groetjes Hub en Karine

    en tot binnenkort wel eens;als je weer aan het normale ritme gewoon bent.



    24-10-2014, 20:33 geschreven door karine
    Archief per week
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 18/08-24/08 2014
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    Foto
    Een interessant adres?

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs