Dagboek van Pdg-L
Het enige echte PDG DAGBOEK
Inhoud blog
  • Première film BRATZ!
  • ( KAMP -> VERSLAG )
  • Hier ben ik weer!!!
  • Afscheid
  • Er is nog niet te beleven + uitleg
    Een interessant adres?
    onze favorieten
  • pdg-l.tk
  • runescape.com
  • tonya's fanclub
  • het groene lilare
  • school-hgl-sml
  • wij-zijn-nog-altijd-goeie-vriendjes
  • radio4you
  • google
  • spele
  • ketnet
    Archief per maand
  • 08-2007
  • 07-2007
    Laatste commentaren
  • Oja... (Dario)
        op Première film BRATZ!
  • 08-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.( KAMP -> VERSLAG )

    Hallo,

    Ja omdat ik nu m'n verslag van de hele week van kamp ga doen is
    krijgen jullie iets X-tra


    Da's later leren we jullie Jumpen, krijgen jullie tips van mij, enz...

    M'n verslag van CMkamp:

    We hebbn het erg naar ons zin gehad...
    Ik heb vele nieuwe vrienden leren kennen,
    ik ben ook een beetje in 'Love'
    maar ik weet niet of ze op mij is.
    We hebben gegevens aan elkaar gegeven
    Tof was dat...
    We hebben vele liederen geleerd en gedaan...
    We hebben festival gedaan, we hebben
    euhm... Pim gezien
    Wel jammer dat hij alleen maar presenteerde
    en niks zong, er was ook een wedstrijd!
    Verder, hebben we nog proefjes gedaan, enz...
    M.A.W. EEN GESLAAGD KAMP!

    Showbizzlied (kamp-lied):
    Ik verveel me in de klas,
    ik haat kostuum en das.
    De juf zegt elke dag:
    'je doet alles wat niet mag'
    Daarna fiets ik naar huis
    muziek
    vollenbak
    dan schreeuwt onze buur,
    't steekt tegen op den duur

    REFREIN:
    Wat kan ik doen,
    en wat wil ik worden,
    ik word een Showbizz-beest.
    Een wat? Een showbizz... Beest
    Oew... Graauw...

    Ik heb bergen fantasie en tonnen energie
    ik wil dansen, zingen, springen
    met de heupen swingen.
    Dan neem ik mijn gitaar,laat mij volledig gaan
    Ik schrijf een rock-nummer, maak Hip-hop of Rap.

    Rap:
    Ik lig wat in de living,
    neem de afstands-bediening
    ik zit maar wat te zappen,
    en begin spontaan te rappen.
    En dan denk ik bij mezelf,
    in een jaar of 2
    sta ik op zijn plaats en kom ik op teevee.
    JA!

    Wat kan ik doen, en wat wil ik worden.
    Ik word een showbizz-beest .
    Een wat? Een Showbizz.
    Wat kan ik doen, en wat wil ik worden.
    Ik word een showbizz-beest .
    Een wat? Een Showbizz... BEEST!

    Voilà, dat was't


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-08-2007, 00:00 geschreven door Pdg-L  
    05-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hier ben ik weer!!!

    Hallo iedereen,

    Nja, ik heb toch besloten om geen verslagjes te doen van kamp,
    maar binnenkort kun je wel van een geheel verwachten (1 verslagje over alle dagen)
    want elka dag zou teveel zijn hé!

    Maar ik ga nog iets in de plaats doen!!
    Verrassing, hihi


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-08-2007, 18:26 geschreven door Pdg-L  
    28-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afscheid
    Hallo iedereen,

    't Is hier Dario hé. Ik kom gewoon effe afscheid nemen, want ik vertrek!
    Nee, jochie, niet uit de groep, maar ik ga op kamp.
    Ik ben vanaf 24/7 t.e.m. 4/8 niet op de site te zien.

    Achter ik van kamp kom, zal ik echter dagelijks een berichtje plaatsen van de dag(en).
    Want ik neem namelijk een blok mee waar ik wanneer ik tijd hebben, een
    "verslagje" zal schrijven.
    Dus vanaf de 4de augustus of de 5de augustus, zullen er 8 of 7 berichtjes staan
    (ik blijf er 8 dagen met -> vertrek bij hé!)

    Dusja, bezoek de site's dagelijks en actief hé!
    Ook als ik er niet ben!!!

    -Toet, toet

    De taxi is er

    -TUUUUUUUUUUUUUUUT

    Alé, saluukes dan é
    tot binnenkort!

    Adios! X




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-07-2007, 00:00 geschreven door Pdg-L  
    26-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Er is nog niet te beleven + uitleg

    Bij deze willen we jullie melden dat
    er tot nu toe op deze site nog niet veel te beleven valt...
    Maar... Daar komt verandering in
    oké, het komt, omdat de 'blog' maar nog bestaat...
    Maar we hebben af en toe tijd, dus zal het soms bewerkt worden!
    Dus, euhm... je weet het hé, dagelijks en actief afzakken naar deze site,
    maak je geen paniek...

    PANIC! ON THE PC

    Owké, serieus
    Maar we hebben al 3 site = 2 site en 1 blog
    Site 1=
    www.pdg-l.tk (official site)
    Site 2= www.everyoneweb.eu/school-hgl-sml was vroeger 'fan'-site van de school
    maar is nu de mede site, omdat het op één site niet kan.

    Blog 1= www.bloggen.be/pdgl ons dagboek

    Later zullen we ook nog een pagina voor de Ouders krijgen en voor 'KIDS ONLY'

    Meer info:

    De 2 site's en de 1e blog

    P.S. Later komen foto('s)
          Doe ze ginds de groeten



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-07-2007, 22:51 geschreven door Pdg-L  
    25-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom op onze BLOG!



    Halliho,

    Wij zijn Pieter, Dario & Glenn
    Wij hebben een groepje en dat heet Pdg(-L)
    (www.pdg-l.tk)

    Dit is onze 'bij'-site,
    hier kun je alles lezen wat ons te doen staat
    ons dagboek! Meer kunnen we niet uitleggen!

    Doeg,
    Pdg-L

    Anhoetoewel:
    DIT IS ONS DAGBOEK


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    25-07-2007, 00:00 geschreven door Pdg-L  
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Rondvraag / Poll
    Wat vind je ervan dat jullie ons kunnen volgen!?
    Cool
    Wah, het heeft iets
    Saai
    Bekijk resultaat

    Gastenboek
  • veel blogplezier

    Guestbook!

    E-mail ons

    Druk oponderstaande knop om ons te e-mailen.

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs